Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na nejkrásnější pláž Kréty

Znalci Řecka přesně vědí, kdy se do této země vydat. Nejkrásněji je tam totiž od poloviny září do půle října. Slunce nepálí, ale příjemně hřeje, moře je krásně teplé, na plážích a památkách není hlava na hlavě, obchodníci jsou po dobré sezoně spokojení a usměvaví. To platí zejména o řeckých ostrovech a samozřejmě i o největším z nich, o Krétě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kamil

Kreténi

Rozhovor kreténů o Krétě:-(

0/0
23.3.2007 10:35

euí

Dovolená na Krétě

Letos v červnu letíme poprvéna Krétu, konkretně letovisko Bali,pokud má někdo nějaké zkušenosti, prosím napište.Hledáme klidnější místo.:-)

0/0
20.3.2007 10:41

Hledík Jan

KAVROS

?Kdo byl Kavros, hotel Asimenia, prosím o poučení a rady, jedu tam 19.09. Dík předem !!

0/0
19.3.2007 16:53

Francesco

Re: KAVROS

Co chceš vědět, moje kamarádka je v kavrosu vdaná a byl jsem tam už asi 3x.Malá vesnice asi tak 7 - 8 hotelů .Kavros je rozdělený místní hlavní silnicí.Je to tak 25 km do rethymna a tak 40 do chanie.Asimenia je co si pamatuju na straně u pláže ( písek s oblázky) takový spíš rodinný podnik, žádný mezinárodní hotel.V Kavrosu jsou dva supermarety , benzinová punpa , pár tak 20 restaurací , nějaké bary , pár obchodů.V Kavrosu staví všechny autobusy , které jedou směr chania, rethymno, iraklio minimálně tak 1 za hodinu.Podlě mě dobrý místo pro rodiny s dětma , žádný velký diskotéty , pařby do rána .Dobrý místo od kud se dá jezdit na výlety - doporučuji elafonisi pláž asi tak 120 km od kavrosu , rethymno to je už hodně turistický, chania je taky turistická , ale je to míň komerční, stará tržnice po ránu je zážitek.Nad Kavrosem je jediné sladkovodní jezero na krétě jezdí tam vláček dá se i pešky.Výlet na Santorini je minimálně na dva dny.

0/0
3.6.2007 21:23

Francesco

Re: KAVROS

Pivo tak 2 eura jídlo v taverně tak za10.Kavros má jednoznačnou výhodu ,že je tam klidněji a taky levněji než v nějakým velkým středisku ,žádný davy a v září je už takový to složení německý a francouzský důchodci a sem tam nějaký češi ,poláci .Loni jsem tam byl od 10.9 a zrovna nic moc počasí vlny byly celých 10 dní, vykoupal jsem se až poslední den a počasí bylo lepší v čechách .Záleží co čekáš Já mám Kavros rád , já říkám ,že tam jezdím na letní byt ,sednu si na terasu otevřu si knihu a vydržím to tak dva dny a pak začnu jezdit.Dobrý je že nemusíš si půjčovat si auto,dá se hodně zvládnout autobusem lístek třeba jedna cesta do iraklia stojí 8.Pláž je vlastně taková mírná zátoka dá se jít vedle do gergioupoli to je asi 4 km trošku větší středisko.A trchu reklamy na závěr co se týče jídla doporučuji za minigolfem na rohu s takovou zahradou dobře vaří slušný ceny a pak taverna mojí kamarádky, hned naproti asimenii taverna Gregoris fakt nejlepší kuchyně-Pozdravuj Pavlu mslavek@seznam.cz

0/0
3.6.2007 21:49

michaela

Re: KAVROS

Já jsem se z Kavrosu vrátila včera. Co se týče Asimenii, sice jsem tam nebydlela, ale jsou tam fajn lidi. Vlastník tohoto hotelu je prý Čech. Je tam hodně českého personálu, pokud zajdeš nahoru do taverny, která patří k hotelu, dělají tu 3 češky za barem. Dole u pláže bývají ve středy a soboty Asimenia beach party. Fakt super, hned bych se tam vrátila.:-)

0/0
19.7.2007 9:51

Jaroslav

Pláže na Krétě

Článek je napsaný moc hezky, ale že by Preveli byla nejkrásnější pláž, tak o tom pochybuji. Co pak třeba Glykanera nebo Psilli Ammos u Lendasu? Pokud se chcete podívat na několik tisíc fotek z Kréty včetně zmíněných pláží, doporučuji server www.kretavdetailech.cz Mají tam z Kréty i cestopisy a další hodnotné informace.

0/0
3.2.2007 16:00

LUSY

Re: Pláže na Krétě

Mne se osobne nejvice libi plaz Elafonisi a Gramvousa

0/0
31.5.2007 16:31

Garland

paráda...
právě předevčírem jsme se vrátili z Kréty, konkr.Paleochory, a největší paráda..!! Elafonissi sice pěkný, ale i v září mraky lidí, a celkem nuda..., naproti tomu Anidri to je supr, málo lidí, megapěkný místečko, fakt hodně doporučují.., Sugia celkem pěkná vesnička, a pláž ušla.., koho baví potápění tak doporučuji Grameno (myslim :), na západ od Paleochory asi 3km, a pod vodou jsme viděli fakt úplně všechno.. i minimečouna :) Veliká spokojenost, a už se těšim znovu.., příště asi Plakias.., ale na Krétě jedině na jih...
0/0
20.9.2006 19:09

Zkopaný

Zkopaný
Dnes vecer me neznami telepate zkopali doposud nejvic od te doby co me zacali napadat!!! Nakonec jsem se zachranil utekem do vany, horka koupel, pena snorchl a hodina pod vodou az prestali kopat. Na pedikuru nebyl cas protoze hned ukryt pod stolem a pomazal jsem se dvojnasobek vrstvou olejem EXTRA VIRGIN coz v noci pomaha. Zabrousit smirklem cislo 2 nahladko. Sestra se od pitvy uz dlouho neozvala doufam ze je v poradku reakce zadna sousede zde v novem luxusnim byte Praha Bohnice mnohem lepsi nez v Olomouci. Ukradli bambusovou rohozku a vymena za slamenou coz vi kazdy alespon ja urcite ze hodnota je jina ale jinak klid pouze uveznei ve vytahu jiz 4 krat. Lana vydrzela a !!!dekuji!!! timto vrchnimu hasici panu Marakovi za zachranu sabotaz sam v protokolu nevyloucil!!! a take dvakrat sirka v zamku. Vylet autobusovym autokarem ridic se snazil nabourat do Podebradskeho mesta lazni vyborna voda ale slysel jsem nenavistive poznamky mnoha lidi kdyz me mijeli NEDUVODNE!!! a nakonec klid cukr
0/0
13.9.2006 11:17

larrry

Prázdná pláž?
Vzhledem k tomu,že tam denně jezdí výletní lodě,tak je tam hlava na hlavě.Nejsou tam záchody,takže všude bordel.Byl jsem tam a mimo pěkných palem to tam je naprosto o ničem.A ty blbé šlapadla... 
0/0
7.9.2006 9:26

malaka

pohodové místo
Musím souhlasit se všemi, kteří chválí Krétu. Žil jsem 9 měsíců v Řecku, docela jsem tam dost věcí procestoval a to včetně ostrovů jako je Kréta (tu jsem projel celou dokola kolem) a Santorini a musím se přiznat, že od té doby jsem se do Řecka vrátil vždy pouze na Krétu. Zároveň ovšem souhlasím s těmi, kteří doporučují vydat se tam v září  - říjnu, a to kvůli davům. Naposledy jsem tam byl na přelomu těchto měsíců a je pravda co píše autor článku - není příliš lidí, místní mají vyděláno a ceny jsou už někde jinde. Obzvláště v barech je to znát:-), tam se mi i stalo, že do mě lili jejich domaci rakiji, až jsem o sobě nevěděl, ale peníze si žádné vzít nechtěli....:-)
0/0
7.9.2006 9:18

PNER

Prevelli
Nevím jak se autorovi článku povedlo být na té pláži prázdné,je přecpaná,protože tam vysazují lidi z výletních lodí a procházky podél říčky silně připomínají pohyb po matějské pouti,vzhledem k "atraktivním" žlutým šlapadlům,která se tam půjčují,do toho tam mají ve zvyku turisté kempovat,takže některá zakoutí připomínají polní latrínu,ale třeba tam byl v noci,kdy si toho nevšiml a těch lidí je tam opravdu málo,znalec se rozhodně vyhne cílům,které uvádějí ck a pořádají tam skupinové výlety Kréta je hezká,když člověk chodí pěšky a vyhýbá právě místům jako je prevelli a elafonisi,o severu ani nemluvím..
0/0
7.9.2006 6:40

žofré de pejrak

Re: Prevelli
Září - idaál. Lidí poměrně málo. A když chcete opravdu něco vidět, tak si nesmíte půjčovat to nablblé šlapadlo, ale dobře se obout (a občas zase vyzout) a jít co nejdál to jde. Pak je to super.
0/0
7.9.2006 8:10

Honza

Re: Re: Prevelli
Presne tak, pokud se clovek nechce valet jen u more nebo se mackat v davu turistu staci si chvili pockat.
Zhruba od poloviny rijna se pomalu zacinaji uklizet plaze a tak neni zadnou vyjimkou, ze tam budete uplne sam. More jeste neni tak studene (23 stupnu) a na slunicku se bez problemu spalite. A prespat se pak da primo na te plazi :)
0/0
7.9.2006 8:41

Mates

Re: Re: Prevelli
Tak, tak i letos v červnu po sestupu Samarií jsem nevyzul botky a vyšlápl jsem hluboko klidnou hladinu řeky - bomba. Po loňské dovolené na Lefkadě jsem myslel, že už Řecko nemůže být hezčí - není je všude stejně skvělé, hlavně v horách :-)))
0/0
7.9.2006 9:01

eye

Kréta je Kréta-skvělá a typicky řecká se vším všudy:o)
Byla jsem na Krétě 2x,poprve v r.2000 v Eloundě v Mirabelském zálivu,bydleli jsme v apartmánech naproti Spinalonga,koupání bylo krásné,moře teplé,lae žádné vlny ani vlnky-trošku nuda.Jídlo super-pod apartmány jsme měli řeckou restauraci,kde Vás pozvali do kuchyně a dali Vám ochutnat přímo z hrnců:o)
Podruhé-Georgioupoulis v hotelu,bazén l krok,pláž dalších 5 kroků,pohodlné,kuchyně celkem ušla,ale trochu nuda,dokud jsme v moři nepotkali žraloka tygrovaného-mládě:o)
Na Krétu už se zase těším,ale letos to už nestihnu..škoda...
0/0
6.9.2006 23:50

Babička

Dovolená na Krétě
Na Krétu jsme jezdili pravidelně několik roků za sebou,bylo tam vždy příjemně a mile.Jelikož jsme oba důchodci,s nevelkým důchodem,museli jsme zmněnit destinaci,kde je levněji.Při výběru dovolené,ale stále pokukujeme po Krétě,nebo i kam koli v Řecku.Máme ty nejlepší vzpomínky a můžeme jen doporučit.
   babička z Desné v Jiz Horách.
0/0
6.9.2006 21:20

dr.Tokyo

trip na Kretu 2
synem. Na Krete maji moc pekne zlate sperky zpracovane v reckem duchu cena prumer a predevsim moc pekne repliky reckych bohu a bohyn velmi levne, nezapomente ochutnat mistni likery, ale Metaxa nic moc, sesli jsme se tam z prateli kteri tam leteli z Californie, byl to moc pekny trip a nas tri vysel cca na 7000 Us$, hezci misto kde jsme byli byla Mexicka Mayska riviera Excaret/ Playa del Carmen/ Cozumel a suprova jednicka nas trip do Australie Brisbane, Sydney, Carns / Great barrier reef na scuba dive, more okolo Krety na scubu nedoporucuji neni tam moc zivota, ale jinak definitivne Kreta je velmi hezke misto pro rodinou dovolenou
0/0
6.9.2006 20:37

žofré de pejrak

Re: trip na Kretu 2
Tak vám nevím... Knossos jako skvělé místo? Ehm, no, když vám nevadí ty tuny turistů... A krásně zachovalé? LOL  Vždyť je to stavařina ve stylu "železem a betonem jsme nešetřili". Jo Festos, nebo Agia Triada, tam se dá mluvit o solidní zachovalosti...
Ovšem podle "světáckosti" vašich slov se zdá, že Knossos prostě muselo být to pravé místo...
0/0
7.9.2006 8:09

dr.Tokyo

trip na Kretu
Byli jsem tam loni, na pohled unikatni ostrov zalezi co hledate, rentovali jsme si tam auto renault scenic dali nam ho misto bukovanyho medveda coz suks, ale bylo to a ok, celkove dost drahe misto na navstevu kdyz se vezme v uvahu euro, drink v hospode cca 6 az 8 eu$, priroda unikatni tim, ze na Krete prsi asi tak 2krat do roka, takze pocasicko parada, ale vsechno je hodne suche, najezdili jsme asi 2200km po krete, nejhezci mista; Knossos, Matala ale predevsim jedina palmova beach v Evrope Vai, ale taky definitivne navstivte horu Ida super celodenni trip a nezapomente vzit trip lodi na cca 3-4hod. vzdalene Santorini / bili ostrov /, leteli jsme tam z NYC kde zijeme, byli jsme v hotelu/ resort Imperial Belvedere vynikajici jidlo a cena prumer, meli jsme bookovanou suite / dve mistnosti dobra value,vsem cestovatelum Kretu vrele doporucujeme, nezapomente navstivit Minatouruv palace v Knososu/ moc pekne zachovane, z Ceska se vyplati koupit last minute trip, coz udelala setra moji zeny se s
0/0
6.9.2006 20:22

spartaman

Re: trip na Kretu
Prší dvakrát do roka? Tak to jsem smolař, protože jsem předloni chytil v Chanii takovej ch-cáč, že jsem zíral. A pršelo skoro celý den. Jinak jsem byl ale na Krétě maximálně spokojen, auto na 3dny za 50€. Co se týče ale Knossosu, působilo to na mě jako DisneyLand. Hroznej kýč. To už jsem byl mnohem spokojenější v archeologickém muzeu v Iráklionu.
0/0
7.9.2006 10:58

Petra

Kréta
Na Krétě jsme byli vloni a neuchvátila nás.... :-( Elafonnisii ano, ale nejezděte do Bali. Je to díra, nikde nic... Jsme zklamaní a závidíme ostatním, že se trefili na hezčí místa. Krétu už zřejmě v našich albech nikdo nenajde.
0/0
6.9.2006 18:34

Ceasar

Re: Kréta
Vec názoru, mne Bali vyhovovalo naprosto maximalne, hodne zalezi jaky typ dovolene si predstavujete.
0/0
6.9.2006 19:22

Jarda

Re: Kréta
Naprosty souhlas, Bali je proserna, roztahana dira! Puvodne jsme si to vybrali, ale cim vic jsem o tom hledal na netu, tim mene se nam to libilo. Na posledni chvili jsme se rozhodli jet jinam, byli jsme pobliz Chanie, coz bylo super. Autobusem 15 min. do Chanie, kde jsme byli kazdy den, nadherne mestecko.
Pujcili jsme si auto a jeli jsme se samozrejme podivat i do Bali, no zaplatbuh ze jsme tam nejeli.
Misto krasne dovolene u atraktivniho a krasneho mesta bychom travili dovolenou v blbakove.
0/0
7.9.2006 1:58

marqel

Re: Re: Kréta
Vrátili jsme se z Bali před týdnem a byli jsme spokojeni.Samozřejmě je to komerční turist.letovisko plné cizinců,celou dovolenou bych se tam určitě nudil,ale Kréta je o cestování, ne o válení na pláži na jednom místě-to můžete dělat kdekoliv.Bali je zhruba uprostřed Kréty,má tedy vhodnou polohu pro výlety,hodně půjčoven aut, dá se usmlouvat slušná cena.Projeli jsme západ a jih-Festos,Matala,Preveli,Chania,Rhetymno,Elafonisi... Počasí koncem srpna ideální.Byli jsem na Krétě poprvé a nadšení, určitě se tam chceme ještě někdy podívat.Lákaly by mě i horské pěší tůry, ale letos to nešlo-manželka v 5.měsíci :-), takže kromě výletů autem jsme uvítali i pár dní relaxace na pláži v Bali.Mimochodem, pokud se nechcete tlačit mezi turisty a slunečníky na písku,půjčte si šlapadlo a za 15 minut na západ od přístavu jsou krásné skály a super šnorchlování.
0/0
8.9.2006 18:03

Jitka

Re: Re: Re: Kréta
Nesudte jen podle sebe a toho co vyhovuje Vam. Jsou treba lide kteri maji cely rok v praci cestovani nad hlavu a pak se o dovolene prave nejradeji "vali" na plazi. Byla jsem na Krete take a zhruba jsem ji projela, i kdyz jsem zrovna nenajezdila 2000 km. Bali se mi nelibilo vubec a jsem rada ze jsem tam nebyla ubytovana. Neni nic spatneho na tom, kdyz chci mit o dovolene pekne plaze a byt v miste, kde je vyber restauraci, kavarnicek a zabavy a Bali bohuzel nenabizi nic z toho, resp. ve velmi omezenem mnozstvi a plaze jsou hrozne. Take kdyz prsi do more steka bahno z okolnich hor a z more se stava hneda zakalena brecka, je to jako kdyz se koupete v kave a tim nemyslim teplotu vody.
0/0
12.9.2006 18:29

marqel

Re: Re: Re: Re: Kréta
Já přece nikomu nic nevnucuji - každý tráví dovolenou tak, jak mu to vyhovuje.A určitě ani nevychvaluji Bali, je to letovisko nacpané turisty. Jen bych trochu nesouhlasil - výběr kaváren, restaurací a zábavy je tam vcelku dostatečný a co se týče vody, tak jsem měl asi štěstí na počasí. Nepršelo ani jednou a voda byla nádherně čistá (viditelnost do hloubky přes 15 metrů se Vám zdá málo?). Polovinu dovolené jsme relaxovali na pláži, polovinu cestovali na Krétě a byli jsme spokojeni. Přesto bych při příští návštěvě volil cestovku, která nabízí pobyty na jižním pobřeží, které je určiět mnohem hezčí.
0/0
13.9.2006 9:18

Ceasar

Re: Kréta

No ja kdyz jsem hledal dovolenou, tak jsem chtel spis nejake klidnejsi letovisko a to Bali v celku splnilo. Takze asi by to chtelo definovat si co od dovolene ocekavam a pak si podle toho vybrat misto pobytu.

0/0
19.3.2007 23:52

letní

Řek Zorba
Řek Zorba ve filmu netančil na pláži na Krétě, nýbrž na skále nad pláží Ladiko na ostrově Rhodos. Anthony Queen později koupil tento pozemek, ale dnes je zpět ve vlastnictví Řecka. Na památku se pláži dodnes přezdívá zátoka Ant.Queena.
 Pozn.moře je zde tyrkysově zelené, barevné ryby plavou pod vámi a na té skále toho Zorbu úplně vidíte. Vřele doporučuji!!!
0/0
6.9.2006 16:11

Martin111

Re: Řek Zorba
Ta zátoka by byla super, kdyby tam nebylo tak narváno a takovej nepořádek - všude plno odpadků a s prominutím hoven...
0/0
6.9.2006 19:19

Honza

Re: Řek Zorba
Nevim, nam rekove ze skoly rikali, ze se natacel na Stavrosu, vybezek na sever od Chanie. Ale treba to tocili na vice mistech...
Mimochodem, Stavros taky neni spatne misto na koupani, kdyz jste v Chanii(15km-45min busem), narozdil od Agia Mariny a Platanias, kde jsou jen same hotely...
0/0
7.9.2006 8:49

zari

Re: Re: Řek Zorba
jojo, nam to taky rikali pruvodci a psala kniha, prislo mi to velmi verohodne .... ve Stavrosu jsme zrovna byli letos v cervenci po cestach zapadni a jizni Kretou, ke koupani to tam bylo super - totiz jedno z mala mist, kde se asi po tri dny dalo vubec v mori koupat, jinak byly priserny vlny a ve Stavrosu je mala kryta zatoka - kde pry se prave natacel Zorba.
0/0
7.9.2006 9:39

Martin111

Re: Re: Re: Řek Zorba
Na Rhodosu se podle mě s nim natáčel, nějakej film z druhé světové. Tušim, že se jmenoval Děla z Navarone
0/0
7.9.2006 21:21

Kocour

Opuštěná?
Letos tam nebylo pro samé turisty kam šlápnout!
0/0
6.9.2006 15:00

Jarin

Re: Opuštěná?
Souhlasím, vrátili jsme se před týdnem, Preveli jsme také navštívili, pěkné místo, ale rozhodně nemůžu říct, že se jedná o nejkrásnější pláž Kréty...Tolik lidí na kupě jsme nikde jinde neviděli...Mě se líbila pláž Balos..
0/0
6.9.2006 16:06

Boris

Kréta=super!!!
Áúúúú, vyju, už abysme tam znovu byli!!! My je milujeme všecky ty Kréťany!!!
Před dvěma lety jsem scestovali (z?) celou střední a východní Krétu vypůjčeným autě = 2.200km = Knosos, Faestos, Matala, Lassithi,Vaí, Ag.Nikolaos,Mália atd.atd. milí a klidní Řekové, a stařenky a stařečci = umělecká díla. Nádhera nepopsatelná, je lépe 1x vidět, než 100x slyšet vyprávění! Za 14dní Kalimera Kriti  = letíme!!!
 
0/0
6.9.2006 12:41

karel

Re: Kréta=super!!!
 
   2 200 km to jste tu Krétu museli projet 10x.
0/0
6.9.2006 14:10

Dušan

Re: Re: Kréta=super!!!
To není tak úplně pravda,půjčuji si auto na 5-6 dní,pokaždé najedu min. l.000 km a to nejezdím zdaleka na všechna místa,která stojí za to vidět.
0/0
6.9.2006 14:35

Radim

Re: Re: Kréta=super!!!
Souhlasím sám jsem zde byl letos již po 4. a celkově mám najeto více než 3000 km. Byť se jedná o malý ostrov je pořád co navštěvovat. Prostě úžasná země, lidé a pohoda která jinde v Řecku nějak není.
 
0/0
6.9.2006 16:25

Okos

Re: Re: Kréta=super!!!
Je to asi cvok. Já tam byl letos, měl jsem suto na 4 dny a najel jsem 700 km. A měl jsem toho dost. Je tam 1 (slovy jedna)dálnice na severním pobřeží, jinak malé cesty a v horách úzké cestičky, kde auto má co dělat aby vyjelo. Projel jsem taky celou Krétu a nechápu, jak je tam možné najet 2200 km ?!? Co si pamatuji, tak od Ag. Nikolau na východě je cca 200 km (možná o trochu víc, přeci jen jsem nekoukal jen na tachometr) po té jediné dálnici do Chanie, co je téměř na západě.
0/0
6.9.2006 17:47

tomastruck

Re: Re: Re: Kréta=super!!!
když chces jezdit po dálnici, tak si udělej dovču v Německu, tam jich je dost. Letos jsme tam byli po sedmé a naše děti i moje žena již máme absťák, kdy tam zase pojedeme. Kréta je záležitost, kdy Ty sám si hledáš co Ti vyhovuje.
0/0
6.9.2006 22:43

Boris

Re: Re: Re: Re: Kréta=super!!!
koukam, že ty víš o čem píšeš! Ta Tvoje poslední věta to úplně vystihuje! Kréta je každodenní objevování všeho zajímavého, lidmi počínaje a horami a  pomerančovými háji konče. Ale to nechce kvasit na pláži a pak si koupit 2x výlet autokarem na Lassithi a Knossos a být z toho zklamaný! Kdo nejel z Kato Zakros přes horskou silničku do Sitie, neví, jak snadné je najet na Krétě za 14dní přes 2000km. Zde - na Krétě - by měl být návštěvník aktivní a chtít, móc chtít ji poznávat, jen tak mu vleze pod kůži, jako nám. Jinak je to třeba v Chersonissos úplně stejné jako v celém středomoří,Španělskem počínaje, přes Makarskou a Kyprem konče. To potom člověk fakt nemusí letět až na Kretu. Kreta je malý kontinent. Tak čau za 14dní v Paleochoře, nebo Platanias.
 
0/0
7.9.2006 8:38

Míša

Re: Re: Re: Re: Re: Kréta=super!!!
Ahoj, musím souhlasit se všema, kterým se na KRétě líbilo.. Bylo to super! Byla jsem tam letos poprvé a myslím, že ne naposled:-) Pláže byly krásné, moře čisté, lidé ochotní a milí! Za tři dny jsme najeli 750 km Fiatem Seicento a myslím, že ten kdo říká, že se nedá najet 2000 km, tak se plete. Zdaleka jsme totiž nebyli všude, kam by se dalo jet a obdivovat tu krásu Kréty. Byli jsme ubytovaní na jihu v letovisku Plakias a bylo to super! Ty obrovský hory a cesty mezi nima, to bylo kouzelné, zvlášť když jsme viděli kozy, jak se tam pasou. Prostě pohádka! Příroda na jihu je ještě skoro nedotčená, takže vřele doporučuji těm, kteří mají rádi klid a hezké okolí.   Mějte se!
0/0
7.9.2006 10:13

marqel

Re: Re: Re: Re: Re: Kréta=super!!!
Naprostý souhlas-byli jsme poprvé, ale určitě ne naposled.A cestování po Krétě je úžasný zážitek-nejen v poznávání nových míst, ale i samotné průjezdy silničkami přes strmé hory a kaňony,neuvěřitelně kouzelné horské vesničky včetně jejich obyvatel.Odbočit z hlavní cesty,zajet do vesničky, která není ani na mapě a sednout mezi místní do taverny-paráda a balzám na duši.Za 4 dny autem 1100 km a spoustu míst, která jsme nestihli a čekají na naši další dovolenou.
0/0
8.9.2006 18:18

spartaman

Crete
Když jsem byl na Krétě, byl jsem nadšen. Prima obyvatelé, krásné čisté pláže, k tomu všemu samozřejmě skvostná řecká kuchyně. Super! Doporučuju Elafonissis (růžová pláž na západě), ale nádherné koupání je i v ústí soutěsky Samaria, kde je už Libyjské moře s nádhernými a příjemnými černými oblázky. Navíc to moře je i teplejší. Musel jsem absolovovat sestup Samarií (zážitek nad zážitky) a stálo to za to. Skvost!
0/0
6.9.2006 10:27

Dušan

pláže Kréty
Jezdím na Krétu od r.94 prakticky každý rok a musím potvrdit,že jih Kréty patří stále k tomu nejkrásnějšímu,co lze v Evropě najít.K plážím-zkuste Ag.Pavlos,Sougii a malé pláže v okolí Sfakie-směr západ.Paráda...
0/0
6.9.2006 10:20

Zubr

Re: pláže Kréty
A to tě to tam pořád baví, rok co rok?Vždyť je spousta hezkých míst jinde. Ujištuju tě, že takových míst najdeš dost i v Itálii, Španělsku, Chorvatsku či Portugalsku.Nebo minimálně na jiných řeckých ostrovech. Já byl na Rhodosu, je to tam hezký, ale každej rok...
0/0
6.9.2006 16:15

Dušan

Re: Re: pláže Kréty
Baví.Díky za tipy,já už jsem trošku ve středních letech a pokouším se cestovat přes 30 let.Zvládnul jsem vícekrát Itálii,Chorvatsko,Č.Horu, Francii i jiné řecké ostrovy,ale Kréta je pro mne něco víc.To nejsou zdaleka jenom pláže,především lidé a celková atmosféra/nemyslím střediska/.Nikomu to nevnucuji,každý možná máme nějakou svoji Krétu.
0/0
6.9.2006 16:50

Jana

Re: Re: Re: pláže Kréty

Plně souhlasím s Dušanem, Kréta se nedá srovnat s ničím - my tam jezdíme ( také na jih) již od r.2000,každý rok projezdíme autem haldu kilometrů a já už se nemohu dočkat, až tam letos zas dorazím, v taverně nás uvítá pan šéf ouzem a bude blaze!

0/0
20.3.2007 16:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.