Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Od rekreace ROH po pětihvězdičkový luxus

Češi si letos na dovolené pěkně vyhazovali z kopýtka - během léta utratili 42 miliard korun. Je to téměř o 10 miliard více než tomu bylo před pěti lety. Pryč jsou doby dlouhých hodin v autokarech a autech i řízků v alobalu. Nyní kupujeme letecké zájezdy a pobyty all-inclusive ve čtyřhvězdičkových hotelech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jerry

JANO,JANO.....
Nelegalne pracujici v USA nic neznamena .??
Tak to by ses divila ,ja jsem tady nelegalne a delam Security officer a kdyz jdu v uniforme po ulici ,tak me kazdy zdravi .god damm it,.
kazdy si to musi umet zaridit,tady kdyz mas SS# ,TAK MUZES DELAT CO CHCES,nikdo se nezajima ,jeslti si tady legalne etc.
USA jsou zeme emigrantu a take to tady je ,umis dobre anglicky ,je to ok .
tak bych zmirnil pri tech kecech o ilegalnich cesich v USA.
torchu me ty tvoje komentar nastvali.
0/0
22.10.2005 1:45

Jana

Re: JANO,JANO.....
Je zajimave,ze Tebe moje kecy vyvedly z miry a toho dotycneho ne.Bylo to mysleno tak,at tam delas legalne ci nelegalne, SKORO vsichni se zenou po vydelani urcitych penizek domu do CZ a proc???
0/0
27.10.2005 11:43

ANA

ASA
Vol komunisty oni tě pošlou zdarma do Severní Koreje si to užít.
0/0
20.10.2005 23:16

Hrvat

Chorvatsko vládne ve všem, naprosto ve všem
Chorvatsko vládne ve všem, naprosto ve všem         
0/0
20.10.2005 23:00

Tygrrrrrrrrr

dovolena?
my byli letos v sofii, v rime a na 2 tydny v mexiku. nejak si nemuzu stezovat
0/0
20.10.2005 12:39

MiraV

Tak celá naše rodina byla v pr....y
Protože náš skvělý stát neumožňuje normálně pracujícímu s 2 dětmi ušetřit na nějakou týdení dovolenou!?!?!? No a jestli se dožijeme důchodu tak pojedeme s babkou taky do pr...e, protože nebudeme mít žádné peníze, které teď  cpeme státu na sociální, protože se to rozfofruje někde na nějaké zemětřesení a hlavně pro jiné lidi než Čechy.  Takže dovolená jako...........
0/0
19.10.2005 8:42

Lanta

Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
Tohle fnˇukání přímo nesnáším.On ti stát snad nějak zakazuje vydělávat víc peněz?!?!Musíš se trochu víc snažit a nespoléhat na stát - ten ti nic už zadarmo dávat nebude.Zkus si vzít třeba druhou práci(v mým okolí to dělá dost lidí).Já osobně si nestěžuju.Vydělám dost,ale musím se pořádně ohánět.Navíc je to o prioritách.Někdo jezdí na chalupu,někdo kupuje drahý auta a někdo jako třeba já cestuje po světě.
0/0
19.10.2005 12:31

Petr

Re: Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
Stejne jako neni moc dobre furt nadavat, tak neni dobre delat furt "machra", ze ja se mam dobre protoze se ohanim.. At je to jak chce, tak ne kazdy ma schopnosti na to byt "uspesny". Takovy clovek se muze snazit jak chce, ale proste to nezvladne. Nemyslim tim kvuli lenosti, ale proste svym schopnostem. Kdyby kazdemu bylo dano stejne, kdo by napriklad zametal ulice, delal popelare...? Proste ne kazdy se narodil uplne perfektni.
0/0
19.10.2005 12:58

Lanta

Re: Re: Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
O tom to ale u nás tak docela není.Tady si bohužel až moc lidí přivyklo dostávat různé sociální dávky od státu,které tyto lidi drželi a bohužel ještě stále drží v sladkém nicnedělání při relativně dobré životní úrovni.Tak štědrý sociální systém se ve světě jen těžko hledá.Nemyslím si ,že zrovna "machruju",když tvrdím,že dokážu vydělat slušný peníz třeba i obyčejnou prací. Je za tím totiž ochota věnovat práci spoustu svýho volnýho času a neremcat,že to nejde.Pánovi,který si stěžuje,že mu stát nedá vydělat na dovolenou bych radil zkusit začít pořádně makat a neremcet u pivka v hospodě(případně na netu).
0/0
19.10.2005 15:33

Petr

Re: Re: Re: Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
Ale to neni vubec reakce na to co ja v prispevku zminuji.. Vubec nemluvim o lidech kteri pracovat nechteji. Ja mluvim o lidech, kteri pracovat chteji, ale proste nedokazou z jakehokoliv duvodu delat praci, ktera je lepe placena. Volny cas mohu obetovat treba vsechen, lec to proste stacit nemusi, ale to uz se opakuji. Btw: co je pro Vas slusny peniz - mesicne/cisteho?
0/0
19.10.2005 16:25

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
Jeste naposled zminujete, "panovi bych radil makat a neremcat u pivka".. Ale tim, ze budu "makat" rozhodne nevydelam vice. Pokud jsem zamestnanec a jsem placeny za hodinu prace, tak mohu makat jak blazen a stejne to nepomuze. A nejake reci o tom, ze mohu jako vyborny "makajici" pracovnik postoupit vyse, neberu. Protoze je plno mist kde se proste postoupit neda.. A to jsem znovu u toho, ze nejdriv musim mit "ty" schopnosti abych postoupil a budu se opakovat, kazdy proste nema mozek/ruce/pamet atd. na to aby porad nekam postupoval :-). Mozna, ze takove lidi neznate, ale to na tom nic nemeni. Znovu opakuji, nemluvim o lidech, kterym se pracovat nechce. Jen o osobach, ktere maji v zivote tu smulu, ze proste nezvladaji vse tak jak by se sluselo...
0/0
19.10.2005 16:33

Lanta

Re: Re: Re: Re: Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
To,co tady píšete je dle mého jen teorie a alibismus.Pokud někdo nedokáže dělat ,jak vy říkáte z jakéhokoliv důvodu lépe placenou práci,pak má jen tři možnosti.Bud se s tím smíří a nebude ostatním závidět,že jezdí na luxusní dovolenou na kterou si oni vydělat dokážou,nebo si takový člověk musí vzít další práci a tím si příjem zvýší a v nejlepším případě se takový člověk nad sebou zamyslí a začne se sebou něco dělat aby svou neschopnost změnil.BTW:Slušný příjem je pro me takový,při kterým dokážu slušně zabezpečit rodinu a ještě mi zbyde na mé koníčky,což je částka pro každého jiná a individuální v závislosti na nárocích a prioritách.Proto nečekejte konkrétní částku. Pro někoho je to 15.000.- a pro někoho 50.000,-.Já jsem někde uprostřed.
0/0
19.10.2005 16:43

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
Dobre, to je rozumne a s velkou casti souhlasim.. Ale trochu odbocime: vemte si takoveho vyuceneho umeleckeho kovare. Urcite se neda rict, ze se nesnazi. V praci se urcite nadre, sikovny je rozhodne take.. Vypada podle toho jeho mesicni odmena? Ja myslim, ze ne.. A rozhodne na tom budou podobne i dalsi profese. Bohuzel.
0/0
19.10.2005 17:39

Lanta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
Takhle by jsme se mohli dohadovat hodiny.V příbuzenstvu mám pokrývače střech,který je natolik šikovný,že pokrývá památkově chráněné budovy a je o jeho práci zájem.Jeho výdělěk je několikanásobně vyšší,než si vydělá kdejaký šéf v kanceláři.Moje teta je cukrářka,která dělala dorty pro hrad a má celkem slušnou klientelu,což ji zaručuje dobrý příjem.Vše je to o schopnostech a ochotě s sebou něco udělat.No a hlavně o umění svoji práci dobře prodat.No a nakonec pro někoho je práce taky koníčkem,která ho nejen živí,ale i baví.To bude i případ vámi uváděného uměleckého kováře.Takovou práci totiž většinou nedělá člověk jen pro peníze,ale i pro vlastní potěšení.Důležité je taky zvážit plusy a mínusy různých profesí.Pokud si pán nahoře stěžuje,že mu stát nedovolí vydělat si na dovolenou,má ten pán zajisté o to víc času na svoje děti a může se jim věnovat,což člověk ,který je časově zaneprázdněný prací nemůže.Takový člověk pak nedostatek času na děti kompenzuje například nákupem luxusní dovolené
0/0
19.10.2005 18:08

Lanta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
pro celou rodinu.Co je lepší variantou at si každý rozhodne sám.
0/0
19.10.2005 18:09

Tom-77

Re: Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
nědko zase vyžere 30 piv a brečí, že namá na dovču
0/0
20.10.2005 12:14

itučňák

Re: Tak celá naše rodina byla v pr....y
Nemusíš mít strach. Paroubek s Grebeníčkem zase zavedou cestovní doložky. Každý bude mít nárok na stejnou dovolenou, připlatit si na lepší dovolenou se zakáže. Stejně je to dnes ve zdravotnictví.
0/0
20.10.2005 12:02

mulz

Nejdražší zájezd
Kdo najde nejdražší zájezd?
199.900,-   JEDUUUUU !!!
 
0/0
19.10.2005 7:59

Kodijak81

Re: Nejdražší zájezd
V katalogu Cedoku ho nejak nemohu najit.. Ale v tistenem maji cestu na severni pol za 399 000,- ;-)
0/0
19.10.2005 12:03

Lanta

Thajsko
"do Thajska na mejdany a nakupovat."-A JÁ VŮL SI MYSLEL,ŽE TAM UŽ 6 LET JEZDÍM ZA PŘÍRODOU,VÍBORNOU KUCHYNÍ A ZA PRÍMA LIDIČKAMA.IDNES MI HOLT STÁLE ROZŠIŘUJE OBZORY :-)))
0/0
19.10.2005 1:29

Lanta

Re: Thajsko
oprava : výbornou
0/0
19.10.2005 1:31

Tom-77

A proč né
moře zde není, po horách chodit mě nebaví. Tak hurá někam za teplem.
0/0
18.10.2005 23:14

Tomas

300.000 Cechu na Seychely
Tech 300.000 to je asi soucet vsech ceskych zlocincu a kriminalniku, kteri si jedou koupit seychelske obcanstvi.
0/0
18.10.2005 20:57

mara1234

totalni blbost
takze letos vyjelo do zahranici 2.4 mil cechu a jen na seychely 300tis. takze kazdy osmy cech jede na seychely?? zkuste trochu premyslet nez neco naposete
0/0
18.10.2005 19:37

Milan

0/0
18.10.2005 19:20

jarda17

Norsko
a hlavně Lofoty(Lofoten) a Vesterály(Vesteralen) jsou nejkrásnější místa, které jsem v životě viděl.¨
P.S. Každý jsme jiný, v životě bych nechtěl strávit dovolenou v hotelu, ani zadarmo.
 
0/0
18.10.2005 15:20

dadalimil

re:
Letos Norsko pod stanem,není snad hezčí země v evropě.na tři týdny, ve čtyřech, autem za 9.000,- na osobu,paráda...
0/0
18.10.2005 14:46

MPík

Re: re:
Krásná země (byl jsem v 1999) a dobrá cena. Kde jste byli a jak jste spali, jedli, atd?
0/0
18.10.2005 14:49

hynna

Re: Re: re:
Tam je výhoda, že se dá spát ve volné přírodě, je to dovolené. Takže pokud vezli jídlo sebou, jakože asi jo, tak ta cena je reálná.
0/0
18.10.2005 15:19

hynna

Re: re:
Tam jsem byl v roce 2000, skutečně nádherná země.
0/0
18.10.2005 15:17

Radek

Re: re:
To je nejake drahe, ne ??? Autobusem se tam da dojet za 3.5tis. a pak jen stopovat... takze devitka je nejaka divna racha....
0/0
19.10.2005 14:36

jana

nevim,nevim
Podle te ankety kolik jsou lidi ochotni dat za dovolenou, se mi zda, ze to s tou luxusni dovolenou nebude tak horke.Taky bych chtela vedet, co mini autor clanku tim, ze se uz nechce nikdo divat na opalujici se Nemce.Ja jsem Ceska, ziji v Nemecku, ale nestydim se ve svete za Nemce nybrz za Cechy.A od autora clanku jako profesionala, mi to prijde vic jak neeticke se do nekoho takovym zpusobem obouvat.   
0/0
18.10.2005 14:24

MSG

Má pravdu, tak co.
asi, že je nemusí mít nikdo vedle sebe a já taky ne. Podívejte se jak se němci chovají třeba na Malorce, Ibize atd. Myslí si, že když mají peníze, tak že jim patří svět. Pochopitelně ne všichni, ale za sousedy bych je nechtěl. Odpad.
0/0
18.10.2005 14:49

Marcela

Re: Má pravdu, tak co.
Také jsme letos zažili partičku Němců na Krétě.V hotelu celou noc dělali kravál,s pátou hodinou raní se ukládali ke spánku,který jim vydržel do oběda,pak zasedli na bar a chlastali jak prasata do večera a celé se to opakovalo.Díky Bohu,personál byl velmi rozumný a tak se s nimi po dvou nocích rozloučil.To jsme ještě nevěděli,že už byli vyhozeni z vedlejšího hotelu!No,byla by to paráda,dát za dovolenou padesát tisíc a trávit jí s takovýmito hovady 14 dnů nonstop!!!
0/0
18.10.2005 20:36

cestovatel

Re: nevim,nevim
Řekl bych, celkem dobře a vtipně napsaný článek a to s těmi Němci pravděpodobně odráží stav, jak se na ně dívají všude ve světě. Ať už oprávněně či ne, skutečně skoro nikde je nemají rádi (ale jejich peníze ano).
0/0
18.10.2005 14:58

jana

Re: nevim,nevim
A slyseli jste nekdy vedle sebe Cechy?My jezdime na dovolene 2krat do roka a muzu Vam rict, ze nikdy neslysim Nemce, ale tady v Evrope Cechacky a ve svete Anglany.A novinkou jsou rusi v Turecku to je taky rarita.S tou Mallorcou mate pravdu, ale jestli jste si nevsimli, jezdi tam jedinci kteri se tam jedou opijet.Nez jsem tam byla poprve, taky jsem mela obavu, podle toho co ukazovali v televizi, jak to tam bude vypadat.Pokud nejste v okoli Ballermanna v hlavnim meste, tak nemuzete rict,ze se chovaji nejak poburujici.Ja myslim,ze to je jen Vase zavist nic jineho.
0/0
18.10.2005 15:10

Stoupa

Re: nevim,nevim
Možná sis už na toho svýho uřvanýho Jurgena zvykla, ale já se jim raději vyhnu. Mimochodem Čechům se vyhýbám taky.
0/0
18.10.2005 15:50

jana

Re: Re: nevim,nevim
Musim zklamat nemam urvaneho Jurgena,ale moravskeho Pepu.
0/0
18.10.2005 16:21

dave

Re: Re: Re: nevim,nevim
miluji takovy typy jako si ty, take sem v cizine, ale sem patriot a i kdyz zrovna nemusim chovani nasich spoluobcanu, tak bych nikdy neklesl tak hluboko, abych je pomlouval, je to docela pod uroven, zamysli se nad sebou
0/0
18.10.2005 18:23

jana

Re: Re: Re: Re: nevim,nevim
proc bych se mela nad sebou zamyslet?Reagovala jsem na clanek,kde autor a  nekteri prispevatele narazi na Nemce.Ja mam naprosto opacny nazor,nevidim,ze by se chovali poburujicim zpusobem.Zato ale nesnesim to vyrvavani Cechu na dovolene kde asi chteji rici hele my jsme tady my na to mame.Jinak se za Cechy nestydim, jenom za nektere jedince.Na dovolenych se prezentuji jako Cech a taky fandim Cesku ve sportu, staci? A nejsem takovy patriot,abych opevoval Cechy,kdyz mam k necemu vyhrady jenom proto ze jsem Cech.Ty budes pravdepodobne Cech zijici, ci spise pracujici na cerno v USA,ktery se nemuze dockat az se vrati domu,protoze tam nic neznamenas.
0/0
18.10.2005 18:48

dave

Re: Re: Re: Re: Re: nevim,nevim
skoro si se trefila, se zname, pracuji naprosto legalne, ale to je muj businness, vis kdyz to beres takhle tak by si mela radeji pomlcet a nevyzdvyhovat narodnosti, kazdy stat ma urcitou skupinu lidi, at uz nemci ci cesi, nazveme je treba "burani", kteri se nechovaji zrovna podle naseho gusta. Kdyz uz se ti neco nelibi, tak na vsechny stejny metr
preji ti krasny zbytek dne
0/0
18.10.2005 18:54

jana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim,nevim
Ja nikoho nevyzdvihuji, jenom me stvou clanky a reci o tom ,ze Nemci se chovaj jak dobytek.Jak jsem psala vyse, procestovala jsem hodne o Nemcich nevim ze jsou Nemci, zato Cechy poznam na 100 honu.Takze si je dovolim malinko obhajovat, kdyz uz tady ziji a navic je to tak.A jeste jsem zapomnela dodat, ze i na ceske modelky ve svete jsem patricne hrda.I Tobe pekny den.
0/0
18.10.2005 19:13

dave

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim,nevim
to ze nekdo pise ze se nemci chovaj jako dobytek, hranici s neprimerenou zaujatosti a pokud by se jednalo o profesionala(redaktor), tak s panem bohem, dalsi prosim.....
a na modelky sem taky hrdy:) a nemusi mermomoci v zahranici
0/0
18.10.2005 20:10

tridvaraz

Němci na pláži
- úplně nejhorší jsou Němci na pláži u vstupu označené výraznou přeškrtnutou cedulí FKK. Oni si z toho FKK stejně udělají, ale trochu soudnosti by neškodilo. Fakt jsem sbalila děti (16 a 12 let) a šli jsme pryč, protože vidět ty 60-70leté německé nudisty s těly zhuntovanými věkem .. matky od dětí taky poznamenanými... no fakt, jeden by se poblil. Já to tu nebudu ventilovat příliš detailně, ale aspoň by se nemuseli ohybat, předklánět a slunit se s nohama od sebe. Zvláštní bylo, že tam byl jediný pár, který si mohl to svlékání v klidu dovolit, a ona stejně byla jenom nahoře bez. A pohled na 1 pěknýho chlapa mi ty ostatní hrůzy nevynahradil. A -bohužel, Jano- všichni mluvili německy.
0/0
19.10.2005 16:27

jana

Re: Němci na pláži
Bohuzel, me se to taky nelibi,ale oni se nevyslikaji proto, aby nekoho ohromili, pro ne je to zivotni styl.O tom ,ze by meli respektovat cedule se bavit nemusim, to je samozrejmost.Proto maji tady v Nemecku dokonce cele vesnice nebo mestecka ,kde chodi nazi nakupovat, do restaurace, proste kde se pohybuji vsude uplne nazi.Tak samo maji vyhrazene hodiny na bazenech,coz me stve,protoze nekde to maj v sobotu od 19 hod.Tohle me taky nebere.Ale znovu rikam, me se jeste nestalo,aby jsem musela rict, ti Nemci se chovaj jak hovada.
0/0
19.10.2005 23:22

Milan

Re: Re: Re: Re: Re: nevim,nevim
Bylo to asi mysleno tak, ze na kilometrovych plazich se sluni spousta nemeckych turistu a jinak tam neni nic moc k videni. Tak ze nekdo misto techto plazi zacal jezdit na mensi ostrovy a na jina zajimava mista. Asi autor nemyslel nic spatneho o nemeckych turistech, jen to ze jich je jako turistu dost a jsou take videt. Ja teke jezdim po evrope a vetsinou proti nemeckym turistum nic nemam, chovaji se vetsinou slusne a i promluvit se s nimi vetsinou (az na par vyjimek, ale to plati pro vsechny narodnosti) da...:o)
 
0/0
18.10.2005 19:26

johny

Seychely - 300.000 ?
Asi se chybka vloudila - to bychom na tom byli opravdu dobre s 300.000 turisty na Seychelach. Nebo ze by se Krejcir pocital vicekrat ?
0/0
18.10.2005 14:09

Tesik

Re: Seychely - 300.000 ?
Určitě to bude chyba, taky sem se tomu smál... 300.000-to je víc než do Řecka... hm, tak to jsme na tom asi nejlépe na světě! Řekl bych, že to je víc, než jsou ostrovy schopny pojmout.... myslím, že realita bude tak 100x méně.. když dobře!
0/0
18.10.2005 14:27

hynna

Skotsko
Já byl letos ve Skotsku, otřískanou Karosou, pod stanem a s polopenzí z polní kuchyně. Byla to paráda, z mého pohledu stokrát lepší než všechny 5* hotely  s all inclusive dohromady :-) Však se mrkněte :
0/0
18.10.2005 13:43

petr524

Re: Skotsko
Díky za námět na dovolenou, docela mi to začalo hlodat v hlavě, že by to stálo za to. Ty fotky jsou místy jako z nějakého časopisu nebo z reklamy, paráda.
0/0
18.10.2005 14:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.