Diskuze

Do Šinkanzenu nikdy nalačno

Dobrá rada: nenastupujte do japonského Šinkanzenu nalačno. I když se japonský superexpres řítí rychlostí 300 km/hodinu a jeho jízda připomíná ve srovnání s českým Pendolinem let, nevolnost z plného žaludku vám nehrozí. Spíš naopak. Ve vlaku totiž můžete pěkně vyhladovět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

czechinjapan

30. 10. 2005 8:21
Spatne informace
Koukam, ze jsem prisel s krizkem po funuse... Ale musim dat za pravdu vetsine prispevovatelu. V Japonsku ziju uz askoro 3 roky, shinkansenem jsem jel nescislnekrat, takze muzu potvrdit - jidlo tam je, misto na nohy taky a kdyz je dopravni spicka (vetsinou jen v patek vecer a jen na lince Tokyo - Osaka), tak snacna cast lidi i stoji. Mam zajem ziskat kontakty na dalsi Cechy v Japonsku. prosim, ozvete se mi na "vaclav_bosek" @ yahoo tecka com
0 0
možnosti

m77

17. 10. 2005 11:17
cesi v japonsku
muze se mi prosim nekdo ozvat? rad bych se tam podival, ale silo by se nekolik informaci...
marian.matys zavinac gmail.com
jinak ted jsem ve Vietnamu, ale vlackem jsem se nesvezl, jezdi sice jen 48km/h (prumerne) ale ta cena...
viz
0 0
možnosti

Hlina

17. 10. 2005 11:13
Legrace
No tak jsme se zde shodli, ze hlad ve vlaku v Japonsku je ptakovina. Zajimave jsou spis ceny sinkanzenu, to tokya do hiroshimy 20.000 JPY (5.000 korun na osobu druhou tridou jednim smerem)  ... Zlate MORAVSKE BRANICE - OSLAVANY. I bez jidelniho vozu
0 0
možnosti

asik

18. 10. 2005 23:28
Re: Legrace
Tak jsi mohl jet osobákem :-)
0 0
možnosti

torqe

17. 10. 2005 9:27
Rychlost
Já jezdím na trati Moravské Bránice - Oslavany rychlostí neuvěřitelných 30 km/hod. A to taky bez jídelního vozu.
0 0
možnosti

Hlina

17. 10. 2005 9:38
Re: Rychlost
ty vole, tak to je DRSNY
0 0
možnosti

Hlina

17. 10. 2005 9:04
Pro autor: nemate pravdu!!!
Pane, nevim zda jste jel nekdy expresen Sinkanzen. Ja jimi jezdim asi tak jako prumerny japonec. Sumimasen, Vas nazor neni pravdivy. Behem jizdy chodi obsluha s vozickem, ktera prodava japonske jidlo, ale i sendvice, kavu atd. Navic na chodbicce jsou automaty na napoje za 130 JPY (drazssi, na nadrazi 100 JPY). Kdo Vam prosim tyto informace dal?
0 0
možnosti

Steve

17. 10. 2005 11:14
Re: Pro autor: nemate pravdu!!!
Mate pravdu jel jsem z Osaky do Tokya pred tydnem a za 2 hodiny a neco prosla vozem obsluha nejmene 2x.
0 0
možnosti

kiro

17. 10. 2005 8:58
Čína vs. Japonsko
Čínský Maglev v Shanghai jezdí 430 km/hod. Když už je řeč o "superrychlostech".
0 0
možnosti

djdave2

17. 10. 2005 9:49
Re: Čína vs. Japonsko
jo akorat je za 7min na konecne :) 
Mel jsem tu cest s nim jet, je to spojka z letiste na metro , 3min se to rozjizdi na 432km/h, 1min to svisti a dalsi 3 min zpomaluje.
Kdyz jsem jel taxikem kolem te "trati" najednou kolem nas prosvistelo letadlo - ne byl to Maglev .... sila
0 0
možnosti

sindriz

17. 10. 2005 8:14
Zdroj informací
opravdu nechápu, kde redaktoři idnes čerpají své informace.
Jídelní vozy již sice opravdu nenajdete (i když údajně na některých spojích ještě jezdí, ale jedná se o vyjímky), ale v průběhu jízdy vám stewardka (či steward) nabídne nápoje a občerstvení. I zmiňované bento. Takže hlady se rozhodně ve vlaku netrpí.
Pane Čermáku, nemlžte... !!!
0 0
možnosti

Ing.Hloupý

17. 10. 2005 7:41
Reklama ČD na iHeute
Jezděte s ČD a máte jídelní vozy v každém "rychlo"vlaku - ne jako v šinkansenu.
Podle mne je toto jediné co tento článek měl sdělit.
 
Akorát je hrozná škoda, že vlaky ČD nemají záchody...................a ne humage stoky
 
0 0
možnosti

...

17. 10. 2005 1:38
nechápu, kde tohle sebrali
Co chvíli člověka během jízdy 'otrvuje' stewardka s občerstvením. A mimo to, vlakem Hikari jsem jel tak cca před 3 měsíci a jídelní vůz tam taky byl.  Takže info není zas až tak up-to-date. Teda až na tu rychlost. Maximálka 320kmh.
0 0
možnosti

Tom

16. 10. 2005 23:44
Vlaky
Jo maji to tam mazec, nicmene ani to Pendolino neni hruza a  je to krok dopredu a snad se ja dockam opravdove VRT u nas, za nejakych 20 let by prej mely byt. Minimalne 300, rychlejsi zas u nas moc smysl nemaji, na trasy 100 az 250km mezi stanicema.
0 0
možnosti