Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vstupenka do 'ráje' zn. USA

Znovu se mluví o zrušení vízové povinnosti se Spojenými státy. Pro Čechy je to svým způsobem i otázka národní hrdosti. Požadavky pro získání víz vypadají děsivě. Redaktor MF DNES si vyzkoušel, jak moc složité je získat tuto vstupenku do 'ráje'.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fomacka

Zase dalsi tema pro ty zapskle anti-americka individua

Jak uz tady napsalo plno lidi, je to zase svym zpusobem snaha rozpoutat diskuzi o americe a jejich obcanech, kteri podle nekterych provokateru na techto portalech vyuzivaji techto diskuzi jenom proto, aby provokovali a placali nesmysly o zemi, ve ktere nikdy nebyli, nemaji zajem navstivit a ani nemaji na to, aby tak ucinili. tak se uchyli k pomluvam, antiamerickym zvastum, ze je to zeme, ve ktere se muci (mozna a kdyz tak pravem k bezpecnosti jejich obcanu a cele zeme) apod. Pravdu mozna ma pan pisalek v tom, ze tu moc v lasce novinare nemaji, hlavne ty cizi....Viza jen tak nezmizi.Mozna se tomu bude rikat jinak a nebude to stat tolik penez, ale stale tu kontrola bude. Pokud maji zadatele "open mind", tak to zase tak hrozne brat nebudou. Pokud vam to tak hrozne vadi, budete si muset cestu odpustit a nezbude nic jineho, nez o tom hloupe zvastat.

0/0
9.5.2008 17:52

fomacka

Re: Zase dalsi tema pro ty zapskle anti-americka individua

Uz jenom ten napis je velmi inteligentni......Bravo, pane pisalkuR^ pro koho jeste pisete? Blesk? Aha?

0/0
9.5.2008 17:53

renny

Jo jo

Ano ano, klasická diskuze na téma Amerika, vždy se všichni rozdělí na ty, kteří tam byli a tutíž ji znají z vlatní zkušenosti a ty, kteří jsou zapřísáhlí antiameričtí. cha cha

0/0
8.5.2008 19:52

Wendolene

Pokud do USA nemusite, tak se vyhnete

ambasade zdaleka. I kdyz vizum ziskate, po priletu do USA vam mohou odmitnout vstup do zeme. A maji velmi zvlastni meritka. Pousteji tam denne tisice lidi z Uzbekistanu,kteri maji sotva penize na letenku, ale dostanou se tam. Cesi maji smulu. Na prazske ambasade se neda nikdo podplatit, a tak se vizum vydava jen podle jejich nalady. Pokud je vas chot American, tak se k vam chovaji mile, pokud mate pracovni vizum, tak jsou mili. Ale pro obycejne lidi je to jine. Cesi by meli mit rozum a rici ne. Rici ne radaru. A zavest viza pro USA. Proc Americane jezdi do Ceska bez viza a Cesi ne?

0/0
3.2.2008 22:10

belgian chocolate

protože Američani se bez Čechů obejdou

0/0
8.5.2008 21:05

Stiller

Re: protože Američani se bez Čechů obejdou

Presne tak mila chocolate. mate pravdu.

0/0
8.5.2008 21:06

myslim

Re: protože Američani se bez Čechů obejdou

a proto sem cpou radar, že!!!

0/0
2.6.2008 14:36

vena CA4EK

Amerika,jo tam je blaze,jezdi se tam na paprice.......

ach jo,kdo tu nezil naky leta,muze tak rozumet akorat hovnu,je tu plno kecalu a chytrych hlav az to boli,udelejte si nekteri z vas jasno,co vlastne placate,o zemi ,o ktery vite shit,(Y)

0/0
5.3.2007 6:29

k

Re: Amerika,jo tam je blaze,jezdi se tam na paprice.......

Problém je ten, že celá slavná Amerika (především vláda a "ouřadové") mají plná ústa řečí o velké svobodě atd... Navíc začínají strkat nos úplně všude a do všeho se moc rádi pletou(viz jiné státy a nejen do Evropy).

Navíc se zbytečně netěšte - víza jako taková pro nás nikdy nezruší!!! To co vymýšlí vláda USA není zrušení víz, ale jen pouze urychlení toho, že vše pošlete elektronickou cestou, ale tot' vše. V podstatě se nic nezmění-jen to, že Vám vízum zamítnou 48 hodin před odletem, a to i když splníte veškeré podmínky.Docela nechutné. Diskriminace je vážně fajn, hlavně, když jste obyčejný člověk.

:-©

0/0
20.5.2007 0:38

Tomach

Viza...

Jednu vec nechapu - proc se porad probira jakasi "problematika viz"? Co sleduji, tak jsou dve hlavni skupiny lidi:

1) Ti, pro ktere je USA zumpou do ktere by v zivote nejeli (a tudiz jim muzou byt nejaka viza u riti)

2) Ti kteri se tam chteji jet podivat a chapou ze kazdy narod ma pravo si vybrat koho na sve uzemi pusti a koho ne. A pro takove vetsinou viza nejsou problem.

Ostatne je lepsi nejake nejasnosti vyridit v predstihu na ambasade (a pripadne dodat nejake dokumenty) nez nakrasne bez viza dorazit na letiste v USA kde Vas kvuli te nesrovnalosti posadi na letadlo zpaky domu...

0/0
13.2.2007 15:12

Jan.Emil

Něco za něco.

Na to amíci slyší. Chcete u nás radar - zrušte vízovou povinnost. Pokud bude u nás referendum, tak své ano hodlám podnítit tímto. Pokud nebude zrušena vízová povinnost, podporuji každý občanský nesouhlas se zřízením americké radarové stanice u nás. Máte někdo něco proti tomuto postoji? Já takový postoj považuji za pochopitelný.

0/0
3.2.2007 14:58

belgian chocolate

to máš blbý

protože v referendu se smí hlasovat až od 18 let

0/0
3.2.2007 23:25

YaTaky

USA - nas spojenec a my jeho!

[>-]

Mam rad svou zemi,ale to mi nebrani abych neprocestoval spoustu jinych v Asii i v Evrope. Zil jsem v USA nekolik let legalne a nemuzu si stezovat. Vsude jsou lide ruznych vyznani, nalad a charakteru. Nejinak je tomu samozrejme i za Velkou louzi. Procestoval jsem Ameriku ze severu na jih a z vychodu na zapad. Cesty perfektni, az na okruhy kolem velkych mest. Lide vstricni. Policie napomocna. Vzdyt maji na autech napsano Protect & Serve. Coz opravdu delaji. Je tech zazitku mnoho. Zhrnul bych je asi takto. Nejprirozenejsimi nasimi spojenci jsou Americane. Nebo ma snad nekdo jiny nazor? Treba Afganci, Rusove, Nigerijci nebo Nemci ci to nejspis nebudou. Takze budme radi,ze zijeme v atlantickem prostoru docela spokojene. Je to velky rozdil oproti jinym castem sveta. Howg. [>-]

0/0
1.2.2007 16:47

cote d'or

konečně rozumný člověk

pod tohle se podepíšu

0/0
1.2.2007 20:56

Lehor

Mám takové interní předsevzetí, že do USA pojedu až bez víza

Nehodlám podstupovat trapný výslech a odhalovat svou finanční situaci nějakému úředníkovi před spoustou dalších čekatelů jen kvůli tomu, abych se někam podíval. Je spousta jiných a zajímavějších zemí, kde se na turisty těší.

0/0
1.2.2007 15:47

belgian chocolate

koukám, že je tady spousta lidí

kteří v USA nikdy nebyli, ale jsou přesvědčeni, že je to tam příšerné, nikdy by tam nejeli, a přesto jim vadí, že musejí žádat o vízum. ach jo...

0/0
1.2.2007 15:44

fomacka

Re: koukám, že je tady spousta lidí

R^R^:-)

0/0
9.5.2008 17:44

Ghi

Bylo někdy novináři vízum odepřeno ?

Řekl bych, že novinář z MF Dnes má při žádosti o vízum jistotu.

0/0
1.2.2007 12:34

georg

Ráj? To snad ne!

Je to země potomků vrahů,zabijáků,geunerů a darebáků.Původní obyvatele vyhnali do rezervací,vzali jim kulturu,pozemky a vnutili jim "svobodu".Nikdy bych se nesnížil žádat o vízum do Ameriky i když rád cestuji a poznávám svět..[>-]V[>-]

0/0
1.2.2007 11:24

qq

Re: Ráj? To snad ne!

Ty prožíváš hodně velká traumata od té doby, co východní blok zkrachoval, rozpadl se a sovětští soudruzí se staženým ocasem vyklidili mocenské pozice, viď!;-D

0/0
1.2.2007 12:40

čtunoviny

Re: Re: Ráj? To snad ne!

Lidem jako Ty se říká:  Fackovací panák, co sám sebe fackuje ode zdi ke zdi. Neexistuje podle tebe žádná střední cesta bez nárazu...

Kdo nemá rád Ameriku, okamžitě musí podle tebe milovat Rusko a naopak ;-O

O bóže  jak jsi omezený:-©

P:S: Nikdy jsem nebyl komunista ani přítel Sovětských okupantů, ale to ještě neznamená,  že hned budu prosit "Amíka"  aby mě k nim pustil. [>-][>-][>-]

0/0
1.2.2007 15:28

čtunoviny

Re: Re: Re: Ráj? To snad ne!

Tato moje výše uvedená odpověď  patří pánovi:   qq

0/0
1.2.2007 15:29

fomacka

Re: Re: Re: Ráj? To snad ne!

Taky nevypadas jako moc chytry clovek...Napises neco pod jednim jmenem, ale protoze te vytocil, tak se log off a odpovidas jako anonym...Bravo R^;-D;-D;-D Je videt, ze kladivko uhodilo na hrebicek?8-o;-D

0/0
9.5.2008 17:57

belgian chocolate

a on tě někdo nutí?

0/0
1.2.2007 15:42

F.Koudelka.sts.chvojkovice.bro

RÁJ????

REDAKTOR TOMU CHAOSU ŘÍKÁ RÁJ???JÁ SI POD SLOVEM RÁJ PŘEDSTAVUJU UPLNĚ NĚCO JINÉHO;-D

0/0
1.2.2007 11:24

soudce

PROBOHA JEN NE DO AMERIKY

Amerika je nejkomunističtější a nejpolicejnější stát světa, kde se státní úředníci (policie, úřady atd) vyjadřují o lidech jako "ty tupí kaštani" a podle toho tam s Vámi smí beztrestně jednat.Jejich slavná CIA, FBI, Policie, MP a jiné složky Vás kopou životem mezi mantinely které si vytváří právě podle toho jak se jim to hodí.Zlatá Evropa...kterou projedete bez pasu skoro celou, kde funguje právo a zákony (a ne přiblblý trapný americky zákon o terorismu).projezdil jsem celý svět, ale USA již nikdy...klidně Kanadu, Mexiko, Brazílii,Nový zéland či Grónska, ale USA opravdu ne.Evropa je krásná, plná přírodních krás a historických památek kde máme stále co objevovat.Tak se necpěme amíkům do zadku.Nestojí to za to.Vždyť nebýt Evropanů tak dodnes seděli před jeskyněmi  přežvykovali kůže a honili bizony..Všem krásné  zážitky z[>-] kteréhokoliv místa naší planety, ale Amerika za to opravdu nestojí.

0/0
1.2.2007 10:52

Harry

Re: PROBOHA JEN NE DO AMERIKY

To si delas legraci?

Ja byl v USA nekolik mesicu a vsem bych vrele doporucil jet se tam podivat....;-)[>-]

0/0
1.2.2007 15:19

fomacka

Re: PROBOHA JEN NE DO AMERIKY

Ty jsi ale blbec....(Y)

0/0
9.5.2008 18:00

vladino

Víza?

Není náhodou vízová povinnost v rozporu se Všeobecnou deklaraci lidských práv?

0/0
1.2.2007 10:43

vladino

Re: Víza?

Oops, deklaraci -> deklarací.

0/0
1.2.2007 10:43

LapiCB

Re: Víza?

NE, je pravem kazdeho statu urcit si na svem uzemi sva pravidla ohledne vstupu cizich osob!

0/0
1.2.2007 10:46

vladino

Re: Re: Víza?

Ale já mám dojem, že v Deklaraci se říká, že každý má právo vybrat si zemi, kde chce žít.

0/0
1.2.2007 10:49

LapiCB

Víza?

To by se urcite spouste lidem libilo, ale nastesti to tak neni!

0/0
1.2.2007 11:00

brsoň

Re: Re: Re: Víza?

Už toho nechej. Prostě to tak není, je to pitomost a basta. Žádný stát nemá žádnou povinnost přijmout kohokoliv, resp. má právo si vytvořit podmínky pro vstup osob. Jestli je tvůj mozeček schopen přijmout tento fakt, tak ho přijmi a už to nerozporuj. Je spousta věcí, se kterými nehneš.

0/0
1.2.2007 11:56

vladino

Re: Re: Re: Re: Víza?

Jo, pan Moudrej promluvil. Takové lidi přímo miluji!!! (Y)(Y)(Y)

Mimochodem, četl jsi naši Listinu základních lidských prav a svobod?

0/0
1.2.2007 12:07

Tomach

Re: Re: Re: Re: Re: Víza?

Tak to ja si muzu s partou bezdomovcu vybrat ze budu zit u tebe doma, ju?;-D

0/0
13.2.2007 14:59

gůgl

..

Myslím, že presumpce viny, tady předpoklad, že každý chce jet do států jenom škodit, je stejně pitomá, jako presumpce neviny, tady pustit tam všechny. Možná dokonce horší, protože zhoršuje mediální obraz státu ve světě. Pak si diví, proč je nikdo nemá rád. A u těch, co tam opravdu škodit chtějí, si už svůj obraz nezhorší. Obávám se taky, že v zemích 3 světa nebude až tak velký problém pořídit si originální "čistý" pas a kdo bude chtět, tak se tam dostane.

0/0
1.2.2007 10:18

benediktspinoza

Do p*ce s celyma USA i jejich vizama

kdyz ted vyjdu z domu a sednu do svyho auta jen s obcankou a kreditkou v kapse, tak bez problemu projedu velkou cast Evropy a kdyz nebudu linej a cestou ke dverim vytahnu ze supliku pas, tak skoro uplne celou

0/0
1.2.2007 9:26

Lehor

Re: Do p*ce s celyma USA i jejich vizama

R^R^R^

0/0
1.2.2007 15:52

Tam za vodou v rakosi

Re: Do p*ce s celyma USA i jejich vizama

a ja kdyz odejdu z baraku, tak muzu po celem sveteR^

0/0
9.5.2008 18:06

dANNEO

J1 A WORK AND TRAVEL

HOJ, MÁM DOTAZ SPÍŠ ASI NA MLADŠÍ OSAZENSTVO :) CHCU SE ZEPTAT JESTLI TADY NENÍ NĚKDO, KDO JEL DO USA NA J1 VIZUM A PROGRAM WORK AND TRAVEL, ZKUŠENOSTI Z AMBASADY A JAK TO PROBÍHALO, JESTLI MĚL NĚKDO NĚJAKEJ PROBLÉM. DÍKY

0/0
1.2.2007 9:24

barara

Re: J1 A WORK AND TRAVEL

Zkušenosti z ambasády při J1?

Ehm, ve úterý jsem na pobočce agentury, co mi WaT zajišťovala, odevzdala pas a poplatek a v pátek mi z té samé pobočky volali, že si mám přijít pro pas s vízem ;-D

Zkušenost z června 2003.

0/0
1.2.2007 10:55

Andrej

Re: J1 A WORK AND TRAVEL

Tak ja jsem cestoval do USA v roce 2004 i 2006 a vice mene to bylo porad bez problemu jak v agenture tak na ambasade, jediny problem je ta ambasada a stani ve fronte. Ale slysel sem i o studentech kteri vizum nedostali z neznamyho duvodu. Je fakt pravda ze zalezi na nalade urednika ale pri studentech asi mene ....

0/0
1.2.2007 12:14

dANNEO

Re: Re: J1 A WORK AND TRAVEL

TAK SNAD TO BUDE V POHODĚ, CHYSTAM SE TAM LETOS V LÉTĚ A UŽ MÁM VŠECHNO ZAJIŠTĚNY, JEN JEŠTĚ TO VIZM A TAK ZJIŠŤUJU CO A JAK...VĚTŠINOU JSEM SLYŠEL, ŽE PROBLEM JE, KDYŽ NEMÁŠ JEŠTĚ ZAJIŠTĚNOU PRÁCU ... ALE PREJ, ŽE U STUDENTŮ JE TO VĚTŠÍ POHODA. BTW: NA CO SE TĚ TAK PTALI?

0/0
1.2.2007 13:09

Vlasta

Re: J1 A WORK AND TRAVEL

V USA jsem byl na J-1 celkem 6 krat a ani jednou jsem pri zadosti o visum diky programum jako Work Experience ci Camp Counselor nemel problem :) Urcite dobra cesta, jak se tam podivat a poznat US na vlastni kuzi.

0/0
1.2.2007 15:27

BenediktSpinoza

teda prirovnavat USA k raji

je dost tezkej ulet a to bez ohledu na pouzite uvozovky

0/0
1.2.2007 9:15

čtunoviny

poněkud "naivní" dotaz: Jste, či nejste terorista? "

poněkud "naivní" dotaz:

 Jste, či nejste terorista? "8-o

Zajímalo by mě kolik kladných odpovědí evidují úředníci od dob vydávání víz do USA ;-D;-D;-D

0/0
1.2.2007 8:51

vladino

Re: poněkud "naivní" dotaz: Jste, či nejste terorista? "

Když se na takových pitomostech podílejí lidé jako např. Mr. Rumsfeld (The Liar, The Pako), tak vždy vznikne podobný paskvil. Skutečně by mne zajímalo, zda již na tuto otázku někdo odpověděl kladně. ;-D

0/0
1.2.2007 10:48

Tomach

Re: Re: poněkud "naivní" dotaz: Jste, či nejste terorista? "

jak pisu jinde, samozrejme ze nikdo neodpovi kladne. Ale jde o to ze pokud se zjisti ze zle tak mu muze byt vizum legalne okamzite zruseno coz by jinak mohl byt problem...

0/0
13.2.2007 15:05

Tomach

Re: poněkud "naivní" dotaz: Jste, či nejste terorista? "

No pro neznale muzu osvetlit. Pokud terorista uvede ze NENI terorista a pak se prijde na to ze je tak na zaklade falesne vyplnene zadosti o vizum mu toto bude okamzite zruseno a pan terorista poazen do letadla zpatky do prdele ze ktere priletel. Samozrejme to vse za predpokladu ze se v USA niceho nedopustil a neni na nej vydany mezinarodni zatykac. Pokud by ta otazka v zadosti o vizum nebyla a dotycny by se v USA niceho nedopustil tak by ho tam odsud tezko dostavali pryc...

0/0
13.2.2007 15:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.