Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lyžařský luxus v Česku? Zkuste Špindl!

Hodně dobří lyžaři to mají v Česku těžké. Najít skutečně náročnou trať dá práci. I tady jsou však sjezdovky, které se alespoň v něčem mohou měřit s těmi zahraničními.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepa

spíš exitus
jen zoufalec jede za stejný peníz do špinlu protože za ty peníze muže jet i do švajcu ale tam nemuže dělat machra,takže špindl luxus pro lempli,venku pro fajnšmekry leda v dubnu bez front za polovic hov
0/0
15.2.2005 20:02

Ufoun007

ŠPINDL
Byl jsem tam jednou a to mi stačilo.K čemu jsou kvalitní terény,když jsem na Medvědíně stál frontu na lanovku 40 minut? Podle mého názoru si na Ramzové nebo na Červenohorském sedle zalyžuji mnohem víc a bez hord Němců a Poláků.
0/0
15.2.2005 13:03

Ludwar

Re: ŠPINDL
Vždycky když dojedu na Petříkov( a taky Ramzovou, Ostružnou), je tam poláků aj Němců jak sviňa. Ináč lyžování zdar
 
0/0
15.2.2005 14:07

FiRan

Re: ŠPINDL
Jojo, Ramzova.. sami pšonci
0/0
28.2.2005 14:54

KOgEN

čecháčci...
V uterý jsem byl na červenohorském sedle, z brna 1h 45min autem... 400kč permanentka... na červene a modre sjezdovce fronty cca 2-3 minuty a na černé bylo 20-30 lidí a krásnej sníh... takže smích... jediný co vadí, ale to je u nás skoro všude, že se platí za parkoviště... Kdo ma rad carving, zajedte si do SK třeba na Dolný kubín... sice jedna sjezdovka, ale 3,2 km délky, široká víc než dost..., 2 tatrapomy vedle sebe a bez front..., rano první na svahu... užijem noblesní menšestr, cca v 13,00 prodame permice, zakalíme a v 20,00 už jsme v betly , aby sme rano byli zase první... za 4 dny super lyžování+doprava+ ubytování+jídlo sem dal loni cca 2200 CZK... o vikendu bych u nas na lyže nejezdím a do čech už vůbec ne... , jedině někam ven... 1-3 dny... takže zdar na horách...    jo, a nebyl jste už někdo na slovensku O
0/0
10.2.2005 9:44

KOgEN

Re: čecháčci...
jak vypadá Oščadnica - nová rača??? diky...
0/0
10.2.2005 9:46

FiRan

Re: Re: čecháčci...
Snowparadise..? Neni to tam spatne.. ale pres vikend je to zabite... lidi jak svina... zkus na vikend spis Kornu, je to kousek od Raci a je to uplne o necem jinem (jak cenama, tak tereny ) www.ipservis.cz
0/0
28.2.2005 14:56

Tatianka

Re: čecháčci...
byl... A je tam vsade prekrasne (Zverovka-Spalena, Chopok ...) a ta Kuzminka v D. Kubine je parada ! :-)
0/0
10.2.2005 19:29

lyzar

cerna hora
jak je tu iks krat napsano spindl je dobrej tak do jedenacti a pak pryc prtoze se vyvali houfy polaku a rusu s kocovinou a je to v prdeli jinak dost dobre se jezdi i na cerny hore kde jsou pekny siroky sjezdovky a s tou novou ctyr sedackou je to pohoda jen by tam meli vymyslet ten nalez do lanovky protoze jit s lyzema tema katakombama je fakt oser maximalni obvzlast kdyz se tam clovek tlaci s tema co teprv prijeli a nemaj ani permice
0/0
9.2.2005 16:37

Pepe S.

Nejprudsi sjezdovka ?
Pokud ja teda vim tak nejprudsi neni ani Spindl ani Stoh v Rokytnici, ale Sance na Spicaku na Sumave (proste kdyz koukas dolu tak ta vlevo od vleku - no jenze dolu nedohlidnes) a take je tam FIS homologovana cervena sjezdovka.
0/0
9.2.2005 15:49

vlasto

Re: Nejprudsi sjezdovka ?
Teda od kdy je Stoh v Rokytnici? Bylo zemetreseni, nebo co? ze by se to poposouvalo jinam?
0/0
10.2.2005 8:27

Pepe S.

Nejprudsi sjezdovka ?
Pokud ja teda vim tak nejprudsi neni ani Spindl ani Stoh v Rokytnici, ale Sance na Spicaku na Sumave (proste kdyz koukas dolu tak ta vlevo od vleku - no jenze dolu nedohlidnes) a take je tam FIS homologovana cervena sjezdovka.
0/0
9.2.2005 13:57

Helmut

Co se divite
Ja se spis divim podnikatelum ve Spindlu, ze ty ceny nenapalej jeste vic, dyt poptavka nekolikanasobne prevysuje nabidku. I kdyby tam permice byla za 1000 tak tam ty pulhodinovy fronty budou. Nema cenu porovnavat Krkonose s Alpama, vsichni kecalove tady by si meli uvedomit, ze si strediska v Krkonosich a v Alpach vubec nekonkuruji, pokud by tomu tak bylo, tak by vsechny strediska u nas musely byt prazdny. Ja si rad zajedu do Alp, ale nemuzu tam bejt kazdej vikend, takze se rad podivam i do Spindlu, Rokytnice nebo na Jested :-). Mimochodem opravdu nesouhlasim s tim, ze cerna ve Svatym Petru je nejtezsi sjezdovka v Cechach, to zase pan "redaktor" trochu slapnul vedle - kdyz budu mluvit jenom o sklonu sjezdovky tak o par set metru vedle je cerna sjezdovka Stoh, ktera je prudsi a jeji nejprudsi usek je rozhodne delsi. Cerna ve Svatym Petru je hezka sjezdovka, ale tezka moc neni
0/0
8.2.2005 23:00

zo

jen tak
Špindl a luxus jo?No to mě držte.Tak leda luxusní ceny.Chcete luxus?Tak pod Pitztalem je hotel 5 hvězdiček.Jmenuje se Tiflenerhof.Takže vy co jste z toho luxusního Špindlu zajeďte se kouknout jak vypadá luxus.Tenhle blábol mě pobavil.Ubytujte se na týden a uvidíte co je luxus bydlení, a hlavně co je "luxus chování personálu."A co je "luxus chování hotelových řidičů"busů které vás vezou pod kopec.A hlavně co za své "luxusní peníze" dostanete.Pánové majitelé hotelů a penziónů ve Špindlu až to bude takhle vypadat u vás tak tam začnu možná jezdit.A hlavně jak vypadaj sjezdovky ráno po úpravě rolbami.Jak vypadaj stopy na kotvách, a jaký tam maj čistý WC.To je luxus.Ale v Rakousích tomu neříkaj luxus ale standard.A tak bychom mohli pokračovat.Totéž platí např. i pro Zermatt.Několik generací se ve Špindlu budete učit co je to luxus.Hlavně v chování k hostům.A ti holanďani kterými se mnozí ometaj, tomu lyžování moc nedaj.Jezděj se tu hlavně najíst a hlavně pařit.Takže ať žije luxus ve Špindlu.
0/0
8.2.2005 20:57

Feda1

Re: jen tak
Nevim co mas proti kvalite upravy sjezdovek ve Spindlu ?! Je naprosto spickove. Kdosi tu upozornoval na to, ze v Rakousku upravujou sjezdovky i pres den, to proste ve Spindlu mozne neni a kazdy vi proc. A ono to srovnavani s Rakouskem, Francii a td je taky trosicku slozite ... preci jenom oni maj torsicku jinou podnikatelskou moralku a hlavne jine podnikatelske prostredi ... u nas to bohuzel chvilku potrva, komunisti tu byli prilis dlouho ..... a dost mistnich podnikatelu se opravdu snazi a nikdo z nich pokud chce prezit urcite neodhani klienty, coz je asi vcelku logicke, ze ?! 
0/0
8.2.2005 21:28

zo

Re: Re: jen tak
Kromě té úpravy sjezdovek souhlas se vším.A hlavně souhlas s tím že nelze srovnávat nesrovnatelné.Tvrdím stále že si tady redaktoři dělaj z lidí čurinu.A jenom provokuj takovýmehla blbostma.A lidi se nachytaj včetně mě.Ale jinak máš na 100% pravdu.
0/0
9.2.2005 13:28

vlasto

Re: jen tak
Svata pravda.Ve Spindlu zatim nemaji ani poneti o tom, co to opravdu luxus je.
0/0
10.2.2005 8:34

Ludwar

Re: jen tak
Byls někdy v Tatrách? Tak to je stejný srovnání, jak ty tvoje Rakousy, (spíš Tyroly)
0/0
15.2.2005 14:01

Chrchlonoš

Charvátová je zhulená nebo co?
Zmizely už i ty fronty  To mluvila o letní senoseči, či má už takový kornatění že neví kde je, nebo byla zhulená?
0/0
8.2.2005 20:03

bubik

špindl
Co říkate na STOH ve špindlu
0/0
8.2.2005 19:32

Kozina

Spindl vycniva
Nechapu, proc se tu zase nekdo totalne nesmyslne dohaduje a rozciluje. VSECHNO je jen otazkou nabidky a poptavky! Spindl nabizi neco, za co stoji i tem Holandanum se sem trmacet vice nez 1000 km. Moje zavery (ve Spindlu jsem tak cca. 5x za sesonu): 1) Spindl je absolutne nejpropracavanejsi a i lyzarsky nejkvalitnejsi stredisko v CR. 2) Bez cizincu by nebylo ani zdaleka to, co je. 3) Holandani jsou totalne v pohode - prijemni, slusni, vychovani. Nemci (jelikoz skoro 100% byvali DDR) jsou socky a Polaci (jako vsude a vzdy) se chovaji, jako by byli doma (mozna si to vetsina z nich i skutecne mysli, ze cele Krkonose jsou jejich). 4) Spindl by potreboval jeste vice investic a to hlavne do parkovist, ski busu a hlavne dalsich svahu (coz vzhledem k tomu, ze to je KRNAP, tak je asi totalni utopie). 5) Kdyby byla v Herlikovicich 4sedacka (a tudiz mensi fronty), tak by mozna to odtahlo hodne lidi ze Spindlu pryc a hned by  tam bylo dychatelneji.
0/0
8.2.2005 19:25

snowboardista

....
Cesky hory jsou pro Cechy sice drahy, ale je to nejbliz. A bohuzel i lyzarskych a snowboardových neumětelů pribyva. Nevim, co ucej lyz. skoly, kdyz zacatecnik nevi, ze zastavit v pulce sjezdovky a blokovat trasu, je nebezpecne. Faktem ale je, ze v tomhle jsou prebornici Polaci a po nich Nemci. Cech umi premyslet, jak se chovat bezpecne. Jezdim na lyzich i snowboardu, ale podminky pro snowboard tu nejsou zadne (snowparky) Ten snow park ve Spindlu je jen pro mistni snowboardovou mafii plnou nafoukancu. A davat skoro litr za permici na fronty na 30 minut mi prijde jeste vetsi blbost. Spindl opravdu snad jen v létě.
0/0
8.2.2005 17:03

zo

Re: ....
dobrej textík.
0/0
8.2.2005 20:59

Podnikatel

Krkonoše
Už 8 rokem provozuji v Krkonoších, v jednom z "proslavených" lyžařských center penzion + hospodu. Jako business to neni špatný, zejména ta hospoda. Klientelu mám vesměs stálou, Němci, Holanďané, Poláci, sem tam někdo z Prahy. Pokud se bavím se svými zahr. hosty, proč do Krkonoš jezdí, co je k nám táhne, většinou slyším, že nízké ceny za dobré jídlo a super levné alkoholické nápoje. O tom, že by sem jezdili za kvalitním lyžování se zmiňuje tak každý 10. Spíše se dozvídám, že u nás se přes Vánoce dobře najedí, levně opijou na Silvestra a lyžovat jedou jindy do Alp. A o tom přes ty naše hory jsou. Mě samotného to živí, ale lyžovat bych sem jako turista lyžař nejel ani omylem.
0/0
8.2.2005 16:38

Chrchlonoš

Re: Krkonoše
Děkuji za upřímnost. I patriotismus musí mít své sebekritické meze. Navíc je potíž v tom, Krkonoše ani nemají šanci již ze své podstaty na dané situaci změnit. Ještě jednou dík.
0/0
8.2.2005 19:54

majkl

ach jo
Musím říct, že je mi fakt smutno  z toho, jak se my Češi  umíme nenávidět navzájem. Hrdej národ jsme max. na hokeji nebo fotbale, ale pak se rozejdem a  jsou z nás zase ty "správný svině". Už z tohodle důvodu do Špindlu ,jako pražák, nejezdím.Myslím, že se chovám slušně a to samý očekávám od svýho okolí. Takže o víkendu radši do Rakouska, na který nedám dopustit.
0/0
8.2.2005 16:25

tirol

Luxus
to je to pravé slovo. Lyžování ve střediscích jako je Špindl je opravdovým luxusem. bohužel ne ani tak pro lyžaře jako jeho peněženku. Za cenu týdenního pobytu ve Špindlu v únoru pořídíte týden v lednu třeba na Stubaier Gletscher kde je k dispozici kolem 80 km perfektních sjezdovek od začátečnických po náročné, a je to ideální pro rodinné lyžování nebo pokud jede parta lidí, kteří jsou na různé lyžařské úrovni. O nesrovnatelně vyšší úrovni služeb a kvalitě sjezdovek nemluvě. Nic proti Špindlu ale v jeho případě mi to vychází jako koupě zánovní Octávie za cenu nového Mercedesu.
0/0
8.2.2005 16:17

snowboardista

Re: Luxus
souhlasim a dodavam ale, ze kvalitu sjezdovek nelze zvysovat na uroven zahranici, bohuzel. A kdyby snizili ceny, naveze se tam jeste vice socek, co neumej absolutne jezdit a budou tam jeste vetsi fronty :( Je to trosku patova situace, kdyz po Cecha je tam draho, ale i Holandanovi se vyplati jet tech 1000 km do Krkonos. Mozna az bude mit nas narod nekolikanasobne vetsi kupni silu, nebude pro Polaka nebo Nemce v cechach raj na zemi...
0/0
8.2.2005 17:14

King

.
Ja si dovolim tvrdit, ze vsechno souvisi s tim, ze vlastne nemame hory, ale jen takovy kopecky..."vyhlasena" strediska jako Spindl, nezvladnou kapacitne uspokojit lyzare, preplnene trate, dlouhe fronty atd...Na sluzby, myslim lanovky, uprava trati a areal, bych nenadaval, cena se ridi nabidkou a poptavkou a odviji od investic...Zkratka, kazdej je otravnej, kdyz si prijede zajezdit, od od 11ti hnije ve fronte a na sjezdovce je temer k nehnuti...
0/0
8.2.2005 14:30

Fanda

Re: .
no a prave proto si rozumnej clovek  privstane a je v 8 na Hromovce .. dvakrat si ji sjede a uz od 8:30 hobluje cernou ... no a v  11 proda permici prvnimu prazakovi ve fronte za 550 ( v kase stoji od 11 580 Kc ) a je na celej den vylyzovanej az az ... a za pouhych 100KC ... a to samozrejme pouze v pripade, ze si od kamose nepujci permici .... tak proc Alpy, proboha ?! Tam at jezdej prazaci ..
0/0
8.2.2005 14:39

King

Re: Re: .
No ale me to treba nestaci, ja chci jezdit ceej den!, bohuzel nejsem zdejsi, abych mohl takhle mrhat casem...takze do Krkonos jezdim vyhradne jen na bezky.
0/0
8.2.2005 14:55

Fanda

Re: Re: Re: .
Bezky jsou taky super .. zadny fronty, svacina v batuzku a spravny sportovec na bezka na lanovce stejne neezdi .....
0/0
8.2.2005 14:57

Pepa

Re: Re: .
Fando, ty si Pražák?
0/0
8.2.2005 15:11

Fanda

Re: Re: Re: .
Ja su z Cerneho Dolu, ale doma jsem vlastne v Americe, pac tam dlim vice nez 2/3 roku ....
0/0
8.2.2005 15:19

Petr

Re: Re: Re: Re: .
podle toho co píšeš se snažíš dosáhnout v USA na podporu, co? Když musíš v 11,00 prodávat permici protože nemáš na lyžování na celý den ve Špindlu natož na ty Alpy.... Chudáku, zakomplexovanej!
0/0
8.2.2005 16:07

Fanda

Re: Re: Re: Re: Re: .
No kdyz myslis, ze ja mam komplexy, tak to urcite bude pravda :-)
0/0
8.2.2005 16:11

F1

Re: Re: Re: Re: .
 koukám, že už i pro AMERIČANY jsou celodenní skipassy ve Špindlu nedostupná zaléžitost
0/0
8.2.2005 16:23

Fanda

Re: Re: Re: Re: Re: .
:-))) Ja v americe studuju a na to studium si tam i vydelavam ... jsem rad, ze z penez co me zbydou si dvakrat rocne zaplatim letenku domu. A mezi nami ja permici neprodavam, protoze si ji pujcuji od bratra, ktery ma cipovku. Ale vubec nevidm nic spatnyho na tom, ze jiny tu permici prodavaji .... proc totiz ne ?!
0/0
8.2.2005 16:30

vafle

Re: Re: Re: Re: Re: .
neni to nedostupna zalezitost, ale kdyz si chci zalyzovat, tak nemuzu so spindku, tam se da jezdit jen do 11 maximalne, pak prodat permici jit odpocivat, nebo stat pulhodinovy fronty. Koho to bavi?JUa chci lyzovat cely den. Jasne ze ty holandani jsou z toho na vetvi, doma zadny kopce a tady ty ceny, za 4-5 euro se doma nenajedi a tady skvele, tak proc by nejeli? A laciny piti, dokud bude vse pro ne lacinejsi, budou jezdit.Ale diky frontam ja tedy ne.Dokud nebude areal s max. 10 min. frontama, tak jsou to vyhozeny penize. Tolik volnyho casu nemam.
 
0/0
10.2.2005 1:56

MiroSlaF

Spindl a Pec
Cus bus bambus, jak jsem v cechach spokojenej, toz bydlim v trutnove a pros se tedy trmacat cez celu republiku az kamsi do rakus ??? taz zajedu zadara skibusem do teho pece ci na pomezni budy, parkovanmi nepotrebuju... zalyzuju s ukradenou permici, toz potom zasejc jedu do teho trauca a jeto. toz vcil nechapu, co vsici mate s tem rakuskom !
0/0
8.2.2005 14:27

Fanda

Re: Spindl a Pec
Vcil konecne nekdo kdo pouda neco rozumnyho .. kdo chce do rakous at tam jede .. bude min prazskejch smejdu na sjezdovce :-)
0/0
8.2.2005 14:31

Martinek

Kradeze
Je vazne pravda,ze krade se i v Rakousku,ale vazne pratele si predstavte,ze jedne nejmenovane zname ukradli na Kaprunu hulky a videli jsme jak je odnaseji Cesi!!!!!!Takze v cizine se sice krade,ale muze zato vesmes nas narod...Nevim,stejne si radeji vyjedu do Francie,Rakouska ci asi nejlepsiho Svycarska Bye bye
0/0
8.2.2005 14:19

Flycon

Blbost blbost blbost
Tak z toho, co jsem tu přečetl se mi zvedá žaludek. Tipnul bych si, že 3/4 kritiků jsou z Prahy. Neví o čem mluví, hlavně, že si rejpnou. Zvlášť ty "zasvěcené" rozbory ekonomických hledisek a investic.... Pro vás, co pořád brečíte a srovnáváte Špindl a Rakousko, mám jen jednu radu. Táhněte si tam, my tu na vás opravdu nejsme zvědaví. Až bude Špindl mít za sebou 50 let svobodného podnikání a až se změní mentalita českých lidí a hlavně podnikatelů, tak pak teprve vy tupci srovnávejte. A nadávat na služby ? Jen pro vaši informovanost. Ve Špindlu je nás cácá 1200 stálých obyvatel, zatímco v sezóně je tu denně kolem 15000 - 20000 lidí. A viděl někdo z vás špindlerovský městský rozpočet ? Dotaci od státu ? Dotaci na oněch 1200 lidí ? A přerozdělování daní ? K smíchu !!!!!! Skoro dvě třetiny podnikatelů nejsou ve Špindlerově Mlýně hlášení a jimi placené daně jdou kam ? No hádejte - z těch dvou třetin minimálně polovička do PRAHY !!! Zkrátka jděte do hajzlu.....
0/0
8.2.2005 14:15

Feda1

Re: Blbost blbost blbost
Presne jak rikas :-) Na delsi komentar nemam cas, ani silu :-)
0/0
8.2.2005 14:24

Tomas

Re: Blbost blbost blbost
"Táhněte si tam, my tu na vás opravdu nejsme zvědaví." Ano, je pravda, že už jsem si několikrát všimnul, že ve Špindlu nejste na lidi, co nechrochtaj a nepadaj jim stoeurovky z kapes, moc zvědavý. Jedno jestli jsou z Prahy nebo z Horní Dolní.
0/0
8.2.2005 14:33

Flycon

Re: Re: Blbost blbost blbost
Ano typickej demagogickej přístup... Jen jsi zapomněl poznamenat, že ti, co vytahujou ty "stoeurovky" se na rozdíl od pražáků umějí chovat.  A to je ten důvod, proč tu jsme z pražáků tak odvázaní - chovají se jak hovada, myslí si, že se před nimi posadíme na prdel jen proto, že na ně 2/3 republiky doplácejí - už třeba jenom tím, jak se vypočítává celorepublikový průměr mezd a kdo ho mrví - za to, co tu lidi dělají byste vy v Praze ani nevstali z postele... stačilo by jen udělat malou anketku mezi zaměstnanci zdejších provozoven, ať ubytovacích nebo stravovacích - na 99,5 % jsem schopen odhadnout, kdo bude na žebříčku nejneoblíbenějších hostů na prvním fleku.... Zkrátka a dobře, děláte si to vy "lepší" lidi sami... a jak se říká - jak vy k my, tak my k vy .....
0/0
8.2.2005 14:42

dix

Re: Re: Re: Blbost blbost blbost
tak mi teda prosimte vysvetli jak to muze fungovat v zahranici kde jsou sluzby vesmes stejne drahy a mzdovy a provozni naklady nesrovnatelny ? lepe receno mi rekni kam se teda rocne podeje tech par miliard co se ve spindlu utratej, na tu kritiku prazaku ze na jejich ukor zije 2/3 republiky ... mozna zapominas ze v prace nepracuji jenom prazaci ale i dost lidi ze stredoceskeho kraje nemluvim o lidech z horni/dolni co sli hledat stesti do prahy a o vikendu pekne jezid domu, mozna by ses divil kolik lidi v patek vidis s batohama a taskama jaxi pekne jedou domu ... yo proste sme si to tady pred 15ti lety odcinkali tak to dady mame protoze podle tebe bych moh napsat ze jelikos v praze pracuje daleko vic llidi nez v ni bydli a je v ni nejmensi nezamnestnanost tak vlastne zbytek republiky zije na ukor prahy :P ale nerikam to protoze je to blbost :p
0/0
8.2.2005 15:25

Tomas

Re: Re: Re: Blbost blbost blbost
Myslím, že každý z nás se přesvědčil, jak se umějí chovat. Tak třeba nepředbíhají ve frontách na vlek, dodržují všechny dopravní předpisy a nepsane normy slušného chování atd. Na rozdíl od té chamradě pražské., viď? Z tebe je úplně cítit ta zášť vůči pražákům a při tom bych se vsadil, že je ani nepoznáš. Leda podle SPZky, viď! Ale ono mezi těma "pražákama" je i půlka tvých spolužáků ze základní školy. Takže kdo je potom ten "pražák", na kterýho nadáváš? Každej, kdo si může zajet o víkendu zalyžovat do Špindlu a nemluví německy, polsky nebo holandsky?
0/0
8.2.2005 15:27

Petr

Re: Re: Re: Blbost blbost blbost
Další zakomplexovanej debílek, který závidí všem okolo! 2/3 republiky doplácí na Prahu..... to mi řekni jak, ať se z této informace můžu radovat.  Víš chlapče, tady v Praze se maká, tady neni 20% nezaměstnanost jako jinde. Lidé pracující v Praze mají o poznání vyšší vzdělání než ve zbytku republiky, to jsou fakta která najdeš na stránkách ČSÚ. Nikdo Ti nebrání jít dělat do Prahy pokud na to máš!
0/0
8.2.2005 16:18

Whcich

Re: Re: Re: Blbost blbost blbost
Blbe
0/0
8.2.2005 19:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.