Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na lyžích v Bansku: GO EAST!

Některé informace jsou tak cenné, že si je člověk raději nechává pro sebe, případně je řekne jen lidem, kterým důvěřuje. Když někomu takovému poradíte tajné místo, nestane se, že tam příště objevíte davy tupců, které jej připraví o všechna kouzla. Jedním z podobně tajných tipů je bulharské Bansko. Nejraději bych si ho nechal jen pro sebe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel

je to hnus

pravě jsem prijel a uz mne tam nikdy nikdo nedostane ty lzi o tom jak je tam krásně a levno jsou jen reklamní keci a skutečnost je namile vzdálená tomu o čem tady pise cestovkou zaplacený článek

0/0
12.2.2007 16:08

tygr

gdo nezkusí...
Názory sou tu opravdu pestré.My se tam letos v březnu chystáme s partou 16ti kámošu.Ubytování sme si našli na netu za 25 leva i se snídaní, skipas nám koupí domorodec, aby to bylo levnější, že je to 1200km, musí bejt přeci trocha dobrodružství.Dvakrát sme byli ve Francii, tak proč nezkusit něco jinýho.6e občas vypadne proud!tak otevřeš lahvinku, že se vožere vlekař!tak se vožeru s ním. Samosebou pisty f italii či francii sou super, ale romantika východu má taky něco dosebe.Jedeme si tam jak zalyžovat, tak se i pobavit. Gdo to nezkusí, nemůže objektivně hodnotit.Až přijedem domů, tak vám dáme vjedět jaksme dopadli! Skijointrip...
0/0
13.1.2006 16:40

vymrzovač

zdá se mi to drahý
to,co čtu dole se mi zdá drahý.nejsem žádnej boháč,tak si vybírám levnější zájezdy.kolem šesti tisíc na tejden se dají odlyžovat alpy v Rakousku nebo v itálii(doprava+ubytování+skipas).Před barákem vlezu do autobusu a o víc se nestarám,odvezou mě až pod lanovku jak medvěda.konec března už bývá v ceně týdenního ubytování i týdenní skipas(normálně stojí 130EUR).minulý rok jsme sehnali za 6,5 s plnou penzí.
0/0
13.1.2006 8:15

Čolek

Ceny skipasů
Víte někdo, jak se v Bansku pohybují ceny skipasů?
0/0
12.1.2006 21:10

Lenka

Re: Ceny skipasů
V Bansku jsem byla loni v lednu touto dobou. Bylo to super a na nic si nemůžu stěžovat. Vše opravdu tak, jako v článku. Třešnička pro mě byla nádherné počasí celý týden - slunečno, bez větru, dopolední upraven´é sjezdovky bez lidí prostě neměly chybu a jídlo? Super. Jeden den jsme si s manželem půjčili snowboardy, no pohádka. Skipas - 6 dní lyžování - cca 4200,- Kč, cestovky už to nyní nabízí zvlášť, my to měli ještě v ceně zájezdu. Mimochodem - průvodkyně Helenka z CK Alexandria by nám snesla modré z nebe........
0/0
13.1.2006 7:22

Aleš

Re: Ceny skipasů
Myslím že cena skipasu je nyní 50 Lv na den pro cizince a 30 Lv pro Bulhary. Většinou se dalo nechat si koupit skipas od Bulharů ...
Podrobné informace lze najít zde - http://www.banskoski.com/.
Fotky z roku 2004 - Bulharsko - Bansko.
0/0
18.1.2006 12:41

juhasz

Transfer
Chceme jet na skialpy. Chci se zeptat někoho kdo cestoval individuálně letecky. Je třeba transfer zajistit předem nebo jezdí nějaké linky z letiště přímo do Banska (nějaké bulharské cestovky)? Díky za info.
PS: Každé středisko má něco do sebe...
0/0
11.1.2006 18:45

Andrea

Ubytovanie
Ahojte. Chystame sa do Bulharska (Bansko alebo Borovets alebo ine) koncom februara (unor). Ak niekto poznate obidve strediska, poradte, pls. kde je lepsie. Viete niekto poradit kontakty na nejake ubytovanie (nemyslim drahe hotely, ale slusne lacnejsie napr. privaty a pod.)? Alebo da sa tam ist na blink, a priamo na mieste nieco zohnat? Diky moc.
0/0
10.1.2006 17:18

Lenka

Re: Ubytovanie
Ahoj, zkušenosti mám jen z Banska, ubytování jsme tam sehnali celkem snadno, je třeba hledat ve "starém" Bansku kolem centra, ne v částech s novými hotely. Bydleli jsme v penzionku v ulici Otec Paisji, na rohu s ulicí Radon Todev - je to dům směrem od řeky na levé straně ulice, s balkony a nenápadnými dřevěnými dveřmi - na jméno si teď bohužel při nejlepší vůli nevzpomenu. Noc nás stála 15 leva = 7,5 euro (v létě), majitel velmi přátelský a vstřícný Bulhar ve středním věku (anglicky ale neuměl ani slovo). Pokoje s balkonem a televizí, koupelna se sprchou a záchodem, vše nové, čisté a pěkně zařízené. Vřele doporučuju.
0/0
12.1.2006 23:41

andrea

Re: Re: Ubytovanie
Ahoj Lenka, znie to dobre, nemas kontakt na ten penzion? Pretoze (co som si neuvedomila), prideme do Banska cca o 22.00, a hladat ubytko s lyziarskym vystrojom na pleciach sa mi nezda realne.. Prosim ta, ak mas nejake blizsie info, napis na andrejocka@gmail.com . Diky moc. A.
0/0
13.1.2006 10:24

andrea

Re: Re: Ubytovanie
Prepac, tu vetu, ze na meno si nespomenies, som si nevsimla. :)
0/0
13.1.2006 10:26

pejsek

Itálie jasně nejlepší
Bulharsko je pro šílence, kterým je jedno, co jedí a pijí a v čem spí. Argumenty o hypermoderních lanovkách jsou nanic ve chvíli, kdy vypadne na celý den proud. Mafiáni by měli hned vedle postavit jednu hypermoderní atomovou elektrárnu a vlekařům nařídit suchej zákon. Divkej východ, děti moje, ale Čech přežije kdejakej humus jak vidno z komentářů. To už radši podpořím mafiány italský, mají to zmáknutý dokonale a sjezdovky se tam taky najdou úúúúplně prázdný.
0/0
10.1.2006 15:58

look

Re: Itálie jasně nejlepší
tak ty jsi uplne mimo, nemas ani tušení co komentuješ a jako všudě ve světě, i mafiáni potřebují své investice na zpět, prostě mám pocit, že jde v diskuzi spíše o italský hory, tedy z něčí strany o jejich podporu....
0/0
10.1.2006 18:10

mira-belka

Re: Souhlas
Byli jsme v bansku loni začátkem března s CK Mile. Bydleli jsme přímo na Todorce, což byla obrovská výhoda, neboť jsme byli ušetřeni každodenního cestování kabinou ze zdola. Jenže - ubytování nic moc, polopenze - dost hrůza, večeře se podávaly údajně od - do, jenže půl hodiny od "od" už nebylo co jíst, a to nemluvím o tom, že jídlo bylo každý den stejné a každý den studené. Ale dát si něco z jídelního lístku - to byla lahůdka. Jenže proč potom platit za polopenzi, že? Měli jsme možná smůlu, možná je to tak tam pořád, ale chytli jsme jejich nějaký svátek (ve čtvrtek), takže každý Bulhar si vzal k tomu čtvrtku ještě volno v pátek a bylo tam narváno jako víc než o jarních prázdninach v Krkonoších, s tím že Bulhaři jsou naprosto neukáznění, takže fronty na lanovky byly spíše otázkou ostrých loktů. Sjezdovky ráno upravené, odpoledne samá boule. Většina lanovek permanentně mimo provoz, prý kvůli větru, ale něměli jsme pocit, že by tak moc foukalo. Sečteno a podtrženo: nechci si stěžovat, ale
0/0
23.1.2006 14:40

michell26

Re: Re: Souhlas
Také my jsme letos v březnu navštívili s CK BlueBell Bulharsko, hotel Todorka.  Moc se nám libila  poloha hotelu, člověk byl hned v centru dění. Také lyžování se nám moc líbilo. Sjezdovky perfektně upravené. My jsme se naštěstí nesetkali s tím, že by lanovky nejezdili. Fronty také nebyly.  Ale úroveň služeb...   Odjížděli jsme s pocitem, že Bulhaři úklidu moc neholdují. Celková čistota hotelu byla dost špatná, špinavé nádobí, jídlo studené a  snídaně každý den stejná.  To všechno bysme ještě  přežili, ale to, že celý tyden netekla voda nám dost vadilo. Respektive voda tekla, jen dopoledne a v brzkých odpoleních hodinách. Když ale člověk přišel z lyžování nebyla šance se osprchovat. A na naší připomínku reagovala delegátka CK větou: "Aj mě neteče..." a bylo vyřešeno.  Celkový dojem není zas tak špatný (člověk nesmí být moc háklivý na hygienu) ale asi už Bulharsko nenavštívíme.
0/0
29.3.2006 14:36

bc23

Bansko
Mám s Banskem osobní zkušennosti i z léta a musím říci, že to, co se tam děje v posledních letech nemá nikde jinde obdoby. Místní zbohatlíci tam čistí peníze a když potřebují uříznout kus kopce pro sjezdovku, tak ho  uříznou a když potřebují udělat hypermoderní lanovku v národním parku, tak ji udělají. Jinak souhlasím s tím, že Bulharskou je maximálně pohostiné, byť lidé se teprve učí, jak poskytovat služby. Sjezdovky jsou špička a příroda nádherná. Kdo na to máte, tak do Bulharska spěchejte, protože tak prázdno tam dlouho nebude a nezničeno už vůbec ne. Kdo nemáte peněz tolik, tak letní dovolená je v Bulharských horách skvělá, příroda nezničená a lidi skoro nepotkáte. My jsme zde byli s CK MUNDO před 2 lety a bylo to jedno z nejkrásnějších míst, co jsem viděl. Co se týče zimy, tak výhodné je to jen pro ty, kteří spíše než ližovat chtějí popíjet a jíst, protože jinak je to prostě proklatě daleko. Kdo tam chce jet, tak spíše v zimě letět a když už poletí, tak to bude
0/0
10.1.2006 13:05

Lenka

Re: Bansko
Plně souhlasím. Byli jsme v Bansku a severním Pirinu loni v létě a z toho, co se tam v souvislosti s rozvojem zimního cestovního ruchu děje, jsme byli zděšení. Uvnitř národního parku bezohledně čerstvě vykácený obrovský pás lesa, napříč kterým vede běžně používaná silnice. Co to udělá při trochu větším dešti nechci vidět. Od místních jsme slyšeli o boji, který zde vedou ziskuchtiví podnikatelé a ekologové - první skupina evidentně (a podle mě i ostatních milovníků hor - bohužel) prohrává. Stejně tak Bansko už nějakou dobu není to tradiční podhorské městečko - moderní hotely alpského stylu tu rostou jako houby po dešti a Bansku to na jeho atmosféře rozhodně nepřidává. Štěstí je, že samotné srdce Pirinu zůstává nenarušené, téměř liduprázdné a proklatě krásné.
0/0
12.1.2006 23:07

martin_simek

SOUHLAS !
Presne tak tam je :)
0/0
10.1.2006 10:17

pejsek

levný lyžování bez lanovky
Všechno je levný, akorát jednou nejde produ, pak se ožere vlekař, pak fouká moc vítr, pak se porouchá rolba. Skvělý pro milovníky pěti metrů prašanu, pokud si umí kopec bez keců vysápat po svých. Zdravím CK Alexandria, po týdnu jsme odletěli předčasně.
0/0
10.1.2006 8:51

martin_simek

Re: levný lyžování bez lanovky
ABSOLUTNI NESOUHLAS - byl jsem tam v breznu 2005 a moje zkusenosti jsou presne opacny !
0/0
10.1.2006 10:18

Hanka V.

Re: levný lyžování bez lanovky
koukam, ze sluzby CK Alexandria se moc nezmenila. My v tom roce 1996 se celej nas "zajezd" vzbouril jaky z nas delali blbce - nebyli schopni zajistit snidane a vecere v "mechane" kde by se aspon zatopilo, takze jsme snidali v bundach a misto talirku-ty nebyly jsme pouzivali ubrousky. Na vecere jsme chodili kazdej sam a za svy, ac jsme meli placenou polopenzi. Ubytovani v soukromi - hnus fialovej, takze koupat jsme se chodili do sprch u bazenu v jedinem hotelu, co tam tehdy byl. O udesnych sluzbach na sjezdovkach jsem psala niz. Takze s CK Alexandria uz nikdy vice!
Jo nevim jak ted, ale tehdy tam clovek mohl skakat na lyzich s padakem za 50 marek. To byla bomba a za ty prachy nekupte to!  
0/0
10.1.2006 11:37

krok

Re: levný lyžování bez lanovky
a mohu vědět ve kterém roku jsi tam byl naposled?
0/0
10.1.2006 14:16

speed

Re: levný lyžování bez lanovky
Já zde byl s Alexandrií poprvé předloni, když už zde byla lanovka přímo z Banska a nemůžu si stěžovat vůbec na nic, ale jak píše kolega, čím méně sem bude jezdit lidiček, tím lépe.. letos vyrážíme až na konci března, to zde prý nejsou už ani angličani 
0/0
10.1.2006 14:21

Mort

nejezdete tam !
lidi mate pravdu, nejezdete tam !!! jedte radeji do Alp. Cim min lidi bude v Bansku, tim lip :-)))
0/0
10.1.2006 8:40

anonym

Re: nejezdete tam !
Souhlas, byli jsme tam letos, ale s ck. BlueBell přímo u vleků na Todorce. Tak jako tam jsem si nikde nezalyžoval. 2 vleky 20m od hotelu.  Přišlo mě to na cca 15000 letecky s polopenzí a nějakými penízky na vínečko. Pokud ušetřím tak jedu znovu. Navíc tam nebyli žádní arogantní němci.....Takže čím méně lidí tim lépe !!!!!!!
 
0/0
10.1.2006 15:07

Michal

Vrátna Dolina
Když už mluvíme o levném lyžování, jak je na tom Slovensko... Mám free skipas na dva dni do Vratnej Doliny. Má cenu tam z Olomouce na na dva až tři dny vyrazit? Byl jste tam  někdo? Díky
0/0
9.1.2006 23:10

petra

Re: Vrátna Dolina
urcite, ale pockej si do unora, az bude v provozu nova lanovka na konci udoli. Pak je to nadhera
0/0
10.1.2006 13:46

Pepa

autem do BG
Autem do BgG neni problem, jezdim to kazdorocne za kazdeho pocasi tak 3 - 4x. Bezpecno tam je, ale clovek musi byt porad pripaven a vse si dobre hlidat (krade se tam stejne jako u nas). Cesta je az do mesta Nis (YU, resp. Srbsko a Cera Hora) po dalnici - ta je celkem draha (mytne v SCH asi 25 EUR jedna cesta). Je potreba koupit zanmku na Slvensku i v Madarsku i v BG, ale z Brna do Sofie je to asi 1100 km. Takze do Nis po dálnici a pak asi 100 km po statni silnici (hodne kamionu, husty provoz celkem nebezpene). V Yu jsou vsude policajti, je nezbytne VSUDE dodrzovat rychlost a pravidla (jsou tam ve dne v noci, pokuty tak 20 - 30 EUR). To je jedine nebezpeci, ve dvou ridicich se to da udelat non stop (do Sofie) za 14 hod. Ale v SCH jsou vsude penziony, kde se da spat za 20 EUR (vc. snidane). takze cesta je OK, ale pozor krade se vsude a vse (auta, vybaveni atd.). Jako jsou okradani Nemci atd. v Krkonosich.... Stastnou cestu   josef.zajic@post
0/0
9.1.2006 22:59

pepa

Jel tam někdo někdy autem
Jel tam někdo někdy autem?
Díval jsem se  na routeplanner a z těch 1200 km vede 900 po dálnicích, takže by to nemuselo tak strašný. Horší může být až posledních 200 km ze Sofie, který vedou po okreskách. Nevíte, jak je to tam s bezpečností?
0/0
9.1.2006 21:57

kolda

Re: Jel tam někdo někdy autem
Jo,ale lepsi ti poradi tata svatopluk.chrastina@seznam.cz byl tam asi tak100 x
0/0
9.1.2006 22:36

Tom-77

Re: Jel tam někdo někdy autem
já jel do Bulharska autem, měli jsme na dalnici havárku, auto na odpis. Ten řidič začal předjíždět v době kdy jsme předjížděli kamion, zajeli jsme přímo pod něj. Ale zvládlo se to domů jsme dojeli vlakem, a vrak Omegy se prodal za 30 000 na náhradní díly. Autem je to dlouhé, takže opatrně.
0/0
9.1.2006 23:54

urna

cesta
No nevím jenom cesta tam a zpet z Prahy podle map24 je 2880km coz je pri spotrebe prumer 5L v dieselu 4320kč za cestu při prum cene 30,- Lyzovani v Italii je jen o par Euro drazsi, ubytovani tam mam za 15 Euro na noc. Cesta 1400 km coz je presne pulka....tzn. ze za ten rozdil si muzu doprat to co vy nekde v Bulharsku. No a navic je to v Bulharsku jen jedno stredisko. Proste nic moc to Vase Bulharsko.
0/0
9.1.2006 21:43

lucky

Re: cesta
nejprve se tam vyprav a pak říkej nic moc, lyžovačka je zde fakt super
0/0
10.1.2006 8:21

Mort

Re: cesta
jo jenom jedno stredisko ??? ja sam vim nejmin o ctyrech.....
0/0
10.1.2006 8:39

kolda

jiny svet
kdo nebyl minimálnle za prvnim z tech peknych vrcholu, kde neni ale uz zadna lanovka, tak by asi nemel ani o tech horach psat, ale at je to jak je to, kdo chce jeste necdozajimavyho zazit, tak at tam rychle jede a je jedno jestli to jed Pirin, Rila, Stara ¨Planina nebo treba jenom Rodopy
0/0
9.1.2006 21:43

Vlk

Re:re
Byl jsem lyžovat ve Francii, Itálii, Rakousku, dokonce i ve Špindlu. Před pár lety jsem byl i v Bansku. Co se lyžování týče, kam se hrabe řada známých středisek ve výše jmenovaných zemích. Ale hlavní půvab pro našince spočívá v tom, že si nepřipadá jako žebrák. V samotném Bansku bylo v té době asi 400 soukromých vináren, kam se dalo každý večer zajít bez toho dilematu, že člověk utratí 10x víc než doma. Na dojezdu sjezdovek řada stánků a "zahtádek" s občerstvrním rovněž za lidové ceny. Takže kdo si chce parádně zalyžovat a při tom být v pohodě vřele doporučuju. Pro ty, kdo nemusí peníze pořítat je to však zbytečně daleko
0/0
9.1.2006 18:02

Pavel

pro autora
Byl by velký problém v době digitálních foťáků nafotit víc fotek?
0/0
9.1.2006 17:14

cvalda

Re: pro autora
fotek mame hafo.. napis mi na opalecek@centrum.cz a poslu.. ale moc fotek ze sjezdovek nemam :-))
0/0
10.1.2006 11:15

ajsek

to Bulharsko nevypadá zle...
... já vás možná překvapím i spokojeností se Švýcarskem, s CK 3 lidi 5 dní lyžování za 24.000Kč, je v tom doprava, polopenze, 5x skipas. Ovšem cesta busem je dost horor, hotel není HILTON. Ale lyžování zatím vždy bomba.
0/0
9.1.2006 16:50

Hanka V.

Bansko
Byli jsme tam v roce 1996 a tehdy to byl des a hruza. Hory sice pekny, vsechno levny to jo, ale ty sluzby - hrůůůza. Jedna rolba jim zapadla v puli kopce a v druhe jim dosel benzin ci nafta nebo na co to jezdi, takze se nerolbovalo. Za tri dny sjezdovky mely boule, ze by se tam mohlo poradat zavody v akrobatickem lyzovani na boulich. Tak doufam, ze se sluzby za tech 11 let zmenily k lepsimu. Mimochodem za ty prachy co za zajezd nabizi CK Alexandria bych fakt radsi jela do Italie a mela to taky se vsim vsudy (permice+polopenze), jen teda ne letecky.
0/0
9.1.2006 16:38

Mort

Re: Bansko
no v roce 1996 to tam opravdu vypadalo uplne jinak, se podivej jak to tam vypada ted. www.banskoski.com stredisko bylo kompletne vybudovane priblizne v roce 2003, ted bys to tam uz ani nepoznala...
0/0
9.1.2006 17:06

lucky

Re: Bansko
to máš pravdu do 2000 služby hodně pokulhávaly, ted by jsi Bansko nepoznala, přímo z městečka vede kabinka na Todorku a je zde řada nových sjezdovek a vleků, je to úplně něco jiného.. 
0/0
9.1.2006 18:20

xxx

re
Vážení
tak jsem si to vše spočítal:
ubytování  9340 v ¨nejlevnější době na týden
let.a jiné popl.  1690
skipass   6 dní        4480
celkem dospělý 15510 Kč se snídaní
Děti nemají prakticky žádnou slevu úpouze 20% z dět.skipassu
jednoznačně levnější je Itálie. vejdu se v urč termínu s celou rodinou /2+2/ do částky 24000 Kč  včetnš skipassů +jídlo+cesta /1400 Km v naftě +popl. 5000 kč+ kapesné 3500 Kč
Celkem  34500 Kč.
Neni co řešit.
0/0
9.1.2006 15:15

obu

Re: re
když si pleteš dovolenou s pracovním táborem, tak budiž
0/0
9.1.2006 15:25

tululums

Re: Re: re
Tohle ti pripada jak pracovni tabod? :-) Tak tedy srovnani stredniho stredne financne narocneho strediska v Italii v lednu: 1. Ubytovani tyden + skipas 6 dni = 5500Kc 2. Cesta = cca 1500km = 83 litru nafty * 30,- Kc (Tankovat lze v Rakousku, idealne na sjezdu do Zillertalu za cca 0,9 EURO) = 2490Kc / 4 lidi = cca 625 Kc Poplatky dalnice: 210Kc / osobu Mezisoucet: 6335 Kc Obed na svahu: Lasagne 6 euro, voda litrovka 2Euro, kafe 1 Euro, Pivo 3 Euro. Prumer dejme tomu = 10 Euro na den Obedy = 6x10*30= 1800Kc Vecere = Pizza 6,5 Euro, vino cca 2 EURO, vecere priblizne rovnez 10EURO/den Snidane: Si zvladnu udelat sam, jen si koupim nejake pecivo plus syr (ted si nevzpominam jeho nazev, je super, takova pixla vydrzi skoro na cely tyden a je za 1,5 eur), dohromady tak 2 euro na den at nesetrim. Vodu na piti - zbytecne kalkulovat, v supermarketu za pakatel (0,15 az 0,3 euro za lahev 1,5 litru) Italie celkem s "plnou penzi" = 6335 Kc + 1800Kc + 1800Kc + 420 Kc = 10355
0/0
9.1.2006 15:30

pakin

Re: Re: Re: re
hele, nejseš ty náhodou z nějaký cestovky na Itálii? Já to Bulharska sasi nepojedu, ale tohle mě hodně zavání reklamou na Itálii, že by New. D.?  
0/0
9.1.2006 15:37

obu

Re: Re: Re: re
10355, hezky sis to spočítal. div ne na halíře. já počítám nerad, k večeři si chci dát víc než nejlevnější margaritu a nejpodřadnější skleničku vína (jednu). v bansku si prostě můžeš dělat, jíst a pít všechno co se ti zlíbí a na co máš chuť. a když se tam dopravíš sám, vyjde tě to podle nálady asi na 11.987,50,-Kč - 13.229,-Kč.
0/0
9.1.2006 15:57

kurec

Re: Re: Re: Re: re
no to zalezi, jestli si jezdite na sjezdovky vyzirat, nebo lyzovat? pokud si chcete hrat na bohate nemce, tak jezdete do bulharska machrovat, pokud si chcete dobre zalyzovat, tak italie, rakousko, ... ceny podobne spindlu :-)
0/0
9.1.2006 20:55

tululums

Re: Re: Re: Re: re
Kdo tu hovori o nejlevnejsi pizze? Treba v jedne pizzerce ve Fiemme stoji pizza od 5,50 do 9 Eur. Bral jsem odhad stred. A lyzovani v Bormiu nebo v DS mi pripada nesrovnatelne s banskem, ale to je vec nazoru. Samozrejme ze muzes jet i za mnohem vice do italie, ale chtel sjem jen naznacit, ze kdyz chces, tak to ani v italii nemusi byt jen o konzervach, jak tu nekde nekdo naznacoval. Jeste levnejsi na jidlo a pivo je myslim rakousko, tedy jak co. Ale tam zas mam dojem vychazi vice skipas a ubytovani.
0/0
9.1.2006 23:36

Mort

Re: Re: Re: re
10eur na den ??? fuj, za cely tyden v Bansku jsem utratil 30eur, pili a jedli jsme co jsme chteli, a je v tom i vylet za 8eur.
0/0
9.1.2006 17:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.