Diskuze

Ostře sledovaný vlak rok na kolejích

Z Ostravy, z Ostravy, jede Pinďa do Prahy, všichni mají obavy, kam dnes dojede. Nestaví, nestaví, skoro nikde nestaví, ale když sám zastaví, dál už nejede... Na podzim 2005 tahle lidová tvořivost - variace na písničku Ivana Mládka o rychlíku z Opavy - zaplavila e-mailové schránky po celé republice. Jak je na tom obdivované, vrtošivé i vysmívané pendolino rok poté?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jenže

18. 12. 2006 8:11
Zaorálek stejně pocestuje vrtulníkem

Aby neztratil hodinu, ON je totiž placen z našich daní a musí mít pohodlí, kdyby na chleba nebylo. Co na tom, že jeho let stojí stejně, jako celé vyprodané pendolíno...že ??? A podobných arogantních a funkce zneužívajících blbů je....včetně  pinglů....;-€

0 0
možnosti

loskos

17. 12. 2006 23:45
právě dnes

Dnes jsem měřil ve vlaku SC 511 odj. 15,26 PHA => OVa rychlost přes GPS modul, a průměrka byla 150km/h. Na 160km/h se dostával krátkodobě na několik desítek vteřin. Musím ale říct, že je těžší signál zesílit než v autě.

0 0
možnosti

loskos

17. 12. 2006 23:47
Re: právě dnes

tedy průměrka ... rozuměj spíše jako běžná rychlost, průměrná matematicky samozřejmě ne, to bychom přijeli za 2.24min. :-)

0 0
možnosti

socka

17. 12. 2006 23:01
hm

mno, tak sem si to tu precet, clanek i debatu, vlak kde je hrobovy ticho, pasazeri si bud malujou grafy nebo brouzdaj na netu info vo poslendim mejdle agaty hanicincovy, pri moceni nevidis krz hajzlik, stiplistek je ciste oholen a kosile mu neleze z kalhot...no to musi bejt pekna nuda cestovat dneska po zleznici:(( dou tomu zazraku aspon stahnout vokna za jizdy ???

0 0
možnosti
PM

petrmalyx

18. 12. 2006 4:05
Re: hm

Ne, ale v zime je to jedno, uvnitr je 10 stupnu. A pokud jsi jezdil na vojne v tanku, mas predstavu o vyhledu z okna a prostoru pro nohy.

0 0
možnosti

martin

17. 12. 2006 22:30
příměstské vlaky

To je pořád Pendolíno,ale svezte se někdy příměstskými vlaky v okolí Prahy či jen obyčejnými rychlíky...cestování děs a hrůza.ČD jsou stále ještě pěknou řádku let za součanou Evropou.A nedoženou ji ani Pendolínem.Rv

0 0
možnosti

Huggate

17. 12. 2006 21:39
Zapomel jsem...

A neco takoveho jako telefon na tichy rezim, to jsou vsude oznamy, at nikoho nerusite, ztlumte si telefon. To je zase pekne, ze v CR ti typci to vedi aj bez oznamu... Snad... :-)

PS: stejne nezapomenu na nektere typky ze zacatku mobilnich siti, kdy byli schopni mit "prijem" i v tunelu :-) Kdyz byla venku tma a nikdo neveel, jestli je vlak venku, nebo v tunelu. Proste nekteri lide byli desne na vetvi z toho, ze maji mobil :-)))

0 0
možnosti

Huggate

17. 12. 2006 21:36
Virgintrains a ostatni... :-)

Ja nevim, clovek musi jezdit po svete, nebo aspon po Evrope, aby se "uvedomil" :-) V Britanii plati vsude pravidlo: 30 vterin pred odjezdem vlaku se dvere zaviraji kvuli presnemu odjezdu. A ze ten vlak odjede PRESNE na peti-vterinu... Je to neco uzasne... Jedu po Anglii, mam pomalou jizdu, ten vlak ma zpozdeni, ale na info tabuli je presny pocet minut predpokladaneho prijezdu... A ocekavany odjezd... Nevim, Britanie nezazila komunismus, chapu, ale nedelal bych z toho takovou vedu, ze se neco "povedlo". Je potreba se pohnout a divat se na dalsi trable... Kterych je az-az...

0 0
možnosti

Nemecko

17. 12. 2006 23:33
Re: Virgintrains a ostatni... :-)

Pokud mluvime o vlacich nejvyssi kvality, zatim se mi nejvic zamlouvalo Nemecko. Nikde (s vyjimkou Francie) to nejede rychleji a na rozdil od letadla z vlaku vystoupim uprostred mesta. Dovolim si rypnuti - co delaji u Railtracku po serii vykolejeni zpusobenych pred par lety prokazatelne zanedbanou udrzbou svrsku a nepritomnosti (nebo nefunkcnosti) vlakoveho zabezpecovace v nekterych londynskych stanicich? Strojvedouci jezdili pomerne bezne na cervenou, to je taky OK?

0 0
možnosti

muf

17. 12. 2006 20:13
i dnes je potřeba nakrmit investora

Tento článek je součástí PR balíku na podporu cestovního ruchu a vylepšení obrazu Ostravska, navazující na nedávný medový hymnus Ostravo Ostravo. Tady na něm participují i ČD se svým nesmyslem SC Pendolino. Z profesionálního hlediska obzvlášť "vydařený" je ten nevinný tip o originálním předvánočním večírku na Stodolní :). Velká pražská reklamní agentura ;-D.

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

18. 12. 2006 23:50
Re: i dnes je potřeba nakrmit investora

Jo, PR oddělení ČD pracuje velice dobře, narozdíl od jiných.

0 0
možnosti
VB

Vasek_b

17. 12. 2006 19:44
CD

Nechci jenom na ČD nadavat,ale taky se mi vubec nelibi, jak delaji z veldblouda komara. Na alespon takove urovni jake jezdi pendolino, by mely podle meho nazoru ve  21.stoleti jezdit prinejmensim vechny rychliky ČD. Jeli jste nekdo treba rychlikem treba na trase Ostrava - Brno?Je to hnus.

0 0
možnosti

v

17. 12. 2006 23:42
Re: CD

Jezdim rychlikem Ostrava - Brno dvakrat do tydne, uz tri roky. Copak je prosim na tech rychlicich hnusneho? Kupe ciste, kos na odpadky prazdny, zachody nevzhledne, ale ciste, papir a ubrousky doplnene, voda tece. Jeste ti neco chybi?

0 0
možnosti

socka

17. 12. 2006 19:00
hm

mno, tak sem si to tu precet, clanek i debatu, vlak kde je hrobovy ticho, pasazeri si bud malujou grafy nebo brouzdaj na netu info vo poslendim mejdle agaty hanicincovy, pri moceni nevidis krz hajzlik, stiplistek je ciste oholen a kosile mu neleze z kalhot...no to musi bejt pekna nuda cestovat dneska po zleznici:(( dou tomu zazraku aspon stahnout vokna za jizdy ???

0 0
možnosti

honzaXY

17. 12. 2006 18:20
Že je to PR, je jasné, ale

zajímavé nadšení ČD z jedné trati.ICE jezdí po větší síti, rychlostí 250, s vyšším komfortem.

Nenazývají personál stewardy, stačí klasický "Zugbegleiter", strojvůdce se představí cestujícím přímo z kabiny, na displeji si přečtu, jak jede vlak rychle a kdy budeme v příští stanici, pustím si hudbu ze 7 kanálů.Jel jsem z Basileje do Hamburku,ve vlaku půjčovali (zdarma, na OP) přenosné DVD+filmy.

Pobavil mne výraz "elitní lidé" a vzápětí údaj, že jedna stewardka přišla od Vězeňské služby. Kdyby autor, který se zřejmě vyrovnává s úkolem "Popisujeme předmět" věděl o čem píše a měl ponětí, nebyl by u vytržení nad interiérem (že to vypadá jako v letadle není plus, v letadle je málo místa)a v řazení předností vlak vers. letadlo by neuvedl možnost používat mobil a neprováděné šacování (už ten výraz)na prvním místě.

ČD mají před sebou dlouhou cestu... na úrovni Bundesbahnu budou MOŽNÁ za 30 let. Úroveň článků na iDnes je také ještě daleko od kvalitního zpravodajství.

0 0
možnosti