Diskuze

Nákup kola: jak vyberete, tak pojedete

Jak si vyberete, tak pojedete. I tak se dá ve zkratce říci, jak důležitý je správný výběr kola. Zatímco běžný uživatel vystačí s dělením na kola silniční, krosová a horská, zarytý příznivec najde mnohem více specifických podkategorií. Jak se v obrovské nabídce jízdních kol na trhu orientovat a jak si vybrat to pravé?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ondra

27. 5. 2007 7:01
ana.parikova

ahojky jak se vede[>-][>-][>-]mr.pokonr9

0 0
možnosti

ondra

27. 5. 2007 7:00
NaMe1

čus jak se vede[>-][>-][>-];-D;-D

0 0
možnosti

Josef

8. 5. 2006 15:33
Kratke rozvory a maly uhel sklonu vidlice..
je to co, trekingovym kolum schazi, aby z nich byly dokonale silnicni cestovni kola. Nemaji proto takovou stabilitu a nedrzi tak primou stopu jako tradicni kola cestovni. 
0 0
možnosti

saspň

4. 5. 2006 9:53
Šírer
Nemáte někdo zkušenosti se silničníma kolama Šírer? Vypadaj slušně cenově a na svoje rámy montují Campagnolo sady..Díky (http://www.sirer.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.sirer.cz)
0 0
možnosti

schimir

11. 5. 2006 19:58
Re: Šírer
Omlouvám se, článek jsem četl až dnes. Šírera jsem zakoupil vloni v září. Mám na něm najeto cca 500 km. Zvolil jsem model DELTA, osazení Campagnolo Mirage, vidlice Columbus Tusk (karbon + alu krk), jinak standart. Dovybavil jsem ho pedály VP, dvěma košíky a tachometrem. Hmotnost je něco málo přes 9 kg (chystám se teprve vážit). Zatím vše šlape tak, jak má. Předtím jsem měl klasického Favorita. Nebe a dudy. Nesrovnatelný je záběr v kopcích, celkový posez je daleko příjemnější a kolo je mnohem agilnější. Myslím si, že za takové peníze nic lepšího na trhu není. Jsem plně spokojený. Pokud máte konkrétní dotazy, prosím, ozvěte se mi na e-mail.
0 0
možnosti

chromozom

3. 5. 2006 19:53
0 0
možnosti

honzaXY

2. 5. 2006 10:19
Souhlasím se všemi,co zde napsali
že ten článek je nekvalitní.Vadí mi rádoby odborné a šroubované formulace("jednoznačným limitem kola je hladký povrch", "kategorie je schopna pokrýt vyjížďku"),chyby typu "silniční kolo má TROJÚHELNÍKOVÝ rám či "obloukový tvar řidítek".Autor je sice z VELA ale o kolech toho ví málo. Zapletl se do škatulkování a zapomněl na kola trekkingová (modernější výraz pro "cestovní"),kola do města...Je mi líto těch, co článek označili za fundovaný a je smutné, že fundované články nevycházejí:viz právě VELO.
0 0
možnosti

Josef

29. 4. 2006 14:19
Kola pro CYKLOTURISTIKU !
Jsem uz starsi a tak pamatuji casy, kdy kola krossova nebo horska neexistovaly, jako kategorie. Byla to skoda, ale opacny extrem, ktery je tu ted, take neni dobry. Dnes zase pro zmenu neexistuji kola silnicni. To, co je v tomto clanku nazyvano kolem silnicnim, je ve  skutecnosti kolo zavodni. Mohu na nem sice ujet 200 km denne, ale nemohu jiz na nej zavesit batohy s 20 kg potreb. Mohl by mi nekdo poradit, kde bych mohl koupit kolo, vhodne pro dalkovou turistiku, na kterem by se pod nakladem nebortilo zadni kolo?
0 0
možnosti

fido7787

1. 5. 2006 11:57
Re: Kola pro CYKLOTURISTIKU !
zjus hledat tady: http://katalog.cykl.cz/?action=katalog" target="_blank" rel="nofollow">http://katalog.cykl.cz/?action=katalog
třeba si něco vybereš
0 0
možnosti

Libor

28. 4. 2006 21:54
dík
díky za tak fundovaný článek, to je snad poprvé, co jsem tady něco takového našel
0 0
možnosti

Lojza

28. 4. 2006 20:27
ach jo...
Myslel jsem si, že když přestanu kupovat časopis Velo, tak se mi uleví, protože už nebudu muset nikdy nic podobného číst. A ejhle, redaktoři Vela jsou už i na iDnes...
Dovoluji si upozornit na řadu nepřesností v článku.
1. Fitnes kola nevychází ze silničních kol jak se v článku píše, ale z horských a trekingových. Ať se pan autor na takové fitness kolo někdy mrkne. 2. Autor si u elektronického řazení plete elektromotorek s elektromagnetem. Není mi jasné, jak by elektromotorek v přehazovačce fungoval. už vidím, jak přijdu do servisu a tam mi sdělí, že mám v přehazovačce porouchaný rotor:))) 3. Ať si pan autor doplní vzdělání z mechaniky. Zjistí, že širší plášť má skutečně menší valivý odpor než užší. Je to divné, ale je to tak. Autor článku tvrdí opak. 4. Hubnout samozřejmě znamená jezdit v aerobním pásmu. Ale v tom se dá jezdit na jakémkoliv kole. Akorát bude možná rozdíl v rychlosti jízdy. Což samozřejmě pro ty, kteří jezdí pro hubnutí není tak důležité. &
0 0
možnosti

Josef

29. 4. 2006 13:54
Re: ach jo...
Elektromotorek spojeny se snekovym prevodem, je mnohokrat silnejsi a take daleko lehci nez elektromagnet !! Proto se teto kombinace take vyuziva v leteckem prumyslu !! V autech tato kombinace zavira a otevira okna. Zkuste tam elektromagnet !
0 0
možnosti

Prtcakus

28. 4. 2006 14:11
http://the.mtbiker.sk/
0 0
možnosti