Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cyklista na silnici rovná se sebevrah?

Nedávno jsem byla na dovolené v Holandsku. Najezdili jsme desítky kilometrů a téměř jsme nepotkali automobil. V nejmenších vesničkách, kde bylo jen několik domků vedle kanálů a nebylo místo ani pro speciální pruh pro cyklisty, byla cesta společná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kalanak

Mněnavky
Jsem ciklista i motorista. je zajimavé jak se muj vstah mnění podle toho zda držím říditka nebo volant. Jste taky takový zamyslete se nat tím. Kalanak
0/0
14.6.2006 22:47

Zadejda

Dálniční známka
Dotaz: Platí dálniční známka z r.2005 i v lednu 2006?
0/0
13.1.2006 14:59

Standa

Je to tak
S článkem se nedá nic jiného než souhlasit. Na stránce www.vemeste.nakole.cz se můžete dočíst o tom, jaké jsou zkušenosti z měst, kde cyklistice dali radní zelenou.
0/0
11.11.2004 2:17

Pronger

....
Jojo...strasne rad jezdim na kole... nejradeji v noci potme...bez svetel...a jeste lepe v protismeru. Je to docela adrenalin...doporucuji vsem!!! vyzkousejte
0/0
3.11.2004 23:20

Oponent

Re: ....
Jo tak kvůli tobě mají cyklisti nálepku přebytečného smetí na silnici. Tak ti děkujem. Možná až někdy dospěješ, jestli vůbec, tak pochopíš. Jsi aspoň dobře pojištěn?
0/0
31.1.2005 13:43

Ráďule

Re: Re: ....
Mnó.... nezdá se ti, že to byla cílená ironie?
 
K článku můžu říct jedno, miluju cyklistiku, ale v Praze a okolo je to fakt sebevražda... na většinu řidičů si nemůžu stěžovat, kupodivu jsou i celkem ohleduplní, možná mám v tomhle jako ženská výhodu , ale v místech (mimo město), kde jsou nepříliš přehledné zatáčky, kde navíc chybí krajnice, je to vážně o život nebo nedej bože, když se na úzké okresce začne někdo předvádět a předjíždí, to se radši dobrovolně klidím do příkopu 
0/0
15.4.2005 11:43

Bluetrancer87

Re: ....
:-))
0/0
23.4.2005 20:42

skarlet

....
Souhlasím s tím, že spousta řidičů jezdí jak hovada. Bezohlednou jízdu však nepředvádí jen vůči cyklistům, ale vůči všem. Na druhou stranu je pravda, že cyklisté si s dodržováním silničních předpisů příliš hlavu nelámou. Tolikrát jsem byla svědkem opravdu sebevražedných cyklistických čísel - jako např., když se cyklista rozhodl přejed z pravého odstavného pruhu čtyřproudý přivaděč na dálnici ...  nebo když v noci potkáte naprosto neosvětlené cyklisty bez helem, kteří jedou vedle sebe ... nebo když jede 70-ti letý děda na stejně starém kole z kopce (silnice 1.tř.) a kličkuje, protože v jedné ruce drží košík vajec a to, že pod kopcem bude odbočovat doleva ukázat taky nemůže..... A takhle bych mohla pokračovat donekonečna. Chyba je na obou stranách. To, že je u nás málo cyklostezek je bez debat.
0/0
29.10.2004 11:32

Cherry

Silniční vši
Že jsou cyklisté silniční vši, to tvrdil už můj dědeček, který měl autoškolu za první republiky - asi před 70 lety. Osobně bych zavedl povinné přezkoušení cyklistů z dopravních předpisů. Např. v Brně na Botanické mají stezku přes 2/3 chodníku (který kreten tento projekt schválil, by mě taky zajímalo!) a stejně jezdí vedle po silnici, nejraději v jednosměrce v protisměru. Když už jedou po stezce, tak rychle jak hovada, vůbec je ne..re, že v této čtvrti chodí po chodnících většinou méně pohybliví důchodci.  Ignorují značky "konec stezky" před přechodem, jezdí na kolech i po přechodu(!!). A že na silnicích první třídy nemají co dělat, jim taky vůbec nevadí. Ať se pak nediví, že je někdo sejme - zvlášť, když jedou metr od krajnice. Raději srazím takového vola, než riskovat čelní srážku s prozijedoucím autem.
0/0
25.10.2004 12:35

typický týpek

Re: Silniční vši
Ano, takto nebo podobně uvažuje většina Čechů. Bohužel.
0/0
25.10.2004 13:16

informator

Re: Re: Silniční vši
Ano. To je přesně ten důležitej motorista, kterej si strašně potřeboval vyjet autem do sámošky za roh pro rohlíky. Přímo ho slyším, jak v autě řve - uhni vole, co se sem sereš. Nebo něco na ten způsob, případně horší způsob. Metr od krajnice není tak moc, přece nepojedu příkopem. Jinak pro zajímavost ve Španělsku uzákonili jízdu cyklistů vedle sebe. Já bych to tedy zvlášť na hlavní neriskoval, ale je to velký krok. To že cyklista jede v jednosměrce je špatné to je jasný, tam se nemůže divit, když ho někdo sejme. Ale nejvíc riskuje právě ten cyklista.
0/0
25.10.2004 13:49

cherry

Re: Re: Re: Silniční vši
Přečti si pořádně můj příspěvek. Coby motorista kritizuji cyklisty za nedodržování předpisů, které platí pro ně, i pro mě.  Pokud ti blázni jezdí po chodníku, kde chodí starší lidé a kde hlídám malé dítě  (obě kategorie neumí rychle uskakovat)a kde všichni kličkují mezi psími hovny, tak bych jim nejraději jednu vrazil. Mimochodem, pro rohlíky do samošky za roh chodím pěšky, do práce taky chodím pěšky. I když řídím rád, tak pěší procházka z Krpole do Tesca u nádarří je pro mě normální.
0/0
25.10.2004 15:07

C

Re: Re: Re: Re: Silniční vši
Ty ses taky chytrej jak krtek. Zadny cyklista nebude riskovat srazku s duchodcem, to by z nej byl brzo polamanej cyklista. Takze duchodci i deti muzou byt v klidu, cyklista se jim totiz vyhne ;) verte tomu nebo ne. To ze cyklisti jezdi po silnici misto po stezce berte jako fakt, protoze dokud u nas budou cyklostezky v podobe zlutych tabulek na sloupech a kousku chodniku, ktere na sebe vzajemne nenavazuji a pred kazdou krizovatkou to znamena slezt z kola, tak se na tom nic nezmeni. Pokud se bavime o silnicnich kolech tak to je kapitola sama pro sebe, pro ty je vetsina stezek prilis rizikova zalezitost, takze i ta jizda po silnici je o neco bezpecnejsi. Samozrejme pokud pri tom nepotkaji blba jako jste vy.
0/0
29.3.2005 9:44

Hrada

Re: Silniční vši idiote.
No dědeček byl jistě stejně chytrý jako ty. Jinak nevím kde jsi četl, že cyklisté nemají co dělat na silnici 1. třídy to jsem ještě neslyšel a to na kole jezdím léta. Jinak na kole sem najel kolem 100 tis. km a takovým jako ty by měli sebrat doživotně řidičák. Přečti si něco jak se má předjíždět cyklista a navíc někdy se na tom kole zkus projet třeba tě to obohatí na těle i na duši a přestaneš přemýšlet jako totální idiot.
0/0
25.10.2004 18:59

silniční veš

Re: Silniční vši
Ano, to si o mně asi myslel automobilista, který mne před pár lety srazil. Dopravní předpisy ovšem nedodržel on a žádná čelní srážka mu nehrozila, takže Cherry prosím Vás nepaušalizujte. Darebáci i slušní lidé se najdou mezi cyklisty i motoristy.
0/0
26.10.2004 13:39

Tomas

Re: Silniční vši
Tak asi sednu do auta a pojedu sejmout nejakou silnicni ves! A docela by bylo dobry aby to byl mladej Chery-prece si neposkodim zrcatko o protijedouci auto...Ty ses kamarade opravdu BLB!
0/0
26.10.2004 21:17

Lukas

Re: Silniční vši
Cherry nevi co chce a neda pokoj, dokud to nedostane ... takhle by se asi dalo reagovat na Vas problem, ze cykliste bud jezdi po silnici, nebo jezdi rychle po cyklostezce - oboji je spatne - a kde tedy maji podle Vas rychle jezdit?
0/0
28.10.2004 14:28

Fantozzi

Re: Silniční vši
Hochu ty nenávidíš jenom cyklisty. Tvůj problém bude někde jinde. Agresivita, arogance a nadřazenost ti jsou asi velmi blízké vlastnosti. Řekl bych , že asi není velký problém se ti znelíbit. Kdo to bude zítra? Vegetariáni? Plešatí? Jestli něco nenaznačuje to jméno. Oni ty třešně měly dřív jiný znak, ale chovaly se přesně jako ty. Dělat pořádek s klackem v ruce a když někdo vyčnívá, setnout.Tomu asi rozumíš. Je mi tě líto. Žít s pocitem nenávisti v duši, no nic moc.
0/0
31.1.2005 14:35

informator

souhlasím s článkem
Stát totiž nehodlá podporovat cyklisty. Proč? Jednoduše proto, že když si koupím kolo, zaplatím na dani nějakých dejme tomu 4000, u auta je to bezmála 100000. Auto taky generuje další služby = další příjmy státní kasy. A co hlavně - generuje obrovské DPH a spotřební daně na benzinu a naftě. Stát bohužel zajímají jen prachy. A to je celé tajemství. "Vybudují se cyklostezky za velkých nákladů a příjmy zanedbatelné. Tak to tedy ne! To by nás voliči neměli rádi," jistě si říkají politici. Tedy problém je i v nás. Politiky donutíme k činnosti, když cyklistů bude víc a ubude aut. Problém je třeba vidět nejen v rovině bezpečnosti, ale i v ekologické rovině. Chtějme tedy čistý vzduch a sedejme do auta jen když to opravdu potřebujeme (například něco těžkého nebo objemného odvézt, a ne tehdy, když můžeme jet vlakem nebo autobusem a nic přitom nevezeme. Pouze tašku s pár věcmi, mobilem a novinami. Auto je užitečná věc, ale nezneužívejme ho v většímu a většímu pohodlí. Venku se trošičku ochladí a lidi hned do práce jedou autem, protože si v něm zatopí. Přitom stačí se prostě víc obléct.
0/0
25.10.2004 11:47

Jarda

Plechovkovej stát
Naše země je zas*anej plechovkovej stát (a taky policejní). Skoro každý řidič plechovky si myslí, že je NĚCO. Tak bezohledný a nafoukaný řidiče jako u nás jsem nikde jinde nepoznal, a to jsem sjezdil skoro celou Evropu (kromě bývalého SSSR). Zvláště ve Skandinávii jsem poznal, že prestiž lidí ve městě (zhlediska dopravy)je tam v tomto pořadí:  1.chodec, 2.cyklista, kolečkové brusle,..., pak dlooouho nic a poslední auta a motorky. Zvláště s tím posledním místě se ztotožňuji.
P.S. všiměte si, co důležitých lidí jezdí u nás v autě v počtu řidič + 0
0/0
25.10.2004 8:28

EVŽEN Žemle

NEsouhlas
Bez ohledu na to, že ten článek je polopaticky skoro celej postavenej na hlavu musím říct, že sihlasim,sám za sebe sice musim říct, že  na kole jezdim převážně v terénu, ale když už se vydám přes město (lbc), je to o hubu. Nejen že není kde jezdit a krajnice jsou 20cm, ale ani řidiči plechovek vás nevnímaj, a nejde o to že na sobě nemáte 2 kila odrazek, blikátek apod, ale jde o to, že cyklisty prostě berou jako něco, co na silnice nepatří. většině z nich je úplně jedno, že když vás předjížděj a nechaj vedle vás a jeho zp. zrcadla 5 centaků, tak máte na kalhotech hnědej pruh. ä to že čr jsou kopce a  stezky se sem nehoděj - to je totální žvást určitě od nějaký politický kedlubny - neříkejte mi, že nevyšlápnete několik desítek metrů do kopce, když můj 70ti letej děda jezdí po hřebenech Krkonoš každej druhej den
0/0
24.10.2004 23:43

Svoboda

cyklostezky
Rád jezdím na kole, pravda snažím se vyhýbat autům seč to jde atady na Ostravsku to někdy zrovna nejde tak jak si člověk představuje. Ale dvě věci všem cyklistům nejezděte vedle sebe i když se Vám zdá že místa je dost a ten šílenec v autě Vás musí objet z auta to fakt vypadá jinak. A druhá věc hlavně pro cyklisty z Ostravska to coje mezi OV a FM je rychlostní omunikace první třídy - sice na ní není třeba dalničních známek, ale ve své podstatě je stejně nebezpečná jako dálnice Praha Brno a tam cyklista nemá co dělat.
0/0
24.10.2004 20:59

Tomas

jezdim furt
Tak ja jezdim v Brne na kole skoro vsude. Do prace i jen tak do lesa. Je pravda, ze myslet si na nejaky prava na silnici je asi blbost, ale prezit se to da. Obecne asi nejvetsi svine (v Brne) sou postaci s "rychlejma" Aviama. Jinak me vadi, ze policajti nam venuji daleko vetsi pozornost-pri kazani, ze nesmim jezdit na kole v pesi zone za panem organem projel nakladak a dva asi jugoši v mercedesech, ale ti zrejme zadny predpis neporusili  Kdyz sem tim argumentoval, tak zacal byt neprijemnej a sliboval me nejhorsi pokuty! Takze davam bacha a zatim se me to dari  Jo a autem jezdim taky, takze zaujatej nejsu!
0/0
24.10.2004 20:14

Tulak

Shrnuti
Krasné kolik příspěvků, tedy kolik cyklistů, třeba to někoho trkne. Já bych to shrnul. Abych mohl na kolo musím mít vybavení, tj. kolo (VYBAVENÉ!!! hlavně ty světla s DOBRÝMI bateriemia odrazky a nejen mít ale i používat, radši víc),dobré oblečení NA KOLO, a taky obutí. Abych chtěl na kole jezdit musím mít chuť. Chuť jezdit na kole dostanu když budu mít podmínky cestu kde se nezablátím v dešti, kde můžu uhnout, kde není krajnice široká 20cm i čárou nebo nejlépe kde nejezdí auta vůbec a to hlavně ve městech. No a když náhodou přujedu uhřátý, mokrý, nebo jen ve sportovním (a pracuji v obleku) tak místo kde se převleču a osprchuji. A abych nezapomněl do kryté garáže na jedno auto se vleze kolik kol??
0/0
24.10.2004 19:52

ftdfg

Chceme Cyklostezky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chceme Cyklostezky!
0/0
24.10.2004 19:38

Jirka.Vysin

Re: Chceme Cyklostezky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.4.2005 15:16

paja

O lidech
Všechno je jen v lidech.Jezdím na kole,v autě i na motorce.A všude vládne stejný princip.Silnější nebo větší válcuje slabšího nebo menšího.Kamion osobák,osobák kolo nebo mašinu.Až nebudeme na téhle planetě moct dýchat,tak snad lidi zvednou zadky a sednou na ty kola.
0/0
24.10.2004 19:19

Hari Prasad

Cesta do práce
Mám to štěstí, že do práce to nemám daleko. Mestrem z Vyšehradu na Florenc. I s cestou pěšky to dělám asi za 35 minut. Na kole bych to měl asi jěště rychlejší, řekl bych že po magistrále bych to stihnul tak za 20 minut, když pojedu pomalu. Nehledě na to, že nevím, jestli tam kola mohou a nehledě na obrovské množství zplodin, které bych dýchal, tak k sebevraždě to daleko opravdu nemá. V každém případě by to bylo hodně stresující. Za Bolševika, když byl relativné malý provoz jsem si to už i zkusil se projet po magistrále, a opravdu tonestojí za to.
0/0
24.10.2004 19:14

jach

Cyklostezka
Nejvíc se mi líbí opěvování cyklostezek v plochém Nizozemí a jejich aplikace v Praze např. z Vinohrad na Malvazinky s 12% stoupáním. A různejch kopců je po Praze dost. 
0/0
24.10.2004 17:40

Lukas

Re: Cyklostezka
OK, ale to ze je nekde kopec neznamena, ze stezky nema smysl delat, kolo ma slapky.. je pravda, ze ne kazdy si pak muze dovolit prijet do prace spoceny, a tak asi nebude jezdit, je to na nem, at se rozhodne, ale pri soucasnem stavu si vybrat nemuze, protoze je to jasny..
0/0
24.10.2004 18:33

fenol

Praha a kolo?
je to pohoda, prostě to chce jen nemít strach, prostě "NO FEAR"... člověk nesmí tak úskoprse jpět na životě.
0/0
24.10.2004 15:51

Suché z nosu

Změnit se musí hodně
No jo, u nás se bude pořád jen mluvit, zatímco na západě se děje, stezky se staví, protože už jim došlo, že města jsou pro lidi, ne pro auta. Avšak i tak je přístup lidí vždy to hlavní - například rád bych jezdil do školy na kole, místo 45 min v hromadnou dopravou. Jenže, když už pominu absenci těch cyklostezek a smířím se s prodíráním se zacpanýma ulicema a s agresivními řidiči s tukovými nádory na mozku a po těle, přivítá mne na škole nápis "Zákaz vnášení kol do budovy" a je to vyřízeno, neboť nechat kolo před školou, to ho rovnou věnuju do tomboly... Změnit se musí ještě hodně, cyklostezky by však byly alespoň dobrý začátek.
0/0
24.10.2004 11:25

JirkaN

nazor na clanek
ten clanek mi prisel celkem o nicem jak do srovnanani CR s Hol. ,ale co me nejvic dostalo ze by podle autorky meli jezdit na mestskych cyklostezkach i mladi na skutrech a chodci... no nevim uz vidim jak na 3m siroke stezce v 50km/h pubertaci na fichtech nevyberou zatacku a pekne nekoho sejmou. Ja jsem C.Budejovic- tady podminky pro kolo celkem v poho i stezky v poho,ale dost bych ocenil obousmerny provoz v jednosmerkach pro cyklisty.. Co se tyka kolizi chodec/cyklista tak mam pocit,ze ve Vidni maji ve mestech cyklisti max20km/h .Pokud maji podminky,aby tu rychlost udrteli trvale a nejeli jako tady stylem brzda/slap:) tak cestovni rychlost celekm v poho. ja mam tady po CB prumer 18km/h a zatim sem sejmul jen jednoho dedka co slejzal z kola za jizdy a vjel mi pod kolo. no v 34km/h nic moc:)
0/0
24.10.2004 10:53

mi5

všechno je o lidech
Pravda je je na obou stranách a cyklostezky to nevyřeší. Dokud se nebudou jak řidiči, tak cyklisti chovat na silnici jak mají, nic se nezlepší. Z vlastní zkušenosti cyklisty považuji za největší prohřešky řidičů neohleduplnost při předjíždění, ignorování přednosti v jízdě (pokud cyklista jede z kopce 40km/h a z boční silnice mu řidič auta nedá přednosta a ještě ho seřve, že jezdí rychle)a povolenou rychlost (na neosvětleného cyklistu zareaguji lépe v 60km/h než v 80km/h ). A jako řidiči mi u cyklistů vadí nedosttečné osvětlení, jizda na červenou a pokud jedou středem silnice. Mimochodem mám pocit, že málo cyklistu ví, že pokud jedou po přechodu tak nemají přednost jako chodci !!!
0/0
24.10.2004 10:16

Marian K.

Holandsko a CR
No, srovnavat Holandsko a CR je z hlediska cyklistiky trochu mimo: klima v Beneluxu je takove, ze v lete 26 stupnu a v zime 6; u nas v lete vedro, v zime mraz, takze pul roku nepriznivych podminek. Benelux rovna placka, vetsina CR kopcovita.
0/0
24.10.2004 1:09

omsoft

nadseny koleckar
Pozdrav z mist, kde se slunicko za mraky tak casto neschovava, z "the Bicycle Capital of the U.S.", Davis, California. Procetl jsem si prispevky a vyvera mi z nich spise opravdu neco jineho nez lidska slusnost, chapani se navzajem a odhodlani se aktivizovat. Tady prikpadam zajimave stranky s napady  pro inspiraci, kde se mimo jine i pise " Communities that are bicycle-friendly are seen as places with a high quality of life. This often translates into increased property values, business growth and increased tourism. Jak budovat  cyklo-pratelske komunity, klikni sem www.bicyclefriendlycommunity.org       Preji vsem zajimave dny. Muj kontakt: radost@post.cz   ,,,p.s. www.critical-mass.org
 
 
0/0
24.10.2004 0:52

BartolomejX

Vsetin-Valašske Meziříčí
Nemam nic proti cyklistum, spis naopak, sam si rad na kole zajezdim, ale na rozumnych komunikacich, kde je provoz automobilů malý a nebo vubec zadny.
Ale cyklista, ktery vyjede na silnici mezi Vsetinem a Valaskym Mezirici (jsem tam od tud, tak muzu posoudit) tak je u me obycejny SEBEVRAH. Je to tu o zivot v aute a ne tak jeste na kole. Jinak preju hezky den.
0/0
23.10.2004 20:59

Qvark

Re: Vsetin-Valašske Meziříčí
Kde žiješ člověče .. ?
Tady v Praze už auta potkáš i na cyklistických ztezkách, tak fakt už nevím kde bych teda měl pak jezdit aby to nebylo nebezpečné.
0/0
24.10.2004 7:27

sss

Po přečtení téhle diskuse mám pocit,
že příspěvky sem píšou jen samí debilové, kteří jezdí jen v autech a na kole neumějí jezdit.
0/0
23.10.2004 20:49

marketa

ty smajliky jsou fakt super
0/0
23.10.2004 19:33

marketa

joo joo skoda ze nejsou ciklostesky :-)
0/0
23.10.2004 19:31

Lukas

kolik cyklistů a kolik řidičů sem napsalo příspěvek?
Rád bych tot skutečně věděl, mám pocit, že díky řidičum se tato diskuze stala diskuzí na téme, kdo je víc bezohlednej... Článek je spíše o tom, zda je Česká Republika příznivá pro cyklistiku. A já si troufám tvrdit, že nic moc. Příroda ujde, města po většinou jsou pouze pro auta.
0/0
23.10.2004 19:15

Anticyklista

Smrt cyklistům
Cyklistika je přežitek. Nelezte mi před auto, nebo Vás převálcuju. Sportu zmar! (Kromě hokeje a nohecu)
0/0
23.10.2004 18:59

destik

Re: Smrt cyklistům
Kretene!!!
0/0
23.10.2004 20:32

Qvark

Re: Smrt cyklistům
Doufám, že jednou potkám ohořelý vrak tvého auta  v nějaké škarpě u silnice ...
0/0
24.10.2004 7:28

monkey1

Zaujata populistka ...
Sice je pekne, ze pani autorka pise, ze v Holandsku se vsude jezdi na kolech, bez helmy a na starych byciklech - ano, to ma sice pravdu, ale tak trochu zapomina, ze v Holandsku je rovina. Takze proc nejezdit do prace/do skoly i v obleku nebo lodickach a navic cyklista nemusi byt zrovna Lance Armstrong:-) Chtela bych ale videt pany v kvadru upocene po vyslapu od nabrezi Vltavy treba na Barrandov:-) Pani autorka by mela pouzivat mozek.
0/0
23.10.2004 18:51

choock

holandsko
hmm, nevim kde pani autorka v holansku travila cas, nicmene podle toho, co mi rikali kolegove, kteri jsou holandany, tak se bez auta neda dostat z jedineho satelitniho mestecka do prace ve vetsim meste ... a koncentrace automobilu je takova, ze neni mozne nestravit minimalne pul hodiny navic v ranni spicce. Misto v holandsku, kde nenarazite na automobily bych chtel skutecne videt - pokud to neni narodni park, tak je to asi vesnice o 20 obyvatelech...
0/0
23.10.2004 17:03

GiBo

Re: holandsko
Potiz s tebou je, zes to nepochopil... V Holandsku maji cyklostezky, takze si tam vesele slapes a je ti uplne fuk, ze dvacet metru od tebe je zacpa na silnici v ranni spicce (navic tam furt fouka, takze je i cisty vzduch :-) No a na cyklostezce auto nepotkas. Chapes?!
0/0
23.10.2004 22:32

Touch

Skutecne nekteri cykliste jsou sebevrazi...
Jednoho potkavam brzy rano po tme cestou do prace, vpredu nesviti vubec, vzadu mu skomira blikacka asi jako cigateta, odrazky v pedalech a ve vypletu kol zadne... hotovy sebevrah. Potkat se s nim treba nekde na neosvetlene krizovatce mimo obec nebo pri predjizdeni, to bych teda nechtel...
0/0
23.10.2004 14:24

Dlouhankar

Vybavení kol
Je pravda, že vybavení kol některých rádoby cyklistů je na úrovni střední Afriky ale je to mnohem lepší. Jezdím do práce autobusem a potkávam kolegy na kolech a všichni používají blikačky a někteří jich mají víc. To před sedmy deseti roky bylo mnohem horší. A protože ve volnu se snažím jezdit na kole taky, postrádám tady cyklostezky. Co je k zamyšlení, to málo co tady je si někteří chodci zamněňují za promenádu a to bych je načutnul někam .Takže, politikové hlavně lokální by se měli zamyslet nad touto situací-výstavbou cyklostezek.
0/0
23.10.2004 13:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.