Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je správné nechat parťáka uprostřed moře? Šance na přežití klesá každou hodinou

Dobrodružná sportovní akce dvou přátel se proměnila v zoufalý boj o přežití. Zkušenější z nich stál před těžkým rozhodnutím: má s parťákem čekat na jistou smrt, nebo se pokusit záchránit sebe i jeho a dojet pro pomoc?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dejavu26

to já mám ráda klidnější vodu

žádný psycho, zvu vás za ochlazením do soutěsek Českého Švýcarska

www.meredit.cz/Cestovani/Ceska-republika/Za-ochlazenim-do-soutesek-Ceskeho-Sycarska?Itemid=1

0/0
8.6.2007 7:39

tom

A proč se přitom fotili?

Vzdydt jim slo o zivot, a jeste se fotej?

0/0
7.6.2007 23:59

Pavel Kasík - Technet.cz

dramatická rekonstrukce

A když tam byl na moři sám, tak by ho fotil kdo, prosím? Jde o dramatickou rekonstrukci, při které se spolupracuje s aktéry příběhu, ale na obrázcích z akce jsou herci, pochopitelně. Rozhovory jsou se skutečnými aktéry.

0/0
8.6.2007 11:59

SaLIk

Divim se

proc sebou nemeli mobil

0/0
7.6.2007 2:00

lopuchnik

Re: Divim se

nemaji mobilni telefony

0/0
7.6.2007 6:15

hovnoval-

@@

oba jsou pomatenci. ten prvni, protoze jel poprve a nerekl, ze nikdy v kajaku nesedel. a ten druhy, protoze zvolil nejtezsi cestu k navratu, prestoze vedel, ze ten prvni je neschopny.

0/0
6.6.2007 16:58

greyhound

Re: @@

Souhlasim. Lidská blbost je nezměrná... Co je probůh tak špatnýho na tom přiznat, že jsem nikdy neseděl v kajaku??? 8-o

0/0
7.6.2007 8:05

hovnoval-

@@

oba jsou pomatenci. ten prvni, protoze jel poprve a nerekl, ze nikdy v kajaku nesedel. a ten druhy, protoze zvolil nejtezsi cestu k navratu, prestoze vedel, ze ten prvni je neschopny.

0/0
6.6.2007 16:58

Béda

Prostě dva troubové, kteří svou neuvěřitelnou blbost

s úspěchem prodávají v médiích. Parťák asi až na moři zjistil, že jeho kámoš to s kánoí moc neumí. A jak by sakra měl něco umět, když v ní dřepěl poprvé. IQ houpacího koně. Ovšem, oba dva.

0/0
6.6.2007 15:47

Shperhock

Re: Prostě dva troubové, kteří svou neuvěřitelnou blbost

Zařaďte se mezi ně taky - kajak není kánoe a samozřejmě se v něm nedřepí (to ani v kánoi - kde jste to viděl? 8-o), ale sedí.. ;-D

0/0
7.6.2007 8:51

Radgar

Re: Re: Prostě dva troubové, kteří svou neuvěřitelnou blbost

V kanoi se i klečí.

0/0
7.6.2007 10:59

Shperhock

Re: Re: Re: Prostě dva troubové, kteří svou neuvěřitelnou blbost

Máš pravdu předsedo, ale já jsem psal o kajaku. V něm se opravdu sedí a nic jiného - fakt mi to věř. :-P

0/0
7.6.2007 13:32

Béda

Re: Re: Re: Re: Prostě dva troubové, kteří svou neuvěřitelnou blbost

Dobře, kajak, ne kanoe. Ovšem, dřepět se dá v obou. V každém případě neměli s sebou ani "špricky", když jim mohly vlny zalévat kajaky.

0/0
7.6.2007 15:08

Shperhock

Re: Re: Re: Re: Re: Prostě dva troubové, kteří svou neuvěřitelnou blbost

Člověče, vy jste fakt vodácký odborník. ;-D Asi jste nikdy v kajaku nebo kánoi nejel, když pořád trváte na tom dřepu. Zkuste si to a uvidíte sám :-P.

S tou šprickou si tak jistý nejsem - sice to na těch pár fotkách skutečně vypadá, že ji neměli, ale je to divné - z kajaku se ručně voda vylévá dost blbě a že se jim v moři bude zalívat, s tím přece museli počítat už před vyplutím. A tento typ kajaku nevypadá, že by měl samovylévací dno, tak nemá to vyřešené ještě nějak jinak?

0/0
8.6.2007 9:45

...

Popisek

Popisek u fotky " podceňovat své síly se nevyplácí" - nemělo by tam být spíš "přeceňovat" ?

0/0
6.6.2007 13:30

Vagin

...

Díky za humorný pořad. Nešlo o žádné ohrožení života. Nějaký rodilý šoumen se plácal na několika stovkách metrů - no a co?

0/0
6.6.2007 10:45

xxxxxxxxx

blbec

ten ignorant mu měl říct, že v životě na kajaku nejel!!!!!! ohrozil tím oba..a navíc ..vybrat si tak blbý počasí a navíc v noci.......iq tykve....

0/0
6.6.2007 9:29

m.l.

Bylo to správné,

protože to vedlo k záchraně. Kdyby se ten druhý utopil, pak teprve by to bylo téma k diskusi.

0/0
5.6.2007 22:00

Hobbit

Re: Bylo to správné,

Správné by bylo, kdyby mu to aspoň řekl. On sice tvrdí, že to křičel, ale musel tehdy vědět, že už ho neslyší, kdyby mu to chtěl říct, tak by mu to řekl. Rozhodl se, když viděl, jak se mu vzdaluje a že by to spolu nezvládli. Rozhodl se spíš, že zachrání hlavně sebe a zkusí poslat někoho pro něj. Bylo to chladnokrevný a dost bezohledný rozhodnutí.

0/0
6.6.2007 10:02

Re: Re: Bylo to správné,

Když viděl že se oba dál nedostanou, tak mu měl říct ať se drží v kajaku a když připluje loď ať odpálí světlici a jet pryč. Neudělal by pak nikdy takovou kravinu jako plavat pryč od lodi po tom převrácení.

0/0
6.6.2007 11:35

Stary opryskany livanecnik

Re: Re: Bylo to správné,

Teda nic proti.....quote/Bylo to chladnokrevný a dost bezohledný rozhodnutí/ ... a to že ten trubec mu neřekl že v kánoi sedí poprvé, to nebylo bezohledné a chladnokrevné? Btw tím že to zatloukl a mistroval že to zvládne ohrozil oba dva, takže bych to viděl spíš na bezohlednost ze strany toho neumětela co neuměl přiznat že něco neumí!!!!Rv

0/0
8.6.2007 14:12

Elsiquodude

HELLO

No teďka jsem na to koukal na čt2,trošku pod vlivem a povim vam,že to chování obou protagonistů jsem místama vážně nepobíral,ale zas.....kdo z nás kdy byl v takovéto situaci,že....sem nám to kecá hezky v teple doma...

0/0
5.6.2007 21:29

Petr

Re: HELLO

JJ, taky sem to jejich chovani od zacatku dost nechapal ...

Kdyz jdu do potencialne rizikovy akce, tak si prece zkontroluju veci partaka do posledni drobnosti. Dalsi vec - zjistim si, jak na tom partak je a podle toho volim narocnost. A pokud jdu na akci pri ktere s partakem budu poprve, volim nenarocnou variantu pri ktere pozoruju jak se  partak chova a hned mi je jasny jak na tom asi se zkusenostma bude. Pokud by to takhle udelali , na to more by proste nevyjeli. Navic mi neni jasny, kdyz uz na tom mori byli, proc ten Laryho kajak nevylili a neutesnili. Todle jde udelat na vode. Laryho pocinani pote co ten druhej odjel pro pomoc snad ani nema cenu komentovat. Nepokusit se lod vylit, nechat vsechny veci v lodi a v podstate s holym zadkem v morskem proudu plavat k vzdalenymu brehu muze snad jenom totalni hazarder.

Udelali neuveritelnou spoustu kravin, ale nastesti to oba prezili. To je podstatny. Snad  tenhle serial ukaze podobnym blaznum , o co pri tech dobrodruzstvich taky jde.

0/0
6.6.2007 12:38

rulemaniac

udelal nejlip

co jinyho mel asi delat .. zhebnout tam oba? pekne vdecnej kamarad teda .. nebo sme jinej kdyz me by to doslo okamzite kdyz bych vidle ze mizi pryc? a kdyby zmizel neviden tak spis budu myslet ze se utopil

0/0
5.6.2007 13:45

Mablung

Re: udelal nejlip

Nejvíce lidí na horách zemřelo, když šlo hledat ztraceného kamaráda, který si mezitím už dával grog někde v hospodě.

Souhlasím s tím že ho musel opustit a jet pro pomoc. Ale měl mu to říct a měl mu říct co od něj očekává, tj. ať zůstane u lodi a co má jak kde použít.

Mimochodem, podobní sebevrazi by měli platit záchranné akce do posledního centu.

0/0
5.6.2007 14:17

anonym

Re: Re: udelal nejlip

Mimochodem, podobní sebevrazi by měli platit záchranné akce do posledního centu.

Částečně s vámi souhlasím. Podobnou logiku bych s radostí uplatnil např. i na kuřáky, lidi co se ve dvaceti zmrzačí v autě (protože právě oni jsou další fitipaldi) a podobně. I oni jsou sebevrazi.

0/0
5.6.2007 16:07

Mablung

Re: Re: Re: udelal nejlip

Každý občas v životě udělá blbost. Kuřáci by to měli zaplatit na daních a nehody v autě? Je těžko rozlišit kdy šlo prostě o rychlou jízdu (kterou si jen málokdo z nás občas odpustí) a kdy o bezmozkové závodění.

0/0
6.6.2007 10:40

...

Re: Re: Re: Re: udelal nejlip

OT/ nevim nevim, ale kurak zaplati na dani 57% z ceny krabicky... je to porad malo?!? /OT

0/0
6.6.2007 10:50

celoush

Re: Re: Re: Re: Re: udelal nejlip

Jenže kolik z těch peněz se ti vrátí do zdravotnictví? Možná by bylo lepší snížit daň a zavést povinné pojištění (tzv. mrtvolné) pro kuřáky, aby si z něj pak kuřáci své léčení zaplatili. A že nenaspoří dost? Jejich problém. Věděli do čeho jdou!

0/0
7.6.2007 9:11

Uhuhu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: udelal nejlip

Je mi přes 60, jsem kuřák a jsem zdráv. Na daních jsem za dobu svého kouření zaplatil hodně - říkejme tomu daň z blbosti - a na zdravotnictví na zdravotním pojistném taky moc! A nekuřáci nemaroděj ?

0/0
8.6.2007 8:18

Kirk

Re: Re: Re: Re: udelal nejlip

To bych moc neřešil. Když jede někdo nepovolenou rychlostí a nezvládne to, tak šlo o bezmozkové závodění a hotovo.

0/0
6.6.2007 14:33

xy

Re: Re: Re: Re: Re: udelal nejlip

magorina.

V tomhle kocourkove je 80% silnic oznaceno spatnymi znackami.

0/0
6.6.2007 19:33

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: udelal nejlip

.... neboli -"Vy jste nepredpokladal ze na sahare v prave poledne muze snezit ? Tak to mate smulu. " 

Tenhle pristup jsem zazil pri vysetrovani jedny bouracky - na zemi byl olej a cajti se otocili na tom ze jsem neprispusobil rychlost stavu vozovky. O odpovednosti TSK za stav vozovky nechteli ani slyset.  Proste sem mel predpokladat, ze ten olej tam bude. Takze na dalnici  bych mel ten olej taky predpokladat a jet max. cca 20 - 30 km/h.  O minimalni povolene rychlosti nechteli slyset. Fakt uzasna logika.

 

0/0
6.6.2007 23:38

celoush

Re: Re: Re: Re: Re: Re: udelal nejlip

Pane, pak jste si měl na ně stěžovat a nesouhlasit. Pokud ne, pak jste větší tydýt než zmiňovaní vyšetřující policisté.

0/0
7.6.2007 9:07

jo

Re: Re: udelal nejlip

souhlas, mel se mu za kazdou cenu snazit dat presny instrukce co ma a co nema delat a pak teprv jit pro pomoc.

0/0
6.6.2007 14:18

tom

Re: udelal nejlip

Doporučuju shlédnout Touching The Void (český název nevím). Dost podobné téma a výbornej film.

0/0
5.6.2007 22:42

merlouška

Re: Re: udelal nejlip

česky je to Pád do ticha...jo, to je taky hezkej film. Sice z hor, ale téma má dost podobný

0/0
6.6.2007 0:17

corason

Re: Re: udelal nejlip

jj výborný film. Taky doporučuju R^

0/0
7.6.2007 14:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.