Diskuze

Fittness, bary, obchody i kasino v oblacích

V Airbusu A380 vás už nebudou nohy bolet z toho, že si je mačkáte v úzké uličce mezi sedadly. Mohou vás maximálně rozbolet z běhání mezi barem, butiky a casinem. A třeba i z námahy na posilovacích strojích ve fittnesu. Největší dopravní letoun na světě, který vzlétne s prvními cestujícími v roce 2006, slibuje luxus a pohodlí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ben

21. 11. 2005 21:49
Co chtějí zákazníci
Zní to krásně, ale když se člověk podívá na celkový trend ve světě, vidí, že zákazníci chtějí spíš levnou letenku bez dalších služeb. Stačí se podívat na http://www.flylowcostairlines.org, kolik nízkonákladových aerolinek lítá jen po Evropě.
0 0
možnosti

ula

18. 11. 2005 20:16
Jsou to jen stále se opakující reklamní žvásty......
Sice tomuto projektu fandím, ale.... 1.Všechny zmiňované vymoženosti budou dostupné pouze cestujícím v businessu nebo First class. 2.Economy, které v současné době nabízí Singapore Air ve svém A340-500 na lince SIN-LAX a SIN-NYC rozhodně překonané nebude. 3. Bary a různé "občerstvovny" už dnes nabízí všechny slušné společnosti. 4.Stejná situace je se sedadly v business a First, normální aerolinky už dnes nabízejí dostatečný komfort - taková Skybed od Qantas je naprosto fantastická, až na to že nyní je s vámi v jedné business class kabině 22, v A380 bude až 72 cestujicích ! Co si vyberete ? A takto můžeme pokračovat .....
0 0
možnosti

Henri

17. 11. 2005 20:23
Gigantismus
Well, jednou stranou je to obdivuhodne, co Airbus sestrojil, ale pri porovnani s Boeing "Dreamliner", ktery prijde take brzo na trh, bude A380 vypadat celkem normalne. Hlavne co se tech technickych vymozenosti a effektivnosti tyka. Myslim pratele, ze Ti, kteri o tomto letadle(Boeing) uz celkem urcitou professionalni information mate(ne od tech nekterych hloupych, novinarskych kedlubu) se mnou souhlasite. 
0 0
možnosti

sa

17. 11. 2005 20:29
Re: Gigantismus
Nevidím na novom Boeingu technologicky nič prevratnejšie ako na 380. Pravda, okrem bombastického mena. Dreamliner.  Nechal si sa opiť marketingom.
0 0
možnosti

ariovistus

17. 11. 2005 19:50
Telocvičňa?
Pobavili ma tie pasáže o bare, kúpelni a telocvični... Ľudia zobuďte sa, jediná spoločnosť ktorá to plánuje je Virgin Atlantic a aj tí to budú mať len pri niekoľkých luxusných kusoch. U ostatných spoločností to ostane pekne po starom. Holt, zarábať sa musí a lietadlo s barom, telocvičňou, plavárňou atď. rozhodne nemá príliš veľký potenciál byť ziskové...
0 0
možnosti

Jen tak

17. 11. 2005 20:11
Re: Telocvičňa?
Jj.. to samy psali pred temi desitkami let, kdyz prisel Boeing 747 :)
PS: jeden z novinaru MF DNES (kterej asi nechal rozum nekde jinde :) tu asi pred pul rokem basnil o tom, jak tam pujde hrat kulecnik :)
0 0
možnosti

Jen tak

17. 11. 2005 19:15
MF je legracni :)
PS: mlada fronta je legracni :)) kdyz byl letos slavnosti rollout 380, tak se jeden nejmenovany redaktor (v papirove MF DNES) rozplyval nad tim, jak je Praha na A380 pripravena a ze se s ni urcite brzy potkame ... :)
 
ach ti novinari :)
0 0
možnosti

FuFajz

17. 11. 2005 18:48
...
to celý je krásný... teď už jen čekat a doufat, že se pilotovi s tou krávou podaří alespoň popojet...
0 0
možnosti

kriznik

17. 11. 2005 13:41
ovsem mne pobavilo:
srovnani vykonu motoru s Fabii .... PROC vsichni "redaktori" idnes ale i v televizi, vsechno prepocitavaji na nejake priblble skodovky?
0 0
možnosti

proviron

17. 11. 2005 15:41
Re: ovsem mne pobavilo:
asi proto,že to je nejprodávanější ,běžné,auto a lidi si tak můžou udělat představu o výkonu....ale to je na tebe moc složitá úvaha....
0 0
možnosti

albert

17. 11. 2005 12:31
poznamka
Clanek je sice strasne optimisticky, jenomze fakt je ten, ze kdyby letecke spolecnosti chtely, tak ten vyssi konfort mohou nabidnout i v soucasnych letadlech. Tedy alespon co se tyce sedacek a prostoru pro cestujici, a to i v malych letadlech.
0 0
možnosti

Fitttnessssak

17. 11. 2005 9:58
fittness se dvema t ;-)
0 0
možnosti

VL

17. 11. 2005 8:05
Pobavilo mě
Velice mě pobavilo to, že na předváděcí turné odstartoval A380 se zpoděním, protože bylo třeba vyměnit dva ze čtyř motorů (viz tištěná MF).- Ostatně ani dvě paluby nad sebou se schody a barem nejsou nic nového, to měl už poválečný Boeing 377 Stratocruiser, postavený na základě bombardéru B29 a s představou, že takhle velké letadlo, koncem 40 let pro 100 pasažérů bude efektivní a cestující budou létat ve velkém množství z jednoho místa na druhé a pak pokračovat místními linkami. Stejně jako dnes se objevily problémy, letiště nebyla připravena na takovou dávku cestujících, nevyhovovaly vzletové a přistávací dráhy atd. Nepřipomíná to trochu článek nahoře?
0 0
možnosti