Z veletrhu zřejmě proto zmizely v minulých ročnících časté nákladné expozice exotických destinací a opět jednoznačně zavládla nabídka Chorvatska. "Tento rok bude v Chorvatsku pořádně husto," potvrzuje staronovou situaci Zdeněk Honek, majitel cestovní kanceláře Vítkovice tours, jednoho z největších touroperátorů pro Chorvatsko v Evropě. "Proto doporučuji turistům, kteří chtějí letos do Chorvatska vyjet na dovolenou, aby se zajištěním ubytování neotáleli," dodává Zdeněk Honek.
Pro odbornou veřejnost i návštěvníky víkendových dnů byla vzhledem k silně narůstající popularitě této přímořské země důležitá expozice Chorvatského turistického sdružení. Velké množství výborně provedených prospektů a informačních materiálů bylo možné velmi často získat i v českém jazyce. Ti, kteří neměli možnost na veletrh zavítat a opatřit si informace přímo na místě, mohou kontaktovat centrálu Chorvatského turistického sdružení v Praze v Krakovské ulici 25.
Vedle významných cestovních kanceláří prezentovalo svoji letní nabídku v pavilonu A množství malých a středních cestovních kanceláří a agentur. Mnoho z nich nabízelo takzvané veletržní slevy - zákazníci mohli tudíž zájezdy pořídit ještě o nějakou korunu levněji. Cestování chtivý turisté nemusejí zoufat, pokud se jim nepodařilo zájezd na GO koupit. Totéž se bude pravděpodobně opakovat na veletrhu cestovního ruchu Holiday World, který se koná 7. - 10. února v Praze. Veletrh cestovního ruchu GO a Regiontour právě skončil.