Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cyklisté a vinařské stezky? Už ani lok!

Policisté budou uplatňovat "nulovou toleranci" k alkoholu i na stezkách. "Po jednom pivu hned nejsme piráti silnic," hájí kolaře Jan Pijáček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vítěžslav Jandák Mgr.

Celkem mě to pobavilo ...
"hájí kolaře Jan Pijáček"  
0/0
19.7.2006 4:49

peld

Re: Celkem mě to pobavilo ...
A co's čekal? Že si zvolí za starostu nějakého Ochmelku? Ten by nechal vybudovat akorát tak pěknou kořalnu a parádní parkoviště pro auta (jak jinak také z hospody, že?) ;-)
0/0
26.7.2006 8:11

Zajda

blééé
šimonovský & spol.  vymysleli zmr/dský zákon a v této diskuzi je také dost mega koko/tů, kteří na kole maximálně vobjeli náves ale žvanit budou těžký bláboly pořád do kola,... ser/u na vás kret/éni,......
0/0
16.7.2006 10:25

honzik_janulik

Re: blééé
Když tak na všechny sereš, proč se vůbec namáháš sem něco psát?
0/0
17.7.2006 18:20

ANALYTIKM

Alkohol a cyklisté
Jezdím velmi často na kole a to jedno,nebo dvě desetistupňová piva mi opravdu zaženou žízeň.Kofola nikoliv.V jiných státech jsou povoleny nízké promile alkoholu dokonce pro motoristy.Páni poslanci,kteří tento zákon odhlasovali,CHLASTAJÍ v PS, až hrůza-viz unavené ksichty při TV přenosech z Parlamentu..Oni prý mohou,jelikož nejsou zaměstnanci.Přitom rozhodují o osudu národa.Pomíjím to,že chlast mají ve svých restauracích skoro zadarmo.Měli bychom na NET-u udělat podpisovou kampaň,za nenulovou toleranci alkoholu u cyklistů.Neumím to ale nastavit.Tvrdím,že 1-2 desítky nikoho neporazí. Co vy na to?
0/0
15.7.2006 18:33

honzik_janulik

Re: Alkohol a cyklisté
Souhlasím, žádný cykloturista, který ví, že má před sebou ještě několik desítek kilometrů, si nedá pět piv, to by daleko nedojel. Už jsem to tady psal jednou, po limonádě se mi akorát krká, pivo je ionťák. Zajímavé je, že zatím to nikomu nevadilo, až si pár debilů vymyslí posraný zákon, tak najednou policajti objeví nulovou toleranci, parchanti důležití. S tou kampaní by to byl dobrý nápad, ale taky nevím, jak na to.
0/0
15.7.2006 19:32

Mercedes

BICIKLISTO ještě bys mě to vodřěl.
Ani hlt ještě byste mě vožralí vodřěli mercedesa
0/0
13.7.2006 17:50

Vojta

chodec-ucastnik silnicnoh provozu
takovy dotaz. Jako to, ze chodec neni ucastnikem silnicnoho provozu? Vzdyt preci muze chodit po chodniku, po prechodu, pres silnici a i po silnici, neni-li na ni chodnik. Jakto ze teda chodec neni pokutvany? Jinak s novym zakonem souhlasim, ale co se tyce cyklistu tak to posr.li. :-( Do mesta to mam 5km. (pesky 45min, na kole 15min). Dle zazkona je bezpecnejsi se na silnici zdrzovat delsi dobu (jit pesky 45min, nez na kole 15min). To mi jsou veci :-((
0/0
11.7.2006 11:10

Honza

Re: chodec-ucastnik silnicnoh provozu
Kup si lyže a nebo kolečkový brusle  to jsi potom taky chodec  Ale jet piclej na bruslích ....
0/0
11.7.2006 15:31

TarasBulba

Taky výklad zákona
Ještě před tednem bylo u nás před hospodou večer vždycky jen hejno kol (bicyklů). Teď tam navíc denně stojí dvě, tři auta. Jeden z těchhle motorizovanejch štamgastů mi řek, že už bude jezdit autem, páč teď je prej úplně jedno, jestli ho vyberou v autě nebo na kole. Bydlí asi 500 metrů daleko.
0/0
11.7.2006 10:04

Askar

Re: Taky výklad zákona
Aáááááá, tak to je chytrej panáček nebo kecáš, akorát na kole nepřijde o body. Předpokládám, že mu bude hrozit i větší trest pokud se to dostane k soudu. Takže mu přeji hodně úspěchů
0/0
11.7.2006 10:48

delfajz

Re: Re: Taky výklad zákona
Ja myslim, ze by mu nemelo pomoci tam dojit ani pesky. Az se bude vracet a bude nalitej, tak by mel dostat pokutu jako kazdej jinej ucastnik silnicniho provozu;-) at meri vsem stejnym metrem, a nalitym chodcum davaj pokuty taky;-))) Fakt kretenstvi v tomhle state vesele buji:,-(
0/0
11.7.2006 17:03

cote d'or

další cyklista gentleman
těmi se to tu dneska jen hemží
0/0
11.7.2006 5:55

fabius

ad. cote d'or
cote d'or... to je přece afrika,  dnešní ghana, že... rád bych se dozvědel, jestli váš nick, podobně jako vaše příspěvky, pouze demonstruje určitou křečovitou výstřednost, a nebo jestli ty zapšký verbální kravince můžete opravdy myslet vážně...
0/0
11.7.2006 8:11

cote d'or

á, pán je vzdělanec
ano, je to Zlaté pobřeží neboli podpaží Afriky potažmo hrob bíleho muže. počítají se tam obvykle všechny státy ležící u Guinejského zálivu. je tam moc krásně, zejména v zimě. také je to moje znejmilejší značka čokolády (u Lidla ji nehledejte). doby, kdy jsem potřebovala něco demonstrovat, jsou dávno pryč, ačkoliv si nemyslím, že kdy nějaké byly. a myslet něco vážně? to už se mi taky dlouho nestalo. ale pořád mě ještě baví rozpálit do ruda lidi, kteří vážně berou sami sebe.
0/0
11.7.2006 14:35

Rezervoár moudrosti

Názor na diskutující
Tu budeš ale pěkné vemeno
0/0
10.7.2006 22:58

Rezervoár moudrosti

Re: Názor na diskutující
patří  cote d'or
 
ostatním se omlouvám
0/0
10.7.2006 22:58

Brm brm brmmmm

Re: Re: Názor na diskutující
provokatér
0/0
10.7.2006 23:28

Pozůstalý

Vrazi
Svině ožralecký na kolech i v autech jen mrzačí a zabíjí lidi. Není jediný důvod, proč by tuto, přestože legální drogu meli užívat zrovna, když "sportují".
0/0
10.7.2006 22:04

kimm

Re: Vrazi
Kámo, běž k doktorovi ...
0/0
10.7.2006 22:23

fabius

NIKDY KDU
Přísáhám, že nikdy nebudu volit KDU-ČSL s tím kozomrdem Šimonovským. Budu volit toho, kdo zruší tento stupidní zákon.
0/0
10.7.2006 21:33

DarkHombre

alkohol neni nejvetsi porblem
Kdo jezdi na kole tak vi, ze jedno pivo v teplem pocasi vubec neuskodi, pri vykonu je to spalene behem chvilky. Klidne i dve. Ono treba jet ve slunecnem pocasi bez neceho na hlave s telem zamava daleko vic a na delsi dobu nez nejaka ochutnavka na cyklostezce. A jsou tu samozrejme cykliste, kteri se motaji i bez alkoholu, proste rovnovaha chybi. Nejlepsi jsou takovi co jedou nervozni stopu u krajnice, uslysi auto, zacnou se opatrne ohlizet a najednou jsou u stredove cary. A pak jsou tu takovi co venci psy na kole, jezdi s taskou plnou piv na jedne strane riditek...mozna by to chtelo ridicaky na kolo.  A neverim tomu ze MP bude vybirat pokuty za takove nesmysly. Spis doufam.
0/0
10.7.2006 21:22

E,

Re: alkohol neni nejvetsi porblem
Koločáky.
0/0
11.7.2006 15:02

optik

Obrat policistú
Chci vidět , jak se policisti ze dne na den obrátí a začnou dávat pokuty nebo jen zastaví dítě na kole , které pojede bez přilby, nebo se obrátí v jednosměrce, když do tedka toto vše ignorovali a ještě na mé upozornění , že mě na chodníku málem porazili mi řekli , že se nebudou hnát za každým cyklistou. Kdo bude kontrolovat tyto orgány aby oni plnili své povinnosti, když se neplní jiné zákony např . o chladírenských řetězcích a chlazené potraviny zakoupené ve velkoobchodech se převážejí v obyčejných autech vyhřátých na 60 stupnu celsia a znovu se zachlazují. U nás se vydávají zákony a nikdo nekontroluje jejich dodržování.
0/0
10.7.2006 21:10

japato

zrovna
Právě jsem se vrátil z výletu a dal jsem 4 pivka. Už ten trest za těžký nohy. myslím, že je plně dostačující
0/0
10.7.2006 20:51

ruda straka

debilove
proc porovnavaj nejakyho vozralu s 3.8 s normalnim clovekem co si da dve na zizen??
0/0
10.7.2006 20:46

10sparta

Tak jsme to dopracovali!!
Ted snad už všichni co volili socky ví, že chlastat se bude už jen v parlamentu a normálně budou jezdit jen poslanci s imunitou !!!
0/0
10.7.2006 20:04

popelka88

Jediná rozumná položka
v novém zákoně. Na alkoholické zdrogování absolutně nulová tolerance a nejtvrdší tresty. 57 v obci (čímž se rozumí a i pěkná čtyřproudovka, že ?) je proti tomu formální banalita
0/0
10.7.2006 19:51

Rostratus

Já bych zakázal chlastat všeobecně,všude a vždy !
Jelikož každej vožralej může spadnout do škarpy a ublížit si.Každej vožralej se stává účastníkem provozu ať už mezi chodci,tak i na ulici v silničním provozu.  A jak vás uvidí s lahví alkoholu na veřejném prostranství,tak napomenutí policií nebo zavřít.Tak jako v USA,vzoru demokracie a svobody  Neumíte si vážit svobody? Tak o ní příjdete
0/0
10.7.2006 19:38

BOB

BUZERACE HORŠÍ NEŽ ZA BOLŠEVIKA
Tak když vjedu na kole do nějakého nesmyslného zákazu na tzv. pěší zóně, dostanu několik tisíc pokutu! To je možné jenom v tom našem východoevropském absurdistánu.
0/0
10.7.2006 19:16

cote d'or

pěší zóna je pro pěší
budeš holt muset sesednout a dělat parádu s vycpanou zadnicí na promenádě
0/0
10.7.2006 19:24

Bochi1

Re: pěší zóna je pro pěší
Vy jste někdy v životě seděla na kole, nebo si tu svou tučnou zadnici taháte jen v autě a závidíte cyklistům, že se vejdou na rozdíl od vás do kraťasů a že jim nevadí se trochu zapotit (tedy sportovním výkonem, ne v důsledku tahání špeků a nezvladatelné dýchavičnosti)? Za kouřovým okýnkem klimatizovaného auta se to teoretizuje a žlučivitě nadává, že? Pohled z druhé srany by vám neuškodil.
0/0
10.7.2006 19:28

Bochi1

Re: Re: pěší zóna je pro pěší
(reaguji tak mmo jiné i v důsledku vašich výlevů o pír stránek dále v této diskusi).
0/0
10.7.2006 19:30

cote d'or

kdo je tu žlučovitý?
pro Vaši informaci, mám mírně pod váhu a na kole jezdím, ovšem pro mě je to dopravní prostředek, nikoliv status symbol. ani jsem za kolo nezaplatila tolik, aby mi nezbylo na zrcadlo, jak zřejmě učinili ti vycpaní papouškové, kteří se nám tu bezúčelně prohánějí a smrdí v restauracích.
0/0
10.7.2006 20:55

Bochi1

Re: kdo je tu žlučovitý?
Aha, takže spíše než přebytek tutku jde u vás o nedostatek svalstva. To je typický druhý extrém u žen. Vážená, to že je kolo pro vás dopravní protředek neznamená, že by jiní nemohli vyznávat cykloturistiku nebo provozovat výkonostní cyklistický trénink. A pokud vás štve, že vyšlápnou kopeček, na který vy nemáte, nebo že jsou rychlejší než vy, i za cenu toho, že se trochu zpotí (což vy jistě při své estétské útlocitnosti nikdy nedopustíte) pak se s tím smiřte. Můžete mi třeba poradit, kde se má stravovat takový cykloturista? Před každým vstupem do restaurace se má osprchovat a převléknout, nebo se snad má vrátit do ubytovny (resp. do kempu nebo kde právě bydlí), tam se hodit do civilu a do restaurace dojet autem nebo autobusem (pokud tam zrovna nějaký jede)? Vaší toleranci skutečně obdivuji.
0/0
10.7.2006 23:11

cote d'or

mějte si svalů kolik chcete
a provozujte si sport jaký chcete, ano třeba na vrcholové úrovni, to je mi úplně jedno, ale než jdete potom mezi lidi, osprchujte se (kde a jak, je Váš problém). to snad není tak nehorázný požadavek.
0/0
11.7.2006 5:53

Honza

Re: mějte si svalů kolik chcete
Paní, slečno, Vy jste ale úplně blbá!!!
0/0
11.7.2006 7:39

cote d'or

paní
blbá možná, ale rozhodně ne čuchoslepá
0/0
11.7.2006 14:44

cestyna

Re: Re: kdo je tu žlučovitý?
A kouření v restauracích Vám nevadí?
Jste demagog, ale jak tak koukám, pochopil to už tady kdekdo. 
0/0
11.7.2006 23:40

ajc cvaj polycaj

Re: kdo je tu žlučovitý?
Vaše nebetyčná blbost je až zarážející.
A VÁM NĚKDO VYČÍTÁ ŽE MU SMRDÍTE AUTEM POD NOS?
A věřte že zplodiny z Vašeho pohybovadla jsou horší než možná nějakej smrdící cyklista.
 
Pokud uvidíte dál než za Vaše humna, možná se všimnete. že i když někdo utratí za kolo 100.000,- tak to nemusí znamenat, že mu ty peníze někde chybí.
 
Jinak předpokládám, dle Vašich narcistických keců, že zrcadlo je asi jediné co znáte, nemýlím-li se.
0/0
11.7.2006 8:44

cote d'or

Re: Re: kdo je tu žlučovitý? - končím musím k Chocholouškovi
Uznávám, že jsem stará křečovitá panna. Serou mě všichni okolo a ani návštevy psychiatra moc nepomáhají.
 
Tak se vylívám na diskuzích kde mě jsou lidi schopný ještě vyslechnout, ba co víc, na moje choré výplody reagují.
0/0
11.7.2006 8:51

cote d'or

imitace je ta nejupřímnější lichotka
ale když už se za mě vydáváte, nedělejte přitom prosím aspoň gramatické chyby. jinak podotýkám, že mě hned tak někdo nerozhněvá, rozhněvaně spíše zní reakce na moje názory. že by potrefené practvo? a když už jsme u toho ptactva, víte o tom, že otřesy, kterým vystavujete své součástky při jízdě na horském kole, působí impotenci? to ovšem vrhá zcela jiné světlo na to, kdo je tu frustrovaný, že?
0/0
11.7.2006 14:42

Václav

Re: imitace je ta nejupřímnější lichotka
Nějak jsem neviděl reakci na problém zplodin u osobních automobilů. A pokud jde o tu impotenci, tak věřte, že jsou při současném životním stylu horší problémy než otřásání na kole. Navíc kvalitní sedlo na kvalitním kole tohle riziko výrazně zmenšuje, takže pokud někdo nejezdí zrovna 10 a více tisíc km, tak to není zase tak hrozné.
0/0
11.7.2006 15:12

cote d'or

kolikpak toho najezdíte Vy?
pracuji doma a bydlím na malém městě, takže se pohybuji pěšky nebo na kole, jestli ujedu autem 100 km za měsíc, tak je to moc. byly pravda doby, kdy jsem autem jezdila hodně a ráda, ale to už je za mnou. a cestuji mnohem radši vlakem nebo lodí, takže nevím, proč bych měla v tuto chvíli řešit problém automobilových zplodin.
0/0
11.7.2006 18:25

pASTERIX

Re: kolikpak toho najezdíte Vy?
koukám ohebná jak proutek
0/0
11.7.2006 21:35

pASTERIX

Re: imitace je ta nejupřímnější lichotka
Do "součástky" kterou si otřásají cyklisté na kole je ti kulový, když už nevíš jak to nazvat. Apropo, kačeno, mluvíš, jako by si tu součástku neměla už roky v ruce.   .
0/0
11.7.2006 16:31

cote d'or

nemluvím, píšu
a děkuji za dotaz, ale s manželem nám to funguje k naprosté spokojenosti obou stran.
0/0
11.7.2006 18:28

pASTERIX

Re: nemluvím, píšu - ááááááááááa, paní je puntíčkářka
0/0
11.7.2006 21:41

pASTERIX

Re: imitace je ta nejupřímnější lichotka
nebo taky parodie se tomu říká.
0/0
11.7.2006 21:39

belgian chocolate

to jo
ale jenom když se to povede
0/0
11.7.2006 23:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.