náhledy
Čmelák. Stále funkční a stále spolehlivá lokomotiva z ČKD v albánských službách (s proslulým Kryšpínovým označením).
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Nádraží ve Vloře. Vlak odtud odjíždí v pět ráno, není nepodobný tomu odstavenému a do Tirany dorazí za šest hodin.
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Nádraží Durrës. Čmelák - stále funkční a stále spolehlivá lokomotiva z ČKD v albánských službách.
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Vlaky v Albánii často nemají okna nebo je mívají rozstřílená
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Na nádraží v Dürres
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Co si dáte? Nádraží jsou zašlá, ale může v nich být útulná hospoda jako tato v Durrësu.
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Taky jela vlakem. Cestující nastupující v Shkozetu, jednu stanici od Durrësu.
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Čmelák. Stále funkční a stále spolehlivá lokomotiva z ČKD v albánských službách.
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Cestou vlakem z Vlory
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Nádraží Durrës
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Nádraží Durrës. Čmelák - stále funkční a stále spolehlivá lokomotiva z ČKD v albánských službách.
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Vlakem z Durrës do Tirany
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Vlakem z Durrës do Tirany
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Vlakem z Durrës do Tirany
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Vlakem z Durrës do Tirany, zastávka ve Vore
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES
Vlakem z Durrës do Tirany
Autor: Tomáš Lébr, MF DNES