Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pár dobrých rad před cestou na prázdniny

Kdy vyrazit na dovolenou, abyste se vyhnuli dopravním zácpám? A jakou trasu vybrat? Dáte-li na rady dopravních expertů, může se cesta k moři zkrátit i o několik hodin. Už dávno totiž neplatí pověra řidičů, že nejlepší je cestovat do ciziny v noci. Na nejvytíženějších hraničních přechodech vás totiž v prvních dnech prázdnin čekají fronty dokonce i nad ránem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Josef E.Dolecek

Plzeň a co dál
To že se stále musí hrkat přez Plzeň je největší výhra ekoteroristů. Pokud jedu do Čech tak se snažím jet v noci, kdy to v Plzni je už OK.
Problém je ale co dál. České dálnice jsou nedostatečné resp. jejich síť. Německé dálnice byly navrženy tak, aby z jakéhokoliv místa v Německu nebylo na dálnici dál než 40 km. Pravda, nepatí to do důsledků a jsou i přes svoji hustou síť a mnohde i šíři zejména ráno a k večeru zacpané , ale Spolková i jednotlivé zemské vlády vynakládají obrovské množství prostředků tak aby známé "Stau" zmizelo. Německo když tento program přijímalo ( tuším začátkem 50 let ) tak pochopilo, že kvalitní síť dálnic je vysokoktanovým palivem ekonomického motoru. Česká vláda to nepochopila nikdy a ekoteroristé jsou tím pádem ekonomická brzda. ( miluji zjednodušující úvahy)
Pro ilustraci jsem zjistil jakým tempem se Německé dálnice stavěly: už v 60 letech to bylo 270 - 450 km ročně. A samozřejmě v kvalitě.
Doufám, že Česká vládo to pochopí taky brzo a místo Gripenů začne prosazovat dálnice ( vždyť koneckonců od stavebních firem lze taky dostat slušnou provizi
Josef E.Dolecek
Grevenbrueck ( 29 km od Kreuz Olpe)
 Nordrhein-Westfalen, Deutschland
0/0
27.6.2002 18:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.