Diskuse k článku

Dovolená u moře za 'všechny prachy'

"Hotel nabízí strávení dovolené v krásné atmosféře u pěkné písčité pláže, je vhodný pro rodiny s dětmi." Takovým způsobem lákala na letošní dovolenou klienty do Tuniska cestovní kancelář. Nalákala i Romana Tučka z Prahy s rodinou. "Byla to nejhorší dovolená mého života," říká Tuček, který o své dovolené dokonce vytvořil webové stránky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Josef

Egypt

smrad baksis nic jinyho potomci faraonu jen bagsis

24.2.2009 21:10

isheep

S českými cestovkami už nemá cenu ztrácet vůbec čas.

22.2.2009 17:23

Dana

Hezká dovolená

Už po páté pojedeme na dovolenou s cestovní kanceláří Blue Style a pokaždé jsme byli spokojené.Loni jsme letěli na Krétu a i když odlet byl odložen na druhý den,tak nám pobyt prodloužili.Věříme že nás letos opět Blue Style nezklameV

22.2.2009 13:01

Silentvoter

Na lidské hlouposti se stále dobře vydělává

Všem cestovatelům "do neznáma" doporučuji, aby si ověřovali informace o vybraném hotelu z katalog české cestovky na internetu. Každý solidní hotel má své www stránky. Rovněž doporučuji vyhledat informace o hotelu např. na německém webu, kde najdete vyjádření (i s foto dokumentací) spokojených i nespokojených klientů. České cestovky neuvádí všechny informace o hotelu, je normální i to, že záměrně nevhodné informace o okolním prostředí zamlčjí, fotografie v katalogu retušují. Pozor platí to pro všechny české cestovky! Držím se zásady, že pokud hotel nemá www stránky nebo nelze najít ve světě žádné reference, tak si hotel nevyberu! Jen hlupák skočí české cestovce na špek.

21.2.2009 14:58

Mandarinka0015

hotel safa prima life

Letos jsme jeli na dovolenou s exim tours do Tunisu hotel Prima life safa Yasmine .Okolí hotelu super .Promenáda,moře nádhera ,to nemělo chybu,ale cose týče hotelu a služeb katastrofa nejdříve jsme dostali pokoj s výhledem na bazen přímo nad odpadkama odkud se linul do pokoje smrad ,museli jsme si tedy raději připlatit na pokoj s výhledem na moře ,kde nám pro změnu tekla klimatizace ,takže jsme měli louže v pokoji když to po několika dnech dali do pořádku nesplachovalo zase wc to už nespravili vůbec,přestože jsme si na to denně stěžovali  ato jsem zapoměla zmínit,že nám hned druhý den po uklidu zmizelo z batohu 50 euro s peněženky . Tak to bylo o pokojích a ted o jídle ,když nastal čas obědů nebo večeří byl to boj na který jsme nikdo z naší party neměli nervy zruky nám brali někteří hosté i talíře jelikož jich nebylo dost .Pokud jste si chtěli dát o zákusek víc nebo vystát frontu a vzít i dětem nedostali víc než dva .Samozřejmě jsem se rozčilovala tak mi doslova hodil na taliř další .

5.10.2008 11:30

kacka

Re: hotel safa prima life

Včera jsme se vrátili z dovčitak jsme se všichni už těšili na odjezd..nepovlečené postele,pokálaný záchod upozorňuji,že na pokoji..voda vytékající z pod záchoda-nazvala jsem to jako plovoucí podlahu i přes nahlášení v recepci,to nikdo nopravil,takže si vemte sebou vercajk a nebo házejte na zem ručníky jako jsem to dělala já..o toaletní papír si musíte říkat na recepci jinak Vám ho pokojská nedá na pokoji špína zrovna tak i na chodbách u pokojů.Výtah na heslo,šváby u jídelny ale i na pokoji,jídlo studené,samá zelenina,maso žádné a každý den stejné,hrůza(Y)allenklusív alhohol.nápoje pouze do 20hod nařízení ředitele,ale můžete si pití koupit v druhém baruRvu bazénu bordel,střepy,vajgly na zemi!

15.11.2008 12:22

petra

Řím za levnou cenu

Minuly tyden jsme se s manzelem vratili z Rima,byli jsme ubytovani v apartmanech Simpatia situovanych blizko dulezitych pamatek a nadrazi Termini.Mohu jen doporucit,dvojluzkovy pokoj jen za 60euro, v cene snidane.Pro vice informaci se podivejte na www.bedandbreakfastsimpatia.com

30.5.2008 7:32

namcorka

Chorvatsko i letos

Jeďte do Chorvatska a s chorvatskou cestovkou. Byly jsem loni na Brači a letos už máme zarezervovaný Hvar. Co mají na fotkách tak to ve skutečnosti bylo. A navic, na mail vam odpoví  česky. www.amargrupa.com

28.4.2008 16:56

Ladka

Tunis

Co Vás to napadlo do Tunisu s malým dítětem nikdy už bych tam nejela ani když zadarmo.Rv Ale třeba to přežijete ve zdraví.Přeji Vám to.!

23.4.2008 16:52

adinka04

čedok

Dobrý den,nemá prosím někdo zkušenost s touto cestovkou.Myslím,že by s ní neměl být problém,ale člověk nikdy neví.Koupili jsme od ní zájezd do Tunisu,ale máme skoro 4 leté dítě a nevím,jestli jsme vybrali dobrě s dítědem do této destinace jak tady čtu.Vůbec mě to při výběru nekoplo,že bychom mohli mít střvní potíže.:-/

5.3.2008 15:07

Milan

Tunis

Letos popáté. Když jsem byl před 10 léty poprvé, bylo to super. Před dvěma jsem si řekl /Gold Soviva/ že už do Tunisu nikdy. Arogance, špína,

špatná strava, nedodržené lety, asi vše co se dá zažít. Letos jsem to opět risknul /Azur Reizen/ a

fungovalo skoro vše, Vybírejte opatrně cestovky, nejméně **** a ještě to nemusí být dobré a pozor na ceny.

3.8.2007 10:24

Mivo

Sunny Days nikdy více

S manželem jsme pečlivě vybíirali dovolenou několik měsíců. Mame 2 dcery 6 a 1rok. A tak jsme vybrali hotel pár km od letiště, odlet byl stanoven na 9 hodin ráno.Vše super.Ale realita? První co nám zmenily bylo misto příletu (prý asi hodina cesty do hotelu), jenže letadlo melo 4 hodiny zpoždení, cesta do hotelu 2,5 hodiny,po vyhození veškerého piti na letišti ( dost kruté pro děti);-(;-€. Dovolená v super, ale na tom nemá cestovka žádnou zásluhu.(Caribbean World Monastir). A cesta zpět ve stejném duchu. Jen 3.hod zpoždění bylo odůvodněno špatným počasím v Praze! Blbost! Lidi volaly domu a v praze krásne!!! Dětem nedali ani pití nic! A CK delegát nikde!  TAK ŽE POZOR NA CK SUNNY DAYSRv

12.6.2007 11:45

Květa

džerba 1.9.2006

Byli jsme na Džerbě v menším hotelu diar Yasine a s tak příjemnými lidmi kteří tam byli jsem se dlouho nesetkala.Jídlo měli výborné a ochota zdejších lidí ůžasná.Jen cesta k moři je hrozná ,všude byly výkaly od velbloudů a koníto teda bylo velmi nechutné.Také na pláži se neustále proháněli koně a velbloudi.Myslím že ta hygiena na pláži pokazila jinak krásnou dovolenou.

31.5.2007 19:50

Karolina

Djerba

na Djerbe jsou lie pratelsti,mily... ale musite se taky trochu umet chovat (podle nich) oni miluji kdyz se clovek na ne usmiva ale pozor!!! kdyz jdete ven tak s kym nechcete navazovat kontakt: jikoho nezrdavit,nepodavat ruku,neobymat,nesmat se..!!) Ale v hotelu vam nic neudelaji tam jste v bezpeci (tam se muzete rechtat na cele kolo =) Nebudte hned ke vsem odtaziti,nebojte se jich!! A pri nakupu hlavne smlouvejte!!! Bavi je to!!a pozor vzdy davejte polovinu uvedene ceny a nizsi cenu nez chcete zaplatit:Ja jsem tam nebyla 11 let a znovu jsem tam prijela Např: na letiste a tam na nas ze uz jsme tam byly.... Hlavne uzivejte si to tam, Flirtujte!!! P.S. mam tam pritele (jezdim tam 3-tim rokem ) tu zemi nemoznate za 7 dni nebo za 2 tydny ale postupne poznavate jak to je prekrasna zeme,lide... Ale jak jsem rikala clovek se tam musi naucit chovat!!!!! muj e-mail je Baby004@seznam.cz kdyz si budete chtit pokecat!!!

6.4.2007 20:02

jarin

odlety z německa

mrkněte na nacesty.cz, německékanceláře nabízí na  nacesty.cz svůj standard za lepší ceny..

23.3.2007 11:02

5.3.2007 8:29

Dasa36

Egypt

Dobrý den;-D.Chtěla bych se zeptat má-li někdo zkušenost s cestovní kanceláří TOMITOUR,letíme s nimi poprvé,ale již dopředu mě zaráží fakt,že ačkoliv inzerují to,že jejich lety do Egypta zajištuje ČSA, ani jednou v sobotu,kdy mají odlety do Hurgardy,letadlo ČSA neletělo,pouze Travel.;-O Děkuji.

29.1.2007 8:28

adeu

Re: Egypt

dobry den mé zažitky s tomitourem jsou nejlepsi...skvela dovolena a sluzbyV...

29.1.2007 19:34

kacka

Re: Egypt

má výborné skušenosti s Exim tours v Egyptě vše super,nádherná dovča..včera jsem přiletěla z Monastiru hotel Prima Life Safa,hrůza(Y)nikomu nedoporučuji..všichni jsme se těšili domůRv:-©(Y)nikdy víc tento špinavej hotelRv!

15.11.2008 12:27

kotatkova.adela@seznam.cz

Tomi Tour

Byla jsem na Mallorce 2x a jednou se školou s Tomi tourem bylo to skvělé,zvlášť náš delegát byl nejlepší ze všech,vyřídil vše co jsme potřebovali.Pak jsem zde byla podruhe s Fisherem bylo to dobré ale ne tolik jako s tomi tourem.Potkala jsem zde mého bývalého delegáta a ačkoliv nás neměl na starosti tak mi pomohl když spadl systém na letišti...myslím že už kvůli němu cestování na Mallorcu krásné.

Měla jsem zaplacené i 2 výlety a u obou nám podal zajímavý výklad a proto děkuji R. Holienkovi...a doporučuji vám takovou dovolenouV

20.1.2007 22:37

Martina R

Re: Tomi Tour

Ano, taktéž chválím Rosťu, byl super. Vstřícný a ochotný.

1.3.2007 10:15

Kotatkova

Re: Re: Tomi Tour

Ano, pravda...Rosta byl skvely, ted se na Mallorcu chystam znova, zitra odletam s CK Kristof...to jsou ovsev studijni pobyty....snad bude vse OK!

14.7.2007 19:21

janousjo@tiscali.cz

Eximtour

Přidávám se ke zkušenostem, které jste zveřejnili.Cestuji každý rok na dovolenou i 2x a zatím ne tragické ale nepříjemné zkušenosti jsem měla opakovaně s Eximtours. nemají sebereflexi, každýá neobvyklá chyba je u nich normální, mají svůj zvláštní přístup, odpoví vždy, že je to v rámci podmínek, nebo že si nikdo nestěžoval, ale na letišti jsem obvykle vyslechla většinu nespokojených klientů.Ráda se pro přístě této cestovce vyhnu, je tu však problém,že kdo si objednává přes internet obvykle se nedozví,že tato velká cestovka je může zklamat.J

16.1.2007 8:56

p.r.a.h.a@seznam.cz

Re: Eximtour

je to tak, s Eximem jsem byla jednou a naposled...jsou slušně řečeno neseriózní. Spoléhají na to, že jsou největší a levní. NIKDY  VÍCE !Rv

25.7.2007 12:19

Kotatkova

TomiTour

Byla jsem letos s TomiTour 2x na Mallorce a sluzby byli velmi dobre.Také delegát byl výborný:-)..už nikdy s nikým jiným.Mallorca me velmi nadchla: www.mallorca.xf.cz..

Lidé měli spoustu problémů, ale delegát to vždy vyřešil brilantně...doporučuji proto TomiTour- Mallorca V

29.11.2006 15:53

belgian chocolate

Bucher Reisen

my jsme byli na Malorce s nimi a žádné problémy nebyly, všechno klapalo jako na drátkách. tak nevím, co je lepší.

14.1.2007 20:20

Tomstersson

...

V podstatě jsem ještě nikde nebyl s CK. Vždycky jedeme na vlastní pěst a nadávat pak můžu jen sobě.

Kamarád tuhle variantu volí taky a výsledek: Fajn zážitky bez reklamací;-)

Je mi jasný, že pro rodiny s malýma dětma je tohle nevhodné, ale spousta Čechů jezdí zbytečně s cestovkama, místo aby se pokusili něco vymyslet sami.

13.11.2006 0:29

cicacica

Dovolená Chorvatsko

Podělte se se svými zážitky na stránkách: http://www.ochorvatsku.cz>-

10.11.2006 8:51

Miroslav z Plzně

Dovolená v Egyptě

3.listopadu jsme se vrátili z dovolené v Egyptě.Byli jsme v Hurghadě v pětihvězdičkovém hotelu Sea Star.Naše zážitky a pocity se dají vyjádřit snad jen slovy: chcete prožít sen jak v pohádce, chcete být obletováni a rozmazlováni personálem, chcete se přejídat laskominami,chcete se pohybovat v luxusu a čistotě, chcete prožít senzační dovolenou na krásné pláži pak jeďte s CK Shenkos s.r.o. a vše tohle se Vám splní.Chtěli jsme luxus tak jsme si ho zaplatili a také jsme ho měli.Vše co deklarovala CK předem do puntíku splnila.A pojedete-li za historií Egypta pak chtějte průvodkyni Nadiu budete uchváceni její vědomostí a znalostí o historii této země. Ještě jednou děkuji CK za krásné zážitky. :-D

8.11.2006 18:36

cote d'or

právě jsem se dívala na lastminute.de

a u jednoho hotelu jsem našla upozornění, že přes ulici se staví a je třeba počítat s příslušným hlukem během dne. nemyslím si, že podobné upozornění bych našla na stránkách české cestovky.

6.11.2006 21:10

Reni

Tunisko!?

Byla jsem v Tunisku za poslední 2 roky 4x,nejdříve s cestovkou,naposled

soukromě.Zpoždění letadla jsem zažila 1x,jednotvárnou stravu také 1x.Ale zavrhnout kvůli tomu celou zemi nebo dokonce celou Afriku? To asi dokáží jen "cestovatelé" z české kotliny.A místní obyvatelé? Jednoznačně tu platí naše přísloví: jak se do lesa volá,......Když v zemi,kde je úředním jazykem francouzština a arabština, mluví Čech pomalu česky a domnívá se, že mu bude rozuměno, tak se asi nedočká. Jinak kdo má problém se smlouváním o cenách,asi by měl opravdu volit jiné destinace. Na druhou stranu si tuhle specialitu můžete nádherně užít, pokud chcete. Zrovna tak vstřícnost a přívětivost Arabů.Ale pokud někomu vadí už to, že jsou béžoví,tak ať zůstane v té naší Evropě. Ale možná, že bude pro něj za chvlíli nestravitelná i Praha.

6.11.2006 13:19

Krokus

Re: Tunisko!?

Ty seš asi taková čičmunda, která si nechá všechno líbit, viď? Ale to nevadí, z toho si nic nedělej. Když přijedeš první den po příletu do hotelu hladová v čase 13:15 a obědy se dávají do dvou. A Arab ti tvrdí, že na oběd nemáš právo, navíc když ho máš zaplacený od prvního dne, tak co si asi pomyslíš o tý tvojí Arabský přívětivosti? A delegát BlueStylu /taky Arab/, kterej mluví pomalu česky, a to tak, že se s ním nedomluvíš ani anglicky, ti tvrdí druhej den, že jsme přijeli na hotel až v 15:30, že mu to říkali v recepci, tak co by sis pomyslela? Když delegátovi říkáme, že to není pravda, že jsme tu byli v době oběda a měli nárok na oběd, ti nevěří a drží basu s ostatníma Arabama, tak co by sis pomyslela? Nebo jinak: seš na recepci v hotelu, stojíš ve frontě na exchange a Francouz před tebou si mění prachy a když přijdeš na řadu ty, recepční dá cedulku s nápisem Exchange pod pult a ty se zeptáš, zda je možný exchange a on ti řekne "No pósibl", tak co by sis pomyslela?

6.11.2006 15:28

Krokus

Re: Tunisko!?

Píšeš tady o problému se smlouváním - smlouvání si užívám, ale musí se chovat normálně a ne tě tahat u každýho krámu za rukáv, nice price, nice price. Když seš v hotelu na baru a Čech čeká na jednu skleničku vína 15minut. Mezitím stačí barman obsloužit čtyři Francouze, který přijdou až po tobě, co by sis pomyslela? Hotel Almaz, Hammamet. Poznáte rasismus naruby. Araby z hotelu Almaz NEBRAT!!!!!!!

6.11.2006 15:28

Reni

Re: Re: Tunisko!?

Díky za označení "čičmunda", sice nevím, jak na to dotyčný přišel, nejspíš podle toho, že na rozdíl od něj píšu gramaticky správně. Nemluvím vůbec o cestovkách BlueStyle, Sunny Days, Exim tour, protože služeb ani jedné z nich jsem nevyužila. Že bych si dala všechno líbit, tak to určitě ne, protože se mi nikdy nestalo, že by mě u baru předběhli 4 Francouzi. Nejspíš to bude tím, že svoji objednávku požaduji také ve francouzštině. Pokud to zkoušíš tou pomalou češtinou, myslím, že ve vyspělém a kultivovaném Německu, Británii či Francii také neuspěješ. O ochotě a četnosti návštěv delegátů v hotelu toho moc nevím, protože při tom, jak si nechám všechno líbit, si každý drobný problém řeším s hotelovým personálem sama. A tady znovu trvám na našem přísloví: "Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá". Podotýkám, že bakšiš při těchto příležitostech NEpoužívám. V taxi nebo cafeterii je spropitné samozřejmostí, stejně jako u nás. Ale Vaše reakce mě nezklamaly, Vážení Češi.

6.11.2006 19:50

Martin111

Re: Re: Re: Tunisko!?

Koukám že máte nosánek nahoru... Nechápu, proč by se měl někdo učit francouzsky, když chce jet do Tunisu.

Tunis je pro mě co se týká cestovního ruchu žumpa...

7.11.2006 10:51

cote d'or

kdyby se ke mně takhle v baru chovali

jdu do jiného baru. proč jste to neudělali?

29.11.2006 17:05

To není ani tak podstatné

Re: Re: Tunisko!?

K samotnému hotelu Almaz - bez připomínek. Avšak obsluha špinavá, neochotná, sprostá (čekobandita), při objednávce min. 30 min. čekání.Občas na účtě i jiné ceny než objednané zboží. Jinak Tunisko - nádherná místa a je co zhlédnout.

15.1.2007 19:45

Lenka

Re: Tunisko!?

Milí zlatí, když se neumíte chovat dostatečně slušně a všude vystupujete jako když jste mistři světa, nemůžete se divit, že se k vám svět chová odtažitě. Byla jsem v Tunisku a ráda se tam podívám znova, ale nikdy se mě nestalo, že by mě někdo neobsloužil, nebo přehlížel jen proto, že jsem z Čech. Byla to naopak báječná dovolená. A proč byste se měli učit cizím jazykům?? No třeba právě proto, abyste nevypadali jako křupani odnikud. Jak se chováš sám, tak se k tobě chová okolí a snaha - ta se fakt cení.

11.11.2006 5:45

DAJDA007

Re: Re: Tunisko!?

Nevímn kde jste byli, ale s Tunisem mám zkušenosti a vše bylo OK, určitě se nám nikdy nestalo, že by nás někdo přehlížel proto, že jsme češi. Možná, že jste se nechovali dost uctivě vy k nim, oni to taky nejsou žádný burani. Dobrá rada na konec - všude ve světě se nad nikým nepovyšuj a nebusou se povyšovat oni nad tebou. Nechtějte mít pověst jako křupani němci.:-P

14.1.2007 16:28

radka

Re: Re: Tunisko!?

Nevím , proč se tak pomlouváte někteří Tunisko, byla jsem tam s celou mojí rodinou, nedám na tu dovolenou dopustit, byla od Václava Fischera, hotel i jídlo báječný, delegátka češka provdaná v Tunisku. Procestovali jsme s taxikářem kromě pouště celé severní Tunisko, památky , lázně ,prostě vše zajímavé, nikdy na nás nikdo nebyl zlý ,právě na opak. Ráda se tam vrátím, je to báječná země a perfektní lidé, musíte se taky umět v cizině chovat a ovládat nějaký jazyk, dnes bez znalosti nějakého jazyku to nejde. A než někam vycestujete tak se o té zemi dobře informujte a hlavně se nechovejte jak rozežraní, mistři světa NĚMCI. Chválím hlavně cestovku , tím myslím ještě pravého pana Fischera, ne tu náhražku s jeho jménem co je teď. Letos letíme od Tomi touru do Turecka a nemám strach ani z hotelu ani ze stravy, protože to bylo vždy od nich v pohodě. Burani raději zůstávejte doma, aby jste náhodou nebyli sklamaní.

21.3.2007 16:07

Michal

a co se vyhnout problemum?

Me se docela osvedcuje se pred odjezdem kamkoliv podivat na server www.tripadvisor.com

A co tam pisou o hotelu Eden - jestli je to on, podivejte se a reknete, jestli by jste tam jeli:

5.11.2006 12:47

Ivana

!!!

Vážený pane Romane, uznávám, že mít u hotelu elektrárnu je hnus a odporná nachytávka od cestovky. Ale co neuznávám, že do Tunisu taháte ani ne dvouleté dítě a čtyřleté a pak si ztěžujete, že byly ohroženy na životě. na životě je především ohrožujete Vy, protože brát tak malé děti do arabských destinací je holý nesmysl! A elektrárna na to nemá rozhodně vliv. To Vy by jste se měl zamyslet nad svým neuváženým jednáním a pokud si dovolenou neumíte odpustit, tak děti netahejte do 3* hotelu do Tunisu!

4.11.2006 20:10

cote d'or

ztěžovat si = činit si něco těžším

stěžovat si = vyjádřit stížnost

5.11.2006 9:04

TRT

to si nemyslim

v tunisu byly oba i rok predtim / take 3*** a bylo vse ok... jiny hotel...

nevidim duvod proc by byly normalne ohrozeny na zivote v normalne fungujicim hotelu - dokonce k mori jsme jeli na doporuceni lekare...

co by se jim tam mohlo stat pokud hotel normalne funguje ?

5.11.2006 19:40

VIKA

PISČITA PLAŽ PRO EXEMATIKY NENI VHODNA!

LEKAŘ VAM DOPORUČI MOŘE,ANO ALE PRO EXEMATIKY ROZHODNE NE PISEK  TAKE MAM DITKO EXEMATIKA A TAK JSME VYBIRALI PLAŽ S OBLAZKY.....

31.7.2008 9:12

Lenka

Nechápu

Nechápu to, proč by se nemělo jezdit s dětmi do arabských destinací??? Nevím kam jezdíte na dovolenou Vy, ale já své děti klidně do Afriky vezmu, jen si dám práci vybrat lepší hotel. Jen jestli si tady vůbec uvědomujeme, že hvězdičky jsou u nich jinak - vždy o jednu méně, než tady, takže tři jejich hvězdičky jsou vlastně dvě naše. A mým dětem tam opravdu o život nejde.

11.11.2006 5:53

belgian chocolate

do arabských destinací

by se nemělo jezdit ani bez dětí