Diskuze

D8 přes Středohoří: spása pro lidi, či tragédie pro přírodu?

Auto uhání po dálnici a okolo okýnek se míhají kopce chráněné krajiny Českého středohoří. Pasažéři si unisono notují, jak se autostráda stavbařům povedla a jak je šetrná k okolní přírodě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Majklef

27. 7. 2006 13:33
zelení
Plnej souhlas.Tenhle argument taky nechápu.Že za mrtví na silnici můžou zelení???Co to je za nesmysl??To jako když jsou lidi blbý  a bouraj pořád jak trubci tak jim postavíme větší silnici??Tak podle statistiky nehod to zatím vypadá že za chvilku to tady bude jenom samej asfalt...Príma představa.
0 0
možnosti

míša mýval

4. 2. 2007 19:37
Re: zelení

U Vestce zabil dva mladé lidi topol, jehož odstranění blokovali zelení, přestože všechny odborné posudky doporučovaly odstranění těchto nemocných stromů. Kdo je tady blbý?

0 0
možnosti

Dan Marino

26. 7. 2006 0:59
br
Nic proti dálnici, ale to video je  katastrofální. Horší herecký výkony se jen tak nevidí. Vyhozený prachy.
0 0
možnosti

M.Richter

7. 6. 2006 14:13
D8 je nutné urychleně dokončit
Dovoluji si tvrdit, že urychlená dostavba D8 je nevyhnutelná a to z následujících důvodů:
- průmyslově rozvinutý a hustě osídlený Ústecký kraj a město Ústí n.L. potřebuje rychlé, spolehlivé a bezpečné napojení na dálniční síť ČR. Je neúnosné, aby krajské město bylo téměř odříznuto od světa na několik hodin v případě dopravních nehod nebo i několik dnů v případě povodní.
- pás území Českého středohoří, kudy je trasa vedena, je silně urbanizován, dálnice ho nijak zásadně nepoškodí a bude zásadní úlevou jak pro nevyhovující silnici I.tř. Lovosice-Ústí n.L., tak E55 Lovosice-Teplice, na nichž je nejvíce vážných dopravních nehod v ČR v přepočtu na kilometr. Semafory, radary, přechody, kruhové objezdy ani modernější okna aj. polovičatá a drahá opatření nic zásadně neřeší - naopak - brzdící a po chvíli se rozjíždějící vozidla dále zvyšují hlukovou a emisní zátěž pro obyvatele nejbl
0 0
možnosti

Šeřík

25. 5. 2006 8:39
Proč se staví dálnice
Nenípro ty vaše "kamiony Berlín -Istanbul", dálnice spojují významné sídelní aglomerace, a tou je iústecká aglomerace ! Ta by mělabýt spojena dálnicí s dráźďanskou a pražskou aglomerací. Čágo
0 0
možnosti

Kvestural Romtok

18. 5. 2006 10:56
VIDEO
Video je pekne naanimovane. Ale Jana Paulova???? To pak pusobi jako Kamenak .
 
Jinak je zajimavy ten protihlukovy tunel. Jen aby to fungovalo a taky by ho mohli dat i na stare dalnice ne? Treba do Berouna nebo okolo Sazavy. Steny jsou skoro na nic.
0 0
možnosti

tunelář

15. 5. 2006 15:35
z Českého středohoří
Se středohořím by se mělo rozhodně něco udělat. Kdo to tam znáte víte, jak je poškozené těžbou kamene. Možná by se nehodilo hnát tunel budoucím dobívacím prostorem Kubačka X... ;-((
0 0
možnosti

jandolni

14. 5. 2006 15:02
Všechno je jinak?
Já si myslím, že ekologické iniciativy jsou jenom výmluvou pro nedostatek politické vůle dálnice stavět a hlavně nedostatek peněz.
Na ekologické iniciativy se vláda klidně vykašle, když někde má motiv třeba jako v Nošovicích vybudovat průmyslovou zónu pro zahraničního investora, který na potřebných místech něco šoupne někomu do kapsy.
Peněz je třeba hlavně na sociální programy pro různé vyžírky a ty potom chybějí na stavbu dálnic. Dálnice je investicí s návratem po mnoha létech a podpory různým nefachčenkům je potřeba platit každý měsíc, jinak by lůza ve volbách vládu nevolila. Dálnice musí počkat a ekologická iniciativa je dobrým zdůvodněním.
0 0
možnosti

Jimmi

14. 5. 2006 15:37
Re: Všechno je jinak?
Naprostý souhlas. Jedná se o bohapusté oblbování lidí.......
0 0
možnosti

Mara

11. 5. 2006 15:26
A dálnice je řešení?
Náš problém je moc aut, který dělaj kravál, smrad, ... A až bude dálnice, tak jich ubude? Ne. Naopak. Nová a rychlejší cesta natáhne další a další... Dálnice není řešení našeho problému, ale pouze odsunutí o 5 kilometrů vedla a o 15 let do budoucnosti. Pak se ucpe jako dnešní silnice. Viz. Německo, kde vede dálnice pomalu do každý vsi a zácpy jsou stejně. Mnohem lepší (a skutečné) řešení je přesun podstatnější části kamionové dopravy na koleje. Pro osobní auta a menší nákladáky postaší něco menšího. Ušetříme nejde miliardy za dálnici, ale i za údržbu (přejezd jednoho kamionu ničí silnici jako řádově stovky osobních aut) Ale dnes jsou v módě dálnice ,tak si ji postavme, no... Lid si to žádá :-))
0 0
možnosti

_GK_

13. 5. 2006 23:15
Re: A dálnice je řešení?
A přesun na železnici je řešení ? To, že koleje vedou na každym rohu neznamená, že máme železnici v dostatečném stavu navíc přesun tranzitu není záležitost naší republiky, ale celé Evropy nebo snad je podle tebe efektivní aby v Rozvadově přeložili z kamionu do vlaku a někde na Slovenských hranicích to zase vykládali navíc vlaku ta cesta bude trvat minimálně dvakrát dýl než kamionu a to nemluvím o tom kolik žere takový nákladní vlak. To kolik nafty sežere kamion je známé, ale to kolik sežere dieselová nebo elektrická lokomotiva se často zapomíná. A argument, že elektrifikace železnice přispěje k ekologii je neuvěřitelně směšný jen přenáší velký problém do malé lokality okolo tepelných elektráren :/ které navíc do dvaceti let budou muset být nahrazeny jadernými.
0 0
možnosti

P.

9. 5. 2006 11:57
Zeleni
Nic proti ochrane prirody, ale diky ochranarum prirody v Plzni zemrelo nekolik ( desitek ? , stovek ? ) lidi !!!
0 0
možnosti

Mára

15. 5. 2006 9:26
Re: Zeleni
Zemřeli kvůly ochranářům nebo kvůly řidičům, chovajícím se jak *** .-)
0 0
možnosti

udivený

8. 5. 2006 19:19
hrůza
Tak tendenční článek jsem už dlouho nečetl. Já bych jenom přál těm všem žvanilům, aby museli bydlet právě v chráněné oblasti vedle silnice, kde v desetivteřinových intervalech jede jeden kamion za druhým. A kdyby se jenom trochu podívali do světa, možná - kdyby chtěli - by viděli i dálnice, o jejichž existenci ani nevíte pokud nejste 20 metrů od ní.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  22.4 22:17

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...

Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy

19. dubna 2024  13:10

Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků

18. dubna 2024

Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...

Chmury otce Fouras. Pevnosti Boyard hrozí zkáza, ničí ji nápory vln

21. dubna 2024  12:36

Pevnost Boyard, která se stala dějištěm populární televizní soutěže, ohrožují rozmary počasí. Kvůli...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček

23. dubna 2024  14:43

Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...

OBRAZEM: Blýskalo se na horší časy. Procházka po Praze v roce 1941

24. dubna 2024

Protektorátní správa začala už v březnu roku 1939, o dva roky později však Prahu čekaly výrazné...

Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček

23. dubna 2024  14:43

Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...

Čůral jsem krev a stopoval. Cestovatel popisuje, jak poznával Venezuelu

23. dubna 2024

Premium Dal si 48 dní, aby sám prošel 1 500 kilometrů dlouhý trek od hranic k hranicím a poznal exotickou...

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  22.4 22:17

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...