Diskuze

Co s sebou na kolo, abyste dojeli?

Živě mám před očima příhodu z kola s jedním kamarádem. Vyrazilo nás asi šest cyklistů na noční projížďku Prahou. Všechno bylo fajn a dobře jsme se bavili až do chvíle, kdy zmiňovaný kamarád a cyklistický začátečník narazil příliš tupě zadním kolem do obrubníku a prorazil duši.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PepeK

26. 5. 2004 8:05
Jeste neco do brasny...
Dobry je sebou taky vozit kousek toaletaku, pro vsechny pripady...
A nebo taky pro pripad, kdyz se clovek muze z tech bezohlednejch ridicu pos*at
0 0
možnosti

garph

28. 4. 2004 23:25
nadpis prispevku
rekl bych, ze jsem presne stejny clanek uz nekde videl. asi tak pul roku zpatky jsem ho nekde cetl.
0 0
možnosti

cyklista

28. 4. 2004 17:11
IQ článku
Prima článek, na to by jeden nepřišel, autor to vymyslel sám nebo mu někdo poradil?
0 0
možnosti

Cykloběžka

28. 4. 2004 18:17
Re:
jestli víte, kdo je Josef Dressler, tak byste se takhle neptal, myslím, že potíž je v tom, že tenhle článek oslovuje spíše tu nevědomou masu...
0 0
možnosti

hah

28. 4. 2004 17:00
lanko
Neni od veci vozit s sebou jedno nahradni lanko. Kdyz rupne lanko u brzdy nebo prehazovacky, clovek uz je tak nedojede. Nevazi to skoro nic a stoji par korun...
0 0
možnosti

redwasp

28. 4. 2004 22:57
Re:
No, s takovou by clovek mohl vozit i treba nahradni slapatko... Bez jedne brzdy se da nouzove obejit, u presmykace a prehazky staci upravit dorazy a natvrdo tam zaradit jedno kolecko. Dojet se da taky... Pokud je to dobre serizeny, kdyz praskne lanko melo by se to zastavit na poslednim kolecku samo od sebe. Co vozim ja: duse, lepeni, pumpicka, montpaky, sada 3 nejdulezitejsich imbusu, plochy sroubovak, centrklic, 100Kc pro vsechny pripady, obvaz. Jeste je s sebou dobry vozit nytovacku na retez. Uzitecny je obvaz, jednak pro pripad urazu, druhak se s nim daji v nouzi obvazat i zavady na kole (treba upadly drzak na flasku nebo pumpicku...)
0 0
možnosti

T.

28. 4. 2004 15:49
to jako
když mám bezdušový plášť tak nemůžu mít defekt
autor ať si článek napřed přečte než ho dá do světa
ale prázdný kolo fakt nasere
0 0
možnosti

msindel

28. 4. 2004 15:26
Několik desítek korun za servis...
Sezónní údržba kola v servisu stojí kolem 500,-. Když mám čtyřčlenou rodinu tak si to raději udělám sám. Nemůžete mi někdo poradit, jak se centruje a co je k tomu potřeba?
0 0
možnosti

petr

28. 4. 2004 15:31
Re:
skus si sehnat casopis velo od nekoho kdo si ho kupuje pravidelne... v jednom z minulych cisel bylo myslim o centrovani..
0 0
možnosti

Lukáš

28. 4. 2004 12:43
technická
duše se dá zalepitn i když je kolo v rámu. už sem to zkoušel
0 0
možnosti

petr

28. 4. 2004 13:30
Re:
na silnicce? kdyz si vzpomenu jak se daji tezko sundat plaste z mtb pokud maji dratenou patku tak nevim nevim...spis bych si ho asi z toho ramu sundal :)
0 0
možnosti

Kuk

28. 4. 2004 12:24
co hlavně?
hlavně dobrou kondici,  náladu a nervy
0 0
možnosti

Honza

28. 4. 2004 10:23
Duse + bombicky
Nejlepsi je mit v brasnicce smotanou nakou light dusi a pouzit bombicku se stlacenym vzduchem, u plastu s kevlarovou patkou nejsou montpaky nezbytne.....cela oprava defektu se pak da zvladnout do 90 vterin :)) Mam s tim zkusenosti...:)
0 0
možnosti

redwasp

28. 4. 2004 15:16
Re:
jaky mas s tema bombama zkusenosti? premyslim ze bych si to koupil... Da se ta bombicka pouzit vickrat? Jaky je v tom plyn? Na kolik to vyjde? Ma to nejakou pojistku na max. tlak?
0 0
možnosti

johny55555

28. 4. 2004 10:01
servis?
Měl bych dotaz, má cenu dávat kolo pravidelně do servisu na prohlídku anebo je to vyhazování peněz? A jak často? V manuálu jsem se dočetl, že když nadzvednu přední kolo a pustím ho a nic se nevyklá, tak je kolo vcelku OK - stačí to?
0 0
možnosti

redwasp

28. 4. 2004 10:30
Re:
Zakladni udrzbu zvladne kazdy sam - dotahnout srouby snad umi kazdy, nastavit V brzdy / vymenit spalky je pomerne jednoduchy (narozdil od drivejsich systemu), problem neni ani v prehazce a presmykaci - zakladni nastaveni se da udelat vetsinou i bez naradi rukou. O cisteni retezu a pod. ani nemluvim - tip: kup si pracku na retez, usetri neuveritelne casu. Do servisu jezdim jenom s problemy, na ktere nemam naradi - napriklad kdyz neco vrze ve stredovem slozeni, urve se spice na strane pastorku atp. - na toto je potreba vybaveni, ktery nema moc smysl kupovat. Taky centrovani kola zvladnou v servisu lepe, kdyz to delas sam hrozi ze ho precentrujes na jednu stranu a pak zbytecne praskaji spice. ad vymena duse: rozhodne sebou pro zichr vozit dusi, protoze zavada muze byt i lepenim neopravitelna - napriklad zavada ventilku. Jak uz nekdo psal - nekdy je taky problem tu diru vubec najit - nadruhou stranu - s pomalym defektem se da nouzove dojet...
0 0
možnosti