Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dětenice: táhnete se jako smrad, holoto líná

"Táhnete se jak smrad, holoto líná!" Rázná krčmářka mě strká po schodech do chmelem provoněných, nebo možná zapáchajících místností. Trochu drsný úvod. Člověk by čekal "dobrý den", nebo alespoň "pozdrav pánbůh". Několik zcela šokovaných tváří naznačuje, že někteří z této výpravy ani netuší, oč v Dětenicích jde. Právě jsme totiž vstoupili do středověku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lojza

detenice

je tam krásně, kuchtíkovi jsem se vycákal do a.... .

0/0
17.5.2007 15:32

Láďa

super a zase super
Mně osobně se tam líbilo, byl jsem nadšen a negativní reakce považuiji za čirou závist, nic víc. A pro pro kritiky ještě musím uvést: kdyby se tam měl personál chovat opravdu jako ve středověku, tak tam nikdo z nás nevleze, co by to bylo za hrůzu (měřeno našimi dnešními měřítky), takže komu se to nelíbí, ať tam nechodí, ale také nekritizuje. Může jít do Alkrónu s 5-ti hvězdami.
0/0
6.10.2005 12:54

cocoa

Ceny v "krcme"
Dobry den, prosim mohli byste napsat ceny jidel a napoju v teto restauraci, aspon priblizne. Dekuji
0/0
29.11.2004 11:45

maras

Dětenice nikdy více !
Snaha restaurovat rozpadlý zámek a pivovar by mohla být chvályhodná a hraná neurvalost personálu začne člověka za chvíli bavit. Jenže – neexistuje záměr, který by přiblblý český novopodnikatel nedokázal zmrvit. Ve jménu podbízení se tupému konzumu vznikl místo citlivě zrestaurované památky a útulné hospody se středověkou atmosférou nařvaný disneyland. Proč stojí ve středověkém pivovaru figuríny z výkladů a co má proboha se středověkem společného Bob Dylan, který tam na plný pecky vyřvává z repráků venku i vevnitř ? A ubozí obyvatelé vesnice ten kravál poslouchají dennodenně a auta návštěvníků mají nacpaná málem až na dvorcích. Hlavně, že se sypou prachy (někomu) a blbej čecháček se nažere (jak to nazývá obsluha).
0/0
25.11.2004 10:16

cocoa

Re: Dětenice nikdy více !
Dobry den, prosim mohl byste napsat priblizne ceny, kolik pivo, vino a jidlo? diky
0/0
29.11.2004 11:44

Chechta

To jistě
Vhodné jen pro lidi kreří postrádají poslední zbytky zdravého rozumu a zárověň smysl pro realitu. Je to jen laciné napodobování podobných podníků v cizině, ale za ceny neúměrně vysoký tomu co se tam dá vidět a zažít. Článek si evidentně objednal a zaplatil pan majitel.
0/0
21.10.2004 10:10

DaveQStone2

Stoji za to tam aspon jednou zajet
Hlavne do te restaurace. Je sice trochu drazsi (to vite majitel tam vozi nemce z Prahy) ale stoji to za to. Originalni nejen chovani obsluhy ale i stolovani samotne.
0/0
13.10.2004 15:02

Radek

Hrůza
Souhlasím s názorem ryba 8.10.2004 14:23
Na zámku na Vás opravdu dýchne arogance a narcismus majitelů. Je vybaven úděsnýma tretkama např.panenkama z asijské tržnice,nebo rádoby pozlaceným porcelánem který se leskne stejně falešně jako valná většina předmětů,tam se nacházejících.( v Praze ten porcelán patrně pro jeho kvalitu již na první pohled patrnou,prodávají v bazarech)
Smál jsem se zcela nepokrytě stejně jako tu už psal někdo přede mnou.Odfláknuté fresky stejně jako erby na chodbě či přijímací hale mě měli varovat.Na mnohých místech bylo zcela nepokrytě vidět podkresy tužkou. Pak ještě se mi vybavuje "lovecký salonek" vymalovaný (jinak se to nedá napsat) opravdu lidovým umělcem,dojem z něj je "hospoda IV. c.s. v Hornej-Dolnej.Včetně toho parožíčka všude ,hlavně citlivě a nápaditě natlučeného kolem okna. Pak ještě vděčně vzpomínám,jestli mě paměť neplete na snad fresku či co to mělo být, Zrození Venuše od Botticeliho,šílenost tragicky spáchaná jak se říká švihovkou.Každej pozaďář z Barrandova by to vyseknul líp.
Při odchodu ze zámku do odcházejících vjel majitel se svou limuzínou,rozhrnul je na dvě části a se znuděným pohledem zmizel ve své nemovitosti.Že je to majitel prozradil erb zámku skromně vyvedený z obou stran na předních dveřích jeho vozidla patrně německé provenience.
Po těchto zkušenostech jsem se hospodě vyhnul obloukem,uvědomil jsem si totiž že majitelem obou těchto atrakcí je tentýž člověk.
TAM JIŽ NIKDY.
0/0
9.10.2004 6:37

Pavel

dětenice
Je to tam super, vstupné  45 Kc,skvělý zážitek. Ceny lehce nadprůměrný. 
0/0
8.10.2004 22:13

Hanka

rozcarovani
Ja bohuzel tak euforicky zazitek z navstevy Detenic nemam. Nerikam,ze vsechno bylo spatne. Ocenuji i ja dobry napad. Prohledli jsme si pivovar (souhlasim i s tim, ze vstupne nebylo z nejlacinejsich) a rozhodli se najist v te "vyhlasene sverazne restauraci". Najit volne misto nebylo tak jednoduche. Vsechny stoly vevnitrku byly rezervovane. Venku se misto naslo. I k nam prisla sveraznym obsluha. Ale byli jsme predem varovani. Objednali jsme si a po 40 minutach nam bylo doneseno ouplne jine jidlo, o 300 korun drazsi (na jednu porci). Nevim, zda to bylo omylem ci umyslne (lapkove ziji stale). Obsluha se nam snazila vnutit neco co jsme neobjednali a pro case dohadu i vnutit to, ze jsme nerozumeli, co objednavame. Ale ja jsem z ceskeho puvodu, cesky stale mluvim stejne a i tak rozumim. S rodinou jsme se cesky nebavili, tak jestli to obsluhu "zmatlo", nevim. V kazdem pripade jsme nedostali nic, a kdyz jsme odmitli snist i zaplatit to, co jsme neobjednali, bylo nam receno, ze at tahneme, tam ze uz nic nedostaneme.
I takove jsou zazitky z Detenic.
Do zamku uz jsme pro jistotu nesli.
0/0
8.10.2004 18:19

Kiri

To je supr místo
Já jsem tam oslavil 20. narozeniny a jak píše autor je to zážitek, který si budete pamatovat hodně dlouho.pivko je dobroučký,ale jeho síla je různá podle toho jak sládkovi ujede ruka. Vřele doporučuji.
KIRI
0/0
8.10.2004 16:49

M.T.V.

Mě se tam líbí
Já jsem tam byl už tak čtyřikrát, možná pětkrát. Máme nedaleko chalupu. Nejdříve k té krčmě. Pivo mají skutečně výborné, já rád světlé, drahá polovička si zase dá raději tmavé, je sladší. Vždy, když se tam chystáme, tak se dlouho hádáme, kdo bude řídit a kdo si dá pifko.  No jednou sme tam jeli na kole a pěkně sme si dali do trumpety. Jídlo nám taky vždy chutnalo. Je pravda, že je to trochu dražší, ale ta atmosféra za to stála. Nikdy se nám nestalo, že bysme dlouho čekali, ať už na jídlo, pití nebo placení. Ani vulgární na nás nikdy nebyli. My sme na jejich "hru" vždy přistoupili a myslím, že obě strany se dobře bavily.
Poprvé jsme tam byli loni, to bylo asi nejlepší. Bylo to o víkendu večer, po stolech tam běhali loupežníci s meči. Pak přišla břišní tanečnice a nakonec sme si s loupežníkem hodili kostky o (aluminiový) stříbrňák.  Letos mě tedy dostaly ty jejich elektronický krabičky, se kterými tam šenkýřky pobíhaly.  Letos jsme jezdili ve všední dny, tak ta možná nebylo tolik lidí a obsluha byla bez problémů.
Na zámku jsme byli taky. Nejsem historik, ale celkově se mi to líbilo. Průvodkyně nám na rovinu řekla, že interiéry jsou rekonstruované a prakticky nic z toho, co jsme viděli, mělo nějakou významnou historickou hodnotu. Většinou se jednalo o repliky nebo tretky. Nikdo se nám nepokoušel namlouvat, že se jedná o nějaký historický skvost.
A pivovar se nám taky líbil. Kde jinde můžete popadnout vařečku a zamíchat si pivo v kádi?
Byli sme tam i v létě na Gulliverovi, to se nám také líbilo. Já osobně tam vždy jdu s vědomím, že v Dětenicích se rodí český "Disneyland", nic si nenamlouvám, nedělám si žádné iluze - o peníze jde každému vždy až v první řadě.¨A každá sranda něco stojí. Mají to tam pěkné, pivo dobré, no a ceny zhruba odpovídají centru Prahy a okolí.
0/0
8.10.2004 15:41

návštěvnice

ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI
Před rokem jsme se pokusili navštívit středověkou hospodu,bylo tam pěkný teplíčko , měli jsme pěkný hládeček a náramnou chuť na místní speciality.Objednávka pití dopadla dobře.Žízeň jsme  zahnali. Objednávku jídla jsme urgovali hned několikrát. Po dvou hodinách trpělivého  čekání jsme to vzdali .Maso se po několikerém ujišťování, že jsme právě na řadě , stále griluje. A náš pětiletý syn má nezapomenutelný zážitek na hospodu , kde jsme nedostali najíst . ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI. Postežovala jsem si kolegovi  v práci. My jsme dopadli dobře.   Kolegova rodina při návštěvě nedostala ani objednané nápoje.
0/0
8.10.2004 15:26

ryba

nazor
Ja tam byl v lete taky. Uz vstupne 130 kc neni zrovna lidove, Karlstejn je levnejsi. Inu, ale nevadi. Pekna je zahrada, ale zas takova bomba to neni, az moc pripomina ustavni. Zamek je pekne a pomerne citlive opraven zvenci. Zevnitr to na me pusobilo hodne umele, ze vsech koutu dycha narcismus zameckych "panu" a automaticke zakastovani mezi modrou krev jen diky prachum...vubec byznys tam jede na plny pecky. Vrcholem jsou obrazy majitelu, to ve me opravdu vzbudilo hlasity smich, coz si (velmi hezka) pruvodkyne vylozila jako vyrusovani, pac ostatni mlceli. Jinak personal velmi mlady a velmi hezky, jak kluci, tak holky, jednoznacne kvuli pozitivnimu image. Co se tyce "pivovaru", to je totalni prohra:) Byli jsme tam shodou okolnosti s jednim zamestnancem Svijanskeho pivovaru a ten zcela spolehlive poznal jejich KEG sudy i pivo:) Na pude maji par figurin a trakaru, nic, pro co by se melo obetovat 50 kc. V hospode jsem nebyl, nemohu soudit. Muj pohled: Povyrazeni pro (bez urazky) povrchnejsi lidi, hezky, uhlazeny, umely, drahy, pro me zbytecny, me uz tam neuvidej. Hezky holky, ty stojej za to, lec dle nazoru (jedna pani povidala) jsou hodne brany na hul a nikdo se s nima nepare. Jedte radsi do Libane na svijansky pivko, nebo rovnou do Svijan
0/0
8.10.2004 14:23

Emil

Praha
To nic neni, slyset "holoto". To ja zazil v normalni prazske hospode jinsi predstaveni: " Hostu jako sracek, vypadnete!"
0/0
8.10.2004 14:13

lada

byl jsem tam, ale se středověkou restaurací U Sádlů v Praze se to nedá srovnat.
Je to nepříliš podařená grilovačka za velký peníz.
0/0
8.10.2004 12:25

Win

Re: byl jsem tam, ale se středověkou restaurací U Sádlů v Praze se to nedá srovnat.
K Sádlům nikdy více, omlácený talíře, a pokud mluvíš jen česky, personál ti to dává dost dobře najevo, že tam nepatříš!!!  (konkrétně jejich pobočka v Klimentské ulici)  
0/0
8.10.2004 13:01

Skritek

Re: Re: byl jsem tam, ale se středověkou restaurací U Sádlů v Praze se to nedá srovnat.
V Klimentske jsme zazili taky dost nevlidny personal. A hlavne nas prekvapily ceny - nechali jsme se castecne nalakat internetem, kde zrejme zapomneli aktualizovat ceny...takze real byl o neco vic drazsi...a navic ta obsluha...never more
0/0
8.10.2004 13:10

Dana

Dětenice jsou skvělý
My byli v Dětenicích v létě, moc se nám tam líbilo a cenově je to podle nás trochu výše, ovšem ještě pořád si i "normální" člověk může dát pivo i jídlo. Pobyli jsme tam skoro tři hodiny, užívali jsme si rozpaků nově příchozích, ale s žádnou vulgaritou jsme se nesetkali. Spíš návštěvníci nejsou zvyklí zdravit, když přicházejí. A vzhledem k tomu, že šenkýřka musí obsluhovat i venku a tudíž chodit stejnýma dveřma jako příchozí do místnosti, kteří se jí tedy, bohužel, pletli. Prostě komu se to nelíbí, tak ať navštíví jinou restauraci současnosti. Příští léto tam jedeme znovu a to večer, protože od 18:00 tam je program. 
0/0
8.10.2004 11:57

Skritek

Mluvis mi z duse, Jiri
Naprosto s tebou souhlasim, Jiri. Pochazim z vedlejsi vesnice a vim, o cem mluvis. Nakonec mi to nedalo a sla jsem se do zamku podivat, abych pak mohla soudit. Je hezke, co z detenicke zriceniny zamecky pan udelal. Za ta leta zanedbavani, kdy v zamku fungovala zvlastni internatni skola pro "problemove" deti, opravdu dost zchatral. Tady bych ale spis pochvalila remeslniky a malire. Fanousek historie a skvostu jako je Hluboka, Sychrov, Hradek u Nechanic nebo Rozmberk moc nadseny nebude. At uz jde o histotii nebo dobovou autenticnost vystavenych exemplaru. V krcme jsem zatim nebyla, takze nemuzu hodnotitt. Ale myslim si, ze jsou i drazsi i horsi i lepsi i vyjimecnejsi podniky a zalezi na kazdem, jestli za tu neobvyklost chce tolik dat. Nikdy se preci neco nelibi vsem. Musim se ale priznat, ze celou "zameckou atrakci" hodnotim zaujate, protoze vim, kolik trapeni prinasi starousedlikum jak zamecky pan a je roztahovacnost v Detenicich a okoli, tak navstevnici samotni. Detenice uz nejsou poklidnou vesnickou a lide tu casto nemohou kvuli bezohlednosti motorizovanych navstevniku ani bezpecne projit po navsi, protoze chodniky jsou oblepene auty. Ale to uz asi je na jiny clanek...
0/0
8.10.2004 11:53

Marcela

Hrůza hrůzoucí
No.. tak když to čtu tak si celkem nevím rady jak napsat,že já jsem byla ze zámku tak zděšená,že mi to dodnes leží v hlavě,jak může někdo být takové prase a zrekonstruovat zámek tímhle způsobem..kdo se aspoň trochu vyzná v umění musí manžele Vondráčkovi na místě a bez varování zastřelit ...jakýmisi podivuhodnými "freskami" na zdech,o kterých průvodce tvrdí,že jsou právě objevené a při letmém pohledu člověk zjistí ještě tužkou předkreslený vzor na zdi až po nábytek "ze soukromých sbírek"" či nádobí z čínských tržnic a panenky odtamtéž..ovšem bomba jsou portréty manželů Vondráčkových:-))(zřejmě od stejného patlala,co patlal fresky)....ty jsem naštěstí viděla skoro až v závěru prohlídky a připadalo mi nanejvýš nevkusné nechat se vymalovat a pověsit mezi slavné majitele zámku:-)))...závěr prohlídky byl ovšem korunován víc než úspěchem.. z horního ochozu sešla "zámecká paní Vondráčková" v teplácích adidas.. kdyby měla ještě koš s odpadky, byl by to ještě větší kolorit:-))...no nevím.. po tomhle kulturním zážitku jsem pro jistotu vynechala i tu hospodu:-)).. už jsem nechtěla riskovat vůbec nic
0/0
8.10.2004 11:30

Majkl Džeksn

Re: Hrůza hrůzoucí
Mila damo,
mozna vam uslo, ze zamek manzele Ondrackovi zachranili pred totalni zahubou po jeho bolsevickem uzivani ve forme pastaku. Za to, ze vubec do zamku, ve kterem bydli, nekoho pousti, jim patri dik! A ony fresky byly skutecne odkryty pri rekonstrukci, ktera probehla podle fotodokumentace pana Rehaka, posledniho majitele pred vyvlastnenim. Zrejme se v pravosti umeleckych sbirek strasne vyznate, kdyz hodnotite neco, o cem nic nevite... Myslim si vsak, ze z vas, jako z mnohych, mluvi zavist ok tem zbohatlikum Ondrackovym (koho by nenapadlo, ze by to bylo fajn neco takoveho mit, a jak to, ze ti hajzlove na to maj atd. atd. - bolsevik v nas stale zije)...
0/0
8.10.2004 11:43

Skritek

Re: Re: Hrůza hrůzoucí
A muzu se zeptat, kdo jsi ty, ze tak zanicene mluvis o autenticnosti toho "skvostu"?
0/0
8.10.2004 11:56

Majkl Džeksn

Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Kdo jsem ja? Normalni clovek, na rozdil od rozhorcene pisatelky jsem si o historii zamku, nez jsem tam jel, cosi zjistil, neni to tak tezke. A taky jsem ten zamek pred 15 lety videl na vlastni oci v socialistickem vlastnictvi.
0/0
8.10.2004 12:04

Skritek

Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Nejsi jediny, Majkle, kdo zamek videl na vlastni oci. Ja jsem si v zamecke zahrade hravala, kdyz jsme byli mladsi, ale to byla jeste vsem prichozim pristupna zadarmo. Jedine, co chtela Marcela rict, byl jeji zazitek a pohled na detenicky zamek. Kdyz se ji to nelibilo, muze to preci rict, mame svobodu. Nechapu, proc se tak rozcilujes.
0/0
8.10.2004 12:44

Skritek

Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
A mimochodem - ja se taky radim k tem s negativnim postojem. A rozhodne to neni ze zavisti, ze nemam takovy majetek jako pan Vondracek. Nahodou jeho marketingovou strategii ocenuji. Je profesionalne propracovana do detailu, vyuziva ruznych prostredku a lecktery podnikatel by se mohl priucit. Ale vadi mi to, jake buliky na nos vesi navstevnikum zamku a dovoluji si ho prezentovat za buhvi jakou historickou pamatku. To je prehnane.
0/0
8.10.2004 12:48

Majkl Džeksn

Re: Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Uz jsem toho chtel nechat, ale neda mi to. Skutecne nevim, kde je prezentovan zamek jako kdovijaka historicka pamatka. Nikdo, ani pruvodce v zamku, mi netvrdil, ze to tak je. Naopak, pruvodci priznavaji, ze se jedna o kompletni (tedy umelou) rekonstrukci. Nic nezatajuji. Zamek historii ma, oni se mu vsak jen pokusili vratit podobu z roku 1945 podle fotodokumentace. Nic vic netvrdi. Chapu, ze to nekoho zklame, ale pak mel radsi jet treba na Frydlant. Ovsem nevim, proc by ten zklamany mel jejich snahu tak dehonestovat. Z toho proste cisi zavist jako Brno, nemuzu si pomoct. Mimochodem, uplne stejne "nehistoricky" je vybaven a upravek treba Kokorin a nevsiml jsem si podobnych reakci - asi proto, ze ho nevlastni zadny "vychodni mafian"...
0/0
8.10.2004 14:03

Skritek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Treba se uz zpusob pruvodcovani zamkem za ta leta zmenil. Ja jsem tam byla cca pred tremi lety. A hlavne na to cele nahlizim trochu jinak nez jen jako radovy navstevnik zamku. Ale o tom jsem psala jiz drive.
0/0
8.10.2004 14:29

ptiger

Re: Re: Hrůza hrůzoucí
No jasně, všichni jsme bolševici závistiví...Tak když jseš tak nadšenej, tak u Kladna si taky podobnej podnikatel Orna postavil nový hrad a je to dost podobný: taky krčma s předraženým jídlem, taky vlastní " sbírky", taky peníze z východních zdrojů...nejsem "socka"(mimochodem slovo svědčící o národní posedlosti penězi za každou cenu), ale ze "zámeckých" restauracích jsem měl často dojem, že mě chtěj prostě podojit a vypadni, to ve spustě restaurací v centru Prahy kupodivu nemám.
0/0
8.10.2004 12:05

Majkl Džeksn

Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Videl jsi Detenice? Asi ne, jinak bys je tezko mohl srovnavat s "hradem" pana Orny.
A on te nekdo nuti chodit do predrazenych podniku a strkat jim penize? A jak to dela, ze bych to zacal delat taky? Jestli nekdo neco ma a laka lidi k navstevam jeho podniku a pritom z tech lidi, chudacku malych, dobrovolne prislych, taha nekrestanske penize, je to jeho vec. On totiz funguje zakon nabidky a poptavky. Je-li to nekde drahe a stoji-li to za ...., nikdo me tam nedostane. Je to svobodna volba. Ja se pred tim, nez vlezu do hospody, podivam, co me to bude stat. V Detenicich jsem do hospody nevlezl, ac mi to drahe nepripadalo. Je to moje volba.
Holt, jak nekdo neco ma, je to mafian, minimalne vychodni!
0/0
8.10.2004 12:18

Levhart

Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Výraz "socka" se mi naopak líbí - jde o vkus. MHD jinak nenazvu a občas tím jezdím, tedy patřím zřejmě také do té skupiny a nijak mne to neuráží ...
0/0
8.10.2004 14:22

Marcela

Re: Re: Hrůza hrůzoucí
milý pane Vondráčku ..nepopírám,že rekonstrukce byla využita ke komerčním účelům.. nechť u toho tedy zůstane a nepředkládají se nám "plebsu" jakési nesmysly... nebojte se,že o historii jsem si nepřečetla(umím dokonce i číst i když jsem závistivá)...a to,že někdo zrekonstruuje zámek mi připadá naopak moc záslužná práce a tak mě prosím nenapadejte z jakési přiblbé závisti  je mi naprosto jedno,kdo co má...jen jsem nerada na blba
0/0
8.10.2004 12:17

Majkl Džeksn

Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Diky, tak jsem se stal panem Vondrackem. Jeste kdyby mi tak priklepli na katastru ten zamek.... nebo si snad myslite, ze musim byt zrovna vami kritizovanym majitelem zamku, abych k vam byl kriticky?
Docela by mne zajimalo, kdyz jste znalec, co jste tam v interierech konkretne nasla podezreleho... to by byla jina diskuse. Me totiz nepopudilo to, ze kritizujete, nybrz to jak kritizujete. Nemylim-li se, chtela jste autory rekonstrukce rvonou zastrelit....
0/0
8.10.2004 12:23

Marcela

Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
ano.. zřejmě nechápete nadsázku ,se kterou jsem to psala a přehlédl jste úsměvné xichtíky.. to je mi líto
0/0
8.10.2004 12:24

Majkl Džeksn

Re: Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Ne tuhle nadsazku nechapu. Napsat o nekom, ze je takove prase a pak tam dat ksichtik, jako ze je to nadsazka, to nechapu. Ale neopdpovedela jste mi - co konkretne, krome neduvery k freskam, jste odhalila v interieru jako podezrele?
0/0
8.10.2004 12:32

Marcela

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
myslíte,že má cenu se ještě dál o tom bavit?.. napsala jsem negativní postřehy.. to je všechno...nemám důvod se rozepisovat dál.. můj názor je jak vidím menšinový a tak si dál užívejte Dětenic..chtěla jsem jen upozornit manžele Vondráčkovi,že není celý národ debilní...
0/0
8.10.2004 12:38

Majkl Džeksn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Kdyz jsme u toho nedebilniho naroda - pise se: "chtela jsem upozornit manzele Vondrackovy....". Skutecne se nema cenu bavit dal, protoze vam schazi argumenty. Nashledanou!
0/0
8.10.2004 12:41

Matejka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Vidim ze nekteri lidi jsou opravdu ubozi a maji chut se hadat a napadat porad. At jste majitel nebo ne, proste jen mate svuj "velmi zaujaty" -od toho jak tady velmi se snazite rozmluvit komukoliv cokoliv - nazor. Tak si ho nechte a chapejte ze se s vami pripadne nechce nikdo bavit.
0/0
8.10.2004 16:22

Messi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Musim se zastat Majkla - ma pravdu v tom, ze Cesi jsou narod zavistivcu a zavidi vsem co neco dokazali /hokejisti,Superstar,restituenti, majitele zamku, atd../. KAZDY ma u nas stejnou sanci - pujcte siu banky nebo ted od EU a zrekonstruujte zamek nebo stary pivovar nebo cokoliv jineho...pak budete vedet co to stoji usili neco VYBUDOVAT a prestanete blbe kritizovat a zavidet. Za temi lidmi je KUS PRACE....
Kritiku neodsuzuji, ale musi byt KONKRETNI. neco se mi nelibi? tak prece napisu proc...a nez o necem zacnu blbe tlachat tak si o tom neco zjistim...
Pomluvit a ocernit je velice jednoduche, pochvalit praci a uspech nekoho jineho je slozite ze?
0/0
8.10.2004 19:26

Majkl Džeksn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hrůza hrůzoucí
Ale pane Matejko, jestli je ubohe to, ze se na diskusnim foru zeptam na argumenty a fakta, pak budu rad i nadale ubohy. Vidite, a ani na vas neutocim...a uz tady definitivne koncim, protoze jsem jiz rekl vse.
0/0
8.10.2004 20:31

socka

Re: Hrůza hrůzoucí
ja mam taky v obyvaku vylepenej portret  mezi karlem ctvrtym a TGM, co je komu po tom ??
 
0/0
8.10.2004 13:55

Jiri L. - Olomouc, t.c. Londyn

fasada s prazdnym obsahem
Zamku v Detenicich, resp. vlastnikum nelze uprit jedno: obchodni zdatnost, ktera ukazuje, ze lze komercne vyuzit i pomerne nezname pamatky. Pohybujete-li se v Ceskem raji a sirokem okoli, uvidite poutace na Detenice vsude. Problem je ovsem v tom, ze: 1. historicka fakta dostavaji pri prohlidkach v Detenicich na frak (nesmysly o pobytu nekdejsich celebrit jako byla Ema Destinova); 2. rekonstrukce zamku uvnitr i navenek neni vzdy hodnoverna a pamatkari, jindy a jinde tak prsni si asi nevedeli rady;  3. slavna krcma opravdu vynika sprostotou obsluhy, ktera ale neni prilis zabavna, kdyz cekate 20 minut na zaplaceni. Dalsim "kladem" je predrazenost jidla a piti. O nejake stredoveke autenticnosti nemuze byt ani reci, pritom neni nutne, aby clovek byl historikem stredoveke kazdodennosti.  PODTRZENO SECTENO: Pokud chce clovek vnimat historickou krajinu v Ceskem raji, je lepsi vylezt na vrch Velis a rozlednout se na Trosky, nebo podivat do Sobotky , na Humprecht a dale na Kost, prestoze zacina byt take jiz ponekud jarmarecni.  A co se piva tyce. Nedaleko Detenic, v hospode na rohu libanskeho namesti je dobre pivo, na kterem si posmakoval i Jaroslav Vrchlicky - skutecne tam byl.  Prijemne a autenticke zazitky preje Jiri
 
0/0
8.10.2004 11:22

JP007

Re: fasada s prazdnym obsahem
Musím říci, že Tvé hodnocení považuji za opravdu ojedinělé. Nemohu říci, že to není pravda, protože je to otázka subjektivních pocitů, ale osobně jsem se nesetkal s nikým, kdo tam byl a hodnotil by to stejně. Většina mých známých (včetně mě) tam byla a onu hospodu s pivovarem takto nikdo nehodnotil. Zámek se mi také líbil, nicméně připouštím, že na některých Tvých výhradách ve vztahu k zámku něco je.
0/0
8.10.2004 12:21

Stax

No nevím
ale uvítat mě někdo cizí se slovy "táhnete se jako smrad, holoto líná", tak bych ho asi poslala do haj*lů  (aby rozuměl) a šla pryč. Pochybuji, že za "toho středověku" se krčmáři takhle chovali k příchozím.
0/0
8.10.2004 10:14

re

Re: No nevím
Ono to zas tak hrozný není, nás zdravili pozdrav Pánbůh, což mi přijde vcelku slušné a dobové ...
0/0
8.10.2004 10:16

JP007

Re: No nevím
Věř tomu, že ne. Náhodou je to docela sranda, oni Ti nenadávají. Po chvilce pochopíš, že se jen snaží stylově a dobově mluvit. Vše je tam velice zajímavé a působí to opravdu dobře.
0/0
8.10.2004 12:15

thomas

aktualita?
Mám takový pocit, že článek o tomto zámku se hospodou a pivovarem tu už letos byl:-). Nevím, jestli by se měla popisovat stejná místa dvakrát do roka:-). Je spoustu jiných turisticky atraktivních míst, která stojí za pozornost...
0/0
8.10.2004 10:11

Vašek

Chování personálu
Byl jsem tam loni se skupinou cca 12 osob a velmi jsme si to užili. Poersonál se choval podle toho jestli jste na jejich hru přistoupili či nikoliv. Během naší návštěvy dorazil postarší pár s vnučkou a byl obsloužen se vší slušností bez nucení do pózy která by jim asi nevyhovovala. No a pivo moc dobrý.
0/0
8.10.2004 9:33

Levhart

Mě se tam líbilo
Mám odtud čerstvé zážitky (z neděle) a musím říct, že jsme si to tam užili. Je fakt, že tomu pomohlo i těch 7 piv, které fakt má specifickou chuť a docela mi jelo, ale kdo to psal, že je to 14-ka ? To bych neřekl, to bychom asi vypadali jinak ... . Nejlevnější to není, takže pro socky nic moc, ale jednou za čas proč ne - já se tam rád vrátím ... . Jinak sedlák je uváděn pro 1-2 osoby, takže se nedivím, že tři se z toho nenajedí (něktrý z příspěvků níže). Ale se ženou, která toho zase tak moc nesní, jsme se najedli z toho akorát a 185 korun za véču (teda bez toho piva :))) ) pro dva lidi snad není taková darda.
0/0
8.10.2004 9:31

Levhart

Re: Mě se tam líbilo
sorry, 285, za 185 je 900g žeber, ale to sníst už chce nácvik :)
0/0
8.10.2004 9:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.