Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA přitvrzují vízovou politiku

Od nynějška bude pro cizince ještě složitější dostat se do Spojených států. V reakci na útoky z 11. září loňského roku USA výrazně přitvrzují pravidla pro vydávání víz. Jako první vstupuje v platnost nařízení, že cizinci, kteří chtějí v USA studovat, musí mít studentské vízum ještě před zahájením studia. Plánuje se i značné zpřísnění turistických víz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarda

Neverim svym ocim
Porad se v Cesku mluvi, za Cechum nema nikdo to politiky kecat, pravda, natoz USA. Ale kdyz USA zmeni svoji vizovou politiku, ktera byla neschopna zarucit aspon nejakou bezpectnost a kontrolu nad davy jakoby studentu a na cerno pracujicich lidi, tak se z Ceska zase ozyvaji nazory, ze to neni fer. Uvedomte si, ze davy Amiku nejezdi do sveta makat na cerno a prizivovat se na tamni socialni podpore, ale cestovat a utracet. 
0/0
10.4.2002 18:45

Edmir Dizdarevič

Re: Neverim svym ocim
A copak problém nelegálů víza vyřeší? To je asi pokus o vtip.
0/0
10.4.2002 21:30

hovnival

viza
Nechapu jednu vec.
Na jedne strane se vetsina prispevku rozciluje nad tim, ze Americane zprisni viza. Podle mne je to jejich vec, kazda zeme si muze delat vizovou politiku dle sveho uvazeni. Delaji to proto, ze hodne lidi (i z Ceska) tam jezdi pracovat na cerno. Tomu se chteji branit, proto ta viza...
Na druhe strane chcete pritvrdit vizovou politiku Ceske republiky. Zejmena proto, aby do Ceska nejezdili ilegalni pracovnici z vychodu. To je prave to, proc Americani viza zprisnuji, protoze tam jezdite vy. To mi pripada typicky ceske --- Jak to, ze nas ti zli a hnusni Americane chteji omezovat?? A proc nam sem jezdi Ukrajinci?? Zamyslete se nad sebou trochu............................
0/0
10.4.2002 18:23

whiteman

lol
vsichni jste pitomci.
0/0
10.4.2002 18:14

Czech Mate

Re: lol
. . . a co dalsiho bys nam chtel rict vo svy rodine . . .
0/0
10.4.2002 19:15

badzus

-
Ještěže už přestal otravovat ten dement Whiteman!!!
0/0
10.4.2002 17:44

XYZ

Americká ambasáda v Praze neví, která bije...!
Ještě během dnešního dopoledne tvrdilo tiskové oddělení pražské americké ambasády, že zkrácení max.doby pobytu na turistické vízum ze 6 měsíců na 30 dnů je účinné s okamžitou platností !!!! ne tedy jak je v článku, že se jedná pouze o návrh.
0/0
10.4.2002 15:02

X

0/0
10.4.2002 14:59

Ludek

Souhlas s reciprocitou
Bohužel ti naši vlezdoprdelkové jim vízovou povinost nezavedou a nezavedou. Už i Kanaďanům je zaváděli asi dva roky potom co je oni zavedli nám. Na našich hranicích bych imigrační službu taktéž uvítal aby sem nelezli Jugoši, albánci a podobná havěť.
0/0
10.4.2002 12:38

radek

Re: Souhlas s reciprocitou
na jednu stranu rikas ti nasi vlezdoprdelkove a na druho at ta havet z jugosky a albanie do ceska neleze, vidis a to same si treba rikaji amici, at tam nelezeme, neni to tak trochu stejne??ja myslim, ze by kazdy mel mit pravo cestovat a pracovat tam, kde bude chtit a jaky je rozdil mezi amikem a jugosem, dle meho je to clovek jako clovek, tudiz muze byt dobry nebo spatny, pokud je nekdo kvalifikovanej, proc ma vyhodu amik oproti jinym, jen protoze je amik?? to je ale tupost....
0/0
10.4.2002 12:56

Honza

Re: Re: Souhlas s reciprocitou
Takhle jsem to presne myslel, jen se nedokazu vyjadrovat strucne, sorry.
Honza
0/0
27.4.2002 15:56

Petr

Re: Souhlas s reciprocitou
Naprosto souhlasím! Proti Jugošům snad ani nic nemám, ti jsou ještě dobří, ale hlavně by sem nelezlo tolik Ukrajinců, Cikánů, Arabů apod. Tyhlety národy vyznávají jiné zvyky a mají úplně jiné mravy. Arabovi rupne v bedně a pro Aláha klidně odstřelí barák, atd. Doufám, že až budem v EU, tak se režim na východních hranicích zpřísní.
0/0
10.4.2002 17:58

Kopecký Fr.

když železná opona, tak i z naší strany
z 90 procent je jedinou kvalifikací amíků to, že jim zobák narost anglicky. Naopak z Urajiny sem přijíždějí často vysoce kvalifikovaní lidé, ale ten diskriminační systém je předem odsuzuje do role na černo pracujících kopáčů. Kdyby byl systém udílení pracovních povolení jednodušší, zmizela by i mafie. Takhle se ukroš třese před mafiánem i naší policií, aniž ještě cokoli špatného udělal. A mafiánům víza nevadí, oni mají peněz dost a známých mezi úřednickou holotou také. Ty podmínky jsou pro lidi z tzv. černého seznamu států skutečně horší. A opakuji - ruští turisté tu utratili nejvíc peněz na osobu, přesto jsme jim víza zavedli. Američané dělají z Prahy kýčovitý disneyland, a proto bych je vykopal přednostně. Skutečně nestojím o to, aby Staré Město bylo přeplněno jejich "stylovými" puby. Pestrost kultur je skvělá věc, ale tady už se to zas mění v tentokrát americkou uniformitu. A že z těch víz mají prospěch přiblblí úředníci, o tom nepochybujte - komu jinému to prospívá ? Hlavně že od hranic vyhodí čechy, kteří tam ani nejedou pracovat (úřada za okýnkem na letišti se špatně vyspal) nebo dokonce vyhazují účelově, aby ta víza nemuseli zrušit, aby zas nezrušili je samé - nic neumějící úřednickou holotu. A že by si američané málo ztěžovali - no tak ať, my si na vízech vyděláme a jejich turistů drasticky neubude - pro ně jsou ty náklady stejně řádově nižší než pro Čechy, tak proč ta víza nezavést. ČR se takhle řadí k banánovým diktátorským režimům, které svou zahraniční politiku řídí podle momentálních kamarádských vztahů vládnoucích papalášů. To pravidlo reciprocity je ve všech demokratických státech naprosto obvyklé, nevím co by jako Amíci chtěli, abychom jim za cestu sem příště ještě zaplatili ?
0/0
10.4.2002 12:13

howgh

no a?
kdybych chtěl pracovat, tak v EU, když cestovat tak do nějaký exotiky. co je mi po amerických vízech...
0/0
10.4.2002 11:42

Freddie

V USA mam spoustu pratel a rad se tam kdykoli vracim. To, ze jsou prisnejsi pravidla pro vstup do zeme je prece ale jejich vec... a nevim, proc se to tak resi... P.S. US Visa neopravnuje navstevnika ke vstupu na uzemi USA, ale pouze k tomu, aby o ten vstup mohl pozadat. Nelibi se mi, ze do teto zeme (CR) si kazdy muze jak chce a nemyslim si, ze by imigracni urad byl zbytecny.
0/0
10.4.2002 9:24

radek

Re:
ty si ale blb, tohle ty povazujes za demokracii, to muzeme zase postavit ploty...., byt trestan jen za to, kde jsem se narodil, proc by kazdy nemohl cestovat kde a jak se mu zachce?? je to jen otazka tech blbu americkych, chapu, ze se obavaji teroristu, ale sprisnit viza se mi zda kravina, to jim stejne nepomuze, jen bych jim pral, aby stat tratil na turistice velke penize a take by me zajimalo, kdo jim tam ted bude mit ty obchody, kdyz to tam dela spousty cechunu...
0/0
10.4.2002 12:16

msg@trg.com

vízum nic neřeší
kámoš dostal před týdnem vízum na 10 let... Problém je to, že přistaneš ve státech, znelíbíš se nějakýmu úředníčkovy, který se šptně vyspal a letíš za svoje úspory nejbližším letadlem zpátky i když máš vízum. To už byly lepší ty kontroly na Ruzyni od Anglánů.
Jediný průser je, že já jako ing. v prestižní firmě se znalostí AJ, NJ vydělám a ušetřím min. 2x míň než jakákoli uklízečka tam. Takže v tom je celá poetika věci a cest do států...
0/0
10.4.2002 8:56

Vaclav Kabat

Re: vízum nic neřeší
s inzenyrem bez vis kam.... 
a s nemcinou v USA take :-)
0/0
10.4.2002 15:28

Pavla Tikmanova

Stydim se za vas!!
Takovou diskuzi bych na ceskem internetu neocekaval.To neni zavist,
to neni frustrace,to je primitivni diskuse. Nemohu jinak,nez se za vas
poslat do prdele.
Jarda Svetlohorsky.
0/0
10.4.2002 4:40

Edmir Dizdarevič

Re: Stydim se za vas!!
Potřebuji na cestu do prd....e vízum?
0/0
10.4.2002 6:44

Majdalenka

Re: Stydim se za vas!!
Taky se stydim, ale za Jardu Svetlohorskeho!!! Kdyz je tato diskuse "primitivni" proc se ji takovy inteligent jako ON zucastnuje? Poslat do prdele se muze leda tak sam !!!!!!!!!! Staci si vyridit vizum a koupit letenku.
0/0
10.4.2002 11:38

Eliška Krásnohorská

Re: Stydim se za vas!!
Která přisprostlá sudička ti vložila do úst takovou sprostou mluvu, chlapče?
0/0
10.4.2002 14:21

Edmir Dizdarevič

Je to k smíchu, ale v případě USA mne to nepřekvapuje.
Proti teroristům? Ti si cestu vždy najdou. Proti nelegálům? Kdyby je chtěli dostat z USA, tak udělají zákon, který pošle nelegála na 10 let do basy. Pak by jich tam bylo určitě méně. Tím že budou zpřísňovat turistická víza docílí toho, že kdo má v sobě alespoň trochu hrdosti, tak se vyhne USA velkým obloukem. Nevím jak vy, ale já nebudu někde škemrat abych mohl v jejich zemi utratit svoje peníze. To bych musel být větší magor než jsem. :)
0/0
10.4.2002 0:07

Pavel Adamec

Re: Je to k smíchu, ale v případě USA mne to nepřekvapuje.
Jenže tady jde o něco jiného. Řeč je o tom, že hodně lidí se tam chce dostat za prací a ty prachy vydělávat a ne utrácet ... Každopádně fakt je ten, že kdo chce do států opravdu jen cestovat, doplácí na ty co chtějí hlavně pracovat ... a s toho vyplývá, že mladý nezadaný člověk relativně doma bez závazků prostě nemá šanci ...
0/0
10.4.2002 10:37

Edmir Dizdarevič

Re: Re: Je to k smíchu, ale v případě USA mne to nepřekvapuje.
A máte pocit že by se tam chtělo dostat hodně lidí za prací, kdyby jim hrozilo 10 let vězení? To už by asi bylo jiné rozhodování. "Mám dvě varianty: 1) Nechytnou mě a přivezu si za rok pul melounu. 2) Chytnou mě a budu 10 let bručet." Nebo ne vězení, ale třeba doživotní zákaz vstupu. Víza jsou utrpení pro turisty a vtip pro nelegály.
0/0
10.4.2002 21:47

El Diablo

Viza
Jeste by to chtelo ze Statu vyexpedovat vsechny polsky a moravsky radoby-bosse a bude klid.... Ale to je nemozny, ty se tu drzi jak nemoc, kterou je ale potreba vylecit. Provzdy! S pozdravem neni nad F-1....
0/0
10.4.2002 0:00

wewerka

prdel
Největší prdel je, že všichni teroristi byly v USA legálně, vypatlaný masoví vrazi, kteří tam občas postřílej půl střední školy jsou rodilí američané, ale George Stupid jr. razí názor, že USA jsou ráj na zemi a všichni "ostatní" jsou "Ti zlí", kteří jim to chtějí zkazit.
0/0
9.4.2002 21:10

Alcia

Re: prdel
Nejdriv si udelej v ty 'prdeli' jasno, je videt, ze vis uplny 'hovno',a tak nema ani cenu na tvuj stupidni prispevek reagovat.
0/0
10.4.2002 4:47

petr

Re: Re: prdel
Ma absolutni pravdu naopak ty jsi uplne vedle,ja v te zemi ziju roky ...
0/0
10.4.2002 6:24

wewerka

Re: Re: prdel
Hovno víš ty,  to, že nikdo z teroristů podílejících se na 11. září  nebyl v zemi ilegálně, je všeobecně známý fakt.
0/0
10.4.2002 17:12

Majdalenka

Re: prdel
Souhlasím, američani jsou tlustí HOVADA, kteří svoje hovadský názory cpou světu. Ať se tam třeba poserou !!!
0/0
10.4.2002 11:16

Marek

Upresneni
Ackoliv to na veci zrejme nic nemeni, rad bych ponekud upresnil informaci uvedenou v clanku redaktory iDnes. Podle dnesniho clanku v The Washington Post, doba pobytu na turisticke vizum uz nebude automaticky 6 mesicu, ale na rozdil od tvrzeni v iDnes to nebude automaticky pouhych 30 dnu. Navrhovane zneni je, ze doba pobytu bude dostatecna pro zakonceni duvodu navstevy (v originale: "a period of time that is fair and reasonable for the completion of the purpose of the visit"). Cili pokud navstevnik prokaze, napriklad, ze k cestovani potrebuje dva mesice, mel by dostat povoleni na dva mesice. Ovsem pokud urednik INS na hranicnim prechodu nebude moct urcit, kolik casu je potreba, da povoleni jen na 30 dni. Po pravde receno, nemam pocit, ze by se zase az tak moc zmenilo. I ted musite pri prijezdu do USA presvedcit vsemocneho urednika na letisti, ze jste opravdu jen turista. Kdyz se mu/ji libite, dostanete povoleni na 6 mesicu. Pokud se nelibite, dostanete jen 30 dni anebo i misto na nejblizsi let zpatky domu. (A pro zajemce, clanek v The Washington Post je na adrese http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A16745-2002Apr8.html)
0/0
9.4.2002 21:01

David Hriciste

VIZA PRO AMERICANY!!!
Kdy uz konecne zavedou viza pro Americany cestujici do CR?
0/0
9.4.2002 20:59

Alcia

Re: VIZA PRO AMERICANY!!!
Co by si na Cechach tak asi vzali ?!
0/0
10.4.2002 4:40

REM

Re: Re: VIZA PRO AMERICANY!!!
Reciprocita,to je oč tu běží! Nic proti amíkům,ale obdobně nerovnoprávné vztahy ohledně vízového styku jsme neměli ani s CCCP.To samé platí o Kanadě.Slovensko zavedlo víza obratem.
0/0
10.4.2002 11:04

Honza

Re: VIZA PRO AMERICANY!!!
Jsem rad, ze tema rozproudilo na idnes.cz nevidanou diskusi.
Reciprocita ?
a) Obecne: Kdyz se nekdo (vlada USA) vuci nasim obcanum chova agresivne, neni to duvod, abychom se (k jejich obcanum) chovali take tak. (Nasilim omezovat cloveka, ktery nic neudelal, ve svobodnem pohybu po Zemi povazuju za agresivni, i kdyz v soucasnem svete za obvykle)
b) Jako podnikatel v cestovnim ruchu zamestnavam asi 148 lidi. Bez americkych zakazniku bych musel propustit asi polovinu na dlazbu. TO CHCETE?!! Na jednu stranu nechcete, aby ukrajinsky delnik nebral ceskemu praci, na druhou stranu ceskeho o praci obirate. Pomerne nekonzistentni pristup.
Pokud mi nekdo chce namluvit, ze na Ostravsku je 18% nezamestnanost, protoze vsechny volne pozice ve meste vyzobali Ukrainky a Ukrainci, tak mi dovolte, abych se poradne ...
Napada mne. Co mi ma kdo pravo zakazovat dohodnout se svobodne se Sergejem Nikolajevem z Kazachstanu, Slovenska nebo Hodonina, ze mi bude chodit pomahat do me vlastni soukrome dilny, kde vyrabim vanocni ozdoby ?
 Nekdo mi uz konecne racionalne a bez vulgarismu vysvetlete, co je spatnyho na tom, ze ma clovek (Sergej Nikolajev) zajem nekomu, kdo to potrebuje, pomahat. To je vychova, kupa lidi makat nechce a ten kdo chce, toho potrestame. Fantasticky.
 Kdyz odmitnu zamestnant na nejakou pozici ve svy firme zenskou nebo cikana, je to diskriminace pohlavni a rasova. Odmitnout zajemce o praci z Ukrajiny neni nic jineho nez diskriminace narodnostni. Chovani vlady USA proti pracovnikum z mene vyspelych zemi je v tomto pripade uplne stejne jako vlady ceske a nelibi se mi.
 V Coloradu jsem nasel manualni praci za $15/hod, je mi jasny, ze pri kvalifikovany praci muze Cech delat i za krasnych $20/hod. Pri 8,5 hod denne, a 21 dnech mesicne je to 3570 USD. Za najem da $370, za jidlo 500 (kdyz si varime sami). Jsme na 3000 USD, tj. pri dnesnim kurzu 33.8 CZK/USD to dela 101 100 CZK.
Nerikam, ze tyhle cisla jsou prumer, ale u nekterych jedincu to mozny je. Pri beznym platu $12USD/hod to dela 43000 CZK, v mem pripade ($15x8,5x21-370-500)*33.8 to dela $60000 mesicne. Zanedbal jsem naklady na dopravu. V Denveru stal denni listek na MHD $3,- ovsem tam, kde jsem delal ja, jezdily busy zdarma, litr benzinu stal stejnym prepoctem 13CZK. Letenka Pha-Denver-Pha bezne 16000. Na tom neni nic tezkyho na pocitani. Tezky je se tam dostat, dulezity je najit si dobrou praci, nepotrebovat lekare a nebyt v Cesku po priletu o penize okraden.
Tesim se na reakce Honza  
0/0
27.4.2002 15:54

Honza

Re: Re: VIZA PRO AMERICANY!!!
Jejda, samozrejme ze jsem mel na mysli 60 000 CZK mesicne.
0/0
27.4.2002 16:01

Kopecký Fr.

strhněte tu hnusnou vlajku
Sem si všim že si nainstalovali ten svůj symbol tak velkopansky, aby byl vidět přes půl Malý Strany a Petřína. Hlavně že se milovníci svobody schovávaj za vostnatejma drátama jak bolševický papaláši. Oplotěj si v centru Prahy takovou latifundii a ještě budou zpřísňovat vstup do toho jejich ráje demokracie. Vychcanost s odmítáním zrušit pro občany ČR vízovou povinnost je v tom, že nás můžou bez udání důvodu vyhodit hned z hranice (samozřejmě i když máte platné vízum) A ty DEMOKRATI - vyhoděj vás třeba jen proto, aby naplnili kvótu vyhozenejch a nemuseli nám ta víza rušit. To je Amerika - paradoxně země, složená ze samejch emigrantů, který jsou tam ze 3/4 nanejvejš 80let. A my jim naopak prodloužili bezvízovej pobyt na 90 dní... nejlepší to ukázka vlezdoprdelkovství. Hlavně že skuteční teroristé to vízum dostali :))))
0/0
9.4.2002 19:56

Alcia

Re: strhněte tu hnusnou vlajku
Tak zas tak nezavid !
0/0
10.4.2002 4:43

lolita

fuck
-Vzdyt penize jsou u amiku az na prvnim miste. Ty lidi co tu jsou nacerno odsud stejne jen tak nedostanou a lituju ty, co si pohovor na ambasade jeste musej vytrpet a lezt tem darmozroutum vyzranejm do zadku s nejistym vysledkem,ktery konci -litujeme za 2000 kc a to i nekolikrat. Fuck!  Ambasada s.r.o
0/0
9.4.2002 19:27

fucku2

Re: fuck
Tak co v ty darmozroutky americe jeste delas... tahni domu
0/0
9.4.2002 21:41

ORWELL

KVAZIDUVODY..........
Jestli si myslej,ze nejaky teroristy od jejich umyslu odradi prisnejsi vizova povinnost,tak geurillova chunta v cele se simpanzem Jirkou je opravdu suverene nejhloupejsi uskupeni v cele americe.Muzem se podivat na situaci u nas,jak nam pomohlo zavedeni viz pro rusy a ukrajince.Vymytila se zde jejich mafie ? Ne naopak posilila a duvody proc se tomu prave tak stalo byly vcera celkem logicky vysvetleny v poradu "Naostro" na CT1.Doplatili na to jenom ty nejvetsi chudaci,kteri sem jedou poctive pracovat.Jinak me taky vadi,ze k nam maji americani povolen vstup bez viz a my by jsme meli jak blbci vyplnovat jejich debilni dotaznicky.Hlavne ze sem jezdej kazat o demokracii a davaj se za vzor celemu svetu jak si dokazi branit svoje hlavne do popredi  neustale davajici mravni hodnoty a idealy.Pak se tam clovek teda chce jet podivat,jestli to tam opravdu je takove jak nam to maistemove zdelovaci prostredky serviruji a najedou zjisti,ze cesta do nejvetsi demokracie sveta  ztroskota hned na ambasade.Je to trapny,stejne,jako kdyz nam za komunistu davaly za vzor SSSR,ale podivat jsme se tam nemohli,asi aby tomu neprisli na chut a nebylo nam z naseho vzoru spatne.No a to same je ted s amerikou.Nemaji zajem aby tam nekdo jezdil a na svou kuzi se presvedcil,ze tomu cim se chlubej a radi by naockovaly celymu svetu,stoji za h...o.A jedenacty zari Buschovi a zbytku oligarchisticky vlady jen pomaha skryt svinstvo,za ktere jsou odpovedny a pomalu si diky vetsine nacionalistickeho obyvatelstva neustale upevnovat pozici novymi,progresivnejsimi zakony potlacujici svobodu a umoznujici statu( alijas lobystickym skupinam) srat se cim dal tim vic do veci,do kterych jim nic neni a ovlivnovat jiz dost zpracovany narod,por. odstranovat tridni nepratele.No a zprisneni viz je zas jedna habadura,ktera jiz byla dlouho v planu a hodi se jim do karet.VIVA USA uz mam jasno a nemusim tam jezdit.DIK AMERIKO
0/0
9.4.2002 17:14

eukokon

Zkusenosti s vizem po delsi dobe
Nemate nekdo konkretni zkusenosti s opetovnym vstupem na turisticke vizum? Mam vizum vydane pred 4 roky s platnosti na 10let. Predpokladam, ze kdyz se rozhodnu, ze se zitra podivam do USA, tak je to dostatecne. Nebo se neco v mezicase zmenilo?
0/0
9.4.2002 16:29

ja

Re: Zkusenosti s vizem po delsi dobe
zkusenosti mam, jsem tu uz po nekolikaty a to jsem pobyt pretahl neco pres rok ,nikdo si me ani nevsiml,ted stejnou story muze vypravet muj kamos ,co byl doma pred mesicem a je tu zpet,ten to pretahl pred tim o rok a 7 mesicu.takze "zadnej problem" maji v tom bordel.....znam dokonce jednoho co zije 2 bloky ode me,toho capli v N. Mexiku a jelikoz tu byl uz nelegalne dali ho do basy,jeho am. kamarad slozil kauci 7 papiru ,pustili ho,letel do Cech ukazat se na am. ambasade,am. kamaradovi dali zpet  kauci a cechacek byl za tyden zpet doma v USA a to bez vetsich problemu,zrovna jsem ho pred par tydny potkal na WAL-MARTU......
0/0
9.4.2002 21:55

ja

Re: Zkusenosti s vizem po delsi dobe
zkusenosti mam, jsem tu uz po nekolikaty a to jsem pobyt pretahl neco pres rok ,nikdo si me ani nevsiml,ted stejnou story muze vypravet muj kamos ,co byl doma pred mesicem a je tu zpet,ten to pretahl pred tim o rok a 7 mesicu.takze "zadnej problem" maji v tom bordel.....znam dokonce jednoho co zije 2 bloky ode me,toho capli v N. Mexiku a jelikoz tu byl uz nelegalne dali ho do basy,jeho am. kamarad slozil kauci 7 papiru ,pustili ho,letel do Cech ukazat se na am. ambasade,am. kamaradovi dali zpet  kauci a cechacek byl za tyden zpet doma v USA a to bez vetsich problemu,zrovna jsem ho pred par tydny potkal na WAL-MARTU......
0/0
9.4.2002 21:57

Belzebub

Mnoho povyku pro nic
Rekl bych ze to je momentalni vystrelek ktery se brzo zase vrati k normalu. On vybor pro neamerickou cinnost taky nemel dlouheho trvani ale dokazal nadelat hodne zle krve.Imigracni urad musi ted dokazat ze tam na neco je jinak hrozi jeho zruseni no a ti panove maji fantazii asi jako kammeny hrnec. To nic ono to prejde. Co se tyce gastarbeitru z vychodu do CR tak to je vazny problem ktery se potahne rokykdyz uz se mozne rychle reseni zaspalo
0/0
9.4.2002 15:44

Stanislav Hart

Jen tak dál.
Už to mělo přijít dávno. Konečně je šance, že se USA zbaví té verbeže z celého světa, kteří tam pracují načerno a dělají bordel. Je na čase udělat něco podobného i u nás. Rusů, Ukrajinců, Vietnbamců, Albánců, Bulharů, Afghánců aspol. je tady až moc. Pošleme je "domů".
S pozdravem
Stanislav Hart
0/0
9.4.2002 14:44

Pavel

Re: Jen tak dál.
Kdyby v USA nebyli cizinci, kteri tam pracuji nacerno tak by brzo cela Amerika prisla na buben, je vseobcne znamo, ze se nejak moc nebrani nelegalnim pracovnikum, pokud radne plati dane ... Je to pro ne levna pracovni sila. American by za takove penize, co pracuji nelegalni pracovnici nepracoval a nebo by se hledal velmi tezko. To same je u nas. Ukrajinec tady dre za par kacek. Nebo Vy byste kopal na ulici za 25 nebo 30 Kc??
0/0
9.4.2002 15:14

Petr

Re: Re: Jen tak dál.
Tohle jsou zhuverily blaboly. Nejen ze neplatej dane, ale vyuzivaji zadarmo skolstvi a zdravotnictvi. Tohle si vsichni vzdycky jenom takhle omlouvaji, ale americka ekonomika by se bez ilegalnich obesla.
0/0
9.4.2002 21:39

skrblik

Re: Jen tak dál.
Je videt,že pan Hart byl tak daleko maximalně s košem u popelnic.Asi jste nepochopil,že ze zemí ,které jste jmenoval ,se utíka kvůli posrané životní úrovni.Dále jste zapomenul jmenovat ve Vašem výčtu i Čechy,kteří též mocně okupujícelou Ameriku a ten bordel tam dělají taky dost dobrej.
Takže Vám doporučuji si rozšířit obzory a třeba někam vycestovat!
0/0
9.4.2002 15:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.