Muzeum žlutých trabantů cestovatele Dana Přibáně bylo slavnostně otevřeno 1. července v Nové Vsi pod Pleší na Příbramsku.
Autor: ČTK
Po výstavách v Brně a Plzni zaparkovaly žluté trabanty cestovatele Dana Přibáně v Nové Vsi pod Pleší na Příbramsku.
Autor: ČTK
Nedaleko muzea je dílna, kde je automobiloví nadšenci dávali dohromady a připravovali na nové expedice.
Autor: ČTK
V muzeu si lze prohlédnout nejen známé žluté trabanty či motorky, ale i četné suvenýry z cest.
Autor: ČTK
„Chtěli jsme, aby to bylo příběhové. Všechny stroje jsou dány do dioramatu nějaké části našich cest a je tam obrovské množství fotek a videí. Člověk tím může docela dlouho bloudit, i když je to na malé ploše, a pořád tam něco nacházet,“ uvedl Přibáň.
Autor: ČTK
Součástí výstavy je i simulátor trabanta s originálními sedačkami a obrazovkou přehrávající hodinový sestřih nejlepších záběrů z čelních kamer.
Autor: ČTK
Na poslední cestu z Bangkoku do Prahy se chce Přibáň vydat příští rok v lednu, část exponátů tak bude muset muzeum dočasně opustit.
Autor: ČTK
Muzeum žlutých trabantů sídlí v bývalé samoobsluze, která už řadu let neslouží svému účelu.
Autor: ČTK
Autoři expozici obohatili zajímavostmi z „trabantí“ historie
Autor: ČTK
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Expedice Trabantem do Austrálie vyrážela s klasickým vozovým parkem. Technické úpravy se dočkal pouze jeden z trabantů, který získal německou poloautomatickou spojku Hycomat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz