Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fittness, bary, obchody i kasino v oblacích

V Airbusu A380 vás už nebudou nohy bolet z toho, že si je mačkáte v úzké uličce mezi sedadly. Mohou vás maximálně rozbolet z běhání mezi barem, butiky a casinem. A třeba i z námahy na posilovacích strojích ve fittnesu. Největší dopravní letoun na světě, který vzlétne s prvními cestujícími v roce 2006, slibuje luxus a pohodlí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ben

Co chtějí zákazníci
Zní to krásně, ale když se člověk podívá na celkový trend ve světě, vidí, že zákazníci chtějí spíš levnou letenku bez dalších služeb. Stačí se podívat na www.flylowcostairlines.org, kolik nízkonákladových aerolinek lítá jen po Evropě.
0/0
21.11.2005 21:49

ula

Jsou to jen stále se opakující reklamní žvásty......
Sice tomuto projektu fandím, ale.... 1.Všechny zmiňované vymoženosti budou dostupné pouze cestujícím v businessu nebo First class. 2.Economy, které v současné době nabízí Singapore Air ve svém A340-500 na lince SIN-LAX a SIN-NYC rozhodně překonané nebude. 3. Bary a různé "občerstvovny" už dnes nabízí všechny slušné společnosti. 4.Stejná situace je se sedadly v business a First, normální aerolinky už dnes nabízejí dostatečný komfort - taková Skybed od Qantas je naprosto fantastická, až na to že nyní je s vámi v jedné business class kabině 22, v A380 bude až 72 cestujicích ! Co si vyberete ? A takto můžeme pokračovat .....
0/0
18.11.2005 20:16

Henri

Gigantismus
Well, jednou stranou je to obdivuhodne, co Airbus sestrojil, ale pri porovnani s Boeing "Dreamliner", ktery prijde take brzo na trh, bude A380 vypadat celkem normalne. Hlavne co se tech technickych vymozenosti a effektivnosti tyka. Myslim pratele, ze Ti, kteri o tomto letadle(Boeing) uz celkem urcitou professionalni information mate(ne od tech nekterych hloupych, novinarskych kedlubu) se mnou souhlasite. 
0/0
17.11.2005 20:23

sa

Re: Gigantismus
Nevidím na novom Boeingu technologicky nič prevratnejšie ako na 380. Pravda, okrem bombastického mena. Dreamliner.  Nechal si sa opiť marketingom.
0/0
17.11.2005 20:29

Jen tak

Re: Re: Gigantismus
No .. ono ani na tom A380 neni nejak nic moc extra noveho ...
0/0
17.11.2005 21:13

regazzi

Re: Re: Re: Gigantismus
Tys v nem byl? Tak povidej, jaky to v nem je, co je tam zajimavyho, jak se s tim leti? :o/ svetaku....
0/0
17.11.2005 21:35

Jen tak

Re: Re: Re: Re: Gigantismus
tak kdyz jses ty takovej svetak, tak mi rekni co je na nem tak extra? jedine co je na nem extra, tak to ze ma dve patra aj e trosku vetsi .. navic je to uplne nove letadlo a od poslednich modelu jsou technologie trosku dal ... takze je nove v ramci vyvoje... stejne jako dreamliner... nenech se zblbnout marketingem, at uz airbusu nebo boeingu ...
0/0
17.11.2005 21:47

ariovistus

Telocvičňa?
Pobavili ma tie pasáže o bare, kúpelni a telocvični... Ľudia zobuďte sa, jediná spoločnosť ktorá to plánuje je Virgin Atlantic a aj tí to budú mať len pri niekoľkých luxusných kusoch. U ostatných spoločností to ostane pekne po starom. Holt, zarábať sa musí a lietadlo s barom, telocvičňou, plavárňou atď. rozhodne nemá príliš veľký potenciál byť ziskové...
0/0
17.11.2005 19:50

Jen tak

Re: Telocvičňa?
Jj.. to samy psali pred temi desitkami let, kdyz prisel Boeing 747 :)
PS: jeden z novinaru MF DNES (kterej asi nechal rozum nekde jinde :) tu asi pred pul rokem basnil o tom, jak tam pujde hrat kulecnik :)
0/0
17.11.2005 20:11

Jen tak

MF je legracni :)
PS: mlada fronta je legracni :)) kdyz byl letos slavnosti rollout 380, tak se jeden nejmenovany redaktor (v papirove MF DNES) rozplyval nad tim, jak je Praha na A380 pripravena a ze se s ni urcite brzy potkame ... :)
 
ach ti novinari :)
0/0
17.11.2005 19:15

FuFajz

...
to celý je krásný... teď už jen čekat a doufat, že se pilotovi s tou krávou podaří alespoň popojet...
0/0
17.11.2005 18:48

kriznik

ovsem mne pobavilo:
srovnani vykonu motoru s Fabii .... PROC vsichni "redaktori" idnes ale i v televizi, vsechno prepocitavaji na nejake priblble skodovky?
0/0
17.11.2005 13:41

proviron

Re: ovsem mne pobavilo:
asi proto,že to je nejprodávanější ,běžné,auto a lidi si tak můžou udělat představu o výkonu....ale to je na tebe moc složitá úvaha....
0/0
17.11.2005 15:41

máš recht

Re: ovsem mne pobavilo:
v Indii před pár lety vyráběli auto, značku, výkon a vlastně ani vzhled si nepamatuju, tak proč by to nemohli s ním srovnávat, že jo?
0/0
17.11.2005 16:12

albert

poznamka
Clanek je sice strasne optimisticky, jenomze fakt je ten, ze kdyby letecke spolecnosti chtely, tak ten vyssi konfort mohou nabidnout i v soucasnych letadlech. Tedy alespon co se tyce sedacek a prostoru pro cestujici, a to i v malych letadlech.
0/0
17.11.2005 12:31

Fitttnessssak

fittness se dvema t ;-)
0/0
17.11.2005 9:58

VL

Pobavilo mě
Velice mě pobavilo to, že na předváděcí turné odstartoval A380 se zpoděním, protože bylo třeba vyměnit dva ze čtyř motorů (viz tištěná MF).- Ostatně ani dvě paluby nad sebou se schody a barem nejsou nic nového, to měl už poválečný Boeing 377 Stratocruiser, postavený na základě bombardéru B29 a s představou, že takhle velké letadlo, koncem 40 let pro 100 pasažérů bude efektivní a cestující budou létat ve velkém množství z jednoho místa na druhé a pak pokračovat místními linkami. Stejně jako dnes se objevily problémy, letiště nebyla připravena na takovou dávku cestujících, nevyhovovaly vzletové a přistávací dráhy atd. Nepřipomíná to trochu článek nahoře?
0/0
17.11.2005 8:05

nelde

Re: Pobavilo mě
Je trochu rozdíl, že dnes se lítá více. Jsou města mezi kterými létají denně tisíce cestujících. Letiště jsou připravena na 747, což by mělo v zásadě stačit (pro začátek). Praha není připravená ani na 747, protože to zatím nepotřebuje. Je to možná krátkozraké, ale asi to souvisí s dráhou. Ostatně uvidíme, třeba se 380 nebo 747 do pár let v Praze dočkáme. Jenže největší přeprava z Prahy je na krátkých linkách, kde se tato velká letadla nevyplácí. Takže nejdříve se musí změnit poptávka.
0/0
17.11.2005 10:28

Aldrin

Re: Re: Pobavilo mě
S drahou to moc nesouvisi, protoze 747 do Prahy litala a snad jeste lita, ale nakladni.
0/0
17.11.2005 11:08

FuFajz

Re: Re: Re: Pobavilo mě
presne tak... jenze jsou jine predpisy pro nakladni letouny a jine pro letouny s pasazery vis moulo?
0/0
17.11.2005 18:50

Jen tak

Re: Re: Re: Re: Pobavilo mě
Moula jses Ty .)
0/0
17.11.2005 19:19

kriznik

Re: Re: Pobavilo mě
zaspal jste ... dopravni 747 do Prahy letaji jiz docela dlouho a "prvni" komercni 747 leta kazde utery/ctvrtek na Ruzin asi pul roku
0/0
17.11.2005 13:40

stevardka

Re: Re: Re: Pobavilo mě
lítá sem 747  3x týdně, utery čtvrtek sobota. koukám na ni z okna a je to pořádnej kousek
0/0
17.11.2005 15:04

Walker

Re: Re: Re: Re: Pobavilo mě
Asi myslel verzi pro pasažéry, ta do Prahy zatím skutečně běžně nelétá.
0/0
17.11.2005 16:16

Jen tak

Re: Re: Re: Re: Re: Pobavilo mě
Prosím, nepis o necem cemu nerozumis :) B747 v pasazerske verzi skutecne neleta, nicmene letos (nebo to uz bylo loni? kdyz zacli litat pravidelku do prahy Korejci) letalo Jumbo z Incheonu do Prahy asi dva mesice, pak byla nahrada za A330.
Praha je pro 747-400 pripravena, ale i pro dalsi obri letadla jako Airbus 340 (ten ale na zadne pravidelce neleta) a Boeing 777 (ktery ted pokud me neklame pamet take neleta, ale neni to tak dlouho co tady pravidelne pristavali arabove s 777)
0/0
17.11.2005 19:11

Jen tak

Re: Re: Pobavilo mě
kde jste proboha vzal, ze praha neni pripravena pro 747? .)
0/0
17.11.2005 19:13

honza

Re: Re: Pobavilo mě
Na 747cku sice pripraveny byt muzou, ale A380 je rozhodne neco jineho, potrebuje jinou unosnost ploch na stani, pojizdecek a take runwaye. Upravit se musi i terminaly, protoze az se z letadla vyvali pres 800 lidi, tak budou trosku vetsi fronty. Proto se letiste musi prizpusobit.
0/0
17.11.2005 23:39

autotechnik

Re: Re: Re: Pobavilo mě
Jediny problem je s nastupnim mostem! Aby cestujici nemuseli ven po skluzavce. Jinak muze v Praze pristat...
0/0
18.11.2005 1:12

z Vysocan

Boeing 747
Letel jsem s 747 kde bylo vice nez 500 pasazeru (Japan Airlines). Sedel jsem v ty bouli na hlave a byla to trida turisticka.
0/0
17.11.2005 4:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.