Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sovětské vozy nestárnou, lidé je opomíjejí

I když už pominuly časy, kdy podstatnou část automobilů prohánějících se po českých silnicích tvořily vozy z produkce bývalého Sovětského svazu, moskviče, volhy, lady a gazíky jsou dodnes láskou řady motoristů. "Mají kouzlo, které přetrvá desítky dalších let," říká kastelán hradu Kolštejna v Branné na Šumpersku Miloš Dempír, který uspořádal první setkání majitelů sovětských vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

GABINA

OBRN ME SE PROTI BLBCUM
TADY NECO SMRDI!VZDYT JSTE V CLANKU NAPSALI,ZE MAJI HRADNI FOND A NAJEDNOU TEN KASTELAN HRADIL VSECHNY VYDAJE,TAK KDE JE PRAVDA?A JESTLI-BY SE NASEL SPONZOR/KDYZ TY PENIZE NEJSOU/TAK PROC BY SE Z TECH PENEZ MELO DELAT NA HRADE VRAKOVISTE!!!A ZDA SE MI ZE JSI JESTE NEMEL TU CEST SVEST SE NECIM PORADNYM,MYSLIM,ZE ANTONIO VEDEL MOC DOBRE O CEM PSAL,PROTOZE KASTELAN BYL CELEJ ZHAVEJ PO DOBE MINULE,TAKZE SLOVO POSTKOMUNISTA JE ZCELA NA MISTE.A MYSLIM SI,ZE V TEHLE ZALEZITOSTI TAKY NEJAK FIGURUJES,A ZE JSI Z TOHO NEJAKY UZITEK MEL???
0/0
7.12.2001 0:39

Tom

Branna
Myslím, ze panu Dempirovi trochu křivdíte. Nebýt lidi, co teď na hradu a zámku v Branné kastelánujou, tak by ta budova zachvíli spadla, protoze obecní uřad neměl na opravy peníze a nikdo hrad nechtěl. Je to tedy vlastně "soukromý hrad", tihle lidi ho začli opravovat a dokonce je po dlouhé době přístupný. A podobné (i kdyz trochu ujeté :) ) akce jsou přece jen lepší, než když by se tam nedělo nic. Naopak bych řekl, ze tahle akce neodčerpala hradu peníze, spíš mu a celé obci finančně pomohla (ti lidi, co přijeli, museli někde jíst spát apod). Hrad a zamek nekolikrat vyhořel a posledních pár desítek let byl v něm jen nějaký sklad, takže v něm vlastně není žadné normalní "hradní" vybavení, takze srovnavat ho s "ostatníma hradama" je . No a jestli mít rad moskviče a žigulíky znamena být komunistou, tak co teda všichni ti co maj rádi trabanty (to jsou taky komunisti, co), nebo VW brouky (to jsou asi pro změnu nacisti, protože tohle vozítko přece vymyslel Porsche jako lidové vozítko za doby třetí říše...), o dalších typech aut ani nemluvě? Trošku divné uvažování... a abyste priste vedeli o cem to vlastne diskutujete: http://www.hrady.cz/index.php?hid=111 http://www.pamatky.com/vizitka.php?Pamatka=branna
0/0
6.12.2001 22:34

gabina

komunisticke mysleni v moderni podobe
dobre,dobre antonio neni k tomu co dodat,jenom ty prachy co maj tak nazbyt dat treba do oprav ty zriceniny,kdyby se takhle kazdej kastelan zblaznil,tak by ze vsech nasich hradu mohli udelat autosalony,mhh dobrej namet jestli mu to povolit,jeden znamena vsichni!!!
0/0
5.12.2001 12:47

Antonio Soprano Sr.

Straseni ve vezi
P. Dempire, co jineho ze zku***neho bolsevismu ma pro Vas a dalsich 30 romantiku jeste kouzlo??? Ziguliky, podzimni lampionove pruvody, mliko za 1.90, barevne transparenty a mavatka 1.maje, kadrovani, 10 Kcs na Viet-nam, romanticke zajezdy za nakupy samponu, Coca-Coly a džínů na Balaton, vstup do strany, nebo..., nedelni chvilka poezie, janevimcojeste... Podle Vas jsou "auta z vychodu srovnatelna s dnesnimi modely na trhu a v delce zivota je dokonce predci"??? Vy jste asi nic jineho, nez ruskeho smejda v zivote neridil, vidte? Jo a muzea se Vam zachtelo? Komunisto!!!!! Mam dost.
0/0
28.10.2001 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.