Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kouzelný ostrov jen dvě hodiny letu z Prahy

Ještě před několika málo lety by se hodně lidí zeptalo: "A kde vůbec ta Lefkada leží? Někde v Karibiku?" Svým způsobem nebyli zase tak daleko od pravdy. Tedy pokud bychom se na to dívali z pohledu přírodních krás obou lokalit. Lefkada však má ještě něco navíc. Z Prahy se na ni dostanete po dvou hodinách letu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

m.feixova@agrokomplex-ohre.cz

Dovolená na Lefkadě!!!!

Před několika lety jsem byla poprvé na

Lefkadě -Perigialy Beach a bylo to úžasné,p.Bartoň se nám věnoval na 101%.Díky jemu znám Lefkadu velmi dobře už proto, že se neustále vracím ,byť s jinou CK, Neboť jsem objevila nejkrásnější plá a to Agio filli, Kalamitsi atd.Přeji všem aby alespoň 1x v životě tento ostrov navštívili. Zamilovala jsem si tuto zem a pořád se vracím ať na Ithaku, Kefalonii, Korfu, Zakintos a v neposlední řadě i na Pargu co by přístavní město.Nyní objevuji krásy Egejského moře a to Severní Sporady. Až je sjedu těším se na Jižní a tak pořád dál a dál. Řekové jsou mými přáteli a to už na celý žitvot. Díky  panu Bartoňovi a jeho CK.            MF.V

0/0
14.6.2007 9:46

Zvířátko

Dovolená s CK Lefkada Tour - ano/ne

Zdravím všechny! Po tom,co jsme si s manželem rezervovali dovolenou s CK Lefkada Tour jsem náhodou narazila na tyto stránky a přestože jsem se na ni hrozně těšila, po jejich přečtení mám tak nějak smíšené pocity a bojím se, co nás tam čeká. A tak tedy, kdo máte s touto CK nějaké další zkušenosti, napiště. V tom lepším případě mě povzbuďte;-(

0/0
4.6.2007 20:34

Re: Dovolená s CK Lefkada Tour - ano/ne

Dobrý den, dovolenou s CK Lefkada Tour máme také na začátek září zaplacenou - bude to SUPER!!! ;-D nádherné pláže, moře, skvělé řecké jídlo, výlet na koních, národní park, raft atd. atd. atd. Prostě božská řecká dovolená!!!

0/0
5.6.2007 9:33

m.feixova@agrokomplex-ohre.cz

Re: Dovolená s CK Lefkada Tour - ano/ne

Bylo to to nejlepší co jsme kdy zažili.Viz předchozí zpráva ,.MF:-)

0/0
14.6.2007 10:33

Iveta Šírová

Nádherný ostrůvek Lefkada se špatným koncem

V červenci to bude již 3 roky, kdy jsem tento nádherná ostrůvek navštívila spolu se svým otcem a sestrou. Právě jónské ostrovy jsou jedny z nejhezčích. Vždy jsme vyhledávali klidná a malá letoviska jako je Agios Nikitas. Zapůjčili jsme si automobil a objevili nádherné pláže, ano Porto Katsiki  - nádhera ... Jenže naše dovolená bohužel nedopadla podle našich představ, po týdnu skončila nečekanou událostí a to infarktem myokardu našeho otce, kdy přijela plně nevybavená sanitka po 25 minutách a otec mi úmíral před očima, kdyby jen nebyli řekové takový laxní, na všechno mají dost času...Do dnešního dne se trápím tím, co se stalo a že jsem otce nechala takto odejít, snad nám budiž útěchou, že se tak stalo na jedním z nejkrásnějších míst světa. Právě čekáme s manželem holčičku a učitě navštívíme tento ostrůvek znovu, abych ji mohla ukázat, kde nás její dědeček opustil ;-(

0/0
29.4.2007 19:24

Alexandr Bartoň

Od autora článku
Na existenci tohoto článku jsem byl upozorněn nedávno klienty mé CK s tím, že bych asi měl zasáhnout, což tímto činím. Psal jsem jej před cca 3 lety pro MF Dnes, ovšem v poněkud jiném slohu, t.j. jako souvislý, na sebe navazující text, bez členění do odstavců s nešťastnými názvy a uvozujícími větami typu "Dvě věštírny na jednom ostrově", a pod. Jistý redaktor, kterému se asi původní článek zdál málo úderný a cítil nutnost to napravit, by se měl za tento paskvil chytit za nos, ne já. Vás, kritiky mé osoby se snažím pochopit, ale copak si vážně myslíte, že může existovat majitel cestovní kanceláře, který by byl schopen podobné kraviny? Lefkadu a celou oblast Epira znám 11 let , pořádáme sem mnoho výletů a snažíme se klientům ukázat Řecko i z jiné stránky než je moře a koupání. 
Zdravím všechny, kteří mají Lefkadu rádi a přeji všem ostatním aby se sem jednou podívali. A.Bartoň 
0/0
1.10.2006 20:08

Jarmila Hrubá

Re: Od autora článku

Letos jsem byla na dovolené od CK Lefkada Tour v Nidri, hotel Madouri. Bylo to úžasné. Za celá leta, co po řeckých ostrovech jezdím, tato dovolená byla nejhezčí. Pan Bartoň majitel této CK s námi jezdil po výletech a maximálně se nám věnoval. Jeho znalosti, o místech která jsme navštívili, byli vyčerpávající. Nejvíc mě zaujalo vyprávění při objížďce ostrova Scorpio o rodině Onasisů. To vyprávění bylo velmi poutavé a zasvěcené.

Děkuji CK Lefkada Tour a zvláště Alexandrovi a Pavlíně za nádherně ztrávenou dovolenou a přeji jim do dalších let mnoho úspěchů s jejich CK.

Jarmila Hrubá, Praha

0/0
11.10.2006 10:51

Hradečáci

Re: Od autora článku

V loňském roce jsme byli také klienti CK Lefkáda tours v Agios Nikitas. Lefkáda je kouzelná, ale co předvedl pan majitel ck p. Bartoň, to jsme skutečně nezažili a jezdíme již několik let.

 Nejen, že se o nás vůbec nestaral, ale jak reagoval na připomínky ohledně probíjení elektřiny v domě, řešení zalomeného klíče, nebo neuskutečnění výletů ,na něž nás původně lákal, to je neomluvitelné.

Díky jedněm lidem, jež měli ve smlouvě výlety jsme se dostali pouze na lodní výlet, který jsme měli oproti klientům z Nidri dražší o 2 eura + za doprvu zpět, vlastním autem p. Bartoně, kde si započítal od každého 4 eura.Pouze nám vyčítal, proč nechodíme si půjčovat auta za Jasmínou, kde měl nasmlouvanou provizi a chodíme za konkurencí, kde byla češka a auta auta měla o 10eur na den levnější.

Myslím, že takový nezájem o kliety by žádný placený delegát ck neprojevil, ale majitel zřejmě může?;-O..   

0/0
20.3.2007 14:32

Markéta Dlouhá

Re: Re: Od autora článku

Byla jse v loňské sezóně také na Dovolené s CK Lefkda Tours na steném místě jako vy a můj pocit je úplně opačný.

Výlety jsme si rezervovali již v ČR jak nám bylo doporučeno a opravdu jsme si je užívali, protože každý výlet byl pro nás opravdu krásný zážitek.  Co se týká delegáta, tak nás přivítal první den příjezdu a řekl vyčerpávající infornace a potom navštěvoval náš penzion ještě několikrát během našeho pobytu, takže jsme nějak nepostřehli nezájem. Myslím si, že je to o přístupu a buď si chci dovolenou užít, nebo ne......

0/0
22.3.2007 12:58

Květka

Stačí občanka?
Ahoj, nevíte někdo, jestli se dá do Řecka letět jen na občanku? Mám docela vítr z toho, aby nás z Řecka nevrátili zpátky, když bychom neměli pas...
0/0
25.8.2006 10:08

tesik

Re: Stačí občanka?
Měla by stačit, jsme stejně jako Řecko v EU... sami jezdíme už druhej rok puze na občanku, letos i do Řecka. Ledaže by dělali nějaké obstrukce při odbavení, ale neměli by. Pokud je občanka platná ještě aspoň půl roku...
0/0
25.8.2006 13:52

pmt

Re: Stačí občanka?

100% staci obciansky.. Bol som minuly rok na Thassose a tiez som sa trochu triasol, ale vsade len mavli rukou.

0/0
19.3.2007 8:12

tesik

Vikos
Až teď jsem si přečetl konec článku... kaňon Vikos-Aoos na Lefkadě! Jeskyně Perama! Město Nikopolis... říčka Acheron, uf.. Jak tenhle úpán může mít cestovku, která jezdí na Lefkadu.............. Já bych řekl, že Lefkada je takové Řecko v malém, je na ní totiž vše. A to se autor ani nezmínil o tom, že na severovýchodě Lefkady leží hora Olymp (2.961 m-sám jsem na ni lez..) a hned pod ní z druhé strany jsou famozní kláštery Meteora!!! Teda tohle nezmínit o Lefkadě, to nechápu!!!! Stejně tak jako, že na jihu Lefkady je docela pěkné velké divadlo Epidauros a že Lefkadu od pevniny odděluje Korintský průplav.. teda takové základní nedostatky v článku...
0/0
18.8.2006 13:43

m.feixova@agrokomplex-ohre.cz

Re: Vikos

Myslím si?že to někdo popletl ,a nebyl to p.Bartoň 100%. MF!

0/0
14.6.2007 9:51

tesik

Proslulá věštírna Dodoni na Lefkadě!!!
Tak to je zase "zaručenej" článek.. uf... Ioanina, u které je dle autora věštírna Dodoni je od Lefkady (ostrova) asi 100 km hluboko v pevninském Řecku... to sou fakt články!!! Kdyby to bylo omylem, tak neřeknu, ale když autor zmiňuje "na Lefkadě věštírny rovnou dvě.." tak je vidět, že tam nikdy nebyl, dostal od séfredaktora za úkol napsat zas něco o Lefkadě a ani neumí trouba hledat na netu.... kdyžtak se mi pisálku ozvěte, projel jsem Řecko několikrát obytňákem, vč. Lefkady, Ithaky, Kefalonie a Zakyntu, takže kdybyste chtěl zase něco psát, radši napište mně (tesik@hramat.cz) . Abychom se příště třeba nedozvěděli, že na Zakyntu je Olympie nebo na Krétě Parthenon....
0/0
18.8.2006 13:23

MAvo

Lefkada
Před týdnem sme se vrátili z Lefkády kde jsme vyli na svatebni cestě a vživotě sem nebyl na tak krásném místě, nadherné pláže a čisté moře, spousta rybicek proste úchvatný. Dovolím si nesouhlasit s tím že Porto Katsiky je nejkrásnější - podle mě je to hezký tak na fotkách jinak na místě je v sezóně moooooc lidí, nejkrásnějši je pláž Milos u Agios Nikitas kam nevede silnice a tudíž je tam jen pár lidí a je tam úžasná voda.
0/0
16.8.2006 11:59

mous

Ioannina na ostrově! Tomu říkám zpráva...
AAAch. No není to úžasný článek? No není to super, že se nám podle autora i Ioannia a Dodoni přemístili na ostrov, na Levkádu? Že by se nám třeba nedonesla zpráva, že po nějakém zemětřesení se Levkáda spojila s pevninou?
Co s tím? Kdy už konečně bude někdo za takovou lež v novinách (předpokládám, že to vyšlo i v tisku) potrestán? To jsou věci, které si můžeme nějak ověřit, když na rozdíl od autora umíme otevřít mapu nebo dokonce víme, kde to je. Kolik % "zaručených" zpráv, které nemáme šanci si ověřit, jsou stejné bláboly?
0/0
11.8.2006 13:24

dodoni

Re: Ioannina na ostrově! Tomu říkám zpráva...
Souhlas, souhlas...   Je to slabých 120 km (přibližně) od Lefkády, k toulání ( a k jizdě na motorce) jako stvořené.
0/0
18.8.2006 12:22

Lucka

Ithaka
Ja jsem byla na jednom z jonskych ostrovu - Ithace. Take doporucuji, na motorce se da procestovat cely ostrov a navstivit nadherne naprosto opustene plaze. Na Ithace se da prozit opravdu nadherna a romanticka dovolena
0/0
8.8.2006 11:32

autem do řecka

Lefkáda a celé Řecko
informace o mojí letošní cestě autem do Řecka a na Lefkádu na www.sweb.cz/autemdorecka
0/0
7.8.2006 20:15

Michal

Re: Lefkáda a celé Řecko
Jen pro doplnění: fakt dobrý cestopis je tady http://www.pan-vigo.estranky.cz/stranka/Lefkada-1
0/0
8.8.2006 13:10

Michal

Re: Re: Lefkáda a celé Řecko
www.pan-vigo.estranky.cz/stranka/Lefkada-1
0/0
8.8.2006 13:11

Richi

Re: Re: Re: Lefkáda a celé Řecko
Jinak než letadle už se dnes ani nevyplatí cestovat
 
0/0
10.8.2006 18:49

tesik

Re: Re: Re: Re: Lefkáda a celé Řecko
hmm, jezdím po Řecku už léta obytným karavanem a rozhodně si dovoluji oponovat... cena za doprava přibližně stejná jako letenka (trajekty, nafta, dálnice), ale neskonalá pohoda při expedičním "objevován" Řecka.... což s leteckou dovolenou a vypůjčeným autem, se kterým se každý večer člověk vrací do hotelu na večeři, nedá srovnat...
0/0
18.8.2006 13:26

Milan

Lefkada
Lefkada je to NEJ z Řecka. Nikdy nejezdíme na stejné místo dvakrát, ale Lefkada bude asi první místo naší dovolené, kam bychom se chtěli vrátit. Najdete zde malé opuštěné pláže dostupně na motorce nebo pěšky, kde celý den nikdo není. Prostě SUPER.
K zahození není také Zakynthos, cíleně na pláž Kalamaki. Za 14 dnů pobytu 8x plavání s obrovskými želvami Caretta-caretta (více jak 100 kg).  Opuštěné pláže však nikoliv.
JÓnské ostrovy nemají chybu !!! Doporučuji všem.
0/0
7.8.2006 8:36

fido7787

Re: Lefkada
no nevim, kdy jsi tam byl, ale ja se vratil ze Zakynthu vcera a zelvu jsem videl tak akorat nakreslenou na rucniku.  To plavani s tema zelvama ti moc neverim, je jich dost malo a dost pochybuju, ze by plavali zrovna s tebou na plazi kalamaki.
Jinak kdybych mel srovnat Lefkadu a Zakynthos, tak oboji je krasne, ale Lefkada je jen jedna.
0/0
9.8.2006 13:06

Dada

Re: Re: Lefkada
tak mu to mozes kludne verit!!! a nie je jediny....
0/0
11.8.2006 12:47

tesik

Re: Re: Lefkada
Tak Sony tomu teda opravdu věř. Na Zakyntu jsme byli karavenm v červnu, kdy ještě moc želv v okolí není a hned druhý den na Kalamaki jsme celá rodina (vč.dvou malých holek) šnorchlovali s karetou asi hodinu. Vůbec se nebála, plachtila kolem nás na metr, dokonce jsme se dotýkali krunýře-famozní zážitek... Zkoušeli jsme to potom ještě na nesting beach Gerakas, ale už jsme neměli štestí. Před pár dny jsem se vrátil z měsíčního průzkumu Kréty (taky karavanem) a to samé z karetama jsme zažili na pláži Elafonísi... (asi tedy 200 metrů za ní, přímo na pláži je milion turistů-deňáků). Jestli nevěříš, dodám fotky...
0/0
18.8.2006 13:30

tesik

Re: Lefkada
Naprostej souhlas - Jonské ostrovy super. Nebyl jsem jen na Korfu, protože mě neláká ten masovej turismus, ale jinak se mi líbily všechny... taky vřele doporučuju!!
0/0
18.8.2006 13:36

m.feixova@agrokomplex-ohre.cz

Re: Lefkada

Souhlasím s vámi. Lefkada nám učarovala.Byli jsem 3x letos však volíme Egejské moře specif. Severní Sporady- Skiathos:-). Doufáme že i na východě to bude srovnatelné, MF

0/0
14.6.2007 10:23

pepa65

Taky Kefalonia
Jestli můžu doporučit, jižně od Lefkady je další moc prima ostrov. Jmenuje se Kefalonia a byla tam moje opravdu z nejkrásnějších, dovolená.
0/0
6.8.2006 22:18

MildaPajda

nase dovca...
... byli jsme tam letos 1.-12.6. na vetsine plazi jsme potkali hrstku lidi, na nekterych ani nohu... :) Najezdili jsme 700km na motorce! Kamaradi 500autem a 300 na skutru. Dostali jsme se s motorkama temer vsude! Takze doporucujem jezdit mimo sezonu, a trochu mimo hlavni turisticke atrakce a uzijete si paradni dovolenou... :) Fotky na http://milda.nc.cz/akce/lefkada/ Jinak ten clovek co to psal, ram asi NIKDY nebyl! Nikopolis je na pevnine, ne na ostrove! Take Vikos-Aoos neni na Lefkade!
0/0
6.8.2006 20:39

Amazonka

Re: nase dovca...
V tom článku je spousta blábolů (ani Acheron a Nekromanteion nejsou na Lefkadě), ale ten člověk, co to psal (Alexandr Bartoň) na Lefkadě bývá často - je to majitel CK Lefkada tour.
0/0
10.8.2006 21:02

Martin

vice nez 250 fotek na www.lefkada.estranky.cz
s tema fotkama jste se moc nevytahli, doporucuji www.lefkada.estranky.cz
0/0
6.8.2006 19:13

Ikarus

Program Lefkady tours
Lefkada je fakt skvělá,ale článek psal majitel cestovky,který má skoro na Lefkádu monopol.
0/0
6.8.2006 18:55

Yanina

Re: Program Lefkady tours
To je pravda, pan Bartoň není skutečně nezávislým objektivním posuzovatelem. Na Lefkadě jsem byla, všechny superlativy platí, ale idnes.cz by si měl dávat trochu větší pozor na nezávislost a objektivitu svých přispěvovatelů a na věcnou správnost příspěvků ( věštírny ani Acheron a Vikos nejsou na ostrově Lefkada, ale na pevnině).
0/0
7.8.2006 14:58

janina3

věštírny
souhlasim se stranger. vestirny na lefkade opravdu nejsou, ale jinak potvrzuju, ze na ostrove jsou jedny z nejkrasnejsich plazi v recku a mozna i v cele evrope
0/0
6.8.2006 17:03

stranger

vestirny
Mozna spatne ctu, ale ani jedna z uvedenych vestiren neni na Lefkade, natoz reka Acheron... To vse je na pevnine, proti ostrovum Lefkada a Korfu, kousek od Pargy. Krom toho v tech vestirnach neni az zas tak co k videni. Nic proti Lefkade, jinak je urcite moc hezka.
0/0
6.8.2006 14:52

Radka

Lefkada je prostě úřasná!
Lefkada je prostě úřasná!
Ideální pro ty, kteří hledají klid a soukromí ve dvou na téměř prázdných, nádherných, romantických plážích. Objedete si je na skútru nebo autem. Vřele doporučuji!!!
Více foto na www.lefkada.cz
0/0
6.8.2006 13:14

Stanice

Doporučuji
Lefkada je opravdu úžasná,projeli jsme si ji celou na skútrech.Je tu jedna z nejkrásnějších pláží Evropy,Porto Katsiki a také nádherná Egremni.V letovisku Vasiliki si přijdou na své surfaři.Já sama doporučuji padák z loďky v Nidri,je to zážitek vznášet se nad Onassisovými ostrůvky.
0/0
5.8.2006 12:42

Radek

Re: Doporučuji
Hmmmm,.... tak projezdeno toho mam vagony.... ale ze by zrovinka lefkada mela nejkrasnejsi plaz ???? Ja ti holka nevim... zrovna lefkada me dvakrat za srdce nevzala.... zkus jizni Italii, zkus Ligurii, zkus plaze v Algarve, ... je toho kupa, kde je krasne....
0/0
6.8.2006 15:49

Topolánek

Re: Re: Doporučuji
Drž hubu blbe.To co se líbí tobě nikoho nezajímá a Algarve nesahá Lefkádě ani po paty.Táhni k Baltu a už sem nechoď.
0/0
6.8.2006 16:23

Martin

Re: Re: Re: Doporučuji
... poněkud zbytečně vulgární reakce, nepřipadá ti? Vždyť pouze napsal svůj názor. 
0/0
6.8.2006 17:12

zette

Re: Re: Re: Doporučuji
Ty jsi fakt blazen, jsi odskocil z nejakeho fotbaloveho chatu, ne?! Ostatne ten Balt bych vubec nepodcenoval, nechci rikat, ze tam jsou nejlepsi plaze, ale takove Trojmesti v Polsku ma toho dost co nabidnout, Kurska kosa v Litve, Jurmala v Lotyssku... Tam bych za trest urcite nikoho neposilal
0/0
6.8.2006 20:38

SirH

Re: Re: Doporučuji
jenže tady nebyla myšlená Lefkada jako celek ale přímo pláž Porto Katsiki - a to je opravdu jedna z nejnádhernějších pláží světa, a nejen pláž ale už i příchod na ni po kamenných schodech - pochybuji, že by v itálii bylo něco podobného
0/0
6.8.2006 17:15

doubrawka

Re: Re: Re: Doporučuji
Jestli je Ischie v Itálii, tak je tam něco podobného.
0/0
7.8.2006 7:47

Stanice

Re: Re: Re: Re: Doporučuji
Ischia je opravdu italský ostrov neapolském zálivu,byla jsem tam ale čistota vody je ubohá.
0/0
7.8.2006 16:17

tesik

Re: Re: Re: Doporučuji
Taky jsme se těšili na pláž Porto Katsiki - 8.nej na světě, ale pobyli jsme na ni asi 2 hodiny... tisíce turistů, po kamenech (valounech) se nedalo chodit jinak než v botách do vody... a to vážně nejsem citlivka. Znám Řecko dost dobře a Katsiki bych dal tak na 75.místo.. :-) A to jen za čistotu moře a převislej útes...
0/0
18.8.2006 13:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.