Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tipy na nejhezčí nudapláže v Česku

Milovníci koupání a opalování v těchto dnech jásají. Pokud je i pro vás ideálním létem to strávené v bikinách, pak věřte, že bez nich je to ještě lepší. Tedy - pokud nechcete vypadat jako zebra... Kde se v Česku můžete v klidu vykoupat bez plavek?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

naja

Nuda na Sádráku

Nejhezčí nuda pláž je na Sádráku v Opavě.Bohužel zastupitelé nám neumožnili přístup do vody bez plavek.velká škoda.

0/0
2.2.2009 21:13

Nahaláč

Pozvánka

Už jsem si myslel, že je to tu definitivně mrtvé. Komu se líbí svoboda těla (koupání bez plavek) podívejte se na mé stránky a zapojte se do řešení tohoto problému. http://www.svobodni.estranky.cz/

0/0
12.10.2007 13:09

Nahaláč

xy

Přesně tak! R^ 

0/0
9.9.2007 20:42

xy

FKK kemp

Se zpožděním pročítám diskuzi o nuda plážích. Nikde však není zmínka o nudistických (FKK) kempech, které jsou např. v Chorvatsku, Francii, ale i jinde. Nemůže být větší volnost než po příjezdu si v přiděleném bungalovu svléknout veškeré oblečení a celou dovolenou být vždy a všude (s výjimkou restaurací a obchodu) nazí, tedy nejen na pláži a ve vodě, ale i na všech cestách, hřištích terasách. Nazí jsou dobrovolně všichni, ale pokud je někdo oblečen, asi odjíždí na výlet mimo nudistický areál, nebo jde do obchodu, nebo zkrátka se oblékl - je to jen jeho věc a nikoho oblečení nepohoršuje.

Kritici koupání bez plavek ten slastný pocit nebýt sešněrován a nemuset být ve vlhku nahaté koupání asi nezkusili...

0/0
17.8.2007 14:41

jj

h

kretééééééééénííííííííííííí

0/0
24.7.2007 19:30

jj

kkl

Rv

0/0
24.7.2007 19:29

jj

Re: kkl

kkkkkkk

0/0
24.7.2007 19:30

jj

Re: Re: kkl

:-P;-)[>-](Y);-O;-€8-o

0/0
24.7.2007 19:30

Nahaláč

Mé zkušenosti s naturismem! A má zpověď!

Na úvod: Já si vzpomínám, že když jsem byl ještě malý kluk za minulého režimu, když někde na veřejné pláži byla nějaká žena bez podprsenky byla trnem v oku všech okolo. A dnes je to běžné a nikdo si toho už ani nevšímá, ani na koupališti pokud nezaujme svou krásou. Myslím si tedy, že pokud si lidé zvyknou i na komplet nahaté jedince mezi sebou tak si na to lidé časem taky zvyknou a nikomu to už pak divné nepřinde.

Já jsem v mládí začal jezdit do přírody k vodě kde mě nikdo neviděl a kopal a slunil se tam nahý. Tu a tam mě někdo viděl a já se hrozně styděl. Po nějaké době mně to ale přestalo vadit a začalo se mně to i líbyt, že mě někdo pozoruje. Po čase jsem začal navštěvovat i běžné pláže v přírodě kde néni příliš rušno. Lidé okolo mou nahotu tolerují a je vše v pohodě. Jen tu a tam mají nějací puberťáci nemístné poznámky. Těch si já nevšímám. Několikrát se mně stalo, že když jsem navštívil nějakou lokalitu kde jsem byl nahý sám, po čase se tam začali vyskytovat i další naháči.

0/0
17.4.2007 9:05

Nahaláč

Re: Mé zkušenosti s naturismem! A má zpověď!

Tímto chci říct,že jsem se stal již zarytým naturistou a plavky pokud to néni nutné na sebe nadám!Velice bych si přál aby se stala nahota u vody běžnou záležitostí tak jako je dneska již běžné u žen koupat se bez podprsenek!To,že se mě líbí když mě někdo sleduje nahého,tím nemyslím,že bych byl exhybicionista,ale to,že se tak cítím volně,svobodně a připadám si tak trochu jako frajer co se za svůj postoj k takovéto rekreaci nestydí.Taky jsem se ze začátku hrozně styděl.Stydím se svléknout do naha před ostatními v plavkách ještě i dnes. Po chvilce se,ale vždy zklidním,obvzláště když vidím,že okolním lidem v plavkách nevadím a je vše v pohodě! Občas se i někdo přidá. Já jsem to zažil již mockrát.

0/0
17.4.2007 9:50

Nahaláč

Re: Re: Mé zkušenosti s naturismem! A má zpověď!

Tak se už taky proboha osmělte lidi! Přestaňte řešit takové banality o kterých se zmiňují v příspěvcích a svlékněte se z plavek pokud chcete a kde chcete. Nikdo vám dnes za to hlavu neutrhne. A vy co se svléknout z plavek nechcete i když tím trpí vaše tělo, buďte alespoň k nám naháčům tolerantní když ne ke svému tělu!!!

0/0
17.4.2007 9:52

David

Re: Re: Mé zkušenosti s naturismem! A má zpověď!

Tak pro tebe mám jenom jednu radu - pokud máš potřebu se venku svlíkat, tak to dělej tam, kde to nikomu nevadí. Pochybuju, že ostatním v plavkách nebude vadit "úchyl", co se začne svlíkat hned vedle nich ne dece. Toť vše.

0/0
11.6.2007 7:25

anonym

Re: Re: Re: Mé zkušenosti s naturismem! A má zpověď!

no, já nevím, ale ty člověče "David" asi budeš velký de..l, je vidět, že ti schází velký kus tolerance, původně jsem ani nechtěl reagovat, ale když jsem si přečetl, to co jsi napsal, tak mě to prostě nedalo, než nějak reagovat...:-/

0/0
12.6.2007 22:12

Nahaláč

Re: Re: Re: Mé zkušenosti s naturismem! A má zpověď!

Kdo má být podle tebe Davide úchyl?! Já jsem naturista a ne úchyl! To ty ale asi nechápeš co to je!!!

Tak to, opravdu Davide nedělám! Že bych se svlékl do naha hned vedle někoho v plavkách. A když už tak bych se zeptal jestli jim nebudu takto vadit. Už se mně párkrát stalo, že když jsem se vrátil z vody na deku někdo tam zatím přišel a já se mu za mou nahotu omluvil a nevadil jsem jim tam tak nahý. Chodím na místa kde jsem převážně sám v dopoledních hodinách a druzí si lehají vedle mne! Takže jim asi nevadím ne? Jinak by šli asi dál!

Jo Davide a kdo se nedokáže zbavit nějakých hloupých předsudků a nikdy se u vody do naha nesvlékne nepozná tu nádheru a nepochopí jaké je to nádherné a osvobozující. A taky škodí svému tělu. Všichni naturisté ví o čem pííšu! Zdar! :-P 

0/0
30.6.2007 16:20

r

Textil?
No, letos jsem strávil se dovolenou v kempu na Borném (Máchovo jezero). Je zde "neoficiiální N pláž". Problém je v tom, že už tam není ani cedulka, nic, lidé tam prostě chodí ze zvyku. Dřív bývala pláž smíšená a nikomu to nevadilo. Dnes? Textilák přijede, postaví stan u N pláže (protože neví, kde ho staví) a ráno se diví a co mi vadí nejvíc - jsou ty jeho nejapné poznámky.
Na Borném bývávalo krásně, ale teď už nic moc. Parádní bylo, že všichni věděli, že jsou na N pláži a nikomu nevadilo, že někdo je částečně nebo zcela oblečen, nikomu nevadilo, že ten či onen je u stanu nahý. Teď to pan provozovatel zazdil - a při tom by stačilo málo, maličká cedulka N pláž - nikdo to nemusí kontrolovat, nikdo nemusí nikoho nutit se svlékat (to se mi právě líbilo), jen textiláci musí vědět kde jsou...
0/0
8.8.2006 9:04

K.

Tolerance
No, nektere prispevky teda vyrazi dech... vzdyt prece nudaplaze nejsou jen o bande uchylu a uchylacek... zcela souhlasim s tim, ze nahota je prirozena vec. Chapu ale take, ze jsme kazdy z jineho testa a nekoho tohle urazi. Pak je tu jedine reseni, temto mistum se vyhybejte, ale neodsuzujte naturisty ci nudisty a nehazejte je do jednoho pytle s uchylaky. To je muj nazor... jen na okraj, na nudaplaze nechodim... chce to jen toleranci, co rikate?
0/0
3.8.2006 13:46

Ladinek

Mne je to fuk
...chodim se koupat do krytych bazenu, ale nechapu jednu vec - jak me nejaka plechova tabule muze donutit svleknout se na verejnosti ? Muzu si prece chodit kam chci. Zajimalo by me, jestli by se musela i privolana policie /parkrat jsem to tu zaslechl-ale taky nevim kvuli cemu volat poldy/ musela take svleknout kvuli tabuli, kteraou tam dal buhvi kdo.
Ja bych to videl spis tak, ze nudaplaz je misto, kde se toleruje byt nahy...Chces byt nahy...prosim-mas moznost...chces byt obleceny - je to Tvoje volba a pravo...Ale nutit me svlekat se...no to je pozitivni diskriminace
0/0
2.8.2006 19:13

Tony

ubytovani
Necekane zruseni rezervace. Tento tyden volny cely penzion!!!!
0/0
30.7.2006 12:09

Turista

Re: ubytovani
Trochu podezřelý. O prázdninách má každé aspoň trochu slušné ubytování nátřesk. U kovářů mají asi blechy, tak je tam prázdno.
0/0
31.7.2006 6:39

fred

Lada
Děkuji za podporu nudistů a rádi tě v Tišicích uvítáme,nebude-li to pro tebe daleko.
0/0
29.7.2006 11:10

Lada

Všichni jsme stejní.
Pouze z předsudků nebo  dřívější snad nesmyslné církevní výchovy našich rodičů,jsou názory na nahotu tolik záporné.Ale všichni jsme se narodili nazí.I ti kteří si to již po x-letech neuvědomují. Tedy nahota je zcela dle mého názoru zcela přirozená.Jen si to je potřeba vždy uvědomit.Je nutno dodržovat jistá etická pravidla,ale nelze plně odmítat naše postavení v celé živočišné říši tohoto světa.Proto všechny nuda i natur pláže osobně vítám  a věřím že všichni ůčastníci a návštěvníci těchto pláží,jsou slušní lidé a rádi se na ty to vracejí.Chválím a věřím že se tyto budou dále nově otevírat.
0/0
28.7.2006 19:36

fred

g-point
Nemohu souhlasit,že je to lidem v plavkách jedno,když mezi nimi pobíhá jeden nahý. Většinou ho považují za úchyla a pohoršují se tím,že jej budou vidět nedospělé děti,které pak ve vyšším věku chodí šmírovat na nuda pláže. Zdravotní hlediska určitě nikdo nepopírá a na nuda plážích jsou dobré vztahy mezi lidmi a soudržnost. To asi vadí textilákům nejvíce. Již tu padlo mnohokrát,že nudisté mají nejhezčí pláže. Ano mají,ale proč,protože si je vybudovali a udržují.
0/0
27.7.2006 9:05

Naturista.cz

Výhradní naturisti
V libereckém Babylonu zavedli před 2 lety tzv. "Naturistické párty" - ve stylu "jsme free, ať si sem každý chodí, jak chce". Výsledek byl 70% textiláků. Naturistická párty jak hrom. Od letoška je povinnost si při příchodu sundat plavky. Návštěvnost je stejná a akci se dá konečně říkat Naturistická párty.
0/0
26.7.2006 17:02

Pepa

Re: Výhradní naturisti
Pokud se někdo stará jen o sebe, neprohlíží druhé, tak by mu většina oblečených lidí neměla vadit. Jak jsem psal, na přírodních neorganizovaných koupalištích u různých jezer je zcela běžné, že někde mimo hlavní provoz je někdo zcela nahý a nikomu to nevadí. Vynucená nahota je hloupost, leckdy právě pro různé požadavky členů jedné rodiny nebo jiné skupinky.
0/0
26.7.2006 19:27

Naturista.cz

Re: Re: Výhradní naturisti
Jistě ale uznáte, že "Naturistická párty" se 70ti textilákama ze 100 zúčastněných je trochu (tragi)komedie :-) Co jsem poznal já, tak naháči se vždycky cítí lépe mezi naháči. Textiláci vždycky vnášejí něco nepatřičného. Sám ale problém nemám, u nás je 100% naháčů. Pokud sem-tam přijde někdo s textilními úmysly, tak ho to brzo přejde, protože se sám mezi naháči cítí nepatřičně. A tak by to mělo být.
0/0
26.7.2006 21:06

g-point

Re: Re: Výhradní naturisti
Ono je třeba 9ti z 10ti textiláků jedno, že je mezi nimi někdo nahý, ale i jen jedna dvě uštěpačné poznámky primitivů či úsměšky puberťáků pohodu zcela zkazí. Zvlášť to platí u dívek a žen, vím to ze zkušeností mé partnerky. Na N-pláži nic takového nehrozí a člověk může být úplně uvolněný.
0/0
26.7.2006 21:09

Pepa

Normální pláže chápu
Skutečně volná pláž by jim umožnila svobodu, takhle jsou N pláže sešněrovanější pravidly víc jak normální pláže. Občas i volně u vody, zpravidla trochu stranou se koupou lidi zcela nazí a lidi v plavkách to tolerují, nikdo jim nepřikazuje, aby se oblékli. Naopak, pokud se pár lidí svlékne na normální pláži a udělají hlouček, tak té skupince ostatní udělají soukromí, jdou o kousek dál a nikdo nevolá policii.
0/0
26.7.2006 12:03

Pepa

Normální pláže chápu
nikdo nechce se koukat na nahé lidi, když tomu nefandí, v městě taky nechodíme nazí. A ještě víc, většina lidí si nepřeje, aby děti koukaly na ztopořený úda nějakého úchyla nebo na nějakou hambatici. Požadavek, aby na N pláži byli všichni nazí je zdánlivě rozumný, kdo nechce, at tam nechodí. Jenže, jde tady o svobodu - tedy že se MŮŽU ale NEMUSÍM svléknout, v případě žen že můžu být polonahá. A ty striktně N pláže to neumožní, tam nazí všichni být MUSÍ, i když se to třeba zcela nedodrží. Jsem-li příznivec volnosti a není-li v nahotě nic erotického, tak si přece nevšímám tolik druhých lidí, nemají-li plavky, ani se tím neznepokojuju. Nahota je přece můj byznys a N pláž je místo, kde mám k tomu prostor. Ta povinná nahota je, že nejde o pláž, kde je volnost, ale tuhá právidla - všichni povinně nazí. A co rodiny, kde každý chce jinak, muž nahý, žena v plavkách, 13 letá dcera taky plavky, 10letý kluk nahý. Ty se musí rozdělit? Skutečně volná pláž by jim umožnila svobodu, takhle jsou N pl
0/0
26.7.2006 12:02

davexx

Re: Normální pláže chápu

Tak ať jde taková rodinka na N + T pláž. Co je na tom komplikovaného? Jinak T pláž se vyznačuje tím, že jsou na ní všichni v plavkách a N pláž tím, že jsou na ní všichni bez plavek. Je to podobné jako třeba že v kontinentální Evropě se jezdí vpravo, zatímco v Británii vlevo.

Kéž by Váš první názor na nahotu na Tplážích byl všeobecně rozšířen. Samotná tato diskuse a potžmo i Váš druhý názor budiž důkazem, že tomu tak není. Postupné sblížování T a N pláží až v následné splynutí, by oravděpodobně spoustu malicherných problémů vyřešilo. Momentální situace je ale spíše ta rozdělená.

0/0
26.7.2006 17:03

fred

re fotr
Kdo nevěří,ať tam běží a podívá se. Z gauče to vidět není.
0/0
23.7.2006 18:57

fred

re XXl
Ano,ta "tolerance" jak píšeš má své meze. Když se podíváš po okolí pláží,kde nefunguje úklidová služba,tak zjistíš,jak jsou textiláci slušní,že odpadky alespoň nepálí a nechávají je povalovat všude okolo. Nikdo je nenutí chodit na nuda pláže. Nám je bez nich dobře a dobře se bavíme a nikdo se ne na nikoho nevyvyšuje a filozofické úvahy jsou jim jedno. Nevadí jim,jak kdo vypadá,ale jaký je.
0/0
22.7.2006 19:58

XXL

Re: re XXl
Nemůžu posoudit, ano, lidi jsou prasata, takže odpadky odhazují všude, nejen napláži. Možná jsou nudisti pořádní, nedokážu posoudit, protože nenavštěvuji ty pláže. Jak tam někdo psal dříve, možná tam je méně odpadku jen proto, že N pláže jsou méně obsazené. A to je možná důvod, proč tam jdou někteří v plavkách. Není to můj případ, ale jak psali přede mnou.
0/0
22.7.2006 20:52

LM

Re: Re: re XXl
Já osobně na nuda s manželkou chodím a ohledně pořádku musím říci, že na nuda nezůstane nikdy po nikom ani jeden odpadek. Je to do jisté míry dáno i tím, že na tyto pláže chodí většinou stále stejní lidé, kteří se víceméně, alespoň od vidění znají. Většinou už má každý nějaké svoje místo kde chodí a dává si deku. Takže i sousedé jsou vesměs stejní. proto si také nikdo nedovolí neuklidit. Není tam taková úplná anonimita, jak na ostatních plážích.
0/0
27.7.2006 12:11

fotr

Re: re XXl
Ale no tak. To už je trochu trapné, používat takový, co se týká tématu, nevypovídající argument. Méně odpadků... fakt jo? Prostě jste si to někdo vymyslel, ostatním se to zalíbilo. A tak dlouho jste to opakovali, až jste tomu sami uvěřili. A běda tomu, kdo by si dovolil řící něco jiného. A co se ještě dozvím? Že chodí vkusněji ostříháni, že jim méně smrdí mohy a tak vůbec jsou takoví lepší. Takoví naši malý nadčlověci.
0/0
23.7.2006 10:45

davexx

Re: Re: re XXl

A Váš argument je postaven na čem? To jak tady pořád vrtáte do něčeho, čemu ani nechcete porozumět, to je podle Vás v pořádku?

Pokud je tohle všechno špatně, tak zkuste už konečně říct, co by tedy podle Vá bylo správně?

0/0
25.7.2006 18:17

fotr

Re: Re: Re: re XXl
Jakýpak "můj argument"? Pouze jsem si dovolil konstatovat, že zde více lidí začalo tvrdit cosi o větší čistotnosti, ANIŽ BY PRO TO HOVOŘILA NĚJAKÁ FAKTA, NEBO ALESPOŇ LOGICKÉ PŘEDPOKLADY. A konstatuji, že ani ty jsi žádná fakta, či argumenty, neuvedl. Místo argumentů jsi použil osobní útoky "tady pořád vrtáte do něčeho, čemu ani nechcete porozumět, to je podle Vás v pořádku". A závěrečná věta "Pokud je tohle všechno špatně, tak zkuste už konečně říct, co by tedy podle Vá bylo správně?" zní tak MOUDŘE, TOLERANTNĚ, KONSTRUKTIVNĚ... Ale neříkáš co je špatně a co by mělo být správně. Neříkáš nic. Jen mě chceš dostat do světla někoho, kdo kibicuje, aniž by cokoli řekl. Pokud se ptáš kolik? Tedy moje odpověď zní sórok. Nyní jsi na tahu ty. Aby jsi se zeptal čeho čtyřicet? Abych se poté já mohl zeptat, čeho kolik?
0/0
28.7.2006 13:51

davexx

Re: Re: Re: Re: re XXl
Obávám se, že v této diskusi nehodlám pokračovat, asi by to k ničemu nevedlo.
0/0
31.7.2006 12:20

letenky.odjezdy.cz

dobrý tip bez reklam
kájo kdybys to nevěděl tak na www.odlety.cz si tu letenku koupíš tak jednoduše že ti na to stačí i IQ 50
0/0
22.7.2006 14:37

peld

Re: dobrý tip bez reklam
Dobrý den, je doma Kája? (A zavěsit...)
0/0
26.7.2006 8:41

bric

Velmi slabý článek
No nic moc a o moravě jsme se zase nedozvěděli vůbec nic
0/0
22.7.2006 12:19

Petr Vlk

Re: Velmi slabý článek
Máte pravdu. Ale nerad bych se opakoval (viz ZDE).
Tentokrát holt budete muset o Moravě (a o Slezsku) napsat sám...
0/0
22.7.2006 15:19

XXL

pokrač.
Na nahém těle sice nic není, ale proč se řada mužů vzrušuje tím, že si kupuje časopisy s nahýma ženama a nahé ženy jsou na různých serverech a plátcích typu Blesk apod? To není záležitost pár úchylů ale velké části populace. A když vidí nahotu naživo, tak tehdy je to nevzrušuje?? Je to jen nepravdivé pokrytectví, které se tváří, že o sex vůbec nejde. Proč teda si všímají, jestli je někdo nepozoruje. Sami nepozorují, ale běda, jak by se nějakému muži postavil. Když necháme stranou nějakou konvenční morálku a její důvody, fakticky člověk zjistí, že svoboda N pláží je jen iluze. Skutečná volnost je spíš na normální pláži. Protože míst, kde bych se mohl koupat nahý bez ztráty soukromí od jiných lidí je asi strašně málo.
0/0
22.7.2006 0:17

fred

Re: pokrač.
Opět jeden,který se rád poslouchá,tady tedy rozepisuje. Vyjadřuje se k něčemu,čemu nerozumí.Nepochopil soudržnost nudistů a jejich životní styl. A´t si dále kupuje časopisy a nechodí se vzrušovat na nuda pláže.
0/0
22.7.2006 8:42

XXL

Re: Re: pokrač.
Neboj se, na N pláže se vzrušovat nechodím a doma nemám jediný časopis, který máš na mysli. Tvůj příspěvek je hezkou ukázkou "tolerance" nudistů. At mlčí a jde pryč. Chtěl jsem ukázat, že tito lidé jsou fakticky pokrytečtí a netolerantní. Nerespektují normy a slušnost.Jejich vlastní pravidla znamenají velikou sešněrovanost a omezení, i když se snaží budit opačný dojem Příkladem netolerance je právě tvoje reakce.
0/0
22.7.2006 16:41

fotr

Re: Re: Re: pokrač.
Po přečtení článků a diskuze pod ním mě napadlo to správné označení. Nudismu jen kultura vohnoutů.
0/0
22.7.2006 18:05

davexx

Re: Re: Re: Re: pokrač.

Vážený pan, važte slova. Pokud Vám tak vadí toto téma, tak nechápu, proč se neustále zapojujete do této diskuse.

0/0
25.7.2006 18:03

fotr

Re: Re: Re: Re: Re: pokrač.
To zní jako výhrůžka. Jistě, kdo s námi nasouhlasí, ten ať mlčí. Tolik k té toleranci a pohodářství. , A k té otázce, proč se zapojuji do této diskuze? Nejdříve ze stejného, důvodu, jako ty chodíš na nudypláže. Jako odpočinek a odreagování od důležitých věcí. No a když už zde jsem, tak vidí co vidím. Lhaní, pokrytectví, vytváření pocitu ohrožené komunity... lhaním. Na takový svinstva jsem trochu alergický. No a přeci je nezdravé to v sobě dusit. Tak napíšu, co si o konkrétní lži myslím a proč si to myslím. Podobně jako ty si na pláži sundáš kalhoty. A stejně jako ty plavky nejsou až tak nezdravé, jak zde tvrdíte, tak i já nemusím zde psát. Třeba si jít zaběhat. Ale proč bych měl brát ohledy na vás, když vy je na ostatní neberete. A zde se ubezpečujete o tom, že je to nejen správné, ale dokonce vás to dělá lepšími, nežli těmi "ostatními".
0/0
28.7.2006 14:03

davexx

Re: Re: Re: pokrač.

A co je tolerantního na Vašem postoji. Je naprosto na Vás, zda chcete chodit na Tpláže nebo Npláže. Pokud se Vám Npláže nelíbí, nechoďte na ně. Na to není nic netolerantního. Netolerantní by bylo, kdyby se nudisté rozhodli prohlásit všechny pláže za Npláže a zakázali plavky.

Co by tedy podle Vás bylo správně? Co navrhujete?

0/0
25.7.2006 18:02

fotr

Re: Re: Re: Re: pokrač.
No konečně jsem se to dozvěděl. Nudisté jsou tolerantní, protože nevyhlásili všechny veřejně přístupná místa za nudapláže. To, že si pro sebe zabrali, rozuměj ukradli, kus veřejného prostoru, to jaksi nepadá na váhu. A nyní ten ukradený prostor považují za svůj. A běda tomu, kdo ji na něj... ne šáhne, běda tomu, kdo si jen dovolí konstatovat fakt, že ho ukradli.
0/0
28.7.2006 14:07

thinker

Re: Re: Re: Re: Re: pokrač.
To, co tu předvádíte, je demagogie přímo v krystalické podobě. I veřejně přístupná místa prostě mají různá určení. A stejně tak, jako se ve Státní opeře (mimochodem také veřejně přístupné) nepořádají metalové koncerty, tak, jako je nesmysl chtít ve (veřejné) lékárně koupit barometr, a tak, jako jen úplný magor může přijít na představení do (veřejného) Národního divadla nahý, tak jen naprostý ignorant může chtít chodit na (veřejnou) nud i pláž v plavkách. To totiž nemá nic společného s tolerancí, ale s obyčejným zdravým selským rozumem.
0/0
29.7.2006 2:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.