Diskuse k článku

Skoro všichni se sejdeme v Chorvatsku

Voda se lehce pohupuje. Hladinu čeří jemné vlnky, jako by se po ní roztáhl křišťálově lesklý krepový papír. Ležím na pláži a horké oblázky mě bodají do nohou. "Mamííí, pojď do vody!" pokřikuje opálené dítko ve vodě na své rodiče. Není to pro dnešek poslední český hlásek. Mám pocit, že jsem na Lipně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Oldbubu

Kterou cestou se vydat
Jedu po dlouhé době do Splitu. Mám se vydat po staré cestě myslím tím Přes Plitvické jezera, nebo vyskoušet novou né zcela dodělanou dálniční trasu?
7.7.2004 1:13

JAJ

Re: Kterou cestou se vydat
tady je vse, hlavne osobni zkusenosti ;-)
26.7.2004 11:41

pete

dobre...
pekne stranky o Chorvatsku jsou na http://chorvatsko.ceskestranky.com
3.7.2004 23:47

Plukes

Hodnota a cena
V Chorvatsku je nejkrasnejsi priroda. Bohuzel, ta zeme ma jednu velkou nevyhodu - Chorvaty. Odiraj Vas za kazdou cenu, chovaj se k turistum jak k ucastnikum zajezdu ROH. Ceny jsou opravdu vysoke, ale kde nejsou, ze?!. Narozdil napr. od Recka za vynalozene penize dostanete jen mizivou hodnotu.
2.7.2004 16:06

fany

Re:
Takže skoro jako u nás.  Praha vs. Pražáčci. Je to smůla, že všechno pěkné musí asi být kompenzováno něčím blbým.
7.7.2004 9:21

petr skala

Re: Hodnota a cena
pote co se nam po nocni ceste do Chorvatska pokazilo auto jsme narazili na nekolik neprijemnost.Jedna z nich: Meli jsme jednorocni holcicku a byli jsme dost unaveni. V servisu mi rekli ze cesky neumi at se naucim chorvatsky a dale na mou pritomnost nereagoval. Auto mi pomohl opravit az Cech ktereho jsem stopnul .Od te doby vubec po chorvatsku netouzim. Nekdy mam dojem ze nekteri chorvati cechy nenavidi natoz aby nas brali jako "rovnocenne" turisty.
7.7.2004 20:28

jiri

Re:
Nejenom Recko, ale i Bulharsko je 100x lepsi, a navic se k vam chovaji jak k pratelum. S odiranim a chovanim Chorvatu mam bohuzel neblahe zkusenosti. V Bul. je pristup k turistum o hodne lepsi, i kdyz i tam se chteji na nas prizivit, ale aspon s usmevem a ne s kyselym ksichtem jak Chorvati!
21.7.2004 15:45

Karel

Poprvé
Letos poprvé jedu do Chorvatska, ještě jsem tam nebyl. ( Baška Voda) , Jedeme s cestovkou, takže ubytování máme zajištěno a nějaké to jídlo berem s sebou.  Myslíte, že nám s ženou bude stačit 1.700 Kun a 100 EUR ? Jedeme na 10 dní.
1.7.2004 15:33

Re:
Já jsem se odtuď vrátil, je to tam perfekt, akorát draho jako ..... ale stačit to bude, případně karta neni k zahození. Například v BV je několik bankomatů. Spíše jsem se chtěl optat, kolik Vás stálo ubytování na den pro dva a kam jedete, apartmám, hotel? Jinak např. normální jídlo v happy hourse v restauraci stojí cca 100 kun/dva lidi, vodní skůtr 150 kun/chvíle, luxusní jídlo cca 200 kun/dva a pod. Perfektní pláže jsou vlevo, když jdete z kopce.
1.7.2004 15:48

Karel

Re:
Jedeme do studia pro dva a i s autobusovou dopravou to stálo 16.000,- Kč. Ap. dům je 200 m od pláže, dobře vybavené s balkonem a prý výhled na moře.
1.7.2004 20:13

Honza

Istrie
Před 3 týdny jsem se vrátil z Istrie - Umag, Novigrad,Poreč,Vrsar,Rovinj,Pula,Veruda na plachetnici. Ceny jsou opravdu úděsný, např. v Pule v maríně jsem dal za 1 pivo 18 Kn, kuz ve směnárnách byl okolo 4.41-4.50 Kč/Kn, to jsou asi 2.50 EUR, čili jako v Německu.  Nejvíc mě štvaly v hospod malý porce jídla a hlavně skoro žádný přílohy. Ať jdete do kterékoliv hospody, všude je to stejný. Potom mě vadilo, že v některých hospodách je společný jeden záchod pro dámy a pro pány. Počasí letos - začátek května - nic moc. Pršelo, zima, moře 17 C. Potom už to bylo lepší.
1.7.2004 15:15

citron2

Bulharsko
chtěl bych do Bulharska jet letos v září.Prosím napište někdo s kterou cestvkou kam atd.Děkuji moc.
1.7.2004 13:28

Re:
Byla jsem v Bulharsku na Zlatých pískách letos na přelomu května a června letadlem koupené u Čedoku. Můžu všem doporučit. Skvělé, čisté hotely, výborné jídlo, pěkné pláže, čisté moře, fakt super. A co je hlavní - levně. Čedok to má skvěle organizované...od cesty z letiště na letiště, přes ubytování, výlety apod. Delegátka chodí každý druhý den do hotelu, kde bydlíte...dá vám její mobil, kdyby se něco přihodilo...opravdu super a žádný problém. Moc doporučuji. Chorvatsko a jiné země jsou taky pěkné, ale za jiné peníze.
1.7.2004 14:14

Re: Bulharsko je prima
V úterý jsme se vrátili z Primorska, CK Bulgariatour, ubytování bylo dobrý (pension ,jednoduchý , žádnej luxus,ale s ledničkou ). ve 4 lidech jsme si museli všechno koupit , od snídaně po večeři, vyšlo to na 8 000 (12 dní). Včetně mnoha piv (1,0-1,50 ). Šašliky  a grilovaný maso už nemůžu ani vidět (metrová šavle asi 7 leva). Jídelníčky jsou česky, personál většínou česky rozumí. Prodavači neotravujou a trpělivě čekaj co jestli si něco koupíte ,nebo ne.Množství velmi kvalitních "značkových" bot (Made in Turek ). Celou dobu probíhal nějaký lidový festival, takže každej večer ,(mimo fotbalu ) , bylo nějaký vystoupení ( i děti z HK). V moři neni tolik života jako na Jadranu, ale je teplejší než v Řecku. (18.6 už byl 21°). My jsme byly spokojeni.
1.7.2004 15:58

nussknecker

Re: Bulharsko je jednička
Bulharsko vsem vrele doporucuji. Vratili jsme se odtamtud v nedeli 4.7. a tamni pobyt jsme si bezvadne uzili. Jeli jsme vlastnim autem, mame v Bulharsku domorode kamarady, takze ti se o nas moc hezky starali, zaridili ubytovani, pripravili gurmanske zazitky apod. Pobyvali jsme v Sozopolu - severni i jizni plaz je tam OK. Jeste lepsi plaz je v Primorsku a nejlepsi, co jsem kdy videla byla v Kiten (a to srovnavam nejen s Chorvatskem ale i s Italii, Gran Can, Tenerife apod). Za shlednuti stoji take prirodni rezervace kolem reky Ropotamo. Bulhari jsou moc mili, vetsinou rozumi cesky a vazi si ceskych turistu. Tamni jidlo je vyborne - same salaty, balkansky syr, maso na grilu, jidlo zapekane v peci, ryby. A musim zduraznit, ze nikomu nebylo z niceho spatne. Umi take vybornou kavu a kapucino - srovnatelne s Italii.V Chorvatsku jsem predtim byla 3x a uz bych tam nejela. Nevyhodou je ta dalka, samotna letenka se za rozumnou cenu prakticky neda koupit, navic CSA letaji jenom do Sofie a to je od more pekne daleko. Cestovky letaji do Burgasu nebo do Varny, ale zase vam neprodaji jenom letenku. Nejvetsi buzeraci jsme na hranicich zazili s Madarama - prechod na zpatecni ceste mezi Rumunskem a Madarskem. Proste konsky narod. Bulgaria forever.
8.7.2004 11:30

JIRKA Z RI

POMOZTE RADOU NA www.chorvatsko.cz
...DIKY!
1.7.2004 12:36

JIRKA Z RI

Re:
..A ZAPOJTE SE DO DISKUZ. FORA...NA TOM WEBU...
1.7.2004 12:44

dj

doplněk
pro toho člověka, co mne zde nepřímo nařkl že jsem pako co jezdí do turistických center. Nenávidím turistická centra. Ubytovávali jsme se vždy v soukromí(apartmán) mimo centrum a mám malý mot. člun se kterým jsme jezdili někam do soukromí zátok. V HR jsem byl 6x, poprvé druhý rok po válce a vždy jsme jeli co nejvíce na jih a snad jako první turisté rozstříleným vnitrozemím. Móóóc hezké, vřele doporučuji všem válečným štváčům. Plitvice pamatuji ještě z poloviny uzavřené, byly totiž zaminované. Vždy první rok vše prima, vlídní lidé, ceny dobré. Ale jak se posouval turist. ruch dále na jih tak se to začalo všechno mršit. Stejnou zkušenost mám i z Černé Hory, tam jsme byli hned první rok co tam začali pouštět. Má to tam podobný průběh, moc turistů = nos nahoru, neochota a drahota. A dále na jih do Albánie, tak už teda nepojedu.
1.7.2004 12:33

doplněk Eli...
Baska Voda....doporučuji, já jsem se odtuď vrátil před pár dny...je to překrásné městečko to ano, ale drahé. Všude se Vás snaží oškubat, za ubytování chtěla místní kancelář 40 euro/2 lidi aparmtán, jeho keci ohledně dovolené apod. me nezlákali a dal apartmán(musím přiznat že byl uplně nový, s klima apod.) za 30 Eur. Jinak restaurace to je síla...ceny strašné, hlavně ty drahé ryby..nechápu když jsou u moře!  A nechápu Vaše srovnávání Staromáku-Prahy/nejdražší místo v ČR a skoro v Evropě s malou vesničkou v chorvatsku...to zase zpět. Jinak Bašku doporučuji. Jinak cesta v poho, když Vás neprudí policajti a nestrkají si peníze do kapes. A když pominu mýtné, kde chtějí pokaždé jinou částku v Eur.
1.7.2004 11:45

Re: BV
Do B.V. jezdím už pár let a ceny tam jsou pořád stejný a to takřka u všeho. Dobrá hospoda na jídlo je BAR KARLO
1.7.2004 15:06

Re:
A kde je ta restaurace...přibližně? Jinak si už nepamatuji jaké ceny tam byly dříve, ale teď je to strašné...např. pivo 13 - 15 kun (cca 60 kč) ?! Chodili jsme jíst většinou do restaurací...lepší jídlo náš vyšlo na Makarské cca 1.000,-/2. lidi a normální jídlo např v BV v jedné restauraci u moře  v jejich happy hour!! stálo cca 400,-/dva...a to byly ryby!!! Tak to je síla.....jinak půjčení vodní skůtru (jezdil jsem cca 15. min....600,-!! Do chorvatska ano, ale nepodporovat nenažrance...

1.7.2004 15:26

Re: Karlo
Karlo je smozřejmě hned u silnice tak jak všechny jiný restaurace. Najdeteho tak - když si stoupnete zády před velké placené parkoviště tak je to hned kousíček směrem do leva - k centru. Naproti tomu prk. jsou asi dva obchůdky s šílenostma k vodě atd. vedle je jedna restaurace a mám pocit že hned ta další je Karlo. Nejdnodušeji se to pozná tak že půjdete kolem všech zahrádek - restaurací s tím že se na ně budete dívat. V Karlu jsou jediní v B.V. co pečou pizzu venku - ve velké zděné peci.
1.7.2004 15:35

Re:
Tak to už asi vím...no jedu tam znovu v září, tak to zkusím. Jinak drahý to tam je...akorát pizza je tam docela levná, do cca 30 kun, to jde.
1.7.2004 15:53

Re:
no nevím, pře týdnem bylo pivo 0,5 v podgoře za 7 a teď za 9, takže levnější než v Praze. A to jídlo míchané maso300g+obloha+extra hranolky+pizza 130kn 550kč. To samé v česku 400kč a víc, ale s tím rozdílem, že nebudu 10m od moře. Řekl bych, že ty ceny nejsou až tak hrozné.
Zdar Franta
1.7.2004 15:41

Re:
No nevím jak je to v podgoře, ale normální pivo stojí na jihu cca 13  - 18 kun!!! I to jídlo neodpovídá, ale asi nějaké levnější město.
1.7.2004 15:56

Re:
Já jsem tam minulý rok v sezoně viděl nejvíce 12, ale někde bylo i za 10. Já pivo nemusím, ale vím, že u nás stojí někde taky 30-60kč, takže ceny u piva odpovídají. A pro příklad pizza grand mafia 35kn 140kc. Když si stejně velkou necháme udělat u nás v čr tak platíme 150kc. Takže také stejné samozřejmě, že mají drahé nealko, ovoce, zeleninu atd, ale vím, že u nás v některých lokalitách je to podobné.
Zdar franta
1.7.2004 16:23

Re:
hmm, tak to jsem byl asi v jiném státě.  Nejsem nějakej sociál, ale drahý to tam teda je...min. 2x, teda mimo pizzy, ale je to tam perfekt.
1.7.2004 16:40

Re:
jinak pivař nejsem taky..ale nesrovnával bych nějakou zapadlou vesnici z jejich pivem za to, si dát pivo Plzeňské pivo na jednom z nejdražších míst v Evrope/Praze!!!! A přesto vyjde pivo v restauraci na uméle sedačce v chorvatsku dráže!! how
1.7.2004 16:43

Honza

Re:
franto běž se osprchovat, tomu snad sám nevěříž
9.7.2004 14:03

eliska

Chorvatsko
Špatné zkušenosti můžete mít všude. Uznávám, že třeba s Řeckem se to srovnávat nedá, ale na druhou stranu jezdíme tam již 4 roky pravidelně (s malým dítětem jedeme vždy přes noc, tak skoro celou cestu prospí) a je to příjemná dovolená. Ceny jsou samozřejmě vyšší, ale v Praze na Staromáku dáte za colu 60 kaček a ani namrknete. Jezdíme do apartmánu, domácí velmi příjemná a vstřícná paní, městečko Baška Voda, asi 7 km od Makarské.
1.7.2004 11:37

strgi

Re:
a rok na to setrite    prijed k nam,my mame colu za 10.
1.7.2004 12:06

Alex

Jinak zákaz nějakých dovozů masa apod...možná existuje...
ale stejně se neuplatňuje, stejně jako nikdo nekontroluje kolik máte v hotovosti. Jinak další zkušenost, mýtné...pokud platíte v eurech pozor! jednou mají kurs takový podruhý takový..rozdíl i 1/3!!! A v chorvatsku je tak draze, jídlo, benzín....strašné!!! Běžná večeře cca 500,-/dva, trochu lepší 1.000/dva, no problem. Ale jinak je tam krásně...
1.7.2004 11:30

Pozor na chorvatský policajty
Mám pár trpkých zkušeností ...pozor na chorvastký policajty. Je to úplatná verbeš/obdoba české, hrabou jak prasata, zastaví Vás seberou pas a nechají Vás vydusit. Pokud se necháte, nastrkaj si eura do kapsičky, popřejou příjemnou cestu, případně nahlásí radary a jede se dál....zkušenosti staré pár dní. A pozor: za stejné přestupy/různé pokuty!! Žádné přestupky/různé pokuty!!
1.7.2004 11:26

Re: Policajti
Před pár dny nás stopnul policajt a chtěl 150 kun s tím že mu bylo řečeno že kuny nemám tak paj z toho bylo 50euro. Nakonec dostl 40kun do kapsi a bylo po všem. Jsem zastáncem toho že lepší dát ani né půl pro policajta než zaplatit celou pokutu
1.7.2004 15:12

Re:
aha mě po prvé vyměřil pokutu oficiální dle jejich tabulek 500 kun!!! dostal do kapsy něco přes 100!! Byl jsem hold vyjuklej, když mě vzal pas. Za půl hodky jinej xicht, ten chtěl 150 kun, tak jsem se do něj tak opřal, že mě pustil bez úplatku....ale to jsem mu začal vyhrožovat...příště už bych to řešil jenom takto...prostě se do nich opřít a je to.
1.7.2004 15:31

petr skala

Re:
kurna to je fakt sila, pochybuju ze nejake prachy odvadeji. sprosti lupici asi jako vetsina chorvatu..
7.7.2004 20:43

mike-s

letos do kempu
Letos jedu do kempu BELVEDER u Trogiru. Máte s ním někdo nějaké zkušenosti? Díky.
1.7.2004 11:21

Radek

Re: Belveder
Pokud jedete do kempu a nemate to zaplacene dopredu, tak je obrovska vyhoda, ze se muzete sbalit a odjet jinam, coz je presne pripad Belvederu. Minuly rok jsme tam byli, uplne puvodne jsem si mysleli, ze tam zakotvime, ale po prijezdu jsme vedeli, ze druhy den zvednem kotvy a pojedem jinam. A taky jsme to udelali. Uprimne lituju ty lidi, kteri maji pobyt v kempu zaplaceny a musi to tam vydrzet. Jinak je v Chorvatsku desitky jinych a daleko lepsich kempu. Abych to shrnul-betonove plaze (derave), mezi tim opravdu velke kameny, zadny pozvolny pristup do more, jezci,  zadna morska pohoda. Samotny kemp- malo stromu, takze neni poradny stin, spise jehlicnany, cili na zemi to picha. Stan si musite postavit vedle cesty, kterymi je kemp prospikovany, nemate zadne soukromi. Opravdu nebrat. Pokud mate moznost, jedte jinam. Nebylo by to o odpocinku a radosti z more, ale o nutnosti dockat se konce. Jinak 4 clena rodina s autem zaplati v sezone za den nejakych 160 kun-jestli si to dobre pamatuju, takze ani cena tomu neodpovida.

1.7.2004 20:08

Iva

Jak je to s masnými výrobky?
Letos poprvé jedu do Chor. a v novinách jsem se dočetla, že je tam zákaz dovozu masa a masných výrobků. To jako nemůžu dovézt ani salám, nebo párky na přilepšenou k večeři? No to se mi při jejich drahotě moc nelíbí. Poradíte?
1.7.2004 11:17

albert10

Re:
Vem si co chces, stejne to nikdo nekontroluje. Ovsem po ceskych parkach je mi blbe i doma, po ceste do Chorvatska to uz bude na otravu. Aneb at zije Clostridium botulinum!
1.7.2004 13:05

globetrottrer

Re:
Hlavně nezapomenout na paštiky! MÁJKA  =ZLATÉ  DĚDICTVÍ.A taky  na vepřovku z Penny za 16,nebo lančmít za dvacku.Dobrou chuť.
1.7.2004 15:20

Tomásek

Skoro všichni jako poslušné ovečky do Hrvatska
Doporučuji všem, ať se vyprdnou na Chorvaty a jedou radši do Bulharska. Nižší ceny, lepší služby, krásné moře s vlnami, medúzkami, písčité pláže, teplo, málo turistů (zatím), příjemní lidé a Bulharsko není krásné jen mořem, ale i množstvím hor, údolí, Sofií s vrcholem Vitošou (přes 2000 m.n.m.). Zdá se mi, že se moc propaguje Chorvatsko, ale Bulharsko není horší, ale naopak. A to říkám, ikdyž jsem částečně chorvatského původu, ale byl jsem v obou zemích a mohu porovnávat. LIDI NEBLBNĚTE A JEĎTE RADŠI DO BULHARSKA. A letecky je to mnohem lepší než auty se štrachat, jak to dělá statisíce chorvatskamilovných řidičů od nás.
1.7.2004 11:16

Jana

Re:
V Bulharsku jsem byla loni, v Primorsku, a nedám na něj dopustit (KDYŽ TO POROVNÁM S CHORVATSKEM). Člověk si může dopřát, co hrdlo ráčí, všude spousta stánků, na pláži atrakce, WC, sprchy apod. a za ceny jako u nás.
1.7.2004 11:31

Re:
Jo, přesně. Píšu to ke každé diskusi o Bulharsku. Byla jsem tam letos a naprostá paráda. Hlavně ta cesta letadlem za 1,45 hod. a ne žádné sr..í v autě. A je tam hlavně levno a ne jak v Chorvatsku. Mají tam Čechy rádi, jsou vstřícní. Koupila jsem si tam i dost oblečení. To jsem si jinde nedovolila. Prostě všem doporučuju.
1.7.2004 12:49

Zdar
Víš v čem je problém s tím tvým Bulharskem, já osobně jsem tam už několikrýt byl. Takže ten problém je v tom, že mě 12dní s polopenzí pro 3lidi vyjde na 35-38kolíků a 14 dní v chorvatsku na 600eur což je o 45procent míň a to moře nemůžeš s tím černým srovnávat. Takže, aby bylo jasno za jeden 12 denní pobyt v bulharsku letadlem bude 25 dní v chorvatsku autem což je dobrej kauf, aspoň pro mě a pro lidi co umí počítat.
Počítání zdar
Franta
1.7.2004 15:50

Re: Porovnání
1.7.2004 16:19

Re: Porovnání 2 :)
Co jste v tom Chorvatsku jedli ? . Pro 3 lidi na 12 dní to musel bejt plnej kufr. Před rokem jsem Letěl  do Bulharska s baťůžkem 4kila sedumdesát. ( Ještě mám lístek). Všechno jsem si koupil tam. Pěkný tričko každej druhej den, trenkoslipy z perfekního matroše stojej 80 Kč, u nás 150 a víc. Předevčírem jsme se vrátili z Primorska .Večeře v dražší restauraci s projektorem na fotbal stojí například : Jehněčí kýta na grilu pro 3 osoby(1200g), včetně přílohy 24 leva=384 Kč. Pivo 1,20-1,40leva=19,20-22,40Kč. 300g Šopský salát 1,90. To je drahá restaurace! Ve městě jsou 2 velký samoobslužný jídelny , tam se člověk nají a napojí mnohem levněji. Mezi tím je mnoho stánků s velkým výběrem mnoha jídel. Takovej zmrzlinovej pohár jakej nám tam udělali za 56 korun nedostanu v Pardubicích ani za 150. Co je asi opravdu horší než v Chorvatsku to je moře, respektive podmoře . Málo ryb, žádný chobotnice atd. Ale voda je čistá, už půlce června teplá, a v Primorsku je asi 7-8 Km pláží s jemným písečkem. Z toho co píšete vyplívá ,že buď jíte konzervy, nebo ženský vařej z dovezenejch zásob. To by u nás neprošlo, první možnost zavrhuji já a druhou žena . Neb i ona se ráda utrhne od vařečky.
1.7.2004 16:47

Re:
Jo to je fakt super dovča. Paříš se někde na cestách v autě a táhneš plný kufr žrádla koupenýho v Makru nebo nějakém marketu v ČR. A celý týden seš uvázaný někde u stanu (penzionu, hotelu) nebo se válíš na pláži. Pro 3 lidi jídlo v restauraci cca min. 600,-Kč, když nechceš jíst jen pizzu. Mě dovolená v Bulharsku vyšla na 19000,-Kč pro dvě osoby - ale letecky, v ***hotelu, se snídní (polopenze se nevyplatí, protože v restauraci se najíš daleko levněji), každý den co hrdlo ráčilo a k tomu oblečení a suvenýry nikoli z trhu, ale z kamenných obchodů ve Varně. Tomu říkám relax a ne, že se pak 2 dny zpamatováváš z cesty. Ale je to věc názoru. Jen jezděte do Chorvatska a nešpiňte pláže jinde. Franto užij si to
2.7.2004 11:00

Re:
Víš co je Tvůj problém, že možná neumíš číst. Potraviny jsem nevezl prakticky žádné, protože jsem měl zaplacenou polopenzi(buffet-mohls sežrat cos chtěl a kolik jsi chtěl). Nejezdím přes cestovky. Já se většinou dva dny vzpamatovávám z toho ledatla nemůžu se potápět, takže na prd. Musíš umět trochu jednat s lidmi a ono i v tom chorvatsku se dá za rozumný peníz. Ale v podstatě jde o to, že se bavíme o cro versus bulharsko. Já nejezdím na dovolenou na nákupy, ale budiž bulharsko je pro nás na nákupy levnější, ale to ostatní je jaksi neoddiskutovatelné, já v tom bulharsku taky parkrát byl, co mám z toho, že mám pivo za 20, když si připadám jak v čechách myslím přírodu obecně. O moři ani nemluvím to je pro lidi, kteří se nedívají pod vodu, a právě proto jedu do cro a ne do bulharska. Nakupovat trička a trenky můžu u nás.
Zdar Franta
Každý má to své.
2.7.2004 18:06

jiri

Re:
To sis mel v tom Bulharsku vycistit bryle a videl bys, kdo se umi divat vidi!!! A propo oni tam nemaji jen more ale i HORY predstav si, a dokonce tam v zime i lyzuji.....