Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poprava amsterdamských coffee shopů

Pražáka Amsterdam nedojme. Tedy alespoň pokud tam míří za marihuanou do coffee shopů. Kvalita některých nabízených skunků je sice o něco vyšší, než je možné sehnat v Praze, potažmo v celém Česku, ale kultura pro jejich konzumaci je v Nizozemsku výrazně horší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

don kubíny

potřebuji ubytování v amstru

Zdravím vas tady všechny.Mám jednu otázku pro někoho kdo už tsamozřejmě byl v amstru ja se tam chystám příští měsíc a potřeboval bych poradit ubytování a nejlepe tak mimo amsterdam nebo i kdekoliv jinde nemusí to bý jen amster.Jedu si tam stejne jen zhulit hlavu pošlete mi kdyžtak neějeký odkaz na holand web kde bych se mohl na to ubytování podívat dík Don Kubíny j.mayerhoffer@seznam,czR^

0/0
30.6.2007 11:50

gulic

diky a podej vypoved

Jeden z nestrasnejsich clanku co se objevil na idnes.cz za posledni pul rok.Autor by si mel zjistit informace o tematu pred tim nez zacne psat,aspon by si usetril ostudu.Dneska muze psat clanky kazdej vydlak Rv

0/0
4.6.2007 21:08

čtenář

Re: diky a podej vypoved

Koukám, že i reagovat může každej vidlák, který ani neumí ten odsudek napsat správně česky.

0/0
5.6.2007 9:49

marten_cca

Re: diky a podej vypoved

Zapracuj na češtině. A přečti si článek v sekci zdraví, který je o škodlivosti marihuany. To tě donutí, zaperlit i tam.

0/0
5.6.2007 11:20

usual suspect

Díky...

...v Amsterdamu jsem nikdy nebyl,ale o to nejde.Ocenuji odvahu iDnes i autora napsat otevřený článek pro nás drogové" disidenty":)Všichni čoklové,co tu štěkají o propagaci drog at si pustí reklamní blok večer na Nově ,kde jdou reklamy na Fernet,Bráník,Kozla,Jamesona apod.zcela legálně a nepřijde jim divné,že se jejich dětem vtlouká do hlavy,že Fernet je kamarád do deště...Realita je taková,že více než 40% lidí mezi 15 a 20 rokem více či méně pravidelně užívá konopí a nepřijde jim na tom nic divného.

0/0
4.6.2007 17:57

Tatroš

Pár poznámek k článku

Článek se mi všeobecně líbí, mám k němu jenom pár poznámek. V některých coffee shoopech pivo nemají, v některých jo. Atmosféra je tam většinou klidná a obsluha příjemná, navíc ráda poradí, jestli Nepal nebo Afghanistan... Moc se mně líbil jeden, kde si člověk po pár prdech mohl zahrát šachy...

Turistů, kteří dělají bordel, je v Amstru míň než u nás, navíc po zelí člověka napadají blbiny a honí ho mlsná, ale není agresívní. Místní kombinace Kofík-lahůdky-hospůdka-kofík je velice sympatická a člověk se někdy dostane do začarovaného kruhu, ze kterého se snad ani nedá dostat...

S autorovým steskem nad motáním jointů moc nesouhlasím. U nás na Moravě zelí tabákem neřežeme a když můžem, tak ho hulíme ze skla, přes vodu nebo nějakou jinou vychytávkou a je to lepší... I když amstrdamská kombinace lampa-hash-šalvěj umí dělat divy;-D.

Rozhodně bych doporučil projížďku po kanálu, a red light district.

0/0
3.6.2007 12:40

richard

huliči hulte

huliči hulte a na takové idioty jako je thor serte.

autor je evidentně hulič a zná poměri na českém trhu,ale marihuana už není brána jako droga vždyt to hulí děcka ze základky,je jen na každém jestli je ten člověk debil a začne brát neco tvrdšího. Na to vám každý sere na nějakou propagaci marihuany vždyť dealeři prodávají pořád a pořád a nikdo si jich nevšímá.Policajti by se na to mohli vysrat.Ty by měli hlavně zastavit růst pervitinu a marihuanu by měli zlegalizovat, pak už by to lákalo mnohem míň lidí. jak se říká zakázané ovoce nejlíp chutná.

Marihuana uklidňuje a to vy "chytří" asi nevíte. Není nic lepšího než si dát jointa po stresovém dni v práci.

0/0
1.6.2007 11:06

martin

Re: huliči hulte

Přiznej se, že se v práci schválně stresuješ, abys mohl po práci hulit? :-D

0/0
1.6.2007 13:05

honzajaka

Re: huliči hulte

0/0
1.6.2007 23:19

richard

thor je piča

ty si idiot ty thore vůbec o tom nevíš budeš tady psát moudra

0/0
1.6.2007 10:54

Thor

To je zralé na trestní oznámení

jasná propagace drog - autor je idiot, když toto vybleje veřejně.

0/0
31.5.2007 8:44

Kamila

Re: To je zralé na trestní oznámení

Ja si myslim, ze autor nenabada k uzivani drog, ale jen popisuje, jak to v Amsterdamu vypada. Coffee shop je vlastne hospoda. Akorat krome alkoholu tam prodavaji i travu. To je proste FAKT (a ne propagace).

0/0
31.5.2007 22:52

usual suspect

Re: To je zralé na trestní oznámení

Autor je realista a není pokrytec,takže o věcech mluví tak jak jsou navzdory šosákům,jako jsi ty,za což mu tímto děkuji.R^ p.s.Jen at všichni vidí,že se za konzumaci konopí nemusí stydět a schovávat se.Stačí jen přejet pomyslnou čáru na mapě a nikdo neřeší jestli si dáš jointa,nebo pivo...

0/0
4.6.2007 17:43

zden

zavřete autora

myslím, že byste měli zavřít autora tohoto článku, a to nejen za nabádání k užívání drog, ale i za výraz "v centrum", který prvně vidím napsaný

0/0
30.5.2007 0:21

drk

To jsou ale kecy...

:-©

0/0
29.5.2007 15:13

martin

velmi amatersky clanek

Vazeny kolego, Vas clanek je skutecne napsan velmi neprofesionalne a pro marijuanove zamerene. Chtelo by to mozna vice nadhledu a mene THC ve vasem organismu. je to des. Ani si nechci predstavit jak vypadaji Vase clanky na jina temata nez temata Vam vlastnim

0/0
29.5.2007 14:48

hmmmmm

Re: velmi amatersky clanek

Tenhle komentar taky stoji opravdu za to:D Koukam ze se panove KOLEGOVE vyjadruji velmi "inteligentne"...myslim ze spis nez mene THC to chce vice rozumu, kdyz uz se nekdo odhodla takto zverejnovat sve rozumy..rozhodne z clanku je evidentni ze autorvi toto tema vlastni nebylo!!! Takze spis nez neustale hazet spinu na THC, tak se poohlednout jinam - treba v kvalitach ceske publicistiky....

0/0
1.6.2007 15:30

Gonzales

Je to spatny clanek

Uz to tu vsechno bylo receno, nevim, o kterem meste autor clanek pise, obsluha je obecne mnohem prijemnejsi, nez v Cechach (mozna ze s nimi neumel prohodit slovo cizi reci...), pivko za 2 eura je v zapadni evrope sen, a ty predbalene jointy jsou proste bajecne... zadny ritual se tim nepokazi. Je fakt, ze za posledni rok dva se v holandsku zakazal alkohol v coffeeshopech, coz pro zvykleho cechacka muze byt fakt tragedie, ale da se to prezit. A ze je autor alergicky vuci ostatnim narodnostem, ktere stejne jako Cesi prijizdeji do Amsterodamu se bavit, s tim se asi neda diskutovat. At si zkusi dat jointa nekde v centru Prahy...

0/0
29.5.2007 14:30

Mike

Par slov o autorovi

Ja stravil v Amsterdamu uz nejaky ten mesic a musim absolutne nesouhlasit s radoby autorem clanku. Ten clovek nevi o cem pise. Jedine co jsem tak asi pochopil, ze je pravda, je jeho krosna na zadech.

Ja teda nejsem hulic marihuany, ale podle jeho cen bych do kofysopu ani nepachl. Jenze space cake, dokonce s hash vysel na pouhe 2.5 EUR. coz zadna hruza neni, takze o jeho uvahach pochybuju.

Jinak mesto je uzasny, lidi jsou prijemni a mistni hospudky maji mnohokrat vetsi kouzlo nez ty ceske.Ja jsem samozrejme hrdy na nasi zemi, ale hospody mame typicky vyhuleny a spinavy...vedle tech skvelejch.tady v NL mam rad ten jejich styl.

Doporuceni je jednoznacny...neverte autorovi,jedte si to vyzkouset na vlastni kuzi. Mike

0/0
29.5.2007 13:45

kobe.AiR

pivo, ceny, kvalita

Jak už tu mnozí psali, vypadá to, že autor tohoto článku v Amsterdamu fakt nebyl. Pivo je zhruba v polovině coffeeshopů naprosto běžnou záležitostí, jako příklad můžu uvést třeba coffeeshop Easy Times blízko náměstí Leidesplein, tedy v naprostém "pařícím" centru. Kvalita marihuany je podle mého názoru několikanásobně větší, ovšem chápu, že autor mohl narazit na nějaké podfukáře, kteří mu jako nezkušenému turistovi nacpali v Holansku naprosto odpadový model. Ceny, to mě na článku zarazilo nejvíc.. Sakra, byl jste v západní Evropě, v jedné z nejdražších zemí na světě a stěžujete si, že jste si mohl koupit hulení legálně za cenu, ktará je spiše nižší než průměrná česká? Neuvěřitelné. Malé pivo stojí v Amsterdamu okolo 2.20€, to považuji za naprosto přiměřenou cenu.

Tenhle článek je opravdu hodně smutný. Autore, takhle už prosím ne.

0/0
29.5.2007 13:31

LubošD

Re: pivo, ceny, kvalita

Tak tak, dát si pivko v kofáči je celkem běžný - z hlavy si vzpomenu např. na Rookies, což je taky přímo v centru. A na téměř srovnatelně lahodný skančíky jako mají v Amstru, jsem u nás narazil jen asi 3x! Jinak se podle mých zkušeností požitek nejen z chuti holandských a našich modelů srovnávat příliš nedá :o(( - Holt by to chtělo tu legalizaci!!!

0/0
29.5.2007 15:12

Michal

Re: pivo, ceny, kvalita

Easy times uz pivo netoci, od 1.4.07 v Amstru skutecne striktne rozdelili licence na thc a alkohol.

0/0
30.5.2007 8:32

banan

fotky z parku

..tento park se bude lidem libit bez ohledu na tom jestli budou pod vlivem v holandsku dekriminalizovaných drog či nikoli..a návštěva muzea určitě bude stát taky za hřích..akrát pozor na to stačí špatně zabočit a už si to ženete o nějakou desítku kilometrů dál než je zdrávo..ostatně muzete se podivat na fotky - staci zadat do vyhledavace photobanan kvalitne a v sekci holandsko 07 jich z tohoto parku nemalo najdete..

0/0
29.5.2007 11:44

jakop

neni pravda

Ja jsem tam byl letos na jare. Jel jsem se tam podivat na mesto a kdyz uz tam clovek je, tak i do coffe shopu zajde. Nebyl problem, dat si pivko a nepratelsky se nikdo nechoval. Kdyz zjistili, ze jsme cesi, byli vsude mili. Zda se mi, ze ten autor tam snad vubec nebyl. A kdo se divi, ze da za colu dve eura? Kdyz jedes do EU smerem na zapad, tak to je vsude norma, at je to spanelsko, anglie, irsko, nebo francie.

Mozna ale stoji za to jet tam i za jinejma vecma nez hulenim, to asi fakt zustan doma autore.

0/0
29.5.2007 11:31

aaaaaaaaaaaaa

eichler

Eichler je prostě úplnej deme... A z hulením to nemá nic společnýho. Vyhoďte toho blbce.(Y)

0/0
29.5.2007 11:25

Tyler - Kovostres

Blbej článek

Když jedu na dovolenou - je mi uplně jedno kolik v zahraničí stojí internet a už vubec mě nezajímá kolik e-mailů si vyřídim - jedu totiž na dovolenou. Když jedu do západní Evropy - počítám s tim, že tam, bude většina zboží dražší. Ovšem v Praze jsou ty ceny kolikrát ještě vyšší než v Amstru. Mimochodem - co autor psal o těch uřbvanejch turistech - je to hovadina - já byl v Amstru dvakrát v coffeshopech kolem centra - mohl jsem přijít, v klidu se tam usadit do pohodlných křesel a nerušeně pálit.

A jak tu psali kolegové - Holandsko není jenom Amsterdam. Autor je lofas. Tečka.

0/0
29.5.2007 11:25

kali

nesouhlas

mno me se tento clanek nezdal nijak objektivni bo sem byl v amterdamu a setkal sem se s coffeeshopama kde si muzu dat ke speku pivo lidi byli pratelsti a zhuleni ale s cizinci ma pravdu ti anglani a tak jinak to byla velka pohoda zajimalo by me kde se autor clanku pohyboval????

0/0
29.5.2007 11:00

češi čechům

Autor krátce před popravou

Pisálek se nachází v Afganistánu, talibán mu dal krátce před popravou 4x potáhnout z opia, nachcal si v poopravčí cele do gatí ze strachu, že se jim nepodaří užezat mu hlavu rychleji než za 18 minut, což včera viděl u svýho kámoše a místo posledního vzkazu na rodiče napsal tuto vyhulené trauma. Češi cestovaté vyvádějí občas pitschoviny, když si spletou destinace a mají nedostatek € v kapse a kupodivu dostanou nějak od svých nekritických kámošů, stejných děcek v redakcích, supér prostor pro šíření poplašných zpráv, což zase jejich vyhulení kámoši v redakci považují za naprostnou nutnost, sdělit to národu. Proč ne? Když člověk občas vnímá kvalitní myšlenkový pochod puchejře nebo myrka smilníka, našich nejvyšších, co lze očekávat od těch, odkud sami vzešli, z nás samých,  z národa? Jen houšť, jen ne zrovna z Afganistánu, uřezat hned hlavu by si bratr čech nezasloužil, stačilo by hulit jen v práglu a dát nám tipy, o co je to tu v tý naši prdeli tak lepší než v tom zatraceným holandsku, ne?

0/0
29.5.2007 10:56

Mike

Re: Autor krátce před popravou

Tak tohle byl super komentar.mas muj hlas :D

0/0
29.5.2007 13:47

Já, Claudius

???????????????

Jsem cestovatel, nikoli narkoman. Pan autor si spletl stránky a iDnes zapomněla, o čem tato rubrika je.

0/0
29.5.2007 10:51

hulí cestovatelé v redakci?

Re: ???????????????

Omyl. Autor je hulič, proč ne? Jenže ten článek dala redakce cestování, která má již zřejmě jiné měřítka, než my čtenáři. Dnes jde skoro vše v republice pomalu ale neoblomně do prdele...proč by měla být právě redakce idnes a speciálně cestování  severkou na tou propadající se prdelí?

0/0
29.5.2007 11:05

PB

Velmi špatný článek

Tak tohle je nejubozejsi a nejtragictejsi clanek, ktery jsem cetl...jen idiot resi takove problemy jako autor!!V kazdem meste, kde turismus frci se snazej z cizincu vytriskat co nejvice penez..absolutne normalni vec a na každém turistovi záleží, zda bude jednat jako tísíce autorovi podobných idotů a zbytečně a nesmyslně nadávat a nebo pochopí, že takto profláklé město má své mouchy...jen tak mimochodem Holandkso neni jen Amstrdam, v této zemi je tisíce daleko hezčích a zajímvějších míst, kam stojí za to se podívat..vlastní zkušenost - nejlepší pálení i za slušnou cenu - Rotterdam a Arnhem...špeky si mužete vychuntat u moře, na ostrůvkách, který vám po těch kvalitnějších skunkách přídou úplně neskutečný, v národním parku poblíž Arnhemu na kolech, která vám tam za malý peníz půjčí-opravdu nej místo, fakt příjemná města-Goes,Bergen op Zoom,Haag,Entschede, Eindhoven,Haarlem, Maastricht,Sneek..chce to mampu a jezdit a nesrat se jen do Amstru a když už jo ,tak zbytečně a nesmyslně neprudit!

0/0
29.5.2007 10:27

Mr. Nicer

Re: Velmi špatný článek

Opravdu, národní park De Hoge Veluwe stojí za navštívení, ale škoda jenom jezdit spálenej na kole. V parku je muzeum s obrazy Vincenta van Goga a to se jen tak nevidí nebo vidí?

0/0
29.5.2007 10:36

kali

Re: Velmi špatný článek

souhlasim s tim co pises

a jen tak k tomu internetu ted ziju a pracuju v anglii a kdyz chci jit i v nedeli kdyz je knihovna kde poskytuji hodinu dene zadarmo tak musim jit na placeny a ten stoji 15 min libru takze ja si myslim ze az tak hrozne to neni a hlavne kdyz uz jedu se nekam podivat tak nehledim na kazdou kacku vylet je o otm si ho uzit a ne pocitat jestli nahodou nestoji chleba vic jak u nas

0/0
29.5.2007 11:09

banan

fotky z parku

.tento park se bude lidem libit bez ohledu na tom jestli budou pod vlivem v holandsku dekriminalizovaných drog či nikoli..a návštěva muzea určitě bude stát taky za hřích..akrát pozor na to stačí špatně zabočit a už si to ženete o nějakou desítku kilometrů dál než je zdrávo..ostatně muzete se podivat na fotky - staci zadat do vyhledavace photobanan kvalitne a v sekci holandsko 07 jich z tohoto parku nemalo najdete..

0/0
29.5.2007 11:47

Suicide Solution

No..

...během čtení tohoto článku jsem několikrát zakroutil hlavou a několikrát se dokonce zasmál. To ovšem nemění nic na faktu, že tato reportáž? je špatná a docela mě napadá jestli autor vůbec v Amsterodamu byl? Nebo o víkendu potkal tam u nich v tý Praze nějakýho světáka, kterej mu za jedno brko poviprávěl, že ani v Holandsku to už není to, co to bejvalo? A jestli tam autor byl tak by mě zajímalo jak dlouho? Troufat si tvrdit, že "v žádném coffee shopu" nemají pivko může, ale taky nemusí být pravda a jestli autor navštivil všechny CS v Amstru tak klobouk dolů a omlouvám se, ale jestli ne, tak kde bere tu jistotu? Zase víkendový světák z Prahy?

Toto je jeden z nejhorších článků na idnes.cz, co jsem za poslední dobu četl. Neprofesionalita číhá za každým odstavcem - toto se prostě nejde!

0/0
29.5.2007 10:26

Jean

Re: No..

Máš něco proti pražákům? Trochu mindrák, co?;-D Tak běž raději kopat brambory - už se prý urodily. Ale jinak souhlas, článek fakt za moc nestál.

0/0
29.5.2007 10:38

drk

Re: Re: No..

Mozna nebyl ani v Praze... :-)

0/0
29.5.2007 15:21

drk

Re: Re: Re: No..

Samo, ze autor ;-)))

0/0
29.5.2007 15:22

martin

šmarjá

Kdo to psal?

Podle mého názoru, tento článek je proti marihuaně. Třeba tím, že má ukázat jak je hulič hloupý (úrovní článku po češtinné stránce). A o informacích v článku se nemá senu zmiňovat.

A co mě osobně nejvíc nakrklo - FILTER! To může napsat jen nějaký mister.

0/0
29.5.2007 9:33

psy.co

:)

Kdy si uvědomíte, že marihuana není droga? :-P

0/0
29.5.2007 9:12

Jizvic

Re: :)

Pan W4d0 Asi nikdy protoze on je propagacia systemu zprace do prace... todle jsou chcanky ktere jeho ratolesti urite cist muzou

0/0
29.5.2007 9:15

martin

Tak nám prozraď, co to ta marihuana je?

Ona to asi droga bude, ale ne tak hrozná.

0/0
29.5.2007 10:11

Já, Claudius

Re: :)

Marihuana je droga stejně jako nikotin, alkohol a kofein.

0/0
29.5.2007 10:52

bobr

Re: Re: :)

Možná, že je měkčí než alkohol.........záleží na pojetí

0/0
29.5.2007 13:40

IamSterdam

Blbej článek

Jako nic proti ale nemůžu s článkem vůbec souhlasit. Byl sem tam za poslední půlrok dvakrát. Ceny v hospodách a restauracích jsou stejně drahé jak v jiných zemích na západě. Takže přemrštěné to není určitě. A plno coffeshopů co jsem navštívil bylo super i s dobrou atmosferou. amsterdam žije, je to tam opravdu zábava právě takovou atmosféru jako je tam jentak nikde nezažijete. Takže pan autor se mýlí, nebo má nějaké kompexy nebo nevím. Já radím jedte!!!

0/0
29.5.2007 9:08

Jizvic

Re: Blbej článek

Urcite bude zalezet kdo ma na jake stesti jestli tam jsou na kazdem kroku a budou urcite proflakle s kupou turistu a urco se tam najdou i vpoho kde si to clovek muze i vklidu vychutnat

0/0
29.5.2007 9:10

W4d0

Propagacia

V celku slusna propagacia marihuany, az sa mi zbehli slinky.

Nastastie nie som fetak, a takeho autora by som dal v klude pred sud, lebo nechcem aby taketo chcanky citali moje deti.

0/0
29.5.2007 9:04

Jizvic

Re: Propagacia

Takove to nazory by si uplatnil mozna uvas na slovensku ale tady je cesko tak se stim tady neser magore...

0/0
29.5.2007 9:06

kali

Re: Propagacia

co to tu meles pokud vim je svoboda slova

a tvoje deti si to muzou precist i jinde a uz ted o tom vi vic jak ty a urcite uz to i skusily

0/0
29.5.2007 11:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.