Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálkové low costy: do Hongkongu za 6000

Fenomén nízkonákladových aerolinek pronikl už i do dálkových letů, které až dosud byly výsadou jen klasických dopravců. Většímu rozmachu zatím brání různé mezivládní dohody, které omezují počet letů mezi státy a hlavně počet společností, které je mohou obsluhovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Patrik

Letani nizkonakladove do asie

Trosku mi tenhle clanek pripomnel jiny, stejne zajimavy: http://cestovatele.com/blog/radce-cestovatele/jak-se-dostat-nizkonakladove-letecky-do-asie.html

0/0
15.3.2007 9:48

.

.

Na fotografii nad clankem se naleza "Jumbo" spolecnosti Singapore Airlines (Star Aliance), ktera je povazovana za nejlepsi spolecnost na svete. Tedy uplne jina cenova kategorie, nez ve zminenem clanku. Letel jsem se Singapore Airlines jednou se Singapuru do Aucklandu a konak jsem si musel take zaplatit extra. Jinak jiz 20 let litam s Thai Airways Int. a osobne je povazuji za skvelou spolecnost. (zmineny konak vzdy a v neomezenem mnozstvi zdarma). Je to ovsem uplne jina cenova kategorie - do Asie priblizne (podle rocniho obdobi) za 700 Euro. Ale perfektni bezpecnost, komfort a presnost. To neni u nizkonakladovek nikdy dosazitelne.Vse ma svou cenu.Spolecenstvi Star Aliance je totiz uplne jina liga ...VV 

0/0
14.3.2007 5:22

LoneGunman

Re: .

Hmm, muzes nejak specifikovat v cem jsou low-costy podle Tebe mene bezpecne? Pro informaci, letadlovy park EasyJet ma prumerny vek letadla 2.2 roku. Neni treba zduraznovat ze samozrejme musi splnovat uplne stejna kriteria jako ostatni spolecnosti... Presnost, to same. Opet EasyJet - 91% letu dosedne do 1 hodiny, to neni zly, co? Takze nam zbyva komfort, je samozrejme fakt ze napr. jidlo neni u low-costu zvykem podavat zdarma ale to je tak vse. A rict treba o dalkovem letu Lufthansy (Star Alliance, BTW) ma ke komfortu dost daleko. Nechci nejak zurive branit low-costy, dokonce si ani nemyslim ze se muzou na dalkovych letech stat skutecnou konkurenci "klasickych" aerolinek ale tohle srazeni jejich sluzeb je trosku mimo.

0/0
15.3.2007 12:31

Tomach

Re: Re: .

No ono se staci podivat jen na poslednich par mesicu ze. Vypada to tak ze co se bezpecnosti tyce tak prece jenom nizkonakladove spolecnosti na tom nejsou nejlepe. On se ten rozdil v cene musi nekde promitnout - at uz to je v platech pro piloty (mene zkuseni?, vice unaveni?,...) nebo prave pri udrzbe.

Rozhode je nezatracuji, ale na dalkovy let si radeji priplatim prave na Singapore nebo Emirates...

0/0
17.3.2007 0:30

mycchall

UK, Paris - Kanada

Mozna by taky stalo za to zminit http://www.flyzoom.com/

0/0
13.3.2007 14:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.