Dvojice pasažérů, která měla letenky do první třídy, dala krátce po nastoupení najevo nelibost, že pro ně posádka nemá k dispozici pyžama ve velikosti XL. Pyžamo a pantofle jsou součástí balíčku služeb, které první třída zákazníkům zaručuje.
Stevardky jim okamžitě nabídly v jejich velikosti pyžamo, které se nabízí na vybraných mezinárodních letech pro pasažéry v business třídě, jde o pohodlný spací úbor z dílny australského návrháře Petera Morrisseye. To ale frustrované zákazníky první třídy, s nenaplněnou vidinou ještě měkčího a luxusnějšího pyžama, neuspokojilo a trvali na tom, že chtějí vystoupit, napsal britský list Daily Telegraph.
Při opouštění paluby letadla jeden z nich posádce řekl, aby oznámili ostatním cestujícím, proč mají zpoždění, že by se všichni měli dozvědět, že je to kvůli tomu, že pro ně neměli pyžama.
Ostatní cestující nakonec vzali incident s humorem. Pasažérka v business třídě Angela Ceberano vylíčila pro australský server mX, jak všichni propukli v smích poté, co kapitán mikrofonem oznámil: "Rád bych vás informoval, že důvodem našeho zpoždění jsou dva naši cestující z první třídy, kteří s námi odmítli letět proto, že jsme pro ně neměli na palubě pyžamo v nadměrné velikosti."
Navzdory problémům s pyžamy nakonec letadlo Qantas dorazilo do Melbourne včas přesně podle plánu.