Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

10 nejkrásnějších výletů vlakem po Česku

Cestování železnicí se stalo v západní Evropě módou už před několika lety. Tento trend pomalu přichází i do Čech. Zvlášť ve světle nového bodového systému si jistě mnozí říkají, že by bylo skoro lepší auto vůbec nemít, nebo ho aspoň občas nechat v garáži. Kam vyrazit vlakem? Jaké jsou nejkrásnější trasy u nás?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mk

Pendolíno a jídelní vůz
Bylo by dobré před uveřejněním článku si ověřit některé věci. Docela bych rád věděl jak si můžu posedět v jídelním voze Pendolína....Pendolíno má pouze jakýsi Bar na stojáka a dvě barové stoličky v rohu a nic víc...to opravdu na posezení není....  Mimichodem EC to jezdí stejně rychle a okna stáhnout jdou...
0/0
16.8.2006 17:44

Vláčky

Milxus
Na nádraží v Jihlavě mají úúúúúúúúúúúúúúžasnou věc. Po kolejích tam jezdí vlaky!!! :-) Byl jsem tam a fakt! Z amplionu se ozvalo : Pozorr, pozorr, po koleji pojede vlak !! :-)
0/0
13.8.2006 9:59

Claricia

Vlaky vlaky vlaky
V poslední době jezdím s ČD čím dál častěji - a musím říct, že jsem vcelku spokojená... A to jak s cenou (jezdíme většinou ve skupině 2-6 lidí, takže uplatníme zákaznické jízdné i bez Z-karty, případně slevu pro skupiny), tak s dopravou jako takovou. Od doby, kdy jsem jezdila vlakem do školy (92-99) se dráhy hodně zlepšily, samozřejmě vozový park pořád stejný, ale z mé vlastní zkušenosti podstatně čistší, personál příjemnější, bez problému poradí... Jezdíme jak krátké (do 50 km), tak dlouhé trasy, bez psů, se psy, jak se to namane. Zatím jsme s drahami kupodivu neměli problém - a to je ze zkušeností, které mám z dřívější doby, opravdu co říct... A co se týká tras - tak doporučuji někdy projet lokálkou třeba trasu Brno - Skalice nad Svitavou a pak ze Skalice přes Boskovice do Kostelce na Hané, případně dál do Náměšti... Moc pěkná trať... Nebo třeba jízda z Břeclavi do Mikulova, ta též stojí za to.
0/0
12.8.2006 11:52

David K.

No jo, zase čecháčko-centrizmus!
No jo, zase čecháčko-centrizmus! Jediná z tratí zde uvedených není na Moravě, první příspěvek nepočítaje, ten je tam jen kvuli Prndolinu, ne kvuli trati samotné. Když se člověk ozve tak je hned Moravský nacionalista, separatista a kdoví co ještě. Ale když z té prahéééé je to k nám tak daleko, těžko dohlédnout...
0/0
11.8.2006 19:58

Gabidos

Re: No jo, zase čecháčko-centrizmus!
Co jsi vlastně chtěl říct?
0/0
12.8.2006 10:37

David K.

Re: Re: No jo, zase čecháčko-centrizmus!
Kdyz to nepochopils z toho co jsem napsal, tak uz to nepochopis...
0/0
12.8.2006 13:15

Harry

Re: No jo, zase čecháčko-centrizmus!
No Ty nevíš že z Praééé sem k nám opravdu není vidět. Na moravě taky jezdí vlaky?;o)).. To je jiste pro Prahu novinka.
0/0
13.8.2006 9:41

David K.

Re: Re: No jo, zase čecháčko-centrizmus!
škoda mluvit. podle článku na aktualne.cz je zas pardubicko na východě republiky. Morava je teda podle nich asi v Rusku nebo nevim... je to samy prago- a čecho-centrismus, až je mi z toho špatně
0/0
13.8.2006 20:19

Moravák

Re: No jo, zase čecháčko-centrizmus!
No, jo. Osoblažsko je podle tebe za Prahou
0/0
14.8.2006 8:46

jolly

...
Doudleby-Rokytnice v Orl.h.,nejlepší úsek mezi Peklem a Slatinou podél Zdobnice
0/0
11.8.2006 12:00

MilanM

???
Nevíte někdo, jestli je zde nějak omezen počet znaků? Asi 1/3 příspěvku mě to neodeslalo! Jinak všem zájemcům o cesty vlakem po Plzeňškém kraji rád poradím! mail: mil.maj@post.cz
0/0
11.8.2006 11:40

sHImi

Re: ???
myslim že by to mělo bejto 1000 znaků na příspěvek
0/0
11.8.2006 12:14

fool

brdy
pripojl bych trasu, na kterou se v davli vetvi sazavsky pacifik: vlacek do dobrise si s nim v krase nezada
0/0
11.8.2006 11:39

MilanM

Re: brdy
Tak jsem si včera projel Dobříšskou větev tratě č. 210. Ačkoliv jsem tu nebyl poprvé, tak musím uznat, že se jedná o opravdu krásnou trať, hlavně úsek Vrané n/Vlt. - Čisovice. Zaujaly mě asi 3 věci...první cestou tam mě zaujaly opravené záchodky s plechovou tabulkou L.P. 1897 v Mníšku, škoda že jsem jen projížděl, docela by mě zajímal stav uvnitř. Za druhé celkem velký počet cestujících z Dobříše do Mokrovrat, Malé Hraštice a Nové Vsi pod Pleší a to byla ještě k tomu sobota. Za třetí to, že jsem nenašel na romantické zastávce Klínec žádné veřejné osvětlení, docela by mě zajímalo, zda jsem se opravdu nepřehlédl. Akorát je horší, že celkem bezmála 4 hodiny na lavicích v Btaxu trochu otlačí zadek.
0/0
13.8.2006 21:50

Martin111

Re: Re: brdy
Tento víkend jsem si s babičkou povídal o této trati. Jak v kopci museli všinchni ven a tlačit
0/0
14.8.2006 14:28

MilanM

ke článku
Tenhle článek mě připadá jako hodně jednoduchý výtah nejznámějších českých železničních míst. Podle mě by měl větší smysl nějaké materiál, který by se podrobněji zabýval krásami našich drah a krajiny, které jsou známé spíše lokálně. Ale je určitě správné, že se zde snaží podpořit domácí cestovní ruch a odradit lidi od víkendu v hypermarketu. Jinak jsem z Plzně a mám železnici a cestování opravdu rád a po Čechách jsem se už vlakem něco najezdil. Doporučoval bych trať č. 177 Pňovany-Bezdružice...opravdu krásná lokálka vedoucí klidnou a čistou krajinou přes Hracholuskou přehradu do oblasti Tepelské vrchoviny Konst. Lázní a Bezdružic...ideální krajina k pěším a cyklovýletům. Jsou zde nové cyklotrasy a naučné stezky. Možnost občestvení v Konst. Lázních, Dolních Polžicích a Bezdružicích. Nově opravené nádraží v Kokašicích a nádraží v K. Lázních a Bezdružicích jsou také pěkná a čistá. Jinak za návštěvu vlakem také stojí oblast údolí Střely na trati č. 160 v rozmezí stanic Plasy až Žihle...o
0/0
11.8.2006 11:35

Pete

Harrachov
Dráha Tanvald - Harrachov je moc pěkná, ještě lepší byla, když tam jezdil soukromý dopravce, mělo to i ducha, průvodčí s lidmi popovídal a bylo to celý lidštější. ČD budou vždy děs, běs, ty jejich lidi prostě nejsou a nebudou motivovaný. ČD by se měly privatizovat !
Taky je škoda (a celkem zarážející), že tahle dráha není napojená na plskou železnici, která je hned za hranicema a původně to jedna trať byla - chybí tam teď prý necelý kilometr trati. A takových místr je v ČR spoustu kdy koleje jsou na každé straně čáry a mezi nima 500 metrů mezera. Schválně se podívejte do lepší automapy.
0/0
11.8.2006 11:23

Dan

Re: Harrachov
Jen na okra - žádné koleje na trati do Polska nechybějí, od roku 1990 proběhlo po této nepoužívané trati několik mimořádných jízd souprav Českých drah (motorové vozy 810). Hlavním problémem bránícím dodnes zprovoznění této turisticky mimořádně atraktivní trati je nejvyjasněný majetkový status polské části neužívané trati (tj. úsek od státních hranic do stanice Sklarzska Poreba - Gorna. Fotogalerie z jedne teto mimoradne jizdy viz napriklad zde:
0/0
11.8.2006 16:47

Pete

Re: Re: Harrachov
Díky ! Ale takovejchle míst, kde železnice přerušená nebo nevyužívaná k přehraniční dopravě je fakt spousta. Funguje snad jen spolupráce Jindřichohradeckých dráh a tratí N.Bystřice www.jhmd.cz  a úzkokolejky v Litschau http://www.erlebnisbahn.at/wsv/CZ/index.html.
0/0
11.8.2006 18:02

Pete

Re: Re: Harrachov
A to, že za 16 let ČD nedokázaly dojednat provoz svědčí o akceschopnosti tohohle molocha.
0/0
11.8.2006 18:13

Dan

Re: Re: Re: Harrachov
Není zač, ad kritika ČD jen opakuji, že v tomto případě jsou ČD opravdu bezmocné, protože problém je na polské straně. Na úseku z Harrachova po státní hranici by se myslím z právního hlediska mohlo začít jezdit hned a z technického po pár týdnech řádné rekonstrukce, ale na polské straně se s ničím nehne do doby, než bude definitivně vyřešeno majetkoprávní uspořádání ohledně pozemků a tratě samotné...
Jinak souhlasím, přerušených tratí je v důsledku bolševického svinstva mhohem více a všechny by stály za obnovu a jistě by byly turisticky velmi atraktivní...
0/0
11.8.2006 18:44

Jenda

Svratka
Přes Světlou nad Sázavou do Brna jsem jezdíval často. Ale nikdy jsem si nevšiml, že jedu údolím Svratky. Vždycky jsem si myslel, že je to Sázava. ;)
0/0
11.8.2006 9:52

Světelák

Re: Svratka
Bať bať
0/0
11.8.2006 15:41

Janek

Pnovany-Bezdruzice
Autori, autori, ze vy pracujete v zoldu Ceskych Drahych? Pindolino tam nacpete, ale zapomeli jste na klasiku nejklasictejsi, na lokalku Pnovany Bezdruzice, oblibeny vikendovy dopravni prostredek plzenskych kotliku...
0/0
11.8.2006 9:32

Elvis

ČD
český vlaky a kvalita??
Loni v prosinci jsem byl s přítelkyní ve Vídni a jeli jsme EC. Tam jsme jeli soupravou vypravenou z Německa a skoro se dalo najest z podlahy. Ale když jsme jeli zpátky, tak jsme jeli soupravou vypravenou z Česka a na některý místa jsme se báli sednout. Ještě teď, když si vzpomenu na "čistotu" některých kupé naší soupravy, tak je mi na zvracení. Jinak personál byl fajn, ale taky žádnej zázrak. A ty trasy navrhovaný tady jsou podle těch obrázků tady (i podle známých, kteří je projeli) velmi pěkný. Projeli bychom je s přítelkyní taky, mít ještě letos dovolenou.
0/0
11.8.2006 9:12

Sergej ze Sudet

to nerikej-co je cesky je hezky :)
napr. rozkradeny a polorozpadly sudety. Nebo sidliste na rantlu velkych i malych mest. A nejvic cool jsou vesnicky bytovky z 50.let. Dovoluji projet vlakem Sudety pres Egerland az do Waidhausu a budete zvracet jeste vice nez v ceskym zugu
0/0
11.8.2006 10:06

Crash84

Re: ČD
Zajímyvé, já jezdim EC nebo IC i obyčejnejma rychlíkama skoro každej den, a to co vy píšete se mi ještě nestalo. Vždycky čisto, vytřeno a to že je na zemi bordel znamená ve většině případů to že tam před vámi jelo prase. A vytírat a uklízet za jízdy to jistě uznáte že to neni zrovna ideální :-)
0/0
11.8.2006 11:09

CESTUJÍCÍ

Re: Re: ČD
tak to je tedy dobrej zblebt. asi jezdite jinyma CD nez vsichni ostatni.
0/0
11.8.2006 12:43

Crash84

Re: Re: Re: ČD
Nebo vy máte abnormální smůlu a já sem dítě štěstěny :-D. Já jenom řikam to co sem zažil, a zažívam každej den. Jo a s dráham nemam nic společnýho aby si někdo zase nerjpnul ;-)
0/0
11.8.2006 12:45

Elvis

Re: Re: ČD
Fakt nekecám. Nevím kdo tu soupravu zametal nebo vytíral, ale podle mě ty vagóny neviděly úklid hodně dlouho a nebo byl, ale hodně zběžnej. Přísahám, že i lokálka, co jezdí z Brna na Jihlavu nebo Znojmo je čistší než to český EC tenkrát. Prošli jsme půl vlaku a nakonec si šli sednout do jídelňáku. V tom kupé, kde jsme seděli přes hranice byly použitelný bez rizika nemoci nebo nevolnosti 3 sedadla a to bylo nejlepší kupé, který jsme našli.
0/0
11.8.2006 12:49

Elvis

Re: Re: ČD
A ta souprava co byla vypravovaná z Česka měla ve Vídni počáteční bod trasy.
0/0
11.8.2006 12:55

Petr

Re: Re: Re: ČD
Jenže do tý Vídně musela přijet z ČR. Stačí, aby byl vlak zpožděn, a oni to tam prostě nestihnou uklidit.
0/0
11.8.2006 16:47

b.bombicka

Re: Re: ČD
Jenže milý Crashy, těch EC nebo IC vlaků tolik není a pokud si pamatuju dobře (jela jsem jedním z nich 1x do Ústí), tak cena byla vyšší. Sice je fakt, že záchody byly pěkný a čistý, ale za tu cenu......Jinak na většině tras jezdí stoletý hrůzy, kde se člověk opravdu skoro štítí si sednout, záchody radši nezmiňuju, neb tam chodím v krajní nouzi o tom, že se dveře za jízdy klidně sami otevřou nebo naopak ve stanici nejdou otevřít radši nemluvim vůbec. Navíc vlak vyjde dráž než bus - při použití karty Z se to skoro vyrovnalo, ale tu zase zrušili a místo toho je nějaká nová, která sice platí tři roky, ale taky je  o dost dražší a při nepříliš častém použití drah se nevyplatí. A poslední věc-že by v době počítačů dali dohromady nějakou návaznost, tak to už nehrozí vůbec. A to nemluvim o zpožděních díky kterým ujede návazný spoj (bus), což je na "vidlákově" dost špatný (jedou 3 spoje denně-ráno/vpoledne/večer).
0/0
11.8.2006 13:45

Crash84

Re: Re: Re: ČD
Tak to vezmeme popořádku. Já sem řikal že jezdim i obyčejnýmy rychlíkama a to celkem často, protože třeba do Plzně nebo do Budějek nic jinýho až na vyjímky nejezdí. EC a IC pokrývají jenom páteřní síť těch nejdůležitějších směrů. Za tu cenu? No podle mě se docela vyplatí si přplatit šedesát korun, když jedete někam dál, to snad neni zase až takový extrémní vydání. A k tomu dalšímu, ono je to těžký, když se tady od sedumdesátejch let vůbec nic neudělalo, všechno chátralo, zanedbávala se údržba, potom se nedaj čekat zázraky a nový vagony zase něco stojej, jenže na něco nejsou prachy. Rozhodně by se mohla zlepšit hygiena, to jo, ale už se udělalo docela dost, je pravda že k dokonalosti hodně chybí, třeba ty záchody jsou občas fakt odporný. Ale z osobní zkušenosti můžu říct že se toho opravdu hodně zlepšilo i v tý čistotě. Skoro vždycky když vlak přijede do konečný stanice tak tam naklušou uklízečky. Blbý je že kvalita těch uklízeček taky neni bůhvíjaká. A že to vyjde dráž než bud - jak k
0/0
11.8.2006 13:57

Crash84

Re: Re: Re: ČD
A že to vyjde dráž než bus - jak kde. Někde ano, někde ne, se Z-kartou to vychází zhruba nastejno, někde jsou lepší busy někde vlaky (jak cenově tak kvalitou) A ta Z-karta pokud vim jenom platí o dva roky víc (cena je v přepočtu stejná), tady žádnej rozdíl nevidim. S návazností je to těžký, ale většinou to jezdí na čas, ale třeba včera měl Košičan na koridoru půl hoďky, ale zase všechny vlaky na hlváku v Praze čekaly. Taky jak kde, někde narazíte na průvodčího kterej prostě nezavolá nebo na výpravčího kterej nepočká. Záleží na štěstí. Mě to většinou čeká, ne ale vždycky
0/0
11.8.2006 13:58

starej-vul

Re: Re: Re: ČD
Co se týče návaznosti ČD a bus. jedná se o dva subjekty a koordinaci by mělo zaji´tovat město. (Má dokonce na to přiděleny peníze od vlády: dopravní obslužnost je ten termín) ... to jen tak pro pořádek!
0/0
13.8.2006 8:27

Bananovnik

Krásné trasy
Bohužel se v poslední době ČD snaží některé opradvu krásné tratě livkvidovat, sice za to úplně přímo nemůžou, ale jsou prostě nevýnosné, ale trať ze Středokluk do Podlešína byla naprosto unikátní, druhou v okolí prahy je snad jen ten pacifik. Ještě kdyby začínala na tom severním nástupišti na smíchově, projela prokopákem a stejně zpět, vyhlídková trasa jaká se jentak nenajde. Smůla. Ono jich takových bude víc.....
0/0
11.8.2006 8:58

cestovatel

ČD??? nenechte se vysmát!!!
Děte mi z těma dotovanejma dráhama někam! Tolik miliard to stojí z našich peněženek a nakonec je to ještě nejdražší doprava jakou si dnes může málokdo dovolit... Abych nevyvolal nepatřičné reakce, že jako nevím o čem mluvím: Jezdíme pravidelně do severo-západního Německa (až za Hamburg). Mám čtyřčlenou rodinu. Autem mě vyjde cesta tam a zpátky cca 8500,-... Busem se StudentAgency 7600,- (950,- za jednu cestu/os, tedy x8). A teď se podržte - vlak na jednu cestu pro jednu osobu vyjde na necelých 2500,-!!! Mám dospělé děti, tedy žádná sleva, skupinové jsem nezkoušel protože ty naše stejně platí jen po naše hranice (takže maximálně do 500,-). Kolik tedy u ČD zaplatím? I se všema možnýma slevama něco mezi 15000-20000,-. Kdo mi vyvrátí, že to není dvojnásobek? I letadlo je mnohem levnější! Mám rád vláčkové nadšence co hodně vydělávají, ale nesmí mě přesvědčovat o výhodách a láci vlaku. Nehledě na to, že vlak je možná dobrý na romantickou projíždku, ale ne o 5 hodin delší než jiné spoje...
0/0
11.8.2006 8:00

comment

Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
To samozrejme strasne zalezi na konkretni trati. Pro ten tvuj priklad se vlak nevyplati, stejne jako je nesmysl treba snazit se pouzit pro cestu z Prahy do Kladna letadlo. Ale je nesmyslne vykrikovat "ja nemuzu jet vlakem do xyz, takze je cela zeleznice na houby a vlak by se mel zrusit". Existuje spousta jinych tras, ktere vlakem smysl maji - napriklad ja jezdim z Prahy do Ceske Trebove. Autem to trva 2,5 - 3 hodiny, stoji to pres 4 stovky, a jeste musim ridit. Vlakem to trva 1,5 hodiny, stoji to 120 korun a v klidu a pohodli klimatizovaneho vagonu si muzu treba precist noviny. Nejsem ale takovy magor, abych tvrdil, ze vlak je to nejlepsi - proste vim, ze na tuhle trasu je vlak nejvhodnejsi, tak ho pouzivam, na jinou, kde je nejvhodnejsi treba letadlo, poletim letadlem. Kdyby sis to dokazal takhle srovnat v hlave, nemusel bys tady plkat nesmysly o nepotrebnosti drahy, ale proste bys pouzival to, co je pro tebe nejvhodnejsi a ostatni nechal zit.
0/0
11.8.2006 8:28

mmirix

Re: Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
Za 360 Kč si může 5-ti členná skupina (max 2 dospělí) přes sobotu nebo přes neděli procestovat rychlíky celou republiku a ještě se vrátit domů. Ta sleva je SONE+.
Bez použití rychlíků stojí směšných 160 Kč za celou skupinu a den.
0/0
11.8.2006 9:15

IVANHOE

Re: Re: Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
0/0
11.8.2006 12:57

IVANHOE

Re: Re: Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
:-D to už mi připomíná ten nový trend - vyjet s rodinou do nákupního domu a strávit tam víkend :-))))) Používáme dopravu účelově = dostat se z bodu A do bodu B za nějakým cílem, nikoliv se jen projíždět a testovat kam všude se vlak u nás dostane. Mmchdm, pokud chcete někdo vyhlídkovou jízdu, doporučuju spíš vyhlídkové lety. Nemačkáš se s nikým na chodbičce, nepotíš se/nepotí se někdo na tebe, klimoška funguje a nikde nic nesmrdí. Navíc nahoře je božský klid (tuším že anduly už dávno vyhlídkové lety nedělají :-/), ne jako ve vlaku kde si musíš kvůli kyslíku otevřít okénko a tím ztratíš možnost si s někým promluvit.........
0/0
11.8.2006 13:02

kmet

Re: Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
abych se taky zapojil - tuším že kolega uváděl cenu pro čtyři lidi, ne pro jednoho. Nedivím se že benzín vyjde dráž než jízdenka když jede jeden člověk. Při dvou lidech se to ale vyrovnává, ve třech v autě už je to jasný a pokud chceš jet stejně namačkanej jako v kupéčku v plném počtu, tak naložíš pět lidí do auta a máš cca třetinový náklady... Mimochodem musíš hodně vybírat mezi spoji abys našel časově výhodnější vlak (osobně mám vytipované tři spoje) ale ani jeden z nich se rozhodně nedostane pod náklady na jízdenky v autobusu (počítáno se slevami, bez slev normální smrtelník jezdit ani nemůže aby neomezil svůj životní komfort :-) )
0/0
11.8.2006 12:56

comment

Re: Re: Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
To je presne to, co jsem psal - pro nektere relace se to vyplati pro nektere ne. Rozumny clovek si vzdycky vybere to, co je pro nej vyhodnejsi - pro vas to muze byt auto, pro me je to vlak. Kdyz tvrdite, ze pro ctyri lidi je vyhodnejsi auto, tak je to zase jen vas konkretni pripad - pro me by to napriklad znamenalo celkem velke problemy se shanenim dalsich tri lidi :-)
0/0
11.8.2006 13:18

Jirka

Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
Co má ČD společného s cestováním vlakem za Hamburg ? Počítám , že cca 90% ceny je DB .
0/0
11.8.2006 8:49

Crash84

Re: Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
Přesně, na hranice bez jakýchkoliv slev stojí jízdenka na EC 222 Kč, zybtek, tzn. cca 2300 Kč je cena DB, s čímž ČD absolutně nemají co dělat. Při použití Z-karty je cena na jednoho 160 Kč. Jak to je je při skupinové slevě nevim
0/0
11.8.2006 11:06

kmet

Re: Re: Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
a to jako z Aše, nebo ze Zlína??????? Nevím kde bereš tu jistotu, že to stojí fakt 222,- , když nemáš páru o výchozím bodu toho komu tu cenu vnucuješ (Zlín-Praha ti z toho hned udělá 100% navíc) :-DDD Nicméně ceny od nás do německa jsou dražší než z německa k nám - Fakt si myslíš že je to není našima dráhama, ale tím že jsou germáni dražší :-O??? Ostatně stejně jako když budeš chtít letět na dovolenou, tak se ti vyplatí odjet do německa a zaplatit poloviční letenku než s našima předraženýma aerolinkama... Holt našinec to s tím srovnáváním cen na evropské poměry celkem přepísk :-(((
0/0
11.8.2006 12:50

Crash84

Re: Re: Re: Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
Jasně, bral sem to z Prahy, neuvědomil sem si že to tam neni napsaný, za to se omlouvam, blbě sem to přečet. S tim Zlínem si to zase přepísknul ty, 100% to teda rozhodně nedělá. Jenom nechápu proč se do mě kmete takhle navážíš, když mam v principu pravdu. Na DB stojí jízdenka Berlin - Hamburg na EC 47 euro, vzdálenost je 298 km. Když seš tak chytrej tak si ty eura určitě přepočítaš. U nás stojí stejná vzdálenost 378 Kč (včetně příplatku na EC) ve stejný kvalitě. O tom že by byla stejná jízdenka kupovaná v Německu dražší než kupovaná v Čechách nic nevim
0/0
11.8.2006 13:05

Crash84

Re: Re: Re: Re: Re: ČD??? nenechte se vysmát!!!
Sorry, ty píšeš že v Čechách je jízdneka dražší...
0/0
11.8.2006 13:07

Honza

autorství fotografií
Pokud je to tak jak pišeš, není to dobré. Článek je fajn, ale vůbec bych se nestyděl uvést, že zdroj fotek je jiný. Je pochopitelné, že autor nemůže stihnout vše nafotit za optimálních podmínek, tak jak to dokázal původní autor fotografií
0/0
11.8.2006 6:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.