Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vybíráme kolo: jaký typ se vám hodí?

Chcete si na jaře koupit nové kolo? Dříve, než se pustíte do výběru, je dobré si ujasnit, jaké typy kol se v současnosti na našem trhu vyskytují. Do roku 89 byl naprostým fenoménem silniční bicykl, který vlastnila převážná část cyklistické populace. Zbytek jezdil na skládačkách, pionýrech a železných monstrech ukrajinské výroby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vincekk

Favorit
Koupil jsem favorita(typ-Pasat).Mám na něm nalítáno 12000 a ještě žádná oprava.Jen jsem ho osadil nášlapnýmy pedály zn. Autor.Vzhledem ke kvalitě našich komunikací to je docela výkon.
0/0
13.5.2004 20:32

ZAN

a kde je lehokolo?
Sice nejsou na silnicich videt, ale jsou mezi nami. A diky jedne ceske firme i za prijatelne ceny. Sam takove kolo nemam, ani jsem se na nem nesvezl, ale urcite si ho jednou koupim.
0/0
13.5.2004 19:08

frantík

alivio vs. acera
Může mi někdo poradit - je velký kvalitativní rozdíl mezi sadami Alivio a Acera od Shimana??? Ročně najedu tak 3-4 tisíce, vážím 90 kilo.
0/0
21.4.2004 13:50

Jester

Re:
S tím objemem neváhej a kup aspoň Alivio, lépe Deore.
0/0
22.4.2004 7:43

uko

Re:
Myslim, že Alivio je minimum - už se na tom dá trochu jezdit - Acera je tak na kolo pro dítě nebo pro přítelkyni, která s tebou jede párkrát do roka... :-) (Moje přítelkyně má ale Alivio). Moje první slušnější kolo mělo Alivio a musim říct, že se na něm řadilo krásně a dalo se i snadno seřídit - přitom jsem ho koupil jetý, jezdil na něm 3 roky a teď na něm jezdí už pár let sestřenice - pořád řadí dobře... :-)  Rada na závěr - kup si kolo o řadu vejš, než si plánoval - nikdy toho nebudeš litovat. V opačnym případě tě to bude třeba za rok mrzet a nic už s tim nenaděláš.
0/0
22.4.2004 8:13

wasp

Re:
Asi bych opakoval sebe níže i kolegy tady, tak jen doplním, jestli váháš kvůli ceně: nejsi tak bohatý, abys kupoval laciný věci. A jestli jezdíš 3-4t. km, není co řešit: alespoň Deore!
0/0
23.4.2004 22:55

Tomcaj

Re: Naopak
ja si myslim, ze to je jedno, pokud jde jen o razeni (packy). Spis jak se vam na ktere bude lepe "sahat".  Ty vas preziji. Co je dulezitejsi pri tech vasich kilometrech, to jsou samotna "kolecka" ,pastorek a prevodnik, aby se vam brzo nevymackaly zuby a retez.
Mimochodem, retez je nutno menit casto, u vas asi dvakrat rocne, jinak si rychle znicite prevodnik a pastorek, az byste menil (pozde) retez, musel byste menit i tyto!
0/0
27.4.2004 19:18

Tomcaj

Vse bych nebral doslovne
Napr. ze silnicni kola nebo mestska kola jsou na okraji zajmu. Nebo vypodobneni kol versus popis (trekking Scott -  zcela bez prislusenstvi, mestske kolo - viz nize).
Prave silnicnich kol, pokud za ne povazujeme stare Favority, a mestskych kol, jako jsou ruzne (stare) Liberty a Esky, je minimalne tretina. Samozrejme se to nepozna v Praze nebo v mnohych rekreacnich oblastech, kde se cyklistika rozviji jako "novy " sport, ale v mensich mestech a na venkove. Tam prave takova kola, nekdy zvana "plečky", ponejvice leta slouzi k bezne doprave, jako napr. na nakup, do prace, k vlaku a zpet,  do hospody... atd. Leckdo ma dve kola, to "lepsi" ale jen "na vylety". Tedy rozhodne ne do hospody (to je videt jen okolo Prahy), nebo k vlaku (to by nekdo ukradl..)
0/0
20.4.2004 19:07

Jiří

Díky za rady
Díky všem za dobré rady,zvlášť díky pro SyselPolní.Zdravím všechny cyklocestovatele.
0/0
20.4.2004 18:27

frantík

A co Leader Fox???
Mátě někdo zkušenosti s koly značky Leader Fox? Uvažuju o koupi nějakýho crossa, Šumava nebo Toscana. Prosím poraďte...
0/0
20.4.2004 9:06

wasp

Re:
Můžu jen doporučit: výborný poměr kvalita - cena, pěkný design, kompletní sady Shimano. Ale docela bych šel letos ještě o třídu vejš, u Leadra model Point na Deore, protože příští sezonu budou kola o něco dražší. A letos se po sezoně určitě zlevňovat nebudou......
0/0
20.4.2004 12:22

Pavel

Re: Názor na Leader Fox-odpověď
Již 4.rokem jezdím na crosu-Leader FOX-Šumava a jsem spokojen,jezdím silnice i vterénu bez problémů! Pozn.Pouze představec u ředítek se mi zdá měkký skřípe-doporučil bych kvalitnější!!!
0/0
22.4.2004 9:09

lisoun

kola AMULET
nedam dopustit na AMULET, ceska kola a kvalitni ramy, k tomu dobra cena.  lisoun@seznam.cz
0/0
20.4.2004 0:07

wasp

Re:
Na upřesnění: Amulet je "český" stejně asi jako Author, Ravo, Leader Fox, Superior, 4ever, Acstar,.... zapomněl jsem někoho? - česká značka, Made in China. A pokud jsou některé zmíněné modely montovány v ČR, díly jsou z větší části původem z Číny. Modely jednotlivých značek se liší spíše designem, mícháním sad apod. Možná by se divil vyznavač "kultovní" součástky, kdyby věděl, že se vyrábí ve stejné kvalitě jako neznačková, ve stejné továrně na Taiwanu, jen pod jinou značkou a pochopitelně ale za jinou cenu....... Abych se vrátil ale k Amuletu, podle mých informací už delší dobu neovlivňuje dění na tuzemském trhu. Slušně řečeno...
0/0
20.4.2004 21:58

lisoun

Re:
mas spatne informace, pokud se v tomto obotu aspon trochu pohybujes, tak bys mel vedet, ze vyrabeji. a co znamena ze neovlivnuji? mely a maji porad lepsi ramy nez vetsina ostatnich ceskych kol,. je to vysledek testu. a ze jsou ramy vyrabeny v Asii, jo je to pravda ale urcite nejsou vsechny stejne, staci se na ne podivat
0/0
28.4.2004 10:08

wasp

Re:
Právě že o tom něco vím....  Rámy Amulet přesně nesleduji, to máš pravdu, takže např. nevím, jestli  Amulet užívá 7005 nebo třeba 6061. Za kvalitu se ale platí, takže aby kolo nižší a střední třídy bylo konkurenceschopné,  musí výrobce použít rám podobné kvality jako ostatní. A co se týká mé poznámky, myslím si, že těch pár tisíc Amuletů, které dnes smontují ve Studénce, opravdu tuzemský trh jenom doplní. Nic proti, jen vzpomínám, že kdysi byl Amulet u nás na špici. Víš ale, že trh se neustále mění a vyvíjí a dnes třeba nevíme, co s námi provede za týden EU a antidumping a příští rok může být situace úplně jiná
0/0
28.4.2004 20:40

Petr

Jaké kvalitní trekingové kolo ?
Rád bych koupil trekingové kolo s možností aretace přední odružené vidlice (pro jízdu do kopce) v relaci cca 30-40k. Dosud jsem měl cca 20 let Favorita za 1.050,- Kč se který jsem neměl žádný problém. Jezdím rekreačně na vedlejších silnicích a občas štěrkových či polních cestách. Uvažuji o Crossride 900 od RockMachine. Mám do toho jít nebo poradíte jiný stroj s lepším poměrem kvalita/cena? Předem dík.
0/0
19.4.2004 22:52

Sysel Polni

Re:
Je to pěkný stroj a pokud jste ochoten do toho ty peníze dát, určitě nebudete litovat. Sám jsem několika známým vyšší modely RockMachine doporučil. Ještě bych se ale podíval po jiných značkách, třeba taková MERIDA CROSSWAY SPECIAL EDITION-D je pěkná a za 30.490,- je to dobrý kup. Hlavní je, že vše osazení je tam SHIMANO, včetně nábojů. Ne že bych byl v zásadě proti různým čínským a taiwanským náhražkám (sám mám na jednom páru výpletů ložiskové náboje z Taiwanu), ale od pohledu je člověk tak snadno neohodnotí.
0/0
19.4.2004 23:20

Petr

Re:
Díky za info. Kolu Rock Machine bych dal asi přednost pro diskové brzdy. Zajímalo by mě, v jaké zemi se kola Rock Machine vyrábí ?
0/0
20.4.2004 0:09

Sysel Polni

Re:
Ta MERIDA má diskovky také (SHIMANO Deore Hydraulic). Na jejich stránkách www.merida-bike.cz její obrázek sice není, ale specifikace se mi zdá poctivější (čistá sada XT, pouze brzdy "jen" Deore). A hlavně mají perfektní rámy: osobité, propracované, žádná čínská sériovka lišící se jen barvou laku a samolepkama. Kde jsou ted RM montovány nevím, asi Taiwan, ale to není rozhodující. I když vlastně je: pokud by byly montovány v Číně, došlo by ke zdražení díky andidumpingovým clům v EU.
0/0
20.4.2004 0:36

Pelotrix

Re:
Hydraulické kotoučovky Shimano Deore (M525) označil časopis Velo jako vynikající. Právě proto jsem do nich šel (kolo Merida), důležitá je především možnost jemně-citlivě dávkovat brzdnou sílu, v tom je údajně lepší než konkurence (Magura).
Neřeště kde se kola vyrábí. Většina se dělá na Taiwanu, dost možná že různé značky pod jednou střechou
0/0
20.4.2004 7:40

informator

Re:
Pánové, dávejte si pozor na to co píšou v časopisech. Je známo, že i v článcích, které nepovažujeme za reklamu je skrytá reklama. Bral bych trošku s rezervou, že časopis Velo označil brzdy za vynikající. Osobně mám zkušenost s Authorem Tractionem se sadou Deore (brzdy Tektro - výborné). Uř bych do nového kola nešel a raději si koupil starou ocelovou kostru a na ní si postavil kolo podle svých představ. Například 9 převodů na pastorku je úplná zbytečnost a jen to vyžadauje vyšší náklady na provoz (3x dražší řetěz). Pak vidlice - zjistil jsem, že je k ničemu, pokud vyloženě nebudu jezdit v terénu, kamenité sjezdy či po schodech. Ubírá sílu při jízdě do kopce. Řídítka - musel jsem vyměnit za zvednuté. pláště - v určitém úhlu na mokrém povrchu sklouzly (nabil jsem si párkrát kvůli nim čumák). Vyměnil jsem je za Rubeňácké. Prostě není kolo na trhu, které by mi zcela vyhovovalo. Samozřejmě jsem ochoten určité drobné nedostatky přehlédnout a podle svého si dovybavit, ale ani zásadní kompromis jsem nenašel.
0/0
21.4.2004 15:34

Petr

Re:
Díky za dobré tipy. V porovnání s Favoritem za 1.050,- Kč který mi vydržel 20 let (Made in Rokycany) mi není jasné, proč jsou kola dnes tak drahá. V době Internetu a satelitních komunikací si myslím, že problém svaření tří trubek, přidání pár ložisek a něco gumy na kola a do brzd byl již dávno vyřešen. Nechápu, proč se vyrábí řada prvků Shimano v 7 kvalitách, když např. "komponenty" do mého 20 let starého Favorita byly k dispozici pouze v "jedné kvalitě" (navíc vyrobené v ČR) a přesto spolehlivě sloužily desítky let. P.S. V ceně Favorita byly navíc zahrnuty i oba blatníky ...
0/0
21.4.2004 21:53

wasp

Re:
A ty jsi za práci před 20-ti lety dostával zaplaceno? Tak si vzpomeň, že i ceny zboží byly uměle vytvořené, neodpovídaly nákladům za suroviny, za práci..... A kolo v kvalitě tehdejšího např. Favorita si dnes taky můžeš koupit někde v supermarketu. Taky jsem ho kdysi měl, tak vím, že ty součástky "jedné kvality" se za chvíli musely vyměnit, nehledě na jízdní vlastnosti, indexy bez aretace, věčné rovnání přehazovačky a přesmykače, celkově nevyrovnaná stavba, uniformní design,...... a ty plecháče blatníky šly pryč jako první! A proč Shimano nabízí x řad v různé kvalitě - proč Škoda nabízí Superba, když všem "může" stačit Fabie?
0/0
21.4.2004 22:38

Petr

Re:
Jen jsem si trochu rejpnul, abych podpořil diskusi...
0/0
22.4.2004 0:52

Jester

Re:
Na trekingovem kole jsou kotoucove brzdy pouze modni doplnek, za ktery zbytecne vyhazujete prachy.
0/0
21.4.2004 9:27

turboskunk

cesky kola..
v uvozovkach ceskych kol je vice.. treba i ten rock machine! vsechno montovano ve stejnych tovarnach v asii!
..doporucuju koupit neco poradnyho.. min deore!
0/0
22.4.2004 12:40

wasp

Re:
RM není česká značka, má jen českýho dealera.
0/0
23.4.2004 8:34

wasp

Re:
Jestli se nepletu, tak RM je taiwanská značka a kola pro "Východ" vyrábí jako všichni v Číně.
0/0
23.4.2004 22:50

Richie

Chybi tady neco jako freeridove downhillove nebo trailove kolo.
V tomto clanku jsem nenasel anbi zminku o existenci nejakych freeridovych, downhllovych nebo treba trailsovych kol. A to se mi fakt nelibi. Nesoulasim proto s tim to clankem, a to zduvodu, ze (myslim) nechcete o techto odvetvi jizdy na MTB informavat.
Richie
0/0
19.4.2004 19:40

joe

Re:
Ty Richie, nezlob se na mě, ty jsi blbec...
Pokud někoho zajímají DH nebo podobný speciály, asi to nebude hledat na iDNES.
Vezmi si svojí motorolu v300 a jdi se někam uklidnit...
0/0
19.4.2004 20:44

Sysel Polni

Re:
Asi to bude tím, že článek vyšel v rubrice "cestování". A pokud je mi známo, se zaraženým sedlem v posedu "sedím jako za stolem", s pedály bez klipsen či SPD apod. a s řídítky šíře 700mm se daleko nedojede... Já bych to ani nenazýval jízdou...
0/0
19.4.2004 22:27

cesar

poradte lame
Rozhod jsem se pro koupi RM Stampede. Vim, ze to je spis na DIRT. Chci neco zkusit, ale nejsem si jistej, jestli me to bude bavit (doufam, ze jo, ale clovek musi pocitat se vsim). Pak bych ho pouzival teda jen na "normalni" jezdeni. No a tady je kamen urazu. Da se na kolech tohohle typu jezdit se stejnym "pohodlim" jako na XCkach? Maj preci jen jinou kostru a pod. Ale kdyz to kolo se mi tak libi..... :-/ Je to dobrej vyber? Za radu diky, pac 22000 nechyci hodit jen tak do kanalu.
0/0
19.4.2004 19:33

Martin

Volba kola
Taky zvažuji výměnu favorita po 20 letech. Rozhoduji se mezi krosovými Authory stratos za 11000 a horizon za 7300. Chci solidní kolo, které nebudu muset při rekreačním ježdění každou chvíli seřizovat nebo snad měnit plastové vychozené středy kol. (Jezdím hlavně po silnici, částečně polňačky 1000km/rok, na favoritu mi pláště vydržely 15 let. Takže váhám jestli raději přidat a mít a lepší přehazovačku alivio místo acery. Jenže stratos je s duralovým rámem a mě by stačil levnější železný Crmo. Chci na nové kolo namontovat zadní sedačku pro dítě a k duralovému rámu nemám takovou důvěru jako k železnému. Dvojité ráfky taky mít nemusím. Nerezové dráty taky ne. V článku toho moc není o předních tlumičích. Je sice pěkné, že si můžu přidat 1000Kč za stratose s přední odpruženou vidlicí, jenže ta má zřejmě jen pružiny a nemá tlumiče. Jízdu po kostkách pružinová vidlice moc neutlumí (zkusil jsem oba stratose), akorát propruží větší nárazy při přejezdu děr. Jízda do kopce ve stoje s pružicí vidlicí taky není moc příjemná. Kamarád si koupil stratose bez pružící vidlice s tím, že si raději později dokoupí dobrou vidlici za min 3000, ale s tlumením. Asi půjdu stejnou cestou. Co třeba odpružený sedánek. Místo přední pseudo vidlice s pružinami bych raději investoval do něj.
Lehocipedy se mi taky moc líbí, ale měl bych na tom strach na našich silnicích. Jednoho lehocyklistu jsem potkal při jízdě autem, hlavu měl ve výšce svodidel, všiml jsem si ho mnohem později než bych si všiml běžného cyklisty.
0/0
19.4.2004 16:26

Sysel Polni

Re:
Při těch 1000 km/rok je to docela jedno. Znám jednoho důchodce co je najezdí na svém kole a lá UKRAJINA, znám lidi co si je vychutnají na kole za více jak 100tisíc. Nad těmi dvojstěnnými ráfky a nerezovými dráty bych ale pouvažoval, takový výplet je mnohem stabilnější a odolnější proti nárazům a rozcentrování. Duralový rám v této cenové kategorii určitě vydrží hodně (u dražších zeslabovaných už je to sporné), určitě je tužší než ocelový ve stejné cenové kategorii. S odpruženou vidlicí máte pravdu, pokud by šlo o to pořídit něco levného a při tom kvalitního tak myslím že SUNTOUR je dobrá volba.
0/0
19.4.2004 22:35

wasp

Re:
Hlavně neuvažuj o značce, ale o výbavě - proč zrovna namixovaný předražený Author? Za podobnou cenu si můžeš pořídit pořídit kolo s lepší výbavou méně známé značky. Ptej se u odborníků, nedávej na reklamu!  
0/0
19.4.2004 23:01

Sysel Polni

Re:
Sice nerad někomu dělám reklamu a naopak, ale s tím AUTHORem jste to vystihl úplně přesně.
0/0
19.4.2004 23:23

Martin

Re: volba kola
ahoj,uz niekolko rokov  mam na zakazku vyrobeny cestny bicykel hmotnost 9 850 g,   (rocne cca 4000 km), mam horsky s odpruzenou vidlou (rocne cca 1000 km) , ale najpohodlnejsi, k jazdcovi najpriatelskejsi bicykel, na akom som sedel (a bolo ich dost) je Author Stratos, ktory som pred par rokmi kupil manzelke. Odporucam ( a ta odporuzena vidlica o ktorej uvazujes je dobry napad).
0/0
19.4.2004 23:32

Martin martask@seznam.cz

Re:
Vůbec nemusím mít na rámu nápis Author. Reklamu na kolo author jsem žádnou neviděl, to mě neovlivňuje, jen dva kolem mě dlouho vybírali a mají Stratose, jeden chtěl kolo za 6000, nakonec se vyšplhal s požadavky na solidní kolo na toho Stratose. Díval jsem se v obchodě na Compact za 6 a Sratose, prodavač mi říká, pane porovnejte si třeba středy kol, jak je má Stratos pořádně zapouzdřené.
Já si taky raději přidám, aby mi kolo sloužilo s min. péčí a dlouho.  Tak mě ovlivňuje spíš volba kamarádů. A author obchodů je v Brně dost.
Přemýšlím o konfiguraci kola teprve 14 dní, zjistil jsem, že existuje kvalitativní řada shimano altus, acera, Alivio... Chtěl bych řadu Alivio - měnič,... , protože ho má stratos, bojím se jít do nižší řady Acery.
Našel jsem třeba kolo Galaxy 04 Jupiter cross AF pánský za 10990,- Mohlo by být srovnatelné se stratosem, možná lepší. http://www.cyklosvec.cz/index.php?akcia=detaily&tovar_id=48057&oddeleni_id=26&page=&vyraz=&ie=
Má v idlic i Suntour NEX 4000, zdvih 63 mm - sice taky jen pružinová ale má aspoň větší zdvih než u stratose. Navíc s edlovka je odpružená . Jenže mě zaráží kombinace třech řad výbavy: Náboje Shimano Altus , Měnič Alivio , Řazení Acera . Hlavně ty náboje jen Altus. Dráty nerezové p
0/0
20.4.2004 11:03

Martin martask@seznam.cz

Re:
Konec chybí:  .....Dráty nerezové pravda o moc dražší nebudou. V dílech 3Kč oproti 1Kč za ocelový drát. Při tolika kolech a možnostech je výběr skoro spíš stres a otrava než radost. Kolo Ukrajinu bylo dost těžké, možná hodně předimenzované (středy kol, střed talíře), tak ho ten důchodce asi nikdy neojezdí, i když se nadře.
Když mi poradíte nějaké ty odborníky kolem Brna třeba na mail, budu jen rád.
0/0
20.4.2004 11:06

Marek

sedačka
poraďte - sedačku pro dítě - dopředu nebo dozadu?
0/0
19.4.2004 15:21

ja

Re:
V nekterem z lonskych cisel casopisu cykoturistika o tom byl velky clanek, mozna spis serie clanku. Poradne jsem to necetl, protoze deti (zatim) nemam. 
Obecne se snad da rici, ze sedacky dozadu jsou bezpecnejsi, ale pro dite mene zabavne - rodic s nim nemuze dost dobre komunikovat a dite nevidi dopredu. U sedacky vpredu toto odpada, ovsem dite neni opreno celymi zady (sedacka je nizsi). Zkuste pouvazovat i o voziku, viz nap. http://www.horydoly.cz/vypsat.php?id=1748
Hodne stesti pri vyberu!
0/0
19.4.2004 15:37

honza

Re: sedacka
Manzelka i ja uspesne vozime nasi temer dvouletou dceru v sedacce Hamax, je vzadu, na krosovych kolech, celohlinikove ramy Fort. Nevidim v hlinikovem ramu problem, kolo je celkove lehci a ten kdo jede s dcerou ma cca 15 kg navrch, cili muj pozadavek na kolo byl - co nejlehci, kvalitni osazeni a v obchode mi jeste doporucoval zvazit montaz sirsi pneu na zadni kolo - polni cesty, kostky a poradne diry se na silnici taky najdou.
0/0
19.4.2004 21:34

56xjf

silniční kolo
No o té menší stabilitě na silničním kole, protože má užší pláště - to je celkem dobrý úlet? Možná autor nikdy na takovém kole neseděl? Jinak silnička je silnička, ale vzhledem k našim řidičům je silniční kolo nepraktické. Jenže se na něm narozdíl od horského fantasticky svezete.
0/0
19.4.2004 14:18

figurapce

Re: já mám jasno.
Je stabilní, sedačka se vejde i dopředu, jen ten poloměr otáčení...http://www.felt.de/felt/main.php4?Mag=1&Marke=1&Land=1&Wgr=6&Rubrik=291&Jahr=2004
0/0
19.4.2004 16:25

Martin

Re:56 xjf to masteda pravdu
aj mna to zarazilo, lebo to je totalne laicky pohlad na vec, ze uzke plaste = mensia stabilita. Povedal by som, ze na sirke plasta az tak nezalezi (ak vobec), ale podstatna pre stabilitu bicykla je geometria. A suhlasim s tebou, ze horsky bycikel je fajn, ale ten pocit lietania zazijes len na "silnicke" :-)
0/0
19.4.2004 23:37

Standa

Kde vybrat kolo?
J8áa spousty mých známých jsme si vybrali kolo na cykl.cz. Je jich tam spousty, roztříděné s odkazy na dovozce.
0/0
19.4.2004 14:18

Tomas

Hezké žvásty...
První horské kolo bylo původně postaveno na prudké sjezdy (G. Fisher a Kelly) což byl pro cyklokrosová kola problém. Kolik z těch co si koupili horské kolo jezdí takové extrémy ? Nejezdí ani zdaleka to co dá jet na starém fravoritu, akorát se víc nadřou kvůli odpruženým vidlicím a širokejm gumám. Cyklokrosovou trať  by ani neprojeli.
0/0
19.4.2004 13:27

Pelotrix

Re:
Koukám Tomas, a nesjpíš Frichknecht,ne? Nicméně v podobném duchu byl i můj příspěvek: pro řadu lidí by byl cross či treking spíše vysvobozením.
To na čem sjíždeli Kelly a Fisher kopce (v Marin County, tuším) byl klasický Schwin - cruiser. K dnešnímu MTB to byl řádný kus cesty...
0/0
19.4.2004 16:15

Luboš

Lehátkové kolo
Někde se tu vytratila lehátková kola. to jsou přeci taky kola ne?
0/0
19.4.2004 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.