Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenské hory o něco podraží

Slovensko je v kurzu. A to v létě i v zimě. Češi se tam definitivně vrátili. Loni byly důvodem hlavně dobré ceny, letos je to již poněkud jinak. Co vás tam tedy čeká? Přestože zimní sezona se na Slovensku teprve blíží, přípravy na ni vrcholí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M

Da sa
Sluzby na Sk budu dlho o nicom.Zalezi,ako si clovek vyberie.My sa vyberieme na tyzden do Zuberca-Nizke Tatry, 5-6 ludi,prenajme sa cela chata a chodime lyzovat na Nizke Tatry -Spalena, Zuberec, Rohace,.... Nie je tam vela ludi,zahranicni to moc nepoznaju,jedava sa v restikach(koliba je tam celkom prima).Naklady na cely tyzden okolo 2-3 tisicky aj s lyzovackou.Tento rok bolo super,akurat cesta do a v Zuberci je nic moc,sama diera.
0/0
24.10.2003 23:31

carpat

Re:
Okamžite žiadaj vrátiť školné a nafackuj učiteľom, čo ťa naučili, že Zuberec a Spálená je v Nízkych tatrách. Alebo si vtedy chýbal?
0/0
31.10.2003 12:30

SID

Byl jsem tam , viděl jsem to a už mě tam nikdo nedostane
Dvakrát jsem byl na dovolené na Slovensku a už tu chybu nikdy neudělám. Jedině že bych chtěl dětem ukázat jak to fungovalo za komančů.
0/0
24.10.2003 19:01

Jano_S

Sluzby
Sluzby su v Tatrach a inych turistickych lok. vseobecne o nicom. Obchody otvorene ako za sociku - max. do siestej, dlhe obedne pauzy, v nedelu zatvorene, cez tyzden kludne vycapia na dvere Inventura a hotovo. Ponuka jedal podpriemer, ceny vysoke, personal neochotny- asi slabo plateny(vsak "bavorak" ci mercedes nieco stoji a slovensky Pan Podnikatel na skodovke jazdit nebude a Pani Podnikatelova pracovat tiez nie).Jedine co spolahlivo funguje je vyberanie poplatkov - za parkovisko, za vjazd autom, za WC, za kadeco.Lyzovanie tu uz niekto spominal, o malo lacnejsie ako Alpy a kvalita neporovnatelna.
Cest vynimkam.
 
0/0
24.10.2003 15:47

Jana S.

Re:
..súhlasím! Před třemi lety o velikonočních svátcích v Tatranskej Lomnici: Nebyla otevřená jediná směnárna (sú predsa sviatky, nie...!!!!! -dyk nakonec těch cizinců je tam jen pár tisíc, ne?Ikdyž to možná přeháním, ono už jich tam tolik snad ani nejezdí...), na parkovišti pod lanovkou s klídkem vyberajú 100,-Sk poplatek, ačkoli lanovka na Skalnate pleso pre silný vietor nepremava, lebo parkovisko s lanovkou nema predsa nič spoločné..., na dotaz, kde je telef. automat, odpověď:"..a na čo Ti je?!(! tykačka na férovku)", v 11.00 v restauraci:"..obedy podavame od 12.00, teraz iba studene napoje.." Fajnově strávený svátky...! A to nemluvím o muldách, za jaký by se styděl i bolševik (tři rolby ovšem stojí pod kopcem), o počtu a kvalitě vleků atd. atd. Pro milovníky adrenalinových sportů ovšem bezkonkureční prostředí. Tatry jsou nádherný, ale na lyžovačku ma tam už ani Boha nedostanú!
0/0
27.10.2003 21:16

počesku

Re: servus
Jano S. nejako sa ti to pletie,  dnes je pred nami zimná sezóna 2003/04 a hodnotiť ako obstoja krásne zimné strediská Slovenska môžeš až po jej skončení . Alebo píšeš  čo zažívaš v českých horičkách.
0/0
28.10.2003 12:18

Dubak

Vysoke Tatry
Sluzby su asi skutocne ako pisete. Restauracie su proste dobre a aj zle a v podstate clovek nema sancu to dopredu spoznat.  Tak isto ubytovanie je rozne. Skuste pozriet na www.vysoketatry.cz , snazime sa zverejnit co najviac informacii vhodnych pre pobyt vo V.Tatrach. Pripadne ak nieco nenajdete, napiste mail a pokusime sa odpovedat. Tiez ponuka volnych miest na silvestra.
0/0
24.10.2003 14:23

Franta&Jetel

Ceny
Mají to předražené. Lyžování v Jasné neni špatné, ale 780 Sk na den je moc a do alpského lyžování to má stále daleko. Pokud bych to přepočítal na cenu za jednu jízdu a porovnal s Alpama, kde jezdím pořád dokola na upravených sjezdovkách (narozdíl od Jasné), tak je to předražené. Vivat Alpy.
0/0
24.10.2003 12:12

Janovan

kvalita
Byl jsem  v Nízkých letos v Srpnu. Příroda je stále nádherná, Tatralandie se povedla-doporučuju navštívit. Negativní dojem na mě dělají služby v hosp. a restauracích. Téměř všude nás nutili platit dohromady, jídelní lístky často obsahovaly položky, které neměly, několikrát donesly něco jiného a nejkurioznější bylo, když po mě chtěli v restauraci (myslim, že nevypadam jako socka) platit dopředu....Jinak mám Slovensko rád...
0/0
24.10.2003 11:49

Martin

Re:
Musim souhlasit. Byl jsem pred nejakym casem (asi 2 roky) ve Vysokych Tatrach (2x). Priroda super, ale sluzby priserne. Skoro zadna otevrena restaurace (jednou koncem ledna a jednou v unoru), tam kde bylo otevreno mizerna kvalita jidla, dost vysoke ceny a neochotny personal. Opravdu bida.
0/0
24.10.2003 12:35

Pavlis

Re:
Souhlas.
0/0
24.10.2003 12:50

Kolba

Re:
Letos jsme byli na Malý Fatře a dva dny v Trenčíně, a služby úplně v pohodě, vše fungovalo, jak má. Ale asi záleží.
0/0
24.10.2003 12:57

bacil

Re:
so sluzbami to bolo tak, ale uz sa to zacina priblizovat normalu, nakolko si ludia uvedomili(aspon dufam) ze ich to zivi... ja som bol so sluzbami vacsinou spokojny az na nejake drobnosti
0/0
24.10.2003 13:21

Moi

Re:
Byl jsem ve Vysokých a ve Sl. raji letos v létě a můžu Vám říct, že jsem nezažil týden s vyšším krevním tlakem. Vše se uklidnilo až při příjezdu od jihu k Chopku, tam jsem dokonce slyšel i "budme radi, keď u nas prespite"
Slovensko je strašný, pokud překročíte nějakou rovnoběžku a to je celkem záhy. Vysoký ceny, my jsme platili 10Sk/osoba za vstup do KOSTELA!!!!!!!!!!. Dlouho mě tam nikdo nedostane....
0/0
24.10.2003 13:38

kostelni mys

Re:
Blbce do zadneho kostela se vstupne neplati pokud nefunguje jako pamatka a to mas to same co vstupne na zamek nabo na hrad... .Kdybys sel na msi tak po tobe rozhodne nikdo prachy chtit nebude vole !
0/0
24.10.2003 16:05

le-on

Re:
Tatralandia... (sakra, zase je ten formular tak pomaly!!!) ...se mozna povede, az ji uplne dodelaji. Jinak je pekna... akorat trosku drazsi a tobogany jsou diky system "dalsi az ten pred nim vyjede" ponekud mene pouzitelne... Co se tyce Vysokych/Nizkych Tater - priroda skvela... sluzby pouze prumerne.
0/0
24.10.2003 15:35

Tom

Vratna-Chleb - pro zacatecniky
Tam jste asi pane redaktore vubec nikdy nebyl, je to svah ve volnem terenu v prirode vedle sloupu lanovky,se sklonem 35 - 45°, navic orientovany na SV,takze vecne zmrzly,o uprave svahu nemuze byt ani reci. Vetsinou tam jezdi skialpinisti. Zacatecnik by se tam zabil ! ( nepocitaje 200 m placek nahore-ale to se neda mluvit ani o lyzovani ) 
0/0
24.10.2003 9:53

Jan

tiež ma to pobavilo.... :)
Autor chcel asi povedat, že keď sa vyveziete hore na Chleb tak už sa tam (na tých 200 m placek) ten začiatočník nezabije, ako tomu bývalo pred tým..., ale určite to začiatočník nezlyžuje dole. Načo by však začiatočník jazdil na Chleb keď dole sú kilometre lepších trás, iba ak by tam chcel zamrznúť, lebo na tom severnom svahu je stále neskutočná kosa... Vrátná je krásna a odporúčam, ale OMNITRADE (firma, ktorá tam prevádzkuje vleky a hotel) je proste amatér. Zasnežovanie? Ten, kto mal prenajatú tú 800 metrovú pomu na Pasekách pred tým ako tam postavili lanovku dokázal dvoma delami zasnežovať celý svah 120 dní v roku, oni si tam naťahali 13 diel a trvalo im 3 roky aby pochopili ako sa to používa!!! Dúfam, že čoskoro vyrastie niekde na blízku stredisko, ktoré im bude konkurovať, lebo by bola škoda, keby tak krásna oblasť, ktorá je tak blízko pri moravských hraniciach zostala nevužitá...
0/0
24.10.2003 11:05

nechapem

Re:
No to je naozaj zaujimave. V decembri sa tam pojde svetovy pohar v lyzovani. Nepovedal by som, ze je to lahka rekreacna trasa.
0/0
24.10.2003 13:05

Moi

Re:
To bude medzinarodna ostuda pro bratia, roduvernych..... to MS v lyzovani.... jaj
0/0
24.10.2003 13:41

Robi

Podobný relax by mal poskytovať
tento rok už aj areál Tatralandia s vodným parkom.Je umiestnený za Lipt.Mikulášom smerom za Lipt.Maru (Lipt.Sielnica.) Tiež termálne kúpalisko na Oraviciach je v prevádzke aj v zime.Je hlavne pre lyžiarov na Orave a v Roháčoch.
0/0
24.10.2003 8:05

mudrlant

Bazen na shukani
Besenova je sqela. V te vode tam kazdy shuka, pac je tak hneda ze skrz ni neni nic videt.
0/0
24.10.2003 7:36

Libor

Jasná
Je tam zase chyba. Asi redaktor nerozuměl slovensky, ale v Jasné se nebuduje čtyřsedačka, ale ŠESTIsedačková lanovka!
0/0
24.10.2003 7:25

Radek

Autor zřejmě neví,
že něco takového vůbec existuje. Doplňme, že je to sedačka odpojitelná a krytá, takže nám Slováci v investicích zase ukázali záda, jako už s osmimístnou kabinkou ve Skiparku Ružomberok. My se zmůžeme jen na fixované čtyřsedačky (letos Pec pod Sněžkou, Železná Ruda a Klínovec, mám-li dobré informace).
0/0
24.10.2003 14:07

knedlikar

Besenovou stoji za to navstivit
je vhodna pro ty lidi, co maji radi koupani v horkem bazenu obklopenem nadhernou prirodou.Rovnez dobra masaz zad je dobrou relaxaci, je poskytovana primo v arealu koupaliste. 
0/0
24.10.2003 5:16

jodok

Re:
Souhlasím na 100%. Koupání je příjemné nejen v zimě, ale i při chladném létě. A jak si libovala moje bolavá kolena. Doporučuji.
0/0
24.10.2003 7:28

Pishkworka

Re:
Ale neberte si tam světlé plavky! Už je od té rzi nevyperete!
0/0
24.10.2003 14:47

bohus

Re: tatralandia
Tak, tatralandia je vzdialena od besenovej na skok(liptovsky mikulas). Voda tam je tiez termalna. ROzdiel je len vo velkosti, tatralandia je niekolko krat vecsia a je blizsie k tatram(krajsi pohlad z bazena na okolie). vrelo odporucam. Majte sa.
0/0
24.10.2003 10:59

bla bla

Re:
hmm tak ste bratia slováci velice rychlí, protože na velikonoce, když jsme jeli do Zuberca tam byly jenom vybagrované díry a možná nějaká hrubá staba..
0/0
24.10.2003 11:07

bacil

Re:
oni to fakt stihli postavit v dost extremnom case, lebo chceli chytit leto a zarobit kedze do toho investovali balik prachov
0/0
24.10.2003 13:22

terka

Re:
no a v toboganu se musis odrazet, abys dojel...je to furt Slovensko, nic prevratnyho necekejte...
0/0
24.10.2003 13:43

sk

Re:
Veru terka, mas pravdu. Bol som tam v lete, ale cakal som asi dvadsat minut v rade na tobogan, ktory za vela nestal. Boli sme tento rok v Taliansku a isli sme aj do aquaparku v Lignane. Je to starucky aquapark, ale neporovnatelne lepsi ako Tatralandia. Ja tych nasich nechapem, vrazili tam take prachy a postavili tobogany pre male deti a dochodcov. Iba jeden je tam trochu rychly, ostatne nestoja za nic. A tie vnutorne uz vobec nie, v nich dobreze netreba bezat dolu, aby clovek dosiel do bazenku.
0/0
24.10.2003 14:22

kostelni mys

Re:
Nikdo nic prevratneho neceka , tobogan je porad skluzavka , porad vede z hora dolu a pokud nevazis tunu a lehnes si tak jsi dolu cobydub ve tvem pripade si hold musis pomoct. Byl jsem tam mne to slo dobre . Byl jsem i jinde a meli tam skluzafku ktera ficela az 70 km/h myslim ze to bylo nekde ve Francii kolem NICE , myslim ze tam, i kdyz vazis tunu pojedes alespon 20km/h , na a kdyz ani tam ne tak zacni hubnout , hold fyzika nepust cim vic trecich ploch tim hur to jede. A ver mi slovaci za to nemuzou.
0/0
24.10.2003 16:22

JK

Re: Besenova
Mam rodinu na Orave,ale koupat do Besenove se nechodi a ani to nedoporucuji.Hlavne zeny maji po koupani problemy.Voda je velmi nekvalitní,hlavne po najezdech polskych turistu u kterych je hygiena problem.Kdyz termal tak Liptovsky Jan,tam se pry o vodu staraji,v Besenove pouze ryzuji.
0/0
24.10.2003 14:46

le-on

Re:
Bešeňová je skvělá... možná ne hygienická, ale skvělá... Z Liptovského Jána jsme do ní prchli, protože 26°C za chladného počasí v letě není nic moc...
0/0