- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trosku mi tenhle clanek pripomnel jiny, stejne zajimavy: http://cestovatele.com/blog/radce-cestovatele/jak-se-dostat-nizkonakladove-letecky-do-asie.html
Na fotografii nad clankem se naleza "Jumbo" spolecnosti Singapore Airlines (Star Aliance), ktera je povazovana za nejlepsi spolecnost na svete. Tedy uplne jina cenova kategorie, nez ve zminenem clanku. Letel jsem se Singapore Airlines jednou se Singapuru do Aucklandu a konak jsem si musel take zaplatit extra. Jinak jiz 20 let litam s Thai Airways Int. a osobne je povazuji za skvelou spolecnost. (zmineny konak vzdy a v neomezenem mnozstvi zdarma). Je to ovsem uplne jina cenova kategorie - do Asie priblizne (podle rocniho obdobi) za 700 Euro. Ale perfektni bezpecnost, komfort a presnost. To neni u nizkonakladovek nikdy dosazitelne.Vse ma svou cenu.Spolecenstvi Star Aliance je totiz uplne jina liga ...
Hmm, muzes nejak specifikovat v cem jsou low-costy podle Tebe mene bezpecne? Pro informaci, letadlovy park EasyJet ma prumerny vek letadla 2.2 roku. Neni treba zduraznovat ze samozrejme musi splnovat uplne stejna kriteria jako ostatni spolecnosti... Presnost, to same. Opet EasyJet - 91% letu dosedne do 1 hodiny, to neni zly, co? Takze nam zbyva komfort, je samozrejme fakt ze napr. jidlo neni u low-costu zvykem podavat zdarma ale to je tak vse. A rict treba o dalkovem letu Lufthansy (Star Alliance, BTW) ma ke komfortu dost daleko. Nechci nejak zurive branit low-costy, dokonce si ani nemyslim ze se muzou na dalkovych letech stat skutecnou konkurenci "klasickych" aerolinek ale tohle srazeni jejich sluzeb je trosku mimo.
Mozna by taky stalo za to zminit http://www.flyzoom.com/