- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před třemi týdny charter ČSA do Soluně, po půlhodině ohlásili zpoždění a vyzvali, ať si dojdeme pro stravenky (200,-), po dvou hodinach odlet. V pohodě, i u charteru.
Je zajímavé, že letecké společnosti mají povinnost zajistit ubytování v případě delšího zpoždění a přitom je často vidět pospávající lidi, kteří čekají na odlety (třeba i více jak 12 hodin). Takže na povinnosti s*rou, hlavně, že vybírají nekřesťanský prachy a ještě je všude buzerace při odbavení.
BTW: Můj zážitek se "zpožděními". Nikdy jsem nezažila, že bychom letěli na čas. Z Prahy vždy zpoždění několik hodin. Jednou jsme měli letět v jednu po obědě a letěli jsme až v noci. Dostali jsme akorát jednu poukázku na jídlo/osobu, které ale bylo v hodnotě cca poloviny nejlevnějšího jídla v ruzyňském "bufáči".
v Drážďanech, Mnichově, Linci nebo Vídni se ke klientům chovají mnohem líp
Neporadil by me nekdo jak muzu reagovat na to kdyz jsem letel z Prahy do New Yorku a prestupoval z Milanu. Letel jsem s Alitalii a v Italii nestihli prehodit bagl do novyho letadla a bagl me prisel az o 5 dni pozdeji. To jeste nebylo vse, bagl byl kompletne uvnitr prehrabanej, rozdelany rozsypany caj po cely krosne a moje kalhoty mimo balg privazany za nohavici ke krosne. Diky ...
No, tohle je typicke. V USA je problem s TSA (tusim Transporation Security Authority). To jsou ti trotli co prudej na letisti s bezpecnosti, neuveritelne to zdrzujou a prehrabou ti zavazadla odshora dolu. I kdyz tohle se stava spis u letu z USA, ale je mozny, ze pro lety do USA pro ne delaji spinavou praci evropsti celnici.
Ja osobne jsem mel vzdycky ponicena a prehrabana zavazadla spis z USA nez do. Asi bys to mel reklamovat, pokud ti vznikla nejaka skoda.
letel jsem do Australie se spolecnostiK.L.M, toje holandska spolecnost.Mnel jsem letet do Vidne a pak pokracovat do Sydney. V Praze ale letadlo melo zpozdeni, tak ve Vidni samozrejmne letadlo uletelo. Domahal jsem se v Praze obcerstveni podobu cekani na druhy spoj, a bylo mi receno od ceskych fiflenek ze nemam narok na nic. Byloto hrube jednani vudci mne jako cestujicimu a obratil jsem se na kancelar u nas v Sydney, kde s plnym pochopenim mi zaplatili vsechny moje vydaje tykajici se cele cesty az do Sydney. spolmK.L.M svuj slib splni a bude zamnestnavat vzdelane lidi.Ted poletim se SINGAPUR linkami.
Sunny days + karthago air:
Zpoždění 2:30 minut deklarováno jako 1:55 minut. Nárok žádný.....
Uz tady to jmeno nekolikrat zaznelo. Tak ho zopakuji - njen z vlastni zkusenosti, ale i od jinych, kteri meli tu cest, je v tuzemsku mistrem v nedodrzovani casu a v nasledne ignoranci jednoznacne Travel Service.
Ale asi spis na charterech, ne? Na linkach litaji stejne, jako kdokoliv jiny, dle mych zkusenosti.
a žádejte náhrady a kompenzace atd..ve finále to pak stejně zaplatí zákazník na cenách letenek..
autor clanku zrejme pozapomnel na zminene "mimoradne udalosti" v tom dokumentu: "Stejně jako podle Montrealské úmluvy by měly být
povinnosti provozujících leteckých dopravců omezeny nebo vyloučeny v případech,
kdy byla událost způsobena mimořádnými okolnostmi, kterým by nebylo možné
zamezit i kdyby byla přijata všechna přiměřená opatření. ...
...Tyto mimořádné okolnosti
se mohou vyskytnout zejména v případech politické nestability, povětrnostních
podmínek neslučitelných s uskutečněním dotčeného letu"
Jak tedy, stale mame narok na nahradu nebo budeme nejprve trapasit a az pak se dozvime, ze kvuli mimoradnym okolnostem nemame narok na nic...pokud dopravce nerozhodne sam od sebe jak dal???
z nejmanovane ceske letecke spolecnosti sem doloval kompenzaci za prebukovane letadlo necely pulrok, drzim vsem palce
chtěl jsi říct "skoro" půlrok, případně "téměř" půlrok. Necelý půlrok implikuje, že to byla krátká doba. Ale mor používání slova "necelý" v rozporu s logikou jazyka (například "necelých 60 000 obětí") je bohužel asi nezastavitelný...
Autor článku jaksi zapomněl dodat, že cestující nemá nárok na odškodnění pokud důvod zrušení/zpoždění letu bylo zapříčiněno vyšší mocí (počasí, stávka atd.). V takovém případě musí nabídnout jenom asistenci (jídlo, přip. hotel, a ty telefony). Pokud to letecká společnost nenabídne, tak se veškeré vícenáklady proplácí samozřejmě jenom po předožení účtů...
Tak, tak. Škoda že redaktoři a proletáři nezkusí nastudovat, jak to je ve skutečnosti. Přitom každý IATA agent to má na obrovském plakátu, jen se jej na to zeptat