Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko, nebo Alpy? Věčné dilema!

Lyžovat v Česku, nebo raději vyrazit někam do zahraničí? Obě varianty mají svá pro a proti a najít definitivní odpověď snad ani není možné. Výhody a nevýhody se dají ukázat na srovnání jednoho českého a jednoho rakouského střediska - Harrachova a Saalbachu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bob

Slovensko - jedu potřetí
Poprvé jsme byli v Lipt.Mikuláši a brali jsmemalé sjezdovky a areály v okolí, aby se naučili prckové lyžovat.... šestiletá se naučila dobré základy, 2-letá nevydržela-asi to bylo brzo.... Druhý rok jseme jezdili na Malino Bdo - Skipark Ružomberok a po 2 dnech lekcí od místních instruktorů jsem bral běžně starší (7 let) na červenou, malá (3 roky) si to začla užívat. V pohodě sjela dětský kopec, baví jí to.
Jinak - dobrý ceny vleků i ubytování, doporučuju pronajmout chatu s krbem - dají se najít soukromé od4 do klidně 15 lidí - cena mezi 200 - 500 Sk podle polohy a ybavenosti chalupy....
U nás vidím ceny vleků a délky sjezdovek - jezdím na Klínovec....:-( krátké tratě, dlouhé čekání, drahé všechno...:-(
0/0
24.11.2005 22:20

Džudy

=== SKOKY DO VODY NA LYŽÍCH A SNOWBOARDU ===
V květnu 2006 otevřeme u Prahy oficiální skokánek do vody. Všechny informace naleznete na www.freejump.net. Napište nám do fóra a nebo email, rádi vám zdělíme všechny informace!
0/0
12.6.2005 16:05

Danny

Lyzovat u nas? o nervy..
Je to opravdu nesrovnatrelne.. uz par let jezdime na tydeni dovolenou do rakouskych alp, a pokud clovek umi lyzovat, a chce si to poradne uzit, tak ani penize nemuzou stat v ceste.. Za o neco vice penez mate stokrat vice muziky. At uz jde o nadherne upravene, poloprazdne sjezdovky, pres kvalitu vsech moznejch sluzeb azz po velmi slusne ubytovani, a privetive chovani vseho personalu. (treba po ranu prijizdite k lanovce v Rakousku: s usmevem na tvari vas vlekar pozdravi a ocisteni sedacky je samozrejmosti. U nas? Nasranej vlekař, prijde o deset minut pozdej, a snehova vrstva na sedatku stare Tatrapomy ho vubec nevzrusuje, na toz aby si nekdo dovolil ho o neco pozadat..)
Volba je jasna.
0/0
24.2.2005 14:27

benny

Francie
Do roku 1995 jsem vyrážel skoro každý víkend někam na hory- co kdyby tam byl sníh, co kdyby tam nikdo nebyl, možná nebudou fronty, snad nejsou prázdniny, hlavně aby nepršelo, doufám že zaparkuju, možná i upravujou sjezdovky. Od 1995 to mám vyřešený. Každý rok jezdím na týden do Francie ( snažím se každý rok jinam ) a na našich horách už jsem od té doby nebyl. A s úsměvem tady čtu,že se opravdu nic nezměnilo a o nic jsem nepřišel. Ten týden lyžování ve Francii mi úplně stačí, protože tam najedu asi to co bych najel za celou zimu u nás. Letos už jsem se vrátil, vylyžovaný, opálený,  zrekreovaný, a lyže vyndám zase až za rok. Bylo by hezký tam ject třeba 3x za zimu, ale na to nemám chechtoně. Ten článek je jeden velký blaf, porovnávat se to nedá, a i když jsem jinak velký vlastenec škoda každé koruny investované do lyžování u nás.
 
 
0/0
23.2.2005 9:07

benny

francie
0/0
23.2.2005 8:57

Radek

Fracie sladká Francie
Už několik let jezdím lyžovat do savojských Alp a neměnil bych.Když si vzpomenu na nádherně urolbované a po ránu naprosto prázdné svahy můžu autorce jen vzkázat nevíte o čem mluvíte a srovnáváte nesrovnatelné.
0/0
22.2.2005 14:32

Martin

Francie vs. Orlické hory
Mám to štěstí, že jsem se nechal před čtyřmi lety zlákat z českých hor na Alpy, konkrétně Les Menuires ve francouzských Třech Údolích. Od té doby tam jezdím každý rok. Letos na silvestra jsem byl v Deštné v Orličkách a upřímně řečeno jsem z toho zklamán. Nejde ani tak o kvalitu sjezdovek a množství sněhu. To se dá v našich podmínkách pochopit. Co mi téměř vyrazilo dech byl konečný účet, který jsem si spočítal. Sedm dní se vším všudy 8000,- A to je dost. Když si vezmu, že do Francie jezdím za 11000,- na shodně sedm lyžařských dní, je naprosto jasné, kam budu v příštích sezónách jezdit. Už jen proto, že ve Třech údolích najezdí člověk za jediný den tolik, co se mu u nás často ani za týden nepodaří. Navíc Tři údolí jsou považována za jedno z nejkvalitnějších středisek na světě (pro neznalé přes 600 km upravovaných sjezdovek) takže ceny v těch méně známých mohou být ještě příznivější. Volba je jen na Vás. Já jsem ji již učinil.
0/0
22.2.2005 14:07

Drahota

Klínovec je skanzen
Návštěva Klínovce a nebo Neklidu na Božím Daru Vás přívedena myšlenku, že jste se dostli oo 20 let zpět. Nis nového. I to, že jedna ze tří sjezdovek bývá pravidelně zavřena pro závody.Ale cena pernamentky je poříd vyšší a vyšší. Propojenost areálu žádná. Snad jen parkoviště se svým vysokým parkovným vám připomene existenci roku 2005.Ten kdo zažil lyžování v cizině mu zůstane věrný. Třeba i proto, že si můžete během dne občas i odpočinout. Když ne nikde jinde, tak aspoň na sedačkové lanovce. Myslím, že pro začínající a malé děti zůstanou naše střediska nenahraditelná.
0/0
16.2.2005 21:18

borka

jednoznačně ALPY
Musím říct, že do dneška jsem sjel pár českých středisek a abych pravdu řekl - vždy se moc těším až udeří březen a každoročně si jedeme prodloužit zimu do Alp (vesměs Francie), samozřejmě je to nesrovnatelný - co se týče lyžování. Jezdíme banda lidí vlastní dopravou a těch pár kaček co se dá navíc akorát tak za dopravu se vždy vyplatí. U nás je krásně, ale lidi kteří se starají o naše krásné kopce zatím nepochopili, že jsou tu pro lyřaře a né lyžaři pro ně Ikdyž vydělávat se musí, to je jasný, řekl bych něco za něco. Člověk i rád zaplatí, ale zatím radši v Alpách než v Čechách - což je škoda   
0/0
16.2.2005 8:22

Pavel

Uz nikdy ani jeden nocleh v ceskych strediscich
Pred Vanoci jsme byli v Ahrntalu. 4* nove zrekonstrovany rodinny hotel s bazenem, beauty farmou, 3/4(!) pensi a dvema 6 dennima skipassy na dve strediska v udoli - k bydleni junior suite s obrovskou koupelnou, slunecni terasou a dalsim WC jen cca sakumpikum 23.000,-Kc na 7 noci pro dva. Kazdy den nejaky program: tirolsky vecer, curlling, peceni tirolskeho vanocniho peciva etc. Super hotelierska rodina a stamgasti od Californie az po ehem. DDR a vsichni hrozni pohodari a jedna parta. O kvalite dosnezovani sjezdovek, cisteni parkovist od snehu, znaceni etc. uz ani nemluve. I detske loucky tam maji 3-4 sedackove lanovky a vsude srdecna obsluha.
Po tomhle zazitku uz znam ceske hory jen na otocku a skoda je tady utratit i za tatranku. Radsi si to necham zase pro Jizni Tyrolany - ti si to zaslouzi a daji za to protihodnotu.
Rad dohodim kontakt pripadnym zajemcum.
0/0
13.2.2005 23:44

eva

Alpy
Tak jsem měla možnost porovnat Monte Bondone v Itálii Černou horu v J.lázních,týden po sobě.Zájezd CK vyjde zhruba na stejné peníze,rozdíl v kvalitě lyžování propastný.Přestože v Alpách zrovna nenapadlo moc sněhu,na sjezdovkách se dosněžovalo a byly upravené.Středisko sice menší,ale permanentka na den-20 eur!Srovnejte si to českýma horama ....
0/0
10.2.2005 22:08

Cherry

Slovinsko
Já byl před Vánocemi ve Slovinsku v Kranjske Goře. Je to 500 km, tedy 6 hodin po dálnici. Sněhu bylo méně a tak jely jen tři vleky - ale celodenní permice proto stále jen 9 €. Sněhová děla makala celé noci. Ubytování - apartmán pro 4 asi za 7 000 Kč, v ceně i bazén ve vedlejším hotelu. Slovinci jsou příjemní, atmosféra je tam vynikající.  Příšte zase jen do Slovinska
0/0
9.2.2005 9:28

Hory

Pomatená autorka ?????
Zajímavé je, že jsem tady nečetl ani jediný pravdivý pozitivní příspěvek k českým horám. Není se čemu divit. Neskutečné fronty, neupravené krátké sjezdovky a ty ceny už se jim taky moc nedaří. Zajímalo by mě, kde by se autorka ubytovala v Harrachově za 150kč! Běžná cena je 400-500 (i více) Je úplně reálné dát za týden v Krkonoších 7tis. korun. Oproti tomu do velkých středisek v Alpách (pokud se nejede přes cestovku) se dá zajet za 10tis. a je to absolutně nesrovnatelný. Kdo tomu proboha ještě nevěří, ať to zkusí.
0/0
8.2.2005 14:14

vafle

Re: Pomatená autorka ?????
privatni ubytovani se skvelou snidania to i dovoli vzit si houdku s sebou se da poridit i v tech nejvyhlasenejsich strediscich za cca 20 -25 eur. Male obcersveni na sjezdovce se da za oprvadu minimum, to jest polevka a houska cca 3-4 euro. Vodu s sebou v lahvi a vecer koupit pecivo a sunku a syr v marketu cca 1-2 eur na osobu. co chcete vic?
0/0
10.2.2005 2:45

pavlkt

Dilema?
Mezi jezdenim u nas a jezdenim v Alpach je asi stejnej rozdil jako mezi trabantem a pasatem, navic zaplatis skoro stejne..
0/0
8.2.2005 13:07

vlk

nesmysl
Autorka asi žije v jiném století. Právě jsem se vrátil z Matrei v Tyrolsku. Cesta 530km-nikde ani známka po sněhu na silnici oproti našim neupraveným cestám.Skipass 131 Euro na 6dní-tzn. 660Kč na den. Všude okolo desítky možná stovky km super upravených sjezdovek, se spoustou kabinek a lanovek.Vleky talířky a kotvičky, které známe z 5ech tam mají pouze pro děti. Absolutně žádné fronty, široké sjezdovky, na kterých potkáte tak akorát svůj stín, běžné jídlo v horských boudách cca 6 Euro.
Takže jeden jediný minus, který existuje je o něco delší cesta. Vše ostatní jsou jenom žvásty autorky, která možná vlastní jeden z přecpaných kotvičkových vleků na Českém kopečku!!
0/0
8.2.2005 12:40

MildaPajda

Alpy vs. Cechy...
Letos na Slivouse jsem byl na Klinovci... ledovy plotny, neupraveny sjezdovky, pul litru desitky strarohnus za 35kc... dvojka ROZLEJVANY jakysikoly za 30,-...  Sem zas z ceskejch hor na nejakou dobu vylecenej... zlata Francie...  jezdime tam uz patou sezonu a zatim me to nezklamalo... Rakousko je taky fajn, jen mi prijde ze je to tam vsechno dost rozcapeny... vsude se musi autem... ke sjezdovce, do bazenu, nakoupit.... Cesky hory fakt ne... :(
0/0
8.2.2005 10:57

Caprice

Pirin
Já jsem byl letos již podruhé v Bulharsku v Bansku.Sice daleko,ale je to tam dobrý.Večery v místních tzv."Mechane" moc pěkný a levný Sjezdovky upravený,lanovky,vleky,kabinka vše nové.Sice mají Bulhaři dvojí ceny na skipas,ale i to se dá obejít.
0/0
7.2.2005 21:09

CJK

Re: Pirin
Prosim te, jak je to tam s cenama konkretne? A jsou tam na vleky fronty jako u nas? nejaky freeride moznosti? Diky.
0/0
7.2.2005 21:11

Caprice

Re: Re: Pirin
Ubytovaní dobré v soukromí 12 eur. Skipass cizinec 25 eur/bulhar 14 eur.Fronty max 5min o víkendu.Freeride možnosti jsou. V 7 lidech v hospůdce pití,jídlo,saláty atd.40 eur. Jinak můžeš kouknout na www.banskoski.com a dej si to na angličtinu mají to v azbuce.Mohu pomoci.
0/0
7.2.2005 21:26

CJK

Re: Re: Re: Pirin
ceny jak v Alpach :-(( To jsem myslel, ze budou Bulhari levnejsi... Za ty prachy pojedu radsi do Fr.
0/0
7.2.2005 21:44

Truelove1976

Schladming!!! :)
Tak se mi podařilo sehnat ubytování, dokonce budu na pokoji pro 3 lidi i sám a je to za směšných 19 Euro na noc i se snídaní! Koukal jsem na web kamery, úplně vymetená obloha a bez front, celý den to sleduji a jestli se čeká 1-3 minuty tak je to bez nadsázky moc!!! Zítra pádím na 2-4 dny.
0/0
7.2.2005 14:33

Truelove1976

Schladming
0/0
7.2.2005 14:31

Markéta

Dětský vlek v Zásadě.
Velmi mě mrzí, že i ve Vašich novinách jsou čtenáři mylně informováni.Zásada -ideální pro výuku a dětské lyžování- bohužerl neplatí. V neděli jsem vyrazila s rodinou a přáteli do Zásady, máme malé děti, které se učí lyžovat. K našemu překvapení dětský vlek v Zásadě není a v pokladně nám řekli, že ho odvezli a letos tedy vůbec nebyl v provozu. Oni sami byli z našeho dotazu překvapeni, ale nebyli jsme ten den první. Důvěřuj, ale prověřuj! Platí to stále a jek je vidět i u seriozních deníků.
Markéta Khauerová
 
0/0
7.2.2005 13:39

rasek

ALPY
To "věčné dilema" zde myslím už má každý vyřešeno-jasně, že Alpy. Mimochodem, nemá někdo zkušenosti s Tre Valli v Itálii? Budu tam týden na jaře.Jezdíme každý rok do Schladmingu(ubytování přímo na sjezdovce-celá chata pro 20 osob bez správce a jen pro nás-cena na osobu 2600Kč za týden), ale letos jsme chtěli udělat změnu.
0/0
7.2.2005 13:02

Kubas

Novodobý zlatokopové a horští dojiči.
Mám pocit, jako když se na českých sjezdovkách, začíná rejžovat zlato a dojit speciální plemeno (lyžaře).
Např. Tento víkend na Špičáku (Šumava)
Úprava tratí je zde pouze náhodná či ojedinělá, podle toto jak se asi vyspí pan rolba. Zde se o víkendu konal malý závod. Pouze jedna sjezdovka, samozřejmě ta závodní, byla upravena, ale uzavřena pro nás platící. Na ostatních byli muldy sněhu a mezi nima led jak med. Na černé byla i vidět i vydřená tráva, asi už se hlásí jaro. Podkud jste se jí vyhli tak už jste jen vlítly do muldy či na ledu a v tom okamžiku jste začali upravovat sjezdovku s vím tělem (a to asi je ta uprava rolbou, ale lidskou).
Před koncem otevřeli tu závodní sjezdovku. Tak jsem si ji stihl 2x sjet, a povím Vám, že jsem konečně mohl za ten den lyžovat. Jinak jsem celý den skákal přes kopečky, rozbíjel muldy, hrabal sních a bruslil na ledu. Ale pokud někdo má rád freestyl, freeride ci freezlomenina tak to je Špičák pro něj.
Snad se zlepší úp
0/0
7.2.2005 10:15

vafle

Re: Novodobý zlatokopové a horští dojiči.
jo mel jsi jet na arber
0/0
10.2.2005 2:49

takylyžař

dalsi info o Italii
Hotel na úrovni (bazen, sauna, tur. lazne, relax studio) s polopenzí - 30,- EU, petidenni skipas (chip) 120,- EU... ceny jidel a obcerstveni bez rozdilu nadm. vysky levnejsi v nejhorsim pripade stejne jako v Harachove a nebo Spindlu.
0/0
7.2.2005 9:00

Larsik

Bormio - info
Ahoj. Někdo se tady ptal na Bormio a sníh, takže posílám info. Byl jsem tam před čtrnácti dny a situace vypadala takto: Co se týče sněhu, tak žádná sláva. V San Colombanu se nedalo přejet na lyžích z jedné strany na druhou, což dost vadí. Ale poslední den připadlo asi 15 cm a sněžilo i při našem odjezdu, takže předpokládám, že už to bude v pohodě. Podle informací by mělo napadnout asi 40 cm nového sněhu a to by už mělo být OK. Na sjezdovkách vůbec nikdo, kromě víkendu. Bormio taky vynikající, ale zase málo sněhu, takže některé sjezdovky zavřené. Santa Caterina je sice menší, ale moc pěkné jednodenní lyžování. A Livigno, to je paráda. Spousta možností. Celý koplex Alta Vateliny je co se týče lyžování hodně vysoko. Jediná větší chyba je nutnost jezdit každý den autem, nebo skibusem, ale dá se to překousnout. Rozhodně doporučuju,už kvůli ceně. Bez jídla a dopravy byla cena ubytování v krásných apartmánech 5900,- za 7 nocí. 
0/0
7.2.2005 8:37

xy

dilema neexistuje
cena denní petmanentky není žádné hledisko. Důležité je, kolik km na sjezdovce za to najezdím. V čechách ty prachy většinou pročekám ve frontě.  Takže cena jednoho kilometru na sjezdovce jasně mluví ve prospěch Alp.  Ty neupravený sjezdovky po nočním sněžení jsou u nás také standard.  S nostalgiií vzpomínám na "komunistickou" Rokytnici, kde jedna jizda na Lysou stála 4 kč a v ranním šeru tam ještě blikaly světla několika rolb.
 
0/0
7.2.2005 8:28

TOOOM

Re: dilema neexistuje
Přesně! Tenhle problém už dávno neřeším. Alpy! Tam za den najezdím to co ani náhodou za týden v Krkonoších a v pohodě, bez front a nervů v kýblu z předbíhajících tulipánů a pšonků v 1/2 hod frontách. Když jedu do Alp bez cestovky, tak ubytování vyjde stejně draho. A pokud vás tam někdo srazí, tak je to zaručeně Čech.
0/0
7.2.2005 10:18

vafle

Re: dilema neexistuje
jo a kdyz jsme ji sjeli za den 3x  !!!! tak to byl uctyhodny vykon
0/0
10.2.2005 2:51

Naranja

Savojsko
Včera jsme se vrátili ze Savojských Alp a jsem jednoznačně nadšená. Žádné fronty, mnoho dlouhatánských po ránu perfektně upravených sjezdovek, klid a skuníčko... do českých hor už asi jednině na běžky.
 
0/0
7.2.2005 7:56

PresiDeath

Kolena
Na začátku článku si redaktorka stěžuje, že jí bolí po pár obloucích v boulích kolena. Hm, tak ta ať se na nějaké Alpy vyprdne a jezdí tak někam na loučku, třeba v Plavech. :-)
0/0
7.2.2005 7:32

takylyžař

Lyžování v Itálii
Vubec nechapu jak chce nekdo srovnavat nesrovnatelne. Mam letite zkusenosti z lyzovani v Italii - St.Martino Di Castroza (Monte Tognola). Upravenost sjezdovek, konfort prepravy - lanovky a sluzba u vleku, ceny skipasu a v neposledni rade ceny obcerstvení..... "Naproti tomu zlodejske Krkonose", kde v umastenem stanku do PVC 2dcl kelimku rozleva "kdosi" drzy levnou limonadu z Lidlu za 30,- Kč, liny vlekar cumi kamsi, jen ne na to, jak zaves vlece upadnuvsi devitilete dite. Upravenost sjezdovek ani nezminuji, fronty u vleku (bez komentare)... Ubytovani a poskytovane sluzby ve stejne relaci nejde srovnavat (Italie je na tom mnohem lepe)...... Proste hruza klepe kozim chlivem, to je fakt posetilost chtit neco takoveho srovnavat. Za sebe rikam ze naklady na lyzovani v Italii stoupnou pouze o prepravu do a z Italie domu....
0/0
7.2.2005 6:55

Volume

Re: Lyžování v Itálii
Bud rad, ze se tomu diteti nesnazi pomoc. Moje letosni skusenost: rekl jsem si vlekari abi pohl 6ti letemu klukovi. Takze, asi pet minut mu vysvetloval, ze to ma skusit sam a potom mu "pomohl". Poslal ho do hlubokyho snehu. Pad. Rana do hlavy od talire. Dalsi dva dny nechtel o lyzovani ani slyset. Super dovolena.    
0/0
7.2.2005 7:35

takylyžař

Re: Re: Lyžování v Itálii
Ja jsem tam pred nekolika lety jezdil mimo soukromeho lyzovani i s kolektivem deti... Naposledy pred tremi lety - Vim o cem mluvis... Tak me tam vytocili, ze od te doby jsem tam nebyl a v ani nehodlam v tech mistech lyzovat.... fakt mi stoji za to dat o 15 stovek vic a uzit si dovolenou...
0/0
7.2.2005 8:52

10 x v Itálii

Re: Re: Re: Lyžování v Itálii
Človíčku nebyls v té Itálii náhodou na jabkách a při tom se Ti nezdálo o lyžování? Ještě jsi tam taky možná byl před "Tombou" nebo před Kristem. Ale nakonec komu není rady tomu není pomoci. Normálním lidem doporučuji Itálii.
0/0
10.2.2005 15:49

Kočka

Re: Lyžování v Itálii
Itálie je nejlepší.
0/0
7.2.2005 10:43

Helios

Za lepsimi sluzbami na vychod!
Ze ceska strediska maji v chovani k zakaznikovi co dohanet je nepochybne. Ovsem pokud chcete zazit jeste lepsi zakaznicky komfort nez v Z evrope, zkuste Japonske alpy, napr. Nagano. Na konecne stanici lanovky/vleku vam zrizenec pomuze sesednout (i kdyz to nepotrebujete) a podekuje vam za pouziti vleku :). Pokazde...
0/0
7.2.2005 5:28

David

Itálie a Francie
Když do Itálie, tak doporučuji oblast Val di Sole skipas Skirama na celou oblast ( téměř 300 km sjezdovek). Ale také i Cervinia - Zermatt. To je lyžování pod Matterhornem. Rozšíření na celou oblast zahrnuje 350 km sjezdovek. Vyjedete na lyžích až do 3900 m.n.m., což je nejvýše ze všech středisek v Alpách. Pokud chcete zažít adrenalin pak si za 120-130 Euro zaplaťte výlet helikoptérou s průvodcem. Helikoptérou vyletíte do výšky 4200-4500 m.n.m a sjíždíte do Zermattu do 1600 m.n.m. Je to skvělý free ride a nezapomenutelný zážitek.
Francie je taky skvělá. Hlavně oblast Tři údolí, kde máte k dispozici 600 km sjezdovek. Letos jsem byl v Tignes a permici jsem si koupil na celou oblast (Espace Killy 300 km sjezdovek).
Když Alpy, tak Itálie a Francie. Je to záruka slunečného počasí a možnost jezdit i mimo sjezdovky v prašanu. 
0/0
6.2.2005 19:41

zo

Re: Itálie a Francie
Souhlas  skoro se vším až na ten freeride.Ve Francii tě tahle sranda mimo sjezdovky bude stát hezkou pokutu a dosti mastnou.Takže bacha.Volný freeride jen v Itálii a Švýcarech.Stejně tak vrtulník.Pouze Itálie a Švýcary.Ve Francii skoro nemožné.O Zermattu jsem psal níže takže naprostej souhlas.Cervinia jakbysmet.Akorát bycha asi volil Itálii a ne Zermatt pro bydlení.Plácat se ve vlaku nějaký ten kilometr se mi moc nechtělo.A navíc Cervinia/bydlení/ je levnější.Heliski jsem nezkusil.Musel bych to platit i  dcerám.A to už mi bylo líto těch eur.Skvělé volné terény jsou ve 4 údolích nad Siviéz.Ani noha.Skvělé vína která se pěstují v okolí Sionu.Sion hezký město, 2 hrady, cestou samý sady.Tři údolí taky žeru.Za týden není šance to projet.Nádherný sjezdy mezi zazobance do Courchevel.Netuším proč chce redaktorka srovnávat nesrovnávatelné.Ceny za bydlení stejné.Prodraží se to o cestu.Takže Davide skol.
0/0
6.2.2005 20:15

Lucie

Zell am See
Nabízím ubyt. v Zell am See 500m od sjezdovky nebo 5 min. autem na ledovec Kitzsteinhorn, kde se celoročně lyžuje. Penzion s apartmány, vybavená kuchyně, soc. zař., cena cca 23euro/os. Tel. 724058770 ahoj Lucie
0/0
6.2.2005 9:13

Michum

Re: Zell am See
Byl sem tam asi pred 2 roky,ale lyzovacka hodne slaba.
0/0
6.2.2005 10:12

Lucie

Re: Re: Zell am See
Tak to zkus znovu a uvidíš ........
0/0
9.2.2005 11:45

petr

Re: Re: Re: Zell am See
NEZKOUŠEJ. BYL JSEM TAM A OPRAVDU NIC MOC. MOŽNÁ V LÉTĚ...
0/0
9.2.2005 14:46

Marek

Bormio
Za 3 tydny vyrazim poprve na lyzovani do Italskych Alp - Bormio, takze doufam ze me to nezklame.
0/0
6.2.2005 8:30

Jezevcik

Re: Bormio
Neznam nic lepsiho nez Bormio. Sice to neni nejvetsi, ale jezdit sjezdy s prevysenim temer dva km (asi 1800m) a to hodne slusne (na tom spodku na Stelvio sjezdovce se ted jezdi MS muzi), to je absolutni bomba. A nahore jsi co by dup, letos tam nahradili tu starou dvousedacku, takze super. Sice to neni zrovna nejvetsi, ale kdyz si vyrazis vedle do Santa Cateriny nebo San Colombana (nebo i dale do Livigna), take super. A San Colombano, to je kapitola sama pro sebe, prvosjezdy i ve 3 odpoledne :-), na sjezdovce potkas dva lyzare za den, no super.
0/0
6.2.2005 14:32

zo

Re: Re: Bormio
Nebude to tam poslabší se snšhem letos.To co bylo vidět v TV tak ukazovalo na to že tam není sníh.Abys nebyl zklamanej.
0/0
6.2.2005 20:18

patrickx

muzete mi poradit
nejake fajn vyzkousene stredisko v italii, jezdime do mayrhofenu, kde je to super, ale radi bychom nejakou zmenu, navic sem slysel ze italie je levnejsi a je tam vic slunecnich dnu:-)...dik za info...
0/0
5.2.2005 22:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.