Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jezdí do Krkonoš lyžovat jen blázni?

Článek "Lyžování v Česku: za hodně peněz málo muziky," který vyšel nedávno na zima.idnes.cz, vyvolal bouřlivý ohlas čtenářů. Někteří nám napsali, že se českým horám už léta obloukem vyhýbají a míří výhradně do Alp. Jiní naopak vidí v domácím lyžování řadu výhod. Čtěte pro a proti, jak to vidí čtenáři, a zapojte se do diskuze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

venomka

Foppolo, Bormio - Itálie

V loni jsme byli taky v Itálii - tentokrát v Bormiu - bylo to jedno z nejhezčích středisek, kde jsem byla - přijatelné ceny a super udržované sjezdovky. Ubytování luxus a ty bahenní lázně - no prostě zážitek - nikdy nezapomenu. Až budou zase nějaké prašule - určitě se tam ráda vrátím.

Tak hodně štěstí při výběru na letošní zimu!! :-)

0/0
27.10.2007 10:20

Jarda

Re: Foppolo, Bormio - Itálie

V Bormiu je krasne, pokud shanite nejake informaco o pocasi, snehu, cestach, zkuste www.zimni-alpy.cz

0/0
29.3.2008 22:34

venomka

Foppolo, Bormio - Itálie

Já s přítelem nedáme na Alpy dopustit. Do Čech jezdíme už jen na jednodenní lyžovačky. Neříkám, že české sjezdovky jsou nějak hrozné, to ne, ale protože jsme oba ještě studenti a těch peněz taky moc není je pro nás rozhodující poměr kvalita/cena. Proto jsme se asi před 3 roky rozhodli jet lyžovat do Itálie do Foppola - bylo to neuvěřitelné peníze - týden pobytu se skipasem (bez jídla a dopravy) za 2.200,- k tomu jsme připočítali dopravu cca 1800,-. Takže jsme si lyžovali týden v Alpách za 4000,- - u nás to dáte pomalu jen za 4denní skipas. Je pravda, že to bylo menší středisko - nic pro super lyžaře, ale na učení na prkně a slušné pohodové lyžování a blbnutí super. Skipas byl na 3 střediska, takže jsme se nenudili.

0/0
27.10.2007 10:19

Linda

obe zkusenosti
Pravdu maj podle me vsichni. Je doba, kdy radsi jedu do Alp a vim, ze si tam bezvadne zalyzuju a nebudu se nekde rozcilovat, ale i u nas se da dobre zalyzovat akorat to chce v dobrou dobu a urcite ne v prazdninach a o vikendu, to si to proste neuzijete. Takze stejnak tak nejak vedou Alpy. Kdo to jeste nevyzkousel, tak http://www.zimni-alpy.cz  Prohlednete, vyberte a vyrazte. Sou tam vsechny informace, ktere potrebujete. Chce to rozhodne obe zkusenosti. S pozdravem Linda
0/0
24.1.2006 13:55

roco

Itálie
Jezdíme do Itálie na FREE SKI, kde je v ceně cca 5500,- Kč/os/týden ubytování včetně skipasu. To, že si vaříme, nám nevadí. Za to si bez front pořádně zalyžujeme.
0/0
5.1.2006 19:01

marek

Pec pod Snezkou
Nejsem lyzar, ale letos jedu pred Silvestrem na hory - 29.12. do Pece, 31.12. zpet. Spis se zrekreovat.
Zajimalo by me, jak se tam rano z Prahy dostanu, a jak se potom dostanu nazpatek. Se zmenou jizdnich radu, ktera probehne v prosinci bohuzel nemuzu spoje najit. Mate s tim nekdo zkusenosti? Diky moc.
0/0
27.11.2005 18:23

Tankk

Vše je relativní..
České hory nejsou Alpy a také nikdy nebudou..... Nebudou už nikdy vyšší, nebudou mít nikdy větší rozlohu, nikdy v českých horách nebudou tak široké a dlouhé sjezdovky, nikdy sem nenacpete tolik lanovek a vleků jako do Alp a nikdy si tu nezalyžujete tak jako v Alpách...  Ovšem ceny ty stejné budou, neboť jsou stejně drahé vstupy..... Doppelmayer nebo Tatrapoma.. cena je stejná ať už stojí v Krkonoších nebo v Alpách, obdobné to je s energiemi (el. energie, diesel), každý chce mít stejně vysokou mzdu jako v EU... i to se srovná... Hory ale nevyrostou. Proto bych naše hory nezatracoval a dal lidem v těchto horách možnost, aby se v kvalitě služeb přiblížili Alpám a to v těch oblastech, kde to jde, to znamená v kvalitě ubytování, stravování atd...  Leckde to je myslím na dobré cestě, chce to ale čas.  Známá alpská střediska se vyvíjela v úplně jiných ekonomických podmínkých téměř 50let. U nás se tak děje podstatně kratší dobu a za jiných podmínek.... I na to je třeba při porov
0/0
22.11.2005 14:51

Fero

Slovaci v Rokytnici?
Rokytnice...Středisko je využívané ve velké míře zahraničními turisty z Holandska, Německa, Polska i Slovenska. Nepocul som, ze by niekto zo Slovenska niekedy jazdil lyzovat do CR. Je to daleko, drahe a podla toho, co citam su tam aj nekvalitne sluzby. Mozno maximalne par zufalcov, co pracuje v CR a odbehli si na vikend zalyzovat...
 
0/0
21.11.2005 17:49

Pedro

zkusil nekdo z Cechu Pyreneje?
Ja jo. Posledni 3 zimy skoro kazdy vikend. Trochu z ruky ale jinak Pyreneje taky nejsou spatny  Nejdelsi fronta 5 minut!
Byl nekdo lyzovat v tom Bulharsku?
0/0
21.11.2005 12:00

bat69

Re: zkusil nekdo z Cechu Pyreneje?
pred par lety v Bansku , týden s permicí a snidaní i s letenkou a večerní hospodou cca 10.000,-. Sjezdovky dlouhý a zajímavý, volný terény mimo ještě lepší. Ale co tam byli kámoši nedávno tak ceny drasticky stouply, ale zase z centra Banska vede lanovka až do areálu. jedno z nejlepších ježdění co pamatuju
0/0
29.6.2006 13:23

BAB

Zajímavý bude,
až některého redaktůrka napadne srovnat české hory ne s nesouměřitelnými (vyšší, větší rozlohou, nad hranicí lesa) Alpami, ale s relativně srovnatelnými pohořími jako Schwarzwald v Německu nebo Vogézy ve Francii. Tam se lyžuje v podobných nadmořských výškách v hranici lesa a řada středisek má i srovnatelné parametry (kilometráž tratí, převýšení, počet, skladba a kapacita DZ).
Jinak si myslím, že tato diskuse se silně podobá řadě předchozích na obdobné téma. Názory jsou poměrně stabilizované, mnohé jednostranně zjednodušující, ale tak to bývá.
0/0
21.11.2005 11:03

Jaroslav Soukup

Světlenka
Dobrý den pane Holan obávám se, že nemohu s Vámi souhlasit koukal jsem na Vaše ceny ubytování a já osobně každý rok jezdím lyžovat jak do Českých hor tak do zahraničí (chalupa Jizerské hory) ceny ubytování v Jochberku (A) se pohybují okolo 20 Eura  jsem stálý navštěvník platím 15 Eura což je levnější než u Vás. Vzdálenost je asi 560 km cesta je dražší. Vleky jsou o malinko dražší. Při mých počtech mi vychází cena za týden pobytu v Rakousku  je o cca 3000kč dražší, ale výhody jsou proti Čechám k nezaplacení. ( nekrade se, příjemná obsluha, upravené sjezdovky, téměř nexistují fronty, atd.) s pozdavem Soukup
0/0
21.11.2005 10:57

BAB

Re: Světlenka
Jasně, Holan nemá ve všem úplně pravdu, většina lyžařů u nás rozhodně nebydlí na kopci, nýbrž přichází/přijíždí odspodu (jak kde), ale to vůbec není podstatné.
Myslím, že kdyby se i jíní snažili jako on, mělo by pár lidí z lyžování v tuzemsku o něco lepší pocit.
To, co se děje na kopci, ale samozřejmě žádný ubytovatel (pokud výjimečně kopec a vlek nevlastní taky) ovlivnit.
0/0
21.11.2005 15:18

Speedy

Krkonoše vs Alpy
Ten příspěvek, že srovnávat špindl s nejlevnějšíma alpskejma střediskama je trochu mimo. Když jedu lyžovat, tak mě zajímaj hlavně sjezdovky a vleky a ty jsou kdekoliv bez front delších jak 5 minut a co se týče délky, tak i ty průměrný střediska s 25-30 euro na den nabízí delší a upravenější tratě. Pravda s tím kalením to není tak hrozný, to je fakt, ale zase člověk si jede zalyžovat. A jídlo? Včera jsme si dali v Krkonoších oběd pro dvě osoby za 450 a nebyla to nějaká extra restaurace a za to se v rakousku taky najíme.
0/0
21.11.2005 9:56

sipo

Re: Krkonoše vs Alpy
včerejší oběd na ledovci v Soldenu:  hranolky, maso , tatarka, půlitr piva 8.45 Euro. A to jsem přesvědčen, že ta porce byla o třetinu větší než ve Špindlu.
0/0
21.11.2005 10:00

Cad

Cesi v rakouskych Alpach
Nedavno jsem slysel v rakouske telce, ze Cesi utrati nejvic Euro ze vsech turistu na den a proto by si je meli zacit vic vazit a starat se o ne. Nekolikrat zopakovali, ze utratime vic nez Nemcouri. Zajimavy, ze?
0/0
21.11.2005 9:42

BAB

Re: Cesi v rakouskych Alpach
Velmi nepravděpodobná informace, kterou bych rozhodně nebral jako argument pro něco.
0/0
21.11.2005 18:17

pozoruhodné

Re: Re: Cesi v rakouskych Alpach
myslíš, že by několik dnů ve všech celostátních denících vycházela tak masivní reklama na Alpy .....jseš vedle , jak ta jedle. Čechů je už ted na ledovcích mraky....prostě pochopili, že jezdit  5 minut na neupraveném  svahu, 20 minut stát ve frontě s agresivním uřvaným davem, pít ošizený svařák, jíst zkaženou miniaturní klobásu opět z fronty, nechat se šidit blbím pinglem v každé hospodě a večer nemít kam jít....JE BLBOST
0/0
22.11.2005 11:38

BAB

Re: Re: Re: Cesi v rakouskych Alpach
Tímhle příspěvkem-výkřikem jsi chtěl říct co? Dost dobře nechápu, na co reaguje a kdo má být vedle.
Pokud, jak by svědčilo vlákno, na můj předchozí, tak jsem napsal, že považuju tvrzení, že Češi v Alpách utrácejí na den víc než Němci, za nepravděpodobné. Nevadí mi, že někdo ocituje něco, co snad slyšel při nějaké příležitosti v televizi, ale dokud neuvidím výsledky věrohodné statistiky založené na seriozním průzkumu, neberu takové "informace" vážně. A této i proto odmítám věřit.
Toť vše. Příště prosím číst přesně.
0/0
22.11.2005 13:25

pozoruhodné

Re: Re: Re: Re: Cesi v rakouskych Alpach
aaaáááááááá pan český lyžař s českou nazelenalou klobásou v ruce. Snažil jsem se vysvětlit , že Čechů je v Alpách opravdu hodně. Jen za ten víkend jsem jich potkal tak 50 - 60. Z legrace jsme počítali auta na kousku  parkovišti a dospeli jsme k číslu přes třicet......připadá Vám to jako nezajímavá klientela. Pár jsem viděl co jedli a kam jeli bydlet , další věc podporujicí jméno dobré klinteli pane Paštika do Chorvatska. Ono se to prostě odvíjí od toho , že lyžování je trochu finančně náročnější sport....a do Alp s paštikou dekou stopem a lyžemi je dost složité odjet. Proto je ta klientela zajímavá.
0/0
23.11.2005 12:42

BAB

Re: Re: Re: Re: Re: Cesi v rakouskych Alpach
Pleju len. Pleju len.
Taky se tomu říká jeden o koze a druhej o voze.
Klidně si tu publikuj o tom, jak je v Alpách hodně Čechů, ale nemontuj to prosím do jiné tématiky. Cožpak je tak těžký orientovat se v pár řádcích textu a abstrahovat diskutovaný problém? Ten zněl, že údajně utrácí Češi na osobu a den více než Němci. Nikoliv jestli je v Alpách Čechů hodně, nebo není.
Tímhle způsobem se jenom degraduje už i tak nijak moc kvalitní diskuse.
0/0
23.11.2005 16:07

sipo

pozoruhodné
Včera večer jsem se vrátil z lyžování ze SOLDENU. Čtyři dny paráda , bez front parádní ubytování - zkusil jsem ALPY před rokem - ted jsem byl po třetí. Souhrn...do Čech již nikdy, možná na jeden den a to kvuli legraci...rozhodně né si zalyžovat.
0/0
21.11.2005 9:31

andrej

Re: pozoruhodné
Samozřejmě. Listopadové víkendy na rakouských ledovcích jsou přece tradičně bez front, kde by se tam nějací lyžaři vzali a co by tam dělali?
0/0
21.11.2005 10:25

sipo

Re: Re: pozoruhodné
v sezoně je vše pod sněhem a jezdí celá údolí ....a tak opět bez front.
0/0
21.11.2005 10:53

tuhyz

Bulharsko
A co lyžování v Bulharsku? Máte nějaké zkušenosti?
0/0
21.11.2005 9:22

brsoň

lyžování v česku
je prostě nouzovka pro jednodenní výlet.  Ceny permic se blíží Rakousku či Itálii, ale přepočtu-li cenu permice na naježděné kilometry, stojí mě kilák v Itálii tak čtvrtinu toho , co v Čechách. To nemluvím o pohodě pobytu bez front, bez nervů, bez různejch šmjedů co předbíhají. Navíc o pohodě jízdy na sedačkových lanovkách a ne nějaké pitomě Pomě, kde vylezu na kopci zničený. Prostě Čechů je na české sjezdovky moc. POkud někomu nevadí, že si v česku koupí permici na den, na kterou najede tak málo, že by se mu vyplatily jednotlivé jízdenky, tak ať si tady jezdí. Já bych chtěl na horách lyžovat, ne stát ve frontě,já bych se chtěl normálně občerstvit, ne žrát klobásy ze psa, já bych si to chtěl užít a ne se hádat s polákama. Takže mě zarputilá snaha "boudařů" udělat reklamu svým boudám v tomhle článku nechává v klidu.
0/0
21.11.2005 9:09

vymrzovač

kdo to zkusí,změní názor
BOHUŽEL!! Patřím k těm,kteří okusili rakouská lyžařská střediska.V čechách mi to nyní připadá jako hrůza a zlodějina.Šílený ceny,pidisjezdovky,ale hlavně NEUPRAVENÉ.V Alpách makaj rolbaři do noci,aby ráno byly sjezdovky O.K. a lidi tam chodili.Tady je to podle principu: Stejně nemaj jinou možnost,a fronta na vleku je furt.V Alpách na dlouhých "sedačkovkách"si alespoň na chvíli odpočinu,což v čechách ve frontách na vlek nelze.
0/0
21.11.2005 7:59

JarP

Re: kdo to zkusí,změní názor
Musím s tebou souhlasit. Vždy upravené sjezdovky a obrovská ochota veškerého personálu, to je pravý opak toho co se děje u nás. Po přepočtu cen (i za dopravu) se na naše hory vůbec nevyplatí jet!
0/0
21.11.2005 8:40

andrej

Re: kdo to zkusí,změní názor
Milý vymrzovači, pochopitelně ti všichni závidíme i přejeme, že patříš "k těm, kteří okusili rakouská lyžařská střediska". Šťastný to muž!!!
Věřil bys, že i u nás třeba před 20 lety "makali rolbaři do noci, aby ráno byly sjezdovky O.K.?" Bez ohledu na Zákoník práce, přes 300 hodin měsíčně? A věříš, že se takhle na řadě míst rolbuje i dneska? Nemusíš vidět výkazy práce, stačí podívat se v zimě na kopec a vidět světýlka...
Jinak ale, samotná práce do noci není důkazem skvělosti. Podstatné je upravit. Když to stihnu od 16 do 22 hodin (v našich nevelkých střediscích naprosto reálné), není důvod, abych makal "v noci". Je naopak žádoucí skončit co nejdřív, aby sníh měl víc času vymrznout a sednout.
Rozhodně tě lituju, že sis v Česku nedokázal najít místa, kde se UPRAVUJE.
0/0
21.11.2005 10:40

styx

Re: Re: kdo to zkusí,změní názor
Ale já nechci hledat jehlu v kupce sena, stejně jako se mi nechce čekat fronty... já chci lyžovat! Když vyrazím na české hory, tak strávím celý den hledáním dobré sjezdovky (pokud mě to neomrzí po pár hodinách jezdění po střediscích)... Uznávám, že pokud tam pojedu na čtrnáct dní, tak se to vyplatí... méně už pak na víknedové radovánky. A pokud to udělá každý, tak je za chvíli po sjezdovce, protože se tam stáhnou všichni ze širokého okolí... Souhlas Andreji?
0/0
21.11.2005 17:09

andrej

Re: Re: Re: kdo to zkusí,změní názor
Vědět, kam a kdy jet, je součástí práce s informacemi. Uznávám, že je lepší, když nemusím pracně zjišťovat, kam ano a kam ne, ale je to volba každého.
Když si dám se zjišťováním práci, zvyšuju svou šanci na to, že na tom nějak vydělám: dobré místo, příznivou cenu apod. Když nemůžu, neumím nebo nechci, riskuju, že budu na špatném místě. Nebo si můžu připlatit za jiné, kde to riziko je nižší.
Určitě si v únoru líp zalyžuju v Ischglu než ve Špindlu, ale bude mě to stát víc. Nebo si dám práci a najdu si místo, kde i v hlavní sezoně odpoledne budu na kopci skoro sám.  Tohle si ale pochopitelně nechám pro sebe.
0/0
21.11.2005 18:32

Pavel

Re: Re: Re: Re: kdo to zkusí,změní názor
No v podstate se da najit misto a cas kdy je volno a i za priznivou cenu..stoji to pak i v CR za to..treba 25.12. na Zali..parada..doporucuji..Obecne bych teda rekl, ze Zali je jeste jedno z mala stredisek, kde diky blizkosti Spindlu se snazi udrzet si zakazniky a maji dobrou trat..Ale vezmu-li Spindl, Pec, Rokytnici nebo i Krusne jako Klinovec, Bozak jsou to dneska uz komercni proflaknuty strediska s neprijatelnou cenou, mrakou lidi, i kdyz maji jakztakz solidni kopce..Rakousko, Italie v tomhle smeru vyhrava na plne care..Francie to je uz daleko a Francouzskej nacionalismus navic...ale nekdo zkousne 2x2m pro 5lidi a neochotu Francouzu za opravdu nejkvalitnejsi trate v Evrope..:))) 
0/0
18.8.2006 14:56

Vertigo

Lyžování v USA
Nejlepší lyžování, které jsem kdy zažil bylo v Coloradu v USA. Konkrétně středisko Vail a Breckenridge. Všem vřele doporučuji. Škoda, že je to trošku daleko.
0/0
20.11.2005 21:40

peeepepe

Re: Lyžování v USA
To je opravdu trochu daleko, ale jestli tam někde žiješ, tak proč ne. Věřím, že je to dobré.
0/0
20.11.2005 21:45

DAJ

Re: Re: Lyžování v USA
ono hlavne lyzovani v USA, pokud si koupite celosezoni permici je za pakatel, priklad Wintergreen ve Virginii /zhruba jako spindl/ a celozimni permice stoji 119 USD, zadne rady vzdy vse pekne upravene,.. cena/kvalita je u nas snad nejhorsi,...
0/0
20.11.2005 23:11

brsoň

Re: Lyžování v USA
hm, díky za tip. Když vyjedu v pátek po práci autem, myslíš že tam v sobotu do večeře budu?
0/0
21.11.2005 9:10

abcd

Re: Re: Lyžování v USA
Hele, já to zkusil, ale je to honička. Chce to přidat si aspoň den.
0/0
21.11.2005 10:42

peeepepe

HORY
Věčné téma. Naše hory se nedají absolutně srovnat s nabídkou alpských středisek. Bohužel tam člověk vzhledem k vzdálenosti a pracovnímu vytížení většińy z nás nemůže jezdit každý víkend. Proto nepohrdneme Špindlem apod.. Ty kecy níže o těch frontách nemá cenu komentovat. Ty lidi v těch Alpách asi nikdy nebyli.
0/0
20.11.2005 21:29

mara1234

fronty
jestli ste se v alpach nesetkali s frontama, tak tam asi moc casto nejste. pamatuju ve francii na caron pul hodiny, ale i jinde 5-10minut neni vyjimka.
0/0
20.11.2005 21:05

Tom

Re: fronty
Zalezi na tom kde...kdyz cekas rano pri zacatku na lanovku nahoru,tak jo... Jinak ale fronta 5-10 minut me osobne vuybec nevadi (aspon si odpocinu), problem je ale, ze v Cesku je to treb 20-30 minut,a to uz je trochu moc...
0/0
20.11.2005 21:18

mára1234

Re: Re: fronty
ta pulhodka - nejde o priblizovak - rano fronta neni, pak se dela a fakt az znechucujici puhodina. pravda ze asi nejlepsi kopec ve trech udolich ve francii. ja jen ze kazdy pise ze se v alpach neceka. ta pulhodka je opravdu extrem a zas na jinych svazich se treba neceka. ja napr. minuly tyden cekal v rakousku na kotvu i 15minut. hruza. u nas ani tak nevim jak to je, protoze jezdim jen ve vsedni dny dopoledne a jakmile cekam dyl nez 10minut, tak to balim, ale vikendy musi byt asi sileny.
0/0
20.11.2005 21:39

peeepepe

Re: Re: Re: fronty
Jezdit ven a čekat na kotvu mi přijde dost ujetý.
0/0
20.11.2005 21:54

mára1234

Re: Re: Re: Re: fronty
je to jeden z nejlepsich ledovcu v rakousku. jen jedno vajicko, jedna stara pomala dvojsedacka, jedna trojsedacka a asi 6 kotev. nejlepsi lyzovani na kotvach
0/0
20.11.2005 21:59

tesik

Re: Re: Re: fronty
Nediv se, že čekáš na kotvu 15 minut - to je ale na ledovci a v listopadu!!!! A to je snad rozdíl oproti normální sezoně, ne?
0/0
21.11.2005 8:49

mara1234

Re: Re: Re: Re: fronty
ale ve spindlu necekas zacatkem listopadu vubec
0/0
21.11.2005 9:11

abcd

Re: fronty
Že tě huba nebolí, 1234.
V Alpách a fronta? Nemyslitelný, čteš snad příspěvky?!
Jak je před tebou víc než 5 lidí, prej vracejí jízdné...
0/0
21.11.2005 10:45

jakub_k

Re: fronty
ve Val Thorens prece neni jen Caron, je tam min. 20 jinych sedacek ci kabinek kde fronty nehrozi... a to mluvim pouze o VT, pokud vezmete cele 3 Vellee tak tech lanovek jsou 100ky a fronty? Maximalne rano pri prvni jizde nebo odpoledne tesne pred zaviranim, kdy se vsichni vraci do sveho udoli.
0/0
21.11.2005 10:48

Benelli_2000

Alpy . . .
Já jsem byl asi v 8mi rakouskejch střediscích (Kaprun,Flachau..), ve FR pouze v LaPlagne a v IT v pěti střediscích. A poslední 3 roky jezdím tak 3x za zimu do Špindlu a 1x max 2x do Alp. A je to super. Ve Špindlu se rozjezdim - necham se seřvat od skiinstruktorů, že jezdim na Hromovce pod vlekem :-)) a je mi fajn. Dycky jedem min 3 a o benzín se podělíme, žrádlo berem ssebou (3 krabky cigaret, 6x ledový kafe, 6x semtex) a jediný co nás stojí pořádný prachy jsou vleky, ale to na ten jeden den přežijem. Takže na jeden, max dva dny, jsou Český hory bezva, ale na dýl to už se vyplatí jet za hranice, ať už do IT, FR, Rak.. Ale stejně bych ty naše kopečky nezatracoval, i tady je sranda a i tady si můžete zlomit nohu. Esli vás štvou špatně upravený sjezdovky, tak to mě teda ne. Na těch frontách na vleky se shodneme všichni. Ale i tak se dá i ve Špindlu dobře vyblbnout a esli to neumíte, tak je někde chyba. Prostě je super, že je tady možnost vypadnout a třeba na den si zalyžovat.
0/0
20.11.2005 17:37

chachara

PODAVACI VLEK
Podavaci vlek bych chapal neco jako "PRIBLIZOVAK" v Rokytnici.To je ten,co Vas vodveze k tem vostatnim,nebo ne???
0/0
20.11.2005 17:12

Danny_Kay

Ano, mate pravdu...
...vy vsichni,co tvrdite,ze vyhybat se ceskym horam (vlastne nejen horam) a zajet si nekam do Alp, je mnohem lepsi...Jak uz jsem mnohokrat rek', Ceska republika nema zahranicnim turistum prakticky co nabidnout. Vyjimkou jsou jen turiste,co jezdi treba do Prahy levne se ozrat si nekde v pohranici osukat nejakou tu levnou devku, kterych je plna republika a proto se tady mozna citi, jak v raji...Pro nas,slusne lidi , je Ceska republika zemi nudnou a proto ji mnozi z nas (nekteri na trvalo) opousteji...
0/0
20.11.2005 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.